Jump to content
BulForum.com

Black Friday


Stefani876

Recommended Posts

  • Replies 543
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, Godfather said:

Верно е, не могат да ти се опънат, когато се размисирстваш! :lol:


Идваш пак да напомниш, че си МЕГАта ли? Знаем, споко, стигане няма, не се и опитваме даже :laughing1: 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RaptoR said:


По принцип е така - акаунтът е фирмен. Каква е логиката обаче фирмите да имат бонус, а не частните лица? Обикновено фирмите биват цакани. Тук ако ще правят промо, то би следвало да има отстъпка за бройки или нещо такова... И пак не виждам защо ще ощетяват единичните потребители - баш на тях трябва да правят отстъпка. 

 

Тия въпроси можеш да ги отправиш към еМАГ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, w00x said:

 

Тия въпроси можеш да ги отправиш към еМАГ.


Нищо няма да отправям към Емаг, защото не ми пука - аз лично имам безплатни доставки и не съм видял това да е обвързано с юл и фл. Разсъждавам на глас каква е елементарната логика. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, w00x said:

earаche, заявявай връщането ако не си го направил още и това е. Няма от какво да се притесняваш. :) 

Те в сервиза няма как да разберат, че е падал от високо, така ли?

Link to comment
Share on other sites

Това вече не мога да го кажа, но нищо не ти пречи да опиташ. Може да кажеш, че така си го изкарал от кашона.

В монитора няма сензори, както при телефоните, но ако е наранен корпуса, може и да разберат. Лентите може да са кабел, който се е разместил при падането.

Link to comment
Share on other sites

Ми да пробва, ама едва ли няма да разберат, че е падал. Все пак имат опит и знаят много добре, какво става при падане.

Днес имах подобен казус на работа. Преди 2 дни, един клиент ми дига огромен скандал по телефона, как точно месец след като му е изтекла гаранцията и устройството му си било развалило, той не го бил ползвал, как можело така. Какви хора сме били, какви сме подли и не помня още каква пумия ми изля на главата. Еми хубаво, днес пристига устройството старатерно избърсано външно, да ама вътре пълно с ръжда, видим знак за поливане с мръсна вода. Звъня на въпросния и му казвам, че след всичките глупости дето ми изреди оня ден, забрави да каже, че го е къпал. Последва едно мълчание, ама да то така било станало, ама се извинявал и всичко щял да си плаща. Хубаво наглост, ама да мислиш, че другите са балъци, пък ти тарикат и то нахален, не е гот....

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, w00x said:

Това вече не мога да го кажа, но нищо не ти пречи да опиташ. Може да кажеш, че така си го изкарал от кашона.

В монитора няма сензори, както при телефоните, но ако е наранен корпуса, може и да разберат. Лентите може да са кабел, който се е разместил при падането.

 

Ако случайно четат форума, веднага ще го разконспирират :lol:

Link to comment
Share on other sites

Така. Тъй като нямам никакво време да се разкарвам и едва ли ще имам директни контакти с куриери до края на годината, реших да порверя сам въпроса със слиповете от куриерите, равни на касови бележки. Загубвайки ОЩЕ ценно време успях да открия достатъчно информация за приключване на казуса. Все пак не мога да търпя и полудявам, когато някой подвежда хората, особено пък с потенциални здравни или материални като в случая последици. 

Ето какво е обявил един от контрагентите на ЕМАГ в официалната информация относно продуктите, които предлага (огромна гама техника според това, което виждам на сайта им). Други контрагенти нямам време да търся, нито пък да гадая колко и кои имат същите изисквания или подобни такива. 

