Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

1 hour ago, w00x said:

Тя ситуацията е комплексна.  Ако с един лизинг на Тесла ставаше... Хората първо да започнат да чистят след себе си, пък след това да гледат кой ВЕЦ колко мръсотия правел и работниците в коя мина в Африка боледували.

 

Това обаче не променя факта, че автомобилите с алтернативно захранване са по-тихи и по-чисти за градската среда. :D 

 

И още нещо забелязах.

Като се говори за електромобили е голям проблем, че в Африка и Китай някакви хора работят на ръба на изтощението. "Не ГлЕдАйТе СамО Себе Си".

Като се говори за хомосексуализъм и разни други производни, няма проблем че някакви хора по света биват пребивани и убивани, защото имат други убеждения и дори защото са нарочени за хомосексуалисти, без да са такива. "Да УмИрАт ТиЯ  ГейОвЕ".

Пука ни за света и за останалите хора, но само ако не са обратни. :D

Да пращат гейовете да копат литий и всички да са доволни викам.

Педалите в мините... Ше гласувам за теб ако това е предизборната ти кампания. Гарантирам 

3 minutes ago, w00x said:

 

Много често е такова заключението. Някакъв вид отърсване от отговорност е според мен.

Вместо да се смалява проблема, докато стигне нива, на които можем да повлияем и самите ние, той се раздува излишно, за да изглежда привидно непосилен.

Вместо да слезем от колата и да идем до дестинацията си пеш като нормални хора, ние се качваме в колата за двуминутното си пътуване и обясняваме как заводите в Китай замърсяват и нищо няма да променим ако ходим 10 минути.

А ако си жител на северната част на Норвегия или Аляска, или Сибир? Или те са далече от България и ги заеби. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На тези места май ще е по-добра идея да се кача на снегомобила, честно да ти кажа. :D 

В момента потвърждаваш написаното от мен. Това че в Норвегия и Аляска не могат да са без коли, означава че и аз в Пловдив не мога? :D 

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, ARPAnet said:

А това, че живееш в Столипиново означава ли, че и у вас трябва да е кочина? И почистването у вас не си ли струва и не е ли е успех сам по себе си ?
След това зависи и колко ти е голям модела. Вкъщи/Столипиново все още не е добре, но Пловдив/София примерно е вече по-интересно, нали? А ако си в България и ти е чисто, пък в Албания е мръсно примерно, става още по-добре. 

 

Деа знам, малък прогрес е глупост, та дайте да не правим нищо. Така излиза

 

А за да изчистя у нас О.К. ли е да си хвърля старата тоалетна пред блока? Нали не е у нас и го правя за една "по-висша кауза", какъв е зора? Отделно, да накрам и другите до мен да го направят, че ще изградим "идеално чиста жилищна среда". Или пък да ходя по нужда пред на комшията вратата, та да не цапам у нас? Хайде да е през 2 етажа та да не е толкова близо до моята врата?

 

Естествено, че трябва да има прогрес, но да се гледа от всички страни, не само това дето ни е изгодно. Щото в случая е изгодно на богатите и при тях ще е чисто, пък къде сме си хвърлили боклука не е от значение.

 

46 minutes ago, w00x said:

Аз споменавам хора, които пътуват по 500 метра с колата, ти говориш за 140км... Как я направи тая аналогия? Само заради "ходя на работа" ли?

 

Не знаеш, кой по каква причина е седнал за такова разстояние. Не за всички, колата е лукс и фукня.

 

Иначе ако доживея някога в милата ни родина да пуснат скоростен влак, както пред офиса правят и метро станция. С удоволствие ще оставя колата в къщи, хем няма да гледам малоуници по пътя, а докато пътувам мога си блея в телефона, да спя или да доработвам нещо.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, DON_CHEFO said:

Отделно, че за 20 години интернет съм се научил, че няма смисъл от доводи и кавги. Нищо не се променя. 

Ей това е истинската приказка! :punk
 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, jozo said:

Не знаеш, кой по каква причина е седнал за такова разстояние. Не за всички, колата е лукс и фукня.

 

Иначе ако доживея някога в милата ни родина да пуснат скоростен влак, както пред офиса правят и метро станция. С удоволствие ще оставя колата в къщи, хем няма да гледам малоуници по пътя, а докато пътувам мога си блея в телефона, да спя или да доработвам нещо.

