lesov Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 Zdraveite , svalih si Warcraft 3 razor1919 extractnah bin-a , instalirah igrata ot hard-a no kato klikna na ikonata mi izkarva : Please make sure your Warcraft III disc is in your CD-rom drive, then click on Retry slojih instalaciata i na disk no dori ot negovia autorun / play War 3 pak mi dava sa6toto...moje bi ne sam imenuval diska kato originalnia ili ne znam i az.. Molia niakoi da mi kaje kakvo da napravia za da tragne , BLAGODARIA predvaritelno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 Vij da li si copnal crack faila ot direktoriqta crakc.Obiknoveno e zatova. Igrata tursi edni neshta na originalniq disk koito gi nqma na tozi. Copni crack-a i si gotov. Ako ne e ot tova sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_LESOV Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 Triabva da e na diska li? Ami kopiral sam go daje i o6te edin ima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 Na diska ima edna diriktoriq, mislq che beshe Razor1919 ili neshto ot sorta, v neq ima edin file war.exe. Toq file trqbva da go zapishesh na mqstoto na toq deto ti e v diriktoriqta s instaliranata igra. Ako ne stane, znai, che ne si napravil neshto kakto trqbva. Ako si pachnal nqkoq po nova versiq na war-a, primerno 1.05, shte ti trqbva i crack za taq versiq. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.