chasti Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Здравейте, имам въпрос към специалиста gado Слагам клипче направо с проблема. Дори и да разкача платката от клипа, периодично си пиука къс тон все едно променяш градусите. Като по някое време изкарва и дълъг тон, все едно го гасиш и се спира сам. Без нищо да барам. Сам обаче никога няма да тръгне. Интервали всякакви. От 5 пъти в минута до веднъж на месец. Самото копче вкл/изкл на платката влиза в серии, в които може или да работи 10/10 или 0/0. Почне ли сам да пиука, значи е в серия 0/0. Ако някой може да помогне, да казва. Аз двете платки, нищо фрапантно не виждам... И втори въпрост... къде аджеба му е термометъра.. дето казва достигнах температурата, компресоре спри. И как изглежда... Искам да го преместя или нещо да направя, не работи правилно в режим утопление. Винаги си мисли, че за 2-3 мин работа е затоплило и си дава почивка Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 2 hours ago, chasti said: Здравейте, имам въпрос към специалиста gado Слагам клипче направо с проблема. Дори и да разкача платката от клипа, периодично си пиука къс тон все едно променяш градусите. Като по някое време изкарва и дълъг тон, все едно го гасиш и се спира сам. Без нищо да барам. Сам обаче никога няма да тръгне. Интервали всякакви. От 5 пъти в минута до веднъж на месец. Самото копче вкл/изкл на платката влиза в серии, в които може или да работи 10/10 или 0/0. Почне ли сам да пиука, значи е в серия 0/0. Ако някой може да помогне, да казва. Аз двете платки, нищо фрапантно не виждам... И втори въпрост... къде аджеба му е термометъра.. дето казва достигнах температурата, компресоре спри. И как изглежда... Искам да го преместя или нещо да направя, не работи правилно в режим утопление. Винаги си мисли, че за 2-3 мин работа е затоплило и си дава почивка Проблем със захранването на РСВ е това. Или кофти трафче, или някой от стабилизаторите на напрежение, вероятно 5v, е с проблем (лоша спойка, нарушена вътрешна архитектура). Има и друг вариант. Ако в непосредствена близост до вътрешното тяло има луминисцентна лампа, тя също може да го бъзика. Но не трябваше да пипаш така с пръсти по опаката страна на платката, понеже това често писукане вероятно се дължи именно на него. Все пак не е ясно до колко е читава лаковата изолация. Колкото до мястото на датчика, първо кажи марката на климатика. Възможно е да се намира под долната дасна страна на корпуса. Възможно е да се намира и в дясно, горе, под филтрите. Монтиран върху пластмасова подложка, директно на изпарителя. И в двата случая ще има достатъчно кабел, че да го извадиш извън тялото. Аз лично винаги ги вадя от долната страна, така че, да не са в зоната на директно обдухване. А прилича на двужилно кабелче с лъскава, пластмасова капка или капсула на края. Всъщност ако свалиш капака ще видиш, че към РСВ има включени два датчика. Единият е захванат за някое коляно на изпарителя, той не те интересува. В общия случай само за стартирането на топлия старт и начало на обезскрежаването. Другият е този, който ти трябва. П.п. А когато филтрите или турбината са яко задръстени, климатикът винаги решава, че за 2-3 минути е затоплил достатъчно. Виж дали и твоят случай не е такъв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 24, 2020 Author Share Posted April 24, 2020 CH-09-CN Така ядосва, че ще ходи на казана скоро май. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 За всеки случай, може да смениш бутончето, или за проба поне го разпой и виж как ще се държи климатика без него. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 24, 2020 Author Share Posted April 24, 2020 Мерси но... къде да го търся Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 То е именно онази пуканка, която натискаш на клипчето. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 24, 2020 Author Share Posted April 24, 2020 Оп да, прочел съм "бушончето". Супер идея, ще пробвам следващия път като прави мизерии. Ще сменя и IR сензора и кабела, ще прегледам спойките по платката на светло, може и кабела да сменя до нея. Клоня най-вече към нещо по нея, тъй като проблема с пиукане се засилва с пъти като я джуркам, дори и без да я барам отзад И друго, всичко започна с много трудно улавяне сигнала на дистанционното, дори и с нови батерии. Имаше и конденз вътре на прозорчето пред самия дисплей, от където трябва да се гледа. Реших да почистя, включително самия сензор и да го изправя 1-2 милиметра напред да лови по-добре И от тогава е така... За сега тръгна, работи 2 часа вече ОК. Ще пиша допълнително като има нещо ново. Благодаря! Едит: всъщност разкачайки платката май климатика спира сам, нещо като предпазна мярка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.