Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

Специално тия Йетел мен супер много ме издразниха. Като наближи края на двегодишния период, започнаха да ми звънят, за да се опитват да ме зарибяват със "специалните оферти", които винаги ми пробутват.

 

Предният път така ми се обадиха и накрая преподписах договора си през приложението. Отбивах всички повиквания сега и не вдигнах нито веднъж.

След време влизам в приложението, за да си платя таксата и виждам съобщение "Вече можете да подпишете договора към приетата оферта по телефон". Отвярям да видя "специалната примоция", която ми зачислили беше такса от близо 50 лв, а до момента плащах по 30. Към това имаше и списък, в който мога да видя всички налични за мен предложения за продължаване на договора. Измежду предложените варианти, въпросната такса от 50-тина лева беше най-високата от всички. Имаше и по-ниски от нея, но те бяха решили да пробват да ми набутат най-скъпата. 

В тоя момент реших, че със сигурност няма да си подновя договора. Отидох във Виваком, предложиха ми за същите параметри, които в момента имах, дори леко по-добри, да плащам такса 27 лева, като първите 3 или 6 месеца, не помня точно вече, таксата е 15 лв. 

На момента си смених оператора, Виваком пуснаха всички документи, заявления и каквото там трябваше, даже не ходих аз да казвам каквото и да е в Йетел. Даже, понеже бях отишъл в мол и офисите им бяха един срещу друг, служителят отиде отсреща с телефонния ми номер, за да види кога точно ми изтича договора. Оставаше има няма месец. От момента на прекратяване на отношения с тях, дължах част от последната ми месечна такса, която трябваше по-късно да платя.

Интересното тук беше, че ходейки в офис на Йетел, за да платя въпросната остатчъна сума, в продължение на два месеца те ми казваха, че все още не им е излязла в системата им дължимата сума и не мога да я платя, а иначе по пощата получих писмо, още на втората седмица след прекратяването, че трябва да платя въпросната сума, иначе ще се стигне до частен съдебен изпълнител. 

 

Тази хватка със смяната на договора в А1 наскоро и нашите ми казаха, че са приложили, за да започнат да плащат по-ниска такса, след като от офиса им са им предложилия варианта. А нашите като цяло плащат не малко пари, защото на договора се водят два телефонни номера, телевизя + допълнителни канали и интернет. 

 

П.П. Абонат съм на Йетел от 2010, и вместо да предлагат някакви наистина промоции на дългогодишните си абонати, те гледат да ги набутат повече. 

Edited by Dunc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

който е мега орязан от към всичко и ако не го използваш го зануляват служебно на 2-я месец

 

Link to comment
Share on other sites

С ваучер не можеш да си запазиш номера, който си ползвал до момента.

 

1 hour ago, Dunc said:

П.П. Абонат съм на Йетел от 2010, и вместо да предлагат някакви наистина промоции на дългогодишните си абонати, те гледат да ги набутат повече. 


Аз бях абонат на Глобул/Теленор/Йетел от 2001-ва. Не съм пресрочил плащането на нито една такса.

През 2015-16 някъде отидох да си подновя плана и да взема телефон. Дадоха ми условията от брошурата за нов клиент с някакви там добавени мегабайти "бонус". Като им казах, че Виваком ми предлагат по-добри условия, те ми отговориха "Но ще си загубите статуса на лоялен клиент."

На въпроса "Какво получавам като лоялен клиент, щом не можете да ми предложите по-добри условия по план или мобилно устройство?" не получих отговор.
Тогава се преместих при Виваком. 2 години по-късно се върнах при Йетел. Явно тая година пак ще се местя.
Да се спасяват.

Link to comment
Share on other sites

както каза и Антареса, това което и аз реших, че май е най-уместно е, на всеки две години постянна въртележка на оператирте, ако не ми предлагат по-добри или същите условия, а само гледат да ме качат нагоре. 

Link to comment
Share on other sites

Те са се наговорили и пазара е разпределен. Без изнудване или местене не получаваш нищо, не ги е еня колко си лоялен или не. Аз както казах останах на Йетел, понеже ми дадоха наистина специална оферта, след като им казах, че последния месец на договора си пускам предизвестието за прехвърляне на номер към А1.

