Jump to content
BulForum.com

Problem s... bormashina


ivoru

Recommended Posts

Ако някой разбира, да даде съвет моля.Имам една скапана бормашина,китайска,ина4е е почти нова. По едно време загря и даже пропуши. Оттогава много искри и съответно загрява. Смених четките, не помага. Съмнявам се че може да са разместени и това да пречи. Някакви идеи от какво може да е?

Link to comment
Share on other sites

Няма спасение и не си струва инвестирането в ремонти. Дори да сложиш съчмени лагери, охлаждането на намотките от мизерната турбинка е направо смешно. Ползвай я, докато се скапе, а през това време събирай парички за Елтос. Просто китайските не са изчислени правилно и е икономисано от съществени елементи, за да е евтинко. За 1-2 дупки на час стават ;) Ако чак толкова те дразни искренето, навий фина шкурка около колектора и с няколко завъртания с ръка го шлифовай, след което почисти със четчица между пластините и забърши със спирт. Ако случайно ти се намира високооборотна грес, сложи мъничко на втулковите лагери. Друго не мога да те посъветвам.

Link to comment
Share on other sites

e kak moga da se nabuta6 s kitaiski bokluk we;0)) :D :D spored men 4etkite ne6to ta motat

Link to comment
Share on other sites

причините за повишено искрене могат да бъдат механични: котвата (ротора) да се е разцентровал, слаб натиск на четките в/у колектора

възможно но малко вероятно е да си разместил четките при смяната но това си знаеш най добре ти,

ако сечението на четките е същото няма проблем те при въртенето си застъпват няколко колекторни пластини

ако си претоварил двигателчето и е замирисало на изгорял лак може да има накъсо съединени намотки в ротора или статора (ако са почернели...)

по принцип искрите може да са дълги до няколко мм това е нормално

Link to comment
Share on other sites

За проблема ти са виновни китайците, иди си вземи една хубава бормашина и няма да имаш проблеми :)

 

 

причините за повишено искрене могат да бъдат механични: котвата (ротора) да се е разцентровал, слаб натиск на четките в/у колектора

възможно но малко вероятно е да си разместил четките при смяната но това си знаеш най добре ти,

ако сечението на четките е същото няма проблем те при въртенето си застъпват няколко колекторни пластини

ако си претоварил двигателчето и е замирисало на изгорял лак може да има накъсо съединени намотки в ротора или статора (ако са почернели...)

по принцип искрите може да са дълги до няколко мм това е нормално

 

 

daa.maj tova ste da e,ednata namotka e po4ernqla.

Link to comment
Share on other sites

na4i ako rabira6 pi4 vzemi da iz4isti6 mejdu kolektornite lameli 6toto tam ako ima stru6ki i se davat nqkolko navivki na kaso i za tva se polu4ava iskrene pri postoqnnotokovite ma6ini!! :punk

 

 

P.S Ei mn e gadno da TETA ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...