ARPAnet Posted April 15 Share Posted April 15 49 minutes ago, w00x said: Хибридът го държи само за дълги разстояние, иначе и той щеше да е заминал. Случайно дългите разстояния обикновено да са към източна Европа? Нещото което винаги ми впечатление в Италия е колко много електрички виждам с регистрации в северните държави. В по-западните части на Европа мрежата от зарядни станции е много по-добре развита. 1 hour ago, instinct said: 1 - "Разрешават" (именно в кавички, при такава ценова политика). Няма кавички. Това, че те мотивират не означава че ти забраняват 1 hour ago, instinct said: 2 - Вече/напоследък не са "няколко човека". То е като с мигрантите - като ги стимулираш, се размножават. И живеят подпомагани от всички данъкоплатци. Което означава, че екстрата е достъпна за всички и все повече хора се възползват. А докато не се натрупа и съответната маса от автомобили, то повечето от проблемите които рецитираш не са проблеми. И нека бъдем честни, доста от тези коли (в статията говорят за Порше) не са евтини, съответно данъчната отстъпка която им дават е именно това - данъчна отстъпка от данъците които така или иначе ще платят. И потребителя ще си ги върне в следващите месеци така или иначе. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 15 Share Posted April 15 3 minutes ago, ARPAnet said: Случайно дългите разстояния обикновено да са към източна Европа? Нещото което винаги ми впечатление в Италия е колко много електрички виждам с регистрации в северните държави. В по-западните части на Европа мрежата от зарядни станции е много по-добре развита. Норвегия - България. С пълен автомобил, 3 деца и каравана отзад - не става с електрическата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted April 15 Share Posted April 15 7 minutes ago, w00x said: Норвегия - България. С пълен автомобил, 3 деца и каравана отзад - не става с електрическата. Евала за ентусиазма на твоят приятел Това е адски много път Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 15 Share Posted April 15 (edited) Дачия Spring на нощна тарифа ако се зарежда.. не излиза ли към 1-2 лв/100км градско? Едит: Единствено на електричките ме дразни тъпия звук на прахосмукачка отвън дето ме кара всеки път да се обърна Edited April 15 by chasti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 15 Share Posted April 15 7 minutes ago, ARPAnet said: Евала за ентусиазма на твоят приятел Това е адски много път 4200 километра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted April 15 Share Posted April 15 Гледам, че май този месец са обновили батериите на МУ и LR е вече с 600км WLTP, верно, че реалният ще е по-малко, но автомобилът е достатъчно просторен за да е удобен на дълъг преход. някаква идея дали тези автомобили са атрактивни за автоджамбазите из източна Европа? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
earache Posted April 15 Share Posted April 15 По чужбината има ли много класици, които да си реват за пърдящите коли, щото много готино пърдяли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted April 15 Share Posted April 15 23 minutes ago, earache said: По чужбината има ли много класици, които да си реват за пърдящите коли, щото много готино пърдяли? Има и още как :). Разликата в цената все още е съществена и ако така или иначе ще смениш колата след 5-7 години, то мнозинството оставят електричките за следващото обновяване на гаража. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15 Share Posted April 15 Що се правите на ударени с права лопата... А може и да сте.(даже явно сте щом ви е обол Байдън) Кой от вас може да чуе, че колата му работи ако не е свалил джамовете? Антарес оти има гърнета..друг? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 15 Share Posted April 15 6 minutes ago, DON_CHEFO said: друг? 1.9 TDI AHU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 15 Share Posted April 15 19 minutes ago, DON_CHEFO said: Що се правите на ударени с права лопата... А може и да сте.(даже явно сте щом ви е обол Байдън) Кой от вас може да чуе, че колата му работи ако не е свалил джамовете? Антарес оти има гърнета..друг? Аз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15 Share Posted April 15 3 minutes ago, w00x said: Аз. Мъка ти каам. И ти ли караш истински пърдялник... Сиреч дизел? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted April 15 Share Posted April 15 Що бе Стефче?! И бензинката си се чува… моя миксер като мине 4к оборота си вдига джангър… ама от маторя, не от гърнетата… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 15 Share Posted April 15 26 minutes ago, DON_CHEFO said: Мъка ти каам. И ти ли караш истински пърдялник... Сиреч дизел? Да. За тая кола нямах избор. Бензиновите са гадни. И нови като гледам, бензиновите са шумни. Мазда 6 например. Първоначално помислих, че е дизел. Ми не, бензин беше. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted April 15 Share Posted April 15 58 minutes ago, DON_CHEFO said: Кой от вас може да чуе, че колата му работи ако не е свалил джамовете? Антарес оти има гърнета..друг? Аз. Даже се усеща много приятно и изобщо не се оплаквам. Иначе сеира с изцяло електрическите вече почна. Вторичен пазар не съществува за тях. За дълги преходи не стават. Докато не измислят други батерии или друга технология, аз лично бих се въздържал. Водородни клетки или директно водород са доста добра алтернатива. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15 Share Posted April 15 (edited) 2 minutes ago, netrootbg said: Аз. Даже се усеща много приятно и изобщо не се оплаквам. Иначе сеира с изцяло електрическите вече почна. Вторичен пазар не съществува за тях. За дълги преходи не стават. Докато не измислят други батерии или друга технология, аз лично бих се въздържал. Водородни клетки или директно водород са доста добра алтернатива. Аз едвам, едвам я чувам. И това на изключено радио. Bov-a изобщо не се чува (само за това ме е яд, но и ги разбирам). AMG имаше ако не бъркам... То е грехота да не го чуваш. Edited April 15 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 15 Share Posted April 15 Just now, DON_CHEFO said: Аз едвам, едвам я чувам. И това на изключено радио. Bov-a изобщо не се чува (само за това ме е яд, но и ги разбирам). Значи да разбираме, че само коли с двигател като на твоята трябва да се продават? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15 Share Posted April 15 Just now, w00x said: Значи да разбираме, че само коли с двигател като на твоята трябва да се продават? Тя моята щото е няква уникална разбираш ли, за царски особи. 8 годишна кола е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 15 Share Posted April 15 Да, но явно е изключение и не бръмчи, за разлика от повечето от останалите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted April 15 Share Posted April 15 1 hour ago, netrootbg said: Аз. Даже се усеща много приятно и изобщо не се оплаквам. Иначе сеира с изцяло електрическите вече почна. Вторичен пазар не съществува за тях. За дълги преходи не стават. Докато не измислят други батерии или друга технология, аз лично бих се въздържал. Водородни клетки или директно водород са доста добра алтернатива. +1000 Аз също тая надежди за водородните. Чефо, имай предвид, че хората масово си взимат малолитражки, че да са икономични. Говорим за коли, дето им спираш климатика, за да изпревариш. Т'ва за да минеш 100 - кара на 6000 оборота и двигателя определено се чува Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15 Share Posted April 15 40 minutes ago, Antares said: +1000 Аз също тая надежди за водородните. Чефо, имай предвид, че хората масово си взимат малолитражки, че да са икономични. Говорим за коли, дето им спираш климатика, за да изпревариш. Т'ва за да минеш 100 - кара на 6000 оборота и двигателя определено се чува Мда. Помня малкото диабло (пунто 1.2) кви обороти държеше на магистралата. Даже му ударих прекъсвач на 5та. Щеше да роди... Пак :D. 2 литра 4 цилиндъра турбо 255 коня. Гори между 24 и 28 мили на галон градско. 8 до 10 литра на 100. Мисля, че не е края на света. Колко по-малко ще гори 1200 бензин? За кой кор ми е да съм ватман? Редно е да се каже обаче, че пумЯрщини като еко такси и данък колко е мощна колата не плащаме. Не съм състезател тукашните, полицаи не се черпят с кафета за 20ка. Жорката като иска да бърза. Аз съм си изсърбал попарата вече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 16 Share Posted April 16 Аз за никъде не бързам, за София ся си сетвам на темпомата 120 и си карам. Обаче искам да имам повече ряз, въпреки че като гледам какви боклуци карат. На равното ти светят - мигат, като стигнеш наклон и пъплят едва едва.... Мен 500 км. ме устройват, повече от 20 години откакто имам книжка, карам на газ. В момента с една бутилка карам 300 и някакви километра, та не ми пречи да спра, дали за ток или газ все тая. Последните пъти правим преходи около със семейството около 1000 км., но не са за 1 ден. За повече аз предпочитам самолет отколкото да се татрузя с кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted April 16 Share Posted April 16 9 hours ago, DON_CHEFO said: AMG имаше ако не бъркам... То е грехота да не го чуваш. V8 AMG. В ниските обороти бих го сравнил с леко боботене. Много приятно и леко се усеща. При мощно ускорение и като мине 3000 оборота звука става коренно различен. Няма момент в който да не се кефя на колата. Това с електричките и 500км е такъв мит. Да не говорим за момента със зареждането. Когато батерията е празна се зарежда сравнително бързо. В момента който достигне 60-65% и става страшно. Трябва да чакаш много часове за да ти се зареди на макс. Дори да имаш 500км с пълна батерия, не можеш да повториш този пробег със зареждане на пътя. За 30 минути зареждане ще добавиш малко над 100 километра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 16 Share Posted April 16 На дълъг път така: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted April 16 Share Posted April 16 50 minutes ago, netrootbg said: Това с електричките и 500км е такъв мит. Що да е мит? Тук дават някакви реалистични стойности за EQE-то Mercedes-Benz EQE 350+ (2023-2024) price and specifications - EV Database (ev-database.org) Това пикапче пък ги направи 700 FIRST Range Test of BEST Road Trip Electric Truck! (youtube.com) 52 minutes ago, netrootbg said: За 30 минути зареждане ще добавиш малко над 100 километра. Зависи, мисля че стигат до към 60-80% от батерията, преди да намалят скоростта на зареждане. Което при нормална мрежа от бързи зареждачки не е такава драма. Но си зависи колко дълги преходи прави човек, къде ги прави и каква е мрежата там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.