Та попаднах на следното, обявено от контрагента ЕВРОЛУКС 99 ЕООД (през гугъл лесно ще отидете на сайта им и ще видите за колко неща иде реч):
 

Политика за връщане

 

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: office-3@winning.bg или тел. +359879125155.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл office-3@winning.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

Тук реших, че тъй като куриерите не обясняват подробно и с детайли защо е толкова важен слипа, вероятно става въпрос за опцията връщане след отваряне и/или технически проблем. Добре, но реших да погледна и гаранционната им политика. И какво имаме там:

 За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Отново да обобщим поредното вентилаторстване:

1. Яовек пита за гаранция на продукт, като е притеснен, че е загубил слипа. Никак неслучайно го предупреждавам, че вероятно ще има проблеми с гаранцията.
2. Някой дето е върнал 1-2 неща на Емаг почва 3-4 страници да вентилаторства как на него 1-2 пъти не му искали слип и подвежда хората, че слиповете са ненужни, понеже на него не му ги поискали. Какво значи това и колко никаква стойност има такава информация няма пак да пояснявам. 
3. През тия 3-4 страници аз си губя времето да обяснявам, че не е така, тъй като всеки път (десетки пъти, не 1-2) ми се натъртва за тоя слип от носачите да го взема и изрично да го пазя. Добре знам, че това не е случайно и не ми дава мира, че се разпространява грешна информация (за 435876340ти път).  Изгубените нерви няма да споменавам. Но е важно хората да не се подлъгват по лаладжийстване.
4. Накрая както ВИНАГИ се оказвам прав. 

Епилог:

Другарки и другари, един слип нито тежи, нито заема място и доста по-малък от всяка гаранционна карта. Понеже нито знаем колко контрагенти има ЕМАГ, нито ще разберем специфичните изисквания и условия на всеки един от тях, НИЩО не ви пречи да си пазите слипа=касова бележка при наложен платеж известно време, защото само можете да имате полза от това и да си спестите много неприятности. Благодаря за вниманието. 

 
Js5U7.png

Link to comment
Share on other sites

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

 

On 12/6/2020 at 10:21 PM, w00x said:

Не са ми вдигали нищо до този момент. Всичко са си приемали за гаранция. Без документа от куриера. И пак да кажа, ако на Виден не му е ясно като предния път, че говоря за еМАГ, а не друг онлайн магазин. :). 

 

Заяви си гаранцията и го върни за ремонт с гаранционната карта.

 

On 12/7/2020 at 4:35 PM, w00x said:

 

Ако слуша теб, earche няма да си върне монитора, защото "няма смисъл без бележката". Аз му казвам точно обратното. Че бележка от куриера НЕ Е НУЖНА за гаранцията на еМАГ. Защото не е. 2 неща съм връщал, колеги са връщали по 2-3 неща. Всичко платено в брой на куриера и нито един не е имал бележка. Защото голяма част от куриерите ДОРИ НЕ ДАВАТ бележки, както вече написах.

 

Та кой кого подвежда?

 

On 12/7/2020 at 7:00 PM, w00x said:

То, че има някой, който не е добре има, но не съм аз. :D 

Мога, разбира се. Щото не можеше да го поръчаш и те беше страх да не свърши. :D

 

Разкажи ни пак как работи на еМАГ гаранцията и какви документи са нужни, без никога да си я ползвал. Любима история ми е. :D 

  

On 11/24/2020 at 12:05 PM, w00x said:

 

Всичките ми са директно от eMag. От партньори на емаг, през сайта на емаг, не пазарувам.

 

2 hours ago, RaptoR said:

Та попаднах на следното, обявено от контрагента ЕВРОЛУКС 99 ЕООД (през гугъл лесно ще отидете на сайта им и ще видите за колко неща иде реч):

 

Кои по дяволите са ЕВРОЛУКС 99 и защо ни интересуват техните условия? :D :D :D На това му се вика "носи вода от 10 кладеница".

Следващия път преди да си губиш 10 минути да четеш някакви произволни текстове в Интернет, още 15 минути да пишеш тирада тук и още 10 минути да я форматираш за максимална нечетимост, вземи прочети казуса.

И следващия път, вместо да анализираш някаква напълно ирелевантна информация на напълно ирелевантен продавач, може просто да прочетеш тук: https://www.emag.bg/info/topic/garantsia-i-serviz?ref=footer_1_3

Easy.

 

----------------------

 

За протокола - върнах един UPS към ЕМАГ (Видене, не към ЕВРОЛУКС 99 ЕООД, ЕВРОЛУКС 69 ЕООД и всякви други знайни и незнайни търговци, които си пробутват боклуците през платформата на еМАГ) за гаранция преди 3 дни. Без прикачени гаранционна карта и без документ за плащането (който така и не получих от куриера). Чакам становище.