 

Тея и те не са по-малко боклуци, като например ми даваха някви цени, в последствие се оказа, че за да ги ползвам трябвало да плащам през някакво си тяхно приложение, иначе било повече. Като казах на лелката, че това не ми харесва и изчезвам, каза чакай малко, хвана някав телефон и отиде в стаичката отзад. А можело да стане и без приложението. Казах и че чакам предложение от Йетел в момента да видя кое е по изгодно. Вика като ти дадат предложение ела пак при нас, да ти дадем ние друго предложение. Та каква е тая тъпотия да се надцакват, иначе духай супата..... Накрая така ми писна от тая помия, съгласявам се да ми се маха от главата, след 2 години пак същата схема.....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Явно са решили, че им е по-изгодно да си прехвърлят абонати и да държат относително стабилни цифри на абонати и приходи, отколкото да се състезават за надмощие и да имат повече абонати от конкуренцията.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, jozo said:

 Без изнудване или местене не получаваш нищо


Аз им казах на Рибаком каква оферта имам от А1 и те "ми... т'ва можем да Ви предложим"... Та и с изнудване не става.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм на Виваком с 2 телефона и домашен нет+тв. Последните години винаги са ми давали най-добри оферти като съм на средни тарифи. Винаги е имало опция да мина на по-ниска тарифа за 1-3лв по-малко. Честно казано при мен колкото повече неща имам толкова по-добра оферта ми дават. 

Link to comment
Share on other sites

Можеш да прехвърлиш номерът си на предплатен план, поне към друг оператор.

Естествено, че ще гледат да ти набутат абонамент. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Antares said:


Аз им казах на Рибаком каква оферта имам от А1 и те "ми... т'ва можем да Ви предложим"... Та и с изнудване не става.

Да, тези най-малко се поддават на изнудване. На мен ми дадоха последна оферта и казаха до тук, като другите ви устройват повече отивайте там. Отделно, че имам услуга и при тях от немай къде, но не бяха склонни на повече компромиси. Виж другите два както бяха тръгнали и имах достатъчно нерви, време и желание не знам до къде щяха да стигнат. Просто в един момент ми писна да вися по офиси, да се пазаря като на битака и да чакам какво ще стане, супер гнусна история...

Link to comment
Share on other sites

За 5-6 лева разлика на месец, струва ли си изобщо усилията? Загубеното време и нерви не си заслужават според мен.

Link to comment
Share on other sites

6лв за 24 месеца са 144лв.


Като сложим и индексацията 2 пъти за този период, разликата става още по-голяма.
Услугата е идентична, като по-евтината може и да е по-добра.
Прехвърлянето на номера и подписването на договора с друг оператор отнема същото време като преподписването на договора в офис с настоящия.

Офисите им често са почти един до друг.


Остават избягване на евентуален срам и честта, като единствена причина да останеш на стария си оператор.

 

Всичко опира до това дали човек оценява честта си и срама от ситуацията, в която ще се постави, на над 150лв.
За мен отговорът е "Не". За други отговорът е "Да. Те и от това печелят. В крайна сметка ако всички търсеха по-добрата оферта, операторите нямаше да са спокойни с факта, че годишно ги напускат толкова абонати, колкото отиват при тях.

Link to comment
Share on other sites

Мен ме дразни от отношението. Вместо като лоялен клиент наистина, да ти предложат оферта, която е специална за теб, те предлагат тея от сайта, като винаги са с по-висока цена от актуалната ти, с 1-2 лв. намаление от обявената в сайта за да се чувстваш "специален клиент". Като питаш няма ли нещо, дето не го пише в сайта, винаги отговора е - НЕ. Естествено това е долна лъжа, защото се оказва, че и цели отдели има дето се занимават с това. (Още повече предната ми оферта също беше такава, след като след поредното изнудване дойде колежката от съседното място и каза: "Абе дай ОНАЯ тарифа, че тоя ще избяга"). Питаш не може ли да не идвам в офиса, нямам време сега - пак отговор НЕ! Отново лъжа..... Като работата се намаза яко, се оказа, че можело и по телефона (все пак продавате мобилни услуги, искате да ходя в офиса...) Това са причините, която ми кипват чайника и да почна и аз да се държа подмолно подобно на отсрещната страна.

Link to comment
Share on other sites

Изглежда има явно деление между физически и юридически лица. Имам една карта дето от 5 години си стои на 13.50 лв. месечна такса, 300 минути към всички, 500 MB мобилен.  Офис не съм посещавал от години, всичко става по телефона. 
На моя номер съм с 33 лв месечна такса, всичко неограничено в БГ. Роуминг също, MB в роуминг ЕС 10000.

Link to comment
Share on other sites

Чета, чета какво пишете .....и се чудя защо и моите родители па и един болюк хора ми се сърдят, че НЕ роня крокодилски сълзи за нашата мила родина. И като им казвам, че съм избрал по-плитките лайна - налитат на бой. 

