black_ice Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Здравейте колеги, имам проблем с климатика колата е Пежо 207sw 2009 72 кс 1,4 8 клапана. Накратко - духаше слабо, реших, че няма достатъчно фреон, заредих я. Допълниха само 130 гр. /системата е 450 гр/ Няма течове. След зареждането филма същия - духа за около 1-2 минути студено и пак започва топлото. Оказа се че вдига високото налягане на 27 бара. Свалих бронята измиване на радиатора /след съвет/ и отново 27 бара. Отидох в сервиз в Пловдив - казаха, че всичко идва от компресора и трябва да се смени и в последствие още каквото излезе /което ми се стори много безотговорно/ :udri: , но на мен не ми се струва, че е компресора. Той си се включва духа малко студено и изключва. Може ли да ме посъветвате за някой читав майстор, който може да каже къде е проблема, без да се впуска в теория на вероятностите? Благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Къде си ходил досега ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_ice Posted July 2, 2019 Author Share Posted July 2, 2019 Импас 56 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 8 hours ago, black_ice said: Здравейте колеги, имам проблем с климатика колата е Пежо 207sw 2009 72 кс 1,4 8 клапана. Накратко - духаше слабо, реших, че няма достатъчно фреон, заредих я. Допълниха само 130 гр. /системата е 450 гр/ Няма течове. След зареждането филма същия - духа за около 1-2 минути студено и пак започва топлото. Оказа се че вдига високото налягане на 27 бара. Свалих бронята измиване на радиатора /след съвет/ и отново 27 бара. Отидох в сервиз в Пловдив - казаха, че всичко идва от компресора и трябва да се смени и в последствие още каквото излезе /което ми се стори много безотговорно/ :udri: , но на мен не ми се струва, че е компресора. Той си се включва духа малко студено и изключва. Може ли да ме посъветвате за някой читав майстор, който може да каже къде е проблема, без да се впуска в теория на вероятностите? Благодаря предварително Филтър-дехидрантът ти е за смяна Като част струва около 40лв. Компресорът със сигурност няма общо тука. Той може да помпи по-слабо или никак. Така или иначе точката за измерване на кондензното налягане е преди филтъра, та тапата ти е там. С времето силикагелът, който се съдържа във филтъра деградира, става на прах и затлачва кечето или директно си се споява в буца. П.п. Пия Столично Амбър ако ще черпиш Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_ice Posted July 2, 2019 Author Share Posted July 2, 2019 2 hours ago, gado said: Филтър-дехидрантът ти е за смяна Като част струва около 40лв. Компресорът със сигурност няма общо тука. Той може да помпи по-слабо или никак. Така или иначе точката за измерване на кондензното налягане е преди филтъра, та тапата ти е там. С времето силикагелът, който се съдържа във филтъра деградира, става на прах и затлачва кечето или директно си се споява в буца. П.п. Пия Столично Амбър ако ще черпиш Дано наистина излезе това колега, насочихаме към един сервиз преди старческия дом в Кючука, но чак другата сряда, че момчето е пълно с коли за ремонт. За черпенето нямаш проблеми, но само бира не върви трябва и мезе Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 1000% е точно това! Като човек въртял бая време сервиз за авто климатици и мобилни хладилни системи, повярвай ми, че знам за какво иде реч по твоя казус. Впрочем, можеш да попиташ Виден а.к.а. Раптор за неговия случай, когато щяха да го женят за компресор, щот нещо му станало и взел да вдига прекалено високо налягане.... На мен лично ми става смешно всеки път като се сетя, ама оня се беше спекъл яко. И понеже е особено дебела глава му трябваха към 10 пъти да му повторя да си купи филтър и да дойде да му го сменя. Естествено той поне 9 пъти започваше да ми обяснява как видиш ли, в неговия сервиз хората имали егати яките свирки и гъдулки, и как не съм можел да знам повече от компютъра После се оказа, че всъщност съм знаел повече, ама даде излишно една шапка пари, преди да ме послуша.... А случаят му беше точно същият, като твоя. Само дето на него му избиваше и пресостатът за високо налягане. Та тънката ми мисъл е директно да поискаш смяна на филтър-дехидранта, вместо да се оставяш на преценката на съмнително сведущи автомонтьорчета. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_ice Posted July 2, 2019 Author Share Posted July 2, 2019 ок няма проблем, можеш ли да го направиш или да препоръчаш някой. Съжалявам, ако съм пропуснал препинателен знак ама съм на 2 двулаки вече. за черпенето нищо не споменавам, понеже вече казах Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 Ако ти се разхожда до Слънчев бряг, няма проблем и аз да ти свърша работа Инак по-горе съм те подвел, понеже не съобразих, че на 207 след 2006та, дехидратора е вграден в кондензатора. И цената е към 160лв. като част. Понеже се сменя целият блок. Та мисля на лично да ти дам телефона на изключително доверен човек, стига естествено все още да се занимава с това, че и годините му понапреднаха вече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.