Като го получа ще пиша тук, пък Виден ще има през това време възможност да прочете условията и на другите хиляди търговци в еМАГ. :D  :D 

Ако ми откажат гаранцията поради липса на бележка от куриера ще се извиня, че съм дал подвеждаща информация.

Ако не ми откажат гаранционен сервиз, ще очаквам извинение. Не очаквам да го получа обаче.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, w00x said:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:


Случаен текст??? Ангеле, честно казано почвам да си мисля, че си тъп. Противно на всички хубави впечатления, които съм събрал за тебе през годините. ПРОДЪЛЖАВАШ да плуваш в лайняната река срещу течението и да гребеш и лапаш с пълни шепи. Кои са Евролукс ли? ЕТО КОИ:

https://www.emag.bg/winning/1004/v
 

Виждаш ли на чия страница са тия условия (умшлено запазих тоя пореден шамар в резерв, но все пак се надявах да не се налага да го ползвам)? Си ли достатъчно неграмотен да не знаеш че ЕМАГ не произвежда НИЩО, а всичко което продава е доставено от стотици, може би хиляди ЕВРОЛУКС-овци??? КАК МОЖЕ ДА СИ ТОЛКОВА ЗЛЕ??? ВСИЧКИ в Емаг са "знайни и незнайни търговци", други НЯМА.  

c5718d5a2f4dcc1f02989c17252afd27.gif

За твоя глупав UPS Емаг пак нищо няма да направи - ще си го ремонтира доставчика (Камчаткалукс88), Емаг най-много да се намеси при транспорта и да удостовери, че е платено, ако изобщо точно този доставчик го поиска. Тебе естествено няма да ти искат да вадиш копие от платежно след плащането ти с карта. ПЛАЩАНЕТО ТИ С КАРТА!!! - набий си го в главата, че затова на теб НИКОГА няма да ти дадат бележка. Плати нещо наложено па да видим няма ли да ти дадат! 

Ха да видим дали ще продължиш да се налапваш. Вече пред всички стана за смях.  

 

Link to comment
Share on other sites

И кой говори за ЕВРОЛУКС, че ни засягат техните условия за връщане? Кой е поръчвал от тях?

 

Пич, чети това, което съм ти пратил като линк, а не на някакъв произволен продавач условията. Коя част не ти е ясна???

 

Прочети СОБСТВЕНИЯ СИ ЛИНК. Ще ти го цитирам. Гледам, че си чел, чел, но пак си недочел.

 

1-во изречение:

 

Quote

ЕВРОЛУКС 99 ЕООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace.

 

Сега отвори този линк и прочети политиката на eMAG за гаранциите.

https://www.emag.bg/info/za-uslugata-popravka-na-produkt

 

Ще цитирам последния абзац, щото на теб ти е трудно.

 

Quote

Важно: Услугата “Поправка на продукт” не важи за продукти, предлагани от Marketplace партньори на eMAG. Всеки партньор има собствена процедура за връщане и сервизиране на продукти, с която можете да се запознаете на страницата на съответния партньор в eMAG. Страницата може да бъде достигната чрез избиране на линка върху името на съответния партньор, предлагащ продукта.

 

Дали eMAG знаят как работи системата им или ти по-добре знаеш, че "са достатъчно неграмотни да не знаея че ЕМАГ не произвежда НИЩО, а всичко което продава е доставено от стотици, може би хиляди ЕВРОЛУКС-овци?"

 

Убеден си, че си прав и всякаква последваща информация представена от мен е напълно ненужна. Затова и не си отворил линка. Ако си го отворил и продължаваш да акаш по тоя откровено комичен начин, то или страдаш от дислексия, или "започвам да си мисля, че си тъп".
ЕМАГ доставят и предлагат продукти директно като всеки един друг магазин на тая планета. Затова имат и ШОУРУМ В СОФИЯ. Емаг е И МАГАЗИН И ПЛАТФОРМА ЗА ТЪРГОВЦИ, на която търговците могат да предлагат собствените си продукти.

