chasti Posted June 27 Share Posted June 27 Едно време какви разходки имаше https://www.google.com/maps/@42.1458236,24.7476209,2a,75y,217.65h,88.03t/data=!3m6!1e1!3m4!1sael2OJ5ZMFp8oIea-AmEpg!2e0!7i13312!8i6656?coh=205409&entry=ttu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
instinct Posted June 27 Share Posted June 27 (edited) Гребната база и около нея е доста зелена през 2014-та: Edited June 27 by instinct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 1 hour ago, instinct said: Е, то си има норми за количество зелени площи и дървета на човек и на кв.м. застроена площ. Разбира се, в Пловдив изобщо не се спазват. Същото като общинската наредба, която гласеше, че всички табели с имената на магазини, хотели, фирми и т.н. в града е задължително да бъдат на кирилица. И каква файда от тия норми? То има и норми за зелени площи на новите комплекси, но или са само документално, или са колкото да се отбие номера, докато се даде разрешително за ползване, или са затворени зад ограда. Ако нормите и законите се спазваха, щеше да е чудесно всичко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 27 Share Posted June 27 Предупреждавай, че втория олигофрен не е чувал за редакция на звук и ще ни паднат ушите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
instinct Posted June 27 Share Posted June 27 (edited) Не съм го усетил, че е толкова зле. Като преглеждам random клипове не си държа слушалките на макс. ------------- Обаче, докато гледах за снимки на Пловдив, изкочи пример с арменските шествия по повод там, с турция техния проблем преди сто години. Тази пролет бях свидетел на това събитие, само че по главната. Между другото, Пловдив е град с много евреи, арменци, цигани и още някакви имаше... Не е чисто български, демек. 1 hour ago, w00x said: ...То има и норми за зелени площи на новите комплекси... Да, май са част от същите норми, които споменах... Горе-долу два пъти повече зеленина като площ трябва да имаме, и то само за да се доближим до някакво по-нормално ниво. Ако искаме да сме наистина добре, трябва четири пъти повече да е увеличението... Edited June 27 by instinct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 27 Share Posted June 27 8 hours ago, Antares said: Остави жегите, въздуха ме убива - имах чувството, че през цялото време стоя залепен за ауспуха на някой дърт Зил. Това е другия вечен проблем, който вместо да се подобрява с годините се влошава. Толкова пушещи дизели не бях виждал през живота си до момента. Не знам каква е тази мода, но всичко дето върви трака като трактор и в модела му задължително има буквата D. Нещо като секта са. На едно кръстовище една Х6-ца даде мръсна газ и в последствие автоматичните къси светлини на колата ми се включиха, защото пушека буквално затъмни кръстовището. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 Защото на техническия преглед е по-важно коя година ти е колата, а не какви са вредните емисии замерени на ауспуха. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted June 27 Share Posted June 27 5 minutes ago, w00x said: а не какви са вредните емисии замерени на ауспуха. Ако изобщо ги замерват... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted June 27 Share Posted June 27 Секта останаха бензинките, заляха ни с издухани дизели от Европата. А бензин на газ е хем по икономичен, хем по екологичен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 Оглеждам за смяна на колата и дизеловите модели на определен автомобил са 25% по-евтини от бензиновите. Явно си се тачат дизелите и това си е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted June 27 Share Posted June 27 Притежавал съм няколко бензинови автомобила, последните 10 години карам дизели. Не съм забелязал дизелите да са по-евтини. Последно купих миналият ноември. Друг е въпросът, че масово са пипани софтуерно от знайни и незнайни тунингарчета. И мен ме дразни през 5-6 хиляди да сипвам адблу, но какво да се прави... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 Може да е само за моделите, които аз гледам. Това са 5-те най-евтини. Дизел: Бензин: Дори не споменавам факта, че всички показани бензинови са внос от САЩ/Канада. Ако гледаме тези купени от Европа, най-евтината е тази: Разликата между най-евтината дизелова и най-евтината бензинова (правени за европейския пазар) е 19 000лв. Ако добавим блъсканите от САЩ/Канада, разликата е почти 10 000лв. Не ми се търси сега точно същата като изпълнение и екстри от тези правени за европейския пазар, но разликите не са много по-различни. При другия модел ситуацията е същата: Бензин (повечето внос от САЩ/Канада): Дизел: Разлика между най-евтиния дизел и най-евтиния бензин - 21 000лв. Объркал съм се значи. Дизелите не са 25% по-евтини. Почти 50% по-евтини са. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted June 27 Share Posted June 27 Аз за 30к+ бих гледал вече нови автомобили. Алфите са супер красиви, ама любовта е сляпа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 Новите са по 80к. