Jump to content
BulForum.com

Black Friday


Stefani876

Recommended Posts

8 hours ago, RaptoR said:

Хайде пак да отидем на гаранциите - през ЕМАГ или не, те са в кошницата на доставчиците. Кажете ми - не ми отговаряте на важния въпрос - къде отиват гаранциите в крайна сметкаи кой ги обслужва при положение, че ЕМАГ е ПОСРЕДНИК?

По твоята логика, трябва за всяка една стока която се продава да имат и собствен сервиз ли? Да закриваме и Технополис, Метро, техномаркет, Зора и т.н. Нямат собствен сервиз за всяка една стока.

 

Един въпрос. От сервиза ти откажат гаранционно обслужване или нещо не си доволен и ще пускаш жалба в КЗП. Срещу кой ще е жалбата? еМаг или продавача от който си купил ;).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 543
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, netrootbg said:

По твоята логика, трябва за всяка една стока която се продава да имат и собствен сервиз ли? Да закриваме и Технополис, Метро, техномаркет, Зора и т.н. Нямат собствен сервиз за всяка една стока.

 

Един въпрос. От сервиза ти откажат гаранционно обслужване или нещо не си доволен и ще пускаш жалба в КЗП. Срещу кой ще е жалбата? еМаг или продавача от който си купил ;).


И разбира се пак стигаме до момента ПОСРЕДНИК, който натъртвам умишлено. Ванка, наясно ли си какъв е казусът тука и защо изписахме 3 кофи мастило? Нека припомня:

 

Quote

Другарки и другари, един слип нито тежи, нито заема място и доста по-малък от всяка гаранционна карта. Понеже нито знаем колко контрагенти има ЕМАГ, нито ще разберем специфичните изисквания и условия на всеки един от тях, НИЩО не ви пречи да си пазите слипа=касова бележка при наложен платеж известно време, защото само можете да имате полза от това и да си спестите много неприятности. Благодаря за вниманието. 


 

Link to comment
Share on other sites

Видене, сервиза е проблем на Продавача. Купеният продукт си го връщам гаранционно на този който ми го е продал, той си ме проверява според изискванията му - касова бележка/фактура/покупка в акаунта ми/сериен номер/ все тая .. След като се съгласи да ми приеме повреденият продукт - продавача се занимава със сервиза. Съответно няма никакво значение дали емаг/кауфланд/и т.н. имат собствени сервизи или ползват официалните такива. Те си се занимават с тях, и след това ми връщат стоката.

И цялата приказка е, че не винаги продавача е Емаг в сайта им, а понякога продава Кънчо, който може да реши да се ебава с клиента на тема гаранция, и да търси листчета които Емаг като продават не биха търсели. 

А това, че е добре да си пазим подобни листчета - разбира се. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ARPAnet said:

А това, че е добре да си пазим подобни листчета - разбира се. 

 

Безспорно. Просто някои куриери не дават такива листчета и не трябва да се притесняваме ако нямаме или са изгубени, защото за разлика от другите магазини, при покупки направени от Емаг (директно), липсата на тези листчета не означава автоматично "отказан гаранционен сервиз". Особено ако плащането е правено с карта, какъвто е и случая на earache.

 

earache, върна ли монитора?

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, earache said:

Не още, мониторът и кутията му не са в един и същи град... и малко се мотам заради това.

Да не изтървеш сроковете?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, earache said:

Ами гаранционно ще е. 14-те дена за връщане при онлайн пазаруване ги изпуснах вече.

 

30 дни са в eMAG, но ти така или иначе искаш да ти го оправят, а не да го заменят.

Просто колкото по-близо е до датата на доставка, толкова по-голяма е вероятността да ти го зачетат като производствен дефект и да не търсят какво се е случило.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ARPAnet said:

Видене, сервиза е проблем на Продавача. Купеният продукт си го връщам гаранционно на този който ми го е продал, той си ме проверява според изискванията му - касова бележка/фактура/покупка в акаунта ми/сериен номер/ все тая .. След като се съгласи да ми приеме повреденият продукт - продавача се занимава със сервиза.


Ясене, това мисля го споменах преди 25 поста някъде... И не е толкова важно в случая. 

В крайна сметка остава да видим дали колегата ще успее да ги литне с монитора... :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Остава открит и въпросът за чий им е на производителите и продавачите тоя слип, след като информацията в него така или иначе трябва да я имат на 5 клика растояние - кой, кога, какво е поръчал, получил и платил.

 

Да отказват обслужване заради някаква хартийка, когато всичко го има документирано и онлайн в системите на доставчиците и emag, е висша степен на наглеене. Ако изобщо се опитват да прилагат тия номера в момента, то си плачат за бой, и няма значение какво пише в условията им - да вземат да си ги променят, и да не се обясняват :devil.

Edited by instinct
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, instinct said:

Остава открит и въпросът за чий им е на производителите и продавачите тоя слип, след като информацията в него така или иначе трябва да я имат на 5 клика растояние - кой, кога, какво е поръчал, получил и платил.