 

Доставчика на моя "глупав UPS" е ЕМАГ! Ти някога спираш ли да се изказваш некомпетентно по въпроси, с които очевидно си крайно незапознат?

 

Аз станах за смях? Ти си тотално неосъзнат бе, човек. Затънал до врата в тъпотиите си и продължава да си мисли, че "раздава шамари" и "готви тигани".

Link to comment
Share on other sites

Ангеле, лекувай се! Само това мога да ти кажа. Толкова си зле, че няма накъде!!! Ако не те познавах сравнително добре, вероятно отдавна щях да те банна. Я ми кажи, умнико мамин, в тоя шоуруум на ЕМАГ какво има изложено? Кой продукт на ЕМАГ е изложен там? Кои са марките на ЕМАГ? Кои са оторизраните сервизи на ЕМАГ? 
Продължаваш с ТОТАЛНАТА си простотия да се ДАВИШ вече в говна. Дали си наясно например хората, на които даваш щедро съвети какво и как са купили чрез ЕМАГ? Не! Не напразно Пламен ти намекна днес преди да се изказваш да броиш до 10. И той е поредният, не знам кой поред човек, който не те разбира поради простата причина, че така или иначе никой освен теб не те разбира. Някак си все така се получава. И ти все не си разбрал останалите. Аз обаче безспирно ще те разнасям като лайнян вестник (позволявам си да цитирам лаф на Стефчо), най-малкото за да видим дали ще дойде някога ден да се осъзнаеш.
Я кАжи сега това, дето ти го е доставил ЕМАГ дали имаш понятие откъде е дошло, при кого ще отиде за ремонт и кой си носи реалните последствия от гаранционното обслужване? Възможно е това да ми стане любима история. 
Отсега обаче предупреждавам, че разбор на търговските и финансови отношения между ЕМАГ и контрагентите им за неграмотни няма да правя. Просто ще сложа още един тиган - това всички го разбират без да се натоварват. 

Link to comment
Share on other sites

Аз себе си засега успявам да спася, не ме мисли. Но пусто ми е заложено винаги, когато мога да спасявам и други да се старая до последно. 

Link to comment
Share on other sites

Видене, много си зле. Явно не осъзнаваш, че има продукти продадени от еМаг и такива които само им ползват сайта, но са си отделна фирма. Да те светна, че и Амазон са така.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, netrootbg said:

Видене, много си зле. Явно не осъзнаваш, че има продукти продадени от еМаг и такива които само им ползват сайта, но са си отделна фирма. Да те светна, че и Амазон са така.


Добре бе, Ванка - хайде и тебе да те питам. Kои са марките на ЕМАГ? Какво и къде произвежда ЕМАГ? Изобщо имаме ли чуваемост тука? Дори ЕМАГ да препродава пак си остава ПОСРЕДНИК. Ако нещо съм пропуснал и са станали ПРОИЗВОДИТЕЛ дайте да видя къде, кога, какво... 

Link to comment
Share on other sites

Пак нищо не си разбрал. Дори и ти можеш да продаваш продукти в сайта на еМаг. Регистрираш се и така. Когато еМаг ти продаде нещо, те носят отговорност за него и си по техните условия. Отиваш в сервиз на марката ако имаш проблем, но Емаг е продавача и те носят отговорността. Когато е през друг продавач си по тяхните условия и те носят отговорността, а не еМаг. Трябва да внимаваш за тези неща.

Link to comment
Share on other sites

Видене, стига уе, майна. Как може след толкова изписани неща, линкове, удебеляване на шрифт и т.н. да не правиш разлика между стоки продавани директно от Емаг и такива - от фирми, които им ползват платформата/сайта? Баси майката! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Как може, мили мои, след толкова дръгнене да не разбирате за кво си говорим. 
Хайде пак да отидем на гаранциите - през ЕМАГ или не, те са в кошницата на доставчиците. Кажете ми - не ми отговаряте на важния въпрос - къде отиват гаранциите в крайна сметкаи кой ги обслужва при положение, че ЕМАГ е ПОСРЕДНИК?
И изобщо защо копаем дето не требе?  Поставете се в позицията на купувач, различен от Ангел - поръчАл си в Петъка хладилник през ЕМАГ щото е наполовина, дали правиш анализ на контрагетите в тоя момент или гледаш най-изгодна оферта? Изобщо дали гледаме откъде тръгнахме и къде стигнахме? 