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted June 27 Share Posted June 27 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 27 Share Posted June 27 59 minutes ago, w00x said: Разликата между най-евтината дизелова и най-евтината бензинова (правени за европейския пазар) е 19 000лв. Ако добавим блъсканите от САЩ/Канада, разликата е почти 10 000лв. Доста различни километри. Нормално да са на различни цени. Честно казано и аз не забелязвам съществена разлика в цените. Освен може би големите бензини, имат тенденцията да се продават на по-ниски цени. Но и поне при нас, преобладаващо се предлагат дизели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 27 Share Posted June 27 Дачийте не са по 80 хилки Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 15 minutes ago, ARPAnet said: Доста различни километри. Нормално да са на различни цени. Честно казано и аз не забелязвам съществена разлика в цените. Освен може би големите бензини, имат тенденцията да се продават на по-ниски цени. Но и поне при нас, преобладаващо се предлагат дизели. Може да провериш сам цените, не бъди мързелив. Километрите нямат особено значение в случая. Това са цените и това са разликите. А и са около 170 000 тези за европейския пазар. Къде видя разлика? 15 minutes ago, mIRCata said: Дачийте не са по 80 хилки За коли говорим. За нови като тези от обявите. Ако ще взимам Дачия, по-хубаво да си карам сегашната. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 27 Share Posted June 27 (edited) 37 minutes ago, w00x said: А и са около 170 000 тези за европейския пазар. Къде видя разлика? Маздите които си постнал горе, най-евтиният дизел който даваш е на 240 000 км, а бензина е на 83 000. Другите също са с доста разлика в километрите При Алфите е подобна картинката, единствено Veloce-то е на по-близки километри до дизелите, но бидейки 280 коня Veloce изпълнение, нормално да е на надута цена спрямо базовият JTDM Но ето и проверката Mazda 6 Автомобили и Джипове втора ръка и нови, обяви и цени — Mobile.bg Бих казал, че дизелите са леко по-скъпи, но няма много коли Този дизел за километрите си и въпреки че е 4х4 държи доста цена дори спрямо другият Ultimate долу. Но да кажем, че част от цената идва от оборудването вероятно.. но пак е скъп Spoiler Същата история и с този дизел. Не съм сигурен какво означават точно вариациите им. Но и двата бензина са по-нови, на по-малко километри и всъщност с повече коне Spoiler И последният дизел. Не мисля, че са особено евтини Spoiler Edited June 27 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 (edited) Как дизелите ще са по-скъпи? Нали ти показах цените? Най-евтиния бензин е 170 000км и е почти 45 000 лева. За сравнение, дизела е 27 000 на 130 000км. И не е като да е имало, но да са се продали и да са останали само тези, които виждаш в момента. Не ги гледай тия внос от САЩ. 95% са внасяни с удар. Следя цените на този модел от 3 години. Най-лесния начин да ми покажеш, че не съм прав, е да ми покажеш оферта за такава Мазда на 30 000лв. Километрите и екстрите нямат значение. Да е за европейския пазар. Защото за дизеловите има поне 5 автомобила под 30 000лв, без значение какви са екстрите и километрите. Edited June 27 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted June 27 Share Posted June 27 Ама то зависи каква кола гледаш. Нормално дизеловите алфи да са по-евтини. Никой нормален не би си купил такова нещо. Уж спортен автомобил, пък 150 коня дизел. Еми нормално да е по-евтин!!! Отново, после сравняваш японски автомобил, дето силата им е в бензина. Кой нормален ще си купи дизелова Мазда от 2018? Според самия автомобил и цялата му идея и репутация идва и търсенето на двигатели за него. Защо няма дизелова Хонда Джаз? Щото няма смисъл да има! Японското го взимаш заради бензина! Защо като търсиш Пасат Б6 80+% от резултатите ще са печки? Щото има смисъл да са печки. На тежкото купе. На цялата идея на Пасата. На ТДИ репутацията. Те просто от завода са излизали масово дизели, щото такова се е търсело. Не са по-евтини дизеловите Пасати. Гледаш неща, дето никой не иска да ги купи, пък камо ли дизелови! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 27 Share Posted June 27 1 hour ago, w00x said: Как дизелите ще са по-скъпи? Нали ти показах цените? Най-евтиния бензин е 170 000км и е почти 45 000 лева. За сравнение, дизела е 27 000 на 130 000км. Извинявай, би ли показал за кои бройки говориш? Наистина не ги виждам сред постнатите горе. 1 hour ago, w00x said: Не ги гледай тия внос от САЩ. 95% са внасяни с удар. Как познаваш внесените от сащ? 1 hour ago, w00x said: Километрите и екстрите нямат значение Тази пише, че е от Швейцария https://www.mobile.bg/obiava-11719484695819911-mazda-6-2-5i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 (edited) Тези с мили на километража са САЩ/Канада. Имат и оранжев светлоотразител в предния фар. Тази от обявата е преди фейслифта. След средата на 2018 трябва да е. Познава се по хромираната лайсна на предницата. При единия модел отива над фара (обявата в твоя пост), при другия - под. Направо ще те улесня като ти кажа, че няма да намериш. Ако имаше, щях да съм я купил. Под 40 000лв няма читави бензинови, за разлика от дизеловите, които спокойно се намират под 30. С Алфа Ромео Жулия е същото. Там са дори още по-скъпи бензиновите. Вероятно заради ограничената бройка и големия двигател. Под 30к дизелови се намират без проблем. Edited June 27 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 27 Share Posted June 27 Добре А защо гледаш онзи бензин ма 170К км, като за същата цена имаш тази от Пловдив на 80К https://www.mobile.bg/obiava-11709114577717971-mazda-6-takumi И тази изглежда е европейска на 53К https://www.mobile.bg/obiava-11690904344171613-mazda-6-2-5 БГ https://www.mobile.bg/obiava-11717231644842608-mazda-6-2-5-ultimate Тази на 170К е доста надута като цена Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27 Share Posted June 27 Защото беше най-евтина, а нали най-евтините исках да покажа все пак, за да онагледя твърдението си. Втората е САЩ/Канада. Третата е преди фейслифта и цената е абсурдна. Виждаш ли сега и ти как дизелите се намират под 30, а бензиновите от същия модел са над 45? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.