 

Има ли случай, в който да не ви изклатят като в хъба? 

Link to comment
Share on other sites

Няма такъв случай приятелю…. 

Веднага ти давам и пример, НАП се дръгнат с мен, за дарение за болно дете,  при все че не съм го декларирал по никакъв начин, да си намаля печалба и т.н.  Нямал съм документ, не мога проста така да привеждам пари по нечия сметка…. Заеби, на тея родители само ще им е до издавания на удостоверения…

 

Link to comment
Share on other sites

Едно съм се убедил в тоя живот - Пълно щастие няма!

 

Като например в САЩ веднага отивам да си вея кайсиите я във Флорида, я в в Калифорния или някъде другаде - да живея там не мерси! Да те гърбят по 16 часа на ден и да викат, много яко че виж колко пари си взимал, а половината отиват данъци е много яко. Да вървиш по улицата минава някой и разстрелва 30 човека или подобни. Та всеки си преценява, преценил съм си + и - и за мен си е най-добре тук, за другаде на екскурзия.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, jozo said:

Едно съм се убедил в тоя живот - Пълно щастие няма!

 

Като например в САЩ веднага отивам да си вея кайсиите я във Флорида, я в в Калифорния или някъде другаде - да живея там не мерси! Да те гърбят по 16 часа на ден и да викат, много яко че виж колко пари си взимал, а половината отиват данъци е много яко. Да вървиш по улицата минава някой и разстрелва 30 човека или подобни. Та всеки си преценява, преценил съм си + и - и за мен си е най-добре тук, за другаде на екскурзия.

Има и друг вариант... 16 часа гърбия и пак никви пари. Тогава е ташак. Данъците и те са много тегави.... За работниците обаче. Особено за тия дето минават 80, 100 бона годишно. 

 

В Калифорния не става за живеене колкото и пари да имаш. 

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

On 3/22/2024 at 4:39 PM, XMD said:

За 5-6 лева разлика на месец, струва ли си изобщо усилията? Загубеното време и нерви не си заслужават според мен.

Точно защото повечето хора мислят по тоя начин - операторите ги стрижат. В моя случай бяха 15 лева. Няма да умра без тях, просто не обичам да ме правят на маймуна. А и не знам за какви нерви говориш, минавам през два офиса на другите оператори, които в случая бяха в същия мол, всеки ми даде оферта и след няколко дни отидох, подписах договор, дадоха ми СИМ картата, казаха ми кога г/д да я сложа и до там.

Общо загубено време - три часа. Общо спестени за 24 месеца - 360 лева. Или по 120 лв на час. Все още не съм достигнал такива приходи, та смятам, че си заслужава.

Link to comment
Share on other sites

При мен са 4 телефонни номера, с 5 задаващ се. Като реша да преподписвам ще го пуснем, че да върви заедно сдругите

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Antares said:

Точно защото повечето хора мислят по тоя начин - операторите ги стрижат. В моя случай бяха 15 лева. Няма да умра без тях, просто не обичам да ме правят на маймуна. А и не знам за какви нерви говориш, минавам през два офиса на другите оператори, които в случая бяха в същия мол, всеки ми даде оферта и след няколко дни отидох, подписах договор, дадоха ми СИМ картата, казаха ми кога г/д да я сложа и до там.

Общо загубено време - три часа. Общо спестени за 24 месеца - 360 лева. Или по 120 лв на час. Все още не съм достигнал такива приходи, та смятам, че си заслужава.

Така описано има резон. 
При мен, на всички карти, договорите им изтичат по различно време. 

Link to comment
Share on other sites

Този блогър (Peter Santenello) пътува по света и показва такива места, говори с такива интересни хора, които не са особено известни от медиите и филмите. За щатите специално има много интересни видеота - красота, малко по-далеч от мегаполисите е един друг свят, доста по-близък до нас европейците, като цяло.

 

The CALIFORNIA You Don't Know Exists (NorCal Ep.1)

Poorest Region of America - What It Really Looks Like

Exploring Wealthy Alabama

Exploring Rich Atlanta

Edited by instinct
Link to comment
Share on other sites

Моя договор изтича март догодина и последно плащах по 18-20лв сега плащам 25 за нещо, което е същото. За нета плащах по 13лв на месец 70мб/с и пак си ми беше ок. Ама викай, ай ще дам 17лв за 100мб/с :D 

 

Ако почнат да се правят във виваком, директно отивам другаде. Не виждам смисъл да плащам повече за услуга, която дори не ползвам цялата. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...