---------------------------

Хайде да почнем пак - Кънчо набарва топ оферта за продукта си в ЕМАГ и го поръчва. Грам не му пука на Кънчо през къде минава продукта му, набарал е цена. Поръчва смело. Как, защо, кога и къде ЕМАГ като ПОСРЕДНИК печели или не Кънчо ни мое да вдене, ни го интересува, той набарал цена. Кънчо не е барО като наш Ангел и няма карта, поръчва с наложен платеж. Кънчо получава стоката, шари на куриера, който му търти да  си пази слипа барабар с гаранцията, че е касова бележка и ако го фърли ке пати. Кънчо НИЩО НЕ МУ ПРЕЧИ да си прибере шибания слип и да го запази (говорим си за НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ). Ако не го направи САМО МОЖЕ ДА ИЗПАТИ, понеже разбира се не е правил анализ ЕМАГ като ПОСРЕДНИК ли доставя или ЧУКУНДУР ЕТ , гони се цена. В един бъдещ, неопределен момент ако ще се кара с ЕМАГ или КАМЧАТКА лимитед ще му трябват доказателства според споменати вече изисквания. Слипът не е тежък и обемен и едва ли може да затрудни някого със запазването покрай евентуална карта за гаранция.  
Още нещо има ли неясно?

Link to comment
Share on other sites

Мисир, сътворил си уникална мисирщина - десет души ти обясняват как не схващаш елементарната разлика между различни търговци, продаващи неща чрез една и съща онлайн пларформа или маркетплейс. На ВСЕКИ продук пише, дали се продава от еМАГ или от друг търговец, макар и сайта да е един и същ. Дори за МИСИР като теб би трябвало да е пределно ясно, че различни търговци могат да имат различни политики относно гаранционното обслужване. Както Ванката каза, дори ти можеш да продаваш в еМАГ - има един линк в меню бара, който ще ти извади очите и на който съвсем ясно пише "Стани еМАГ търговец". Сега стана ли ти ясно каква мисирщина сътвори или трябва Пешо да ти нарисува картинка? :Facepalm::lol::rofl:

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Godfather said:

Мисир, сътворил си уникална мисирщина - десет души ти обясняват как не схващаш елементарната разлика между различни търговци, продаващи неща чрез една и съща онлайн пларформа или маркетплейс. На ВСЕКИ продук пише, дали се продава от еМАГ или от друг търговец, макар и сайта да е един и същ. Дори за МИСИР като теб би трябвало да е пределно ясно, че различни търговци могат да имат различни политики относно гаранционното обслужване. Както Ванката каза, дори ти можеш да продаваш в еМАГ - има един линк в меню бара, който ще ти извади очите и на който съвсем ясно пише "Стани еМАГ търговец". Сега стана ли ти ясно каква мисирщина сътвори или трябва Пешо да ти нарисува картинка? :Facepalm::lol::rofl:


Хайде сега, МИСИР, да се върнем откъдето почна всичко това и белким мисирщината ти вдене за какво говорим. Определено не е факта, че водата е мокра. 
:::::::::::::::::::::
ЕДИТ: Продължавам да очаквам да ми се покаже къде, как и кога ЕМАГ добиха сервизи за гаранционно обслужване и поемат гаранции за своя сметка, примерно

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RaptoR said:

ЕДИТ: Продължавам да очаквам да ми се покаже къде, как и кога ЕМАГ добиха сервизи за гаранционно обслужване и поемат гаранции за своя сметка, примерно

Продължаваш единствено да мисирстваш. Това дали еМАГ имат или нямат сервизи за гаранционно обслужване няма НИКАКВА връзка с темата. Ставаше въпрос, че еМАГ нямат такова изискване за приемане на гаранционни клеймове с тия бележки от доставчика, за разлика от други търговци, които използват онлайн платформата на еМАГ и които по принцип нямат нищо общо с еМАГ. А ти точно това не разбра. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...