ivoru Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Ако някой разбира, да даде съвет моля.Имам една скапана бормашина,китайска,ина4е е почти нова. По едно време загря и даже пропуши. Оттогава много искри и съответно загрява. Смених четките, не помага. Съмнявам се че може да са разместени и това да пречи. Някакви идеи от какво може да е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukather Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 разбиват се местата на които лагерува оста и за това така става три такива съм чупил няма оправия вземи си друга Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoru Posted September 10, 2004 Author Share Posted September 10, 2004 abe ne znam dali e ostta,vsi4ko zdravo izglejda,samo okolo 4etkite ne e dobre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gecata Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Гадни четки или замърсен ротор,също може да е проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandirimuniak Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Moje da se naloji i prenavivane na rotor (dal na kaso) S eftinite ma6inki vinagi taka stava Link to comment Share on other sites More sharing options...
st_jt Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Няма спасение и не си струва инвестирането в ремонти. Дори да сложиш съчмени лагери, охлаждането на намотките от мизерната турбинка е направо смешно. Ползвай я, докато се скапе, а през това време събирай парички за Елтос. Просто китайските не са изчислени правилно и е икономисано от съществени елементи, за да е евтинко. За 1-2 дупки на час стават Ако чак толкова те дразни искренето, навий фина шкурка около колектора и с няколко завъртания с ръка го шлифовай, след което почисти със четчица между пластините и забърши със спирт. Ако случайно ти се намира високооборотна грес, сложи мъничко на втулковите лагери. Друго не мога да те посъветвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokarew Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 e kak moga da se nabuta6 s kitaiski bokluk we;0)) spored men 4etkite ne6to ta motat Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoru Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 mersi za savetite. a dali e vazmojno 4etkite da sa se razmestili i vsu6tnost da zastupvat sasedni namotki i da davat nakuso? vazmojen li e takuv variant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 За проблема ти са виновни китайците, иди си вземи една хубава бормашина и няма да имаш проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoru Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 hubava e pone 80-100 lv, a az q polzvam rqdko. za kvo da se nabutvam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Например защото като ти се наложи да я ползваш ще ти свърши работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qzoveca Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 вземи си едно HILTI изобщо няма да имаш проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
en3rgy Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 причините за повишено искрене могат да бъдат механични: котвата (ротора) да се е разцентровал, слаб натиск на четките в/у колектора възможно но малко вероятно е да си разместил четките при смяната но това си знаеш най добре ти, ако сечението на четките е същото няма проблем те при въртенето си застъпват няколко колекторни пластини ако си претоварил двигателчето и е замирисало на изгорял лак може да има накъсо съединени намотки в ротора или статора (ако са почернели...) по принцип искрите може да са дълги до няколко мм това е нормално Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoru Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 За проблема ти са виновни китайците, иди си вземи една хубава бормашина и няма да имаш проблеми <{POST_SNAPBACK}> причините за повишено искрене могат да бъдат механични: котвата (ротора) да се е разцентровал, слаб натиск на четките в/у колекторавъзможно но малко вероятно е да си разместил четките при смяната но това си знаеш най добре ти, ако сечението на четките е същото няма проблем те при въртенето си застъпват няколко колекторни пластини ако си претоварил двигателчето и е замирисало на изгорял лак може да има накъсо съединени намотки в ротора или статора (ако са почернели...) по принцип искрите може да са дълги до няколко мм това е нормално <{POST_SNAPBACK}> daa.maj tova ste da e,ednata namotka e po4ernqla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Изберете БЪЛГАРСКОТО Правилно ти казаха по-горе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 ELTOS <--- mn sa dobri . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 na4i ako rabira6 pi4 vzemi da iz4isti6 mejdu kolektornite lameli 6toto tam ako ima stru6ki i se davat nqkolko navivki na kaso i za tva se polu4ava iskrene pri postoqnnotokovite ma6ini!! P.S Ei mn e gadno da TETA Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoru Posted September 12, 2004 Author Share Posted September 12, 2004 mashinata e agoyoma.i drugi neshta ot tazi marka sa se razvalqli, v metro dosta bokluci prodavat.ste q nasilq da si svur6a rabotata, a posle ste q pogrebem s po4esti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.