Jump to content
BulForum.com

Heavy Metal

fon_tomov

Recommended Posts

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Diskografiata na Running Wild e veche na Warez-a. Samo edin album ne sam kachil i toi e:

RunningRunning Wild 2000 Victory. Nemoga da go nameria celia.

Oste ne sam reshil koia da e sledvashtata grupa chiato diskografia da kacha. Priemam predlozenia.

fon_tomov sluchaino da imash diskografiata na Whitesnake deto ia ima w mp3.online.bg ?

edin priatel mi ia iska ama neshto ne moga i edna pesen da drupna ot toia sait neznam mnogo useri li ima, ili e down, shtoto oshte na connect-a mi dawa error...

Edva li niakoi moje da ti obiasni. Inache nomera s mp3.online.bg ne mi e iasen. Po edno vreme si tocheh s do 8k koeto za men beshe dobre. Svalih okolo 500MB za niakolko dena (vse pak ma prekasvashe tuk tam). Posle savsem spria da ma dopuska do server-a i taka veche 2 meseca.

Evrokom sa se setili da go ogranichat, zashtoto ne si samo ti koito darpa ot tam, a tova e transfer do Sofia. Kakto znaem, te niamat goliam kanal do Sofia i zatva ogranichavat takiva saitove, za da ostava kapacitet za drugite stranitzi. Inache niakolko dushi kato se vkluchat da darpat i krai na kanala.........

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...