 

Да отказват обслужване заради някаква хартийка, когато всичко го има документирано и онлайн в системите на доставчиците и emag, е висша степен на наглеене. Ако изобщо се опитват да прилагат тия номера в момента, то си плачат за бой, и няма значение какво пише в условията им - да вземат да си ги променят, и да не се обясняват :devil.

 

Никой не го ебе за тая хартийка. Мисля че стана ясно от постовете досега , но ако случайно не е , да го потвърдя и аз :))

Гаранционно или просто връщане , платено с карта или наложен платеж няма никакво значение. Емаг не я търсят по никакъв повод.

 

Преди в Еконт и на мен ми я пробутваха уж че трябва , но и те спряха вече.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 12/14/2020 at 12:41 PM, w00x said:

earache, върна ли монитора?

Върнах го в крайна сметка и го замениха с нов. Много доволно.

Не изпитвам грам угризения, че съм ги наебал. :laughing1: Трябва да си много прост дизайнер на монитори, че да направиш монитор да се хваща към стойката си с винт и да НЕ включиш винта в комплекта. Естествено, че ще забравя да купя винт и естествено, че ще го хвана за стойката при първото пренасяне на друго място, съответно изпльосквайки го на пода.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, earache said:

Върнах го в крайна сметка и го замениха с нов. Много доволно.

Не изпитвам грам угризения, че съм ги наебал. :laughing1: Трябва да си много прост дизайнер на монитори, че да направиш монитор да се хваща към стойката си с винт и да НЕ включиш винта в комплекта. Естествено, че ще забравя да купя винт и естествено, че ще го хвана за стойката при първото пренасяне на друго място, съответно изпльосквайки го на пода.

 

Странно. Винаги съм имал болтове в комплекта. Да не са ти дали някой разопакован, на който да му е липсвал болта?

Link to comment
Share on other sites

Ммм, не би трябвало. И в 2-та комплекта нямаше. Също в инструкциите липсва, само до самата дупка на монитора има гравирани отвертка и винт. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
15 minutes ago, Mockingbird said:

Имам някои намерения.... Ще видим какво е утре и дали пак ще е пълна гняз като последните няколко години.... 


Не знам за какво говориш - аз нямам година, в която да не съм бил доволен. И все по-доволен ставам. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Nanko said:

Някой знае ли от колко часа започва емага? 


Вероятно в 7 +/- някоя минута, според зависи какви глупости измислят пак

Link to comment
Share on other sites

Преди съвпадаше, но го преместиха. Вероятно заради чужбинските намаления и невъзможността на нашите сайтове да се конкурират с тях го изтеглиха седмица по-рано, за да закачат каквото могат предварително..... 

 

Виден, зависи какво търси човек. Това което бих купил, никога не е било на някаква уау цена... За малка разлика в цената, дали ще го купя сега или когато ми трябва е все тая... 

Edited by Mockingbird
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Mockingbird said:

Преди съвпадаше, но го преместиха. Вероятно заради чужбинските намаления и невъзможността на нашите сайтове да се конкурират с тях го изтеглиха седмица по-рано, за да закачат каквото могат предварително..... 

 

Виден, зависи какво търси човек. Това което бих купил, никога не е било на някаква уау цена... За малка разлика в цената, дали ще го купя сега или когато ми трябва е все тая... 

Абсолютно.

Ако нещо ми трябва наистина, не бих чакал някакъв ден или два в края на годината за да го взема на 5-10-15% намалено, и то спорно намалено. А ако чакам дотогава, значи не ми трябва и е изцяло консуматорска култура за купуване на неща, които изобщо не ми трябват. И най-често намалените неща са боклуците дето се опитват да си пробутат.

Е, понякога има и някакви изключения за някои хора, това за да не се засегнат някои, които чакат черните петъци.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Mockingbird said:

Виден, зависи какво търси човек. Това което бих купил, никога не е било на някаква уау цена... За малка разлика в цената, дали ще го купя сега или когато ми трябва е все тая... 


Ти ако разсъждаваш така за чий са ти промоции изобщо? Отивай раздавай пари...
Ей го сега телевизорът е на 699, като никъде другаде не е под близо хиляда! Роборок е на 799 - навсякъде е поне 1000. Легота ще валят на 50% надолу, капсулите на Ариел - 50% надолу... И това е само на прима виста. Утре като почна да ровя ще излезнат куп неща! Някак си много са далеч от 5-10%! Всяка година купувам неща със зверски отстъпки в този ден. 
Ето примерно кафеавтомат De'Longhi Magnifica от 950 на 450 - ходи си го земи двойно като си мераклия...
Аз да си спестя къмто хиляда лева и нагоре в един ден - вие се правете на интересни. 
Утре като гледам поне 2 бона ще хвръкнат пак и далаверата ще е супер. В нормални условия тия 2 бона ще са 3 бона поне. Та никой не ви кара да участвате. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...