 

Аз никъде не твърдя, че никой не се е качил от необходимост. Очевидно говоря за хора, които могат и без това. Или ти искаш да кажеш, че всички са се качили от необходимост? Всеки един човек, който се намира в автомобил, не може да стигне до дестинацията си (без излишно затрудняване и дискомфорт) и без такъв? Имах колеги, които живееха на 15 минути пеш от офиса, но идваха с колите на работа и поне по 10 минути търсеха място за паркиране. В един момент им писна и взеха да идват пеша. В момента имам други двама, които са така. Гарантирам ти, че болшинството от хора са същите.
Иначе съм сигурен, че всеки един може да даде оправдание защо се е качил на колата вместо да върви 400 метра или да ги измине с алтернативен транспорт.

Както написах и по-горе на Чефо, няма да видиш скоростен влак, докато няма търсене за градски транспорт. Като искаш скоростен влак, иди в западна Европа. :D 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, jozo said:

А за да изчистя у нас О.К. ли е да си хвърля старата тоалетна пред блока? Нали не е у нас и го правя за една "по-висша кауза", какъв е зора? Отделно, да накрам и другите до мен да го направят, че ще изградим "идеално чиста жилищна среда". Или пък да ходя по нужда пред на комшията вратата, та да не цапам у нас? Хайде да е през 2 етажа та да не е толкова близо до моята врата?

Кой говори за по-висша кауза? 

И не, също не става дума да си изхвърлиш боклука пред блока. Всъщност боклука е идеален пример. Имаш боклук, има и някой който за едни пари е готов да ти го вземе и да те отърве, за да може да ти е чисто пред блока. Какво правим всички? Плащаме си и боклука "изчезва", нали? Виждал си сигурно разните индийци с безкрайните сметища с електроника. 

Сравнявайки ел колите с тези с двг .. и двете създават боклук в крайна сметка но в различни количества, и никой не иска този боклук да му е пред блока всъщност. Избора е, кое създава по-малко боклук и ти носи някакви плюсове.

И нека бъдем честни, на африканеца в Конго, пак ще му плащат долар на месец, независимо дали караме на бензин или ток. 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, w00x said:

 

Аз никъде не твърдя, че никой не се е качил от необходимост. Очевидно говоря за хора, които могат и без това. Или ти искаш да кажеш, че всички са се качили от необходимост? Всеки един човек, който се намира в автомобил, не може да стигне до дестинацията си (без излишно затрудняване и дискомфорт) и без такъв? Имах колеги, които живееха на 15 минути пеш от офиса, но идваха с колите на работа и поне по 10 минути търсеха място за паркиране. В един момент им писна и взеха да идват пеша. В момента имам други двама, които са така. Гарантирам ти, че болшинството от хора са същите.
Иначе съм сигурен, че всеки един може да даде оправдание защо се е качил на колата вместо да върви 400 метра или да ги измине с алтернативен транспорт.

Както написах и по-горе на Чефо, няма да видиш скоростен влак, докато няма търсене за градски транспорт. Като искаш скоростен влак, иди в западна Европа. :D 

 

Едва ли всички са от необходимост, ама не всички го правят от кеф. Още повече като имаш дете, дето го нямаш та да знаеш. Ако трябва да бързаш да го закараш от тук до там ще ида с колата та да се метна в нея и да тръгвам, а не да правя крос до вкъщи.

 

За да има търсене за градски транспорт, трябва той да е организиран и редовен. Как в София има навалици по спирките и хората го ползват? Таблата са точни, има бус ленти, плащаш с дебитна/кредитна карта, на градска мобилност и т.н..Ама там не е село Пловдив, дето автобус минава на 30 минути и той е щъркел и няма място за теб и в цялата бутаница да минеш при шофьора да вземеш билет.....

 

Еми уж го правят да има скоростен влак ама кога. Като няма, ще взема нов хибрид. Не щото съм много еко, а щото ми е най-важно ускорението. Големи мощности в чисто нова кола в моя бюджет са само хибриди, ща неща такова ще е. Няма пълно щастие.

Link to comment
Share on other sites

Еми не знам за кой път ще го кажа, че еко педерастите хич не са ми по вкуса. Просто казвам, че електричките изобщо не са еко. 

 

Иначе за хибрида и мен не ме кефи, ама това продават. Чисто нова поне 160-170 коня, да не е голяма като смарт и да има повече екстри от базов Голф са само хибриди.... Та ща неща ще трябва да е хибрид.

 

Иначе ми е много яко като пътувам към София и настигнеш електричка на тунела. Нагоре по баира кара с 90, че като гледа оставащия пробег по баира им настръхват космите по гъза. Надолу вече наперено летят със 140....

Link to comment
Share on other sites

Сега погледнах,  все още има 320i нови :) При дизелите май има повече избор, така като пребраузих марките. 

Но Волво ме изненадаха, всичко е поне хибрид.

Иначе онзи ден карах в БГ новичкото Пежо 308, много готина кола, малко кончета са, но определено приятна количка, че и умна, тамагочи :)))

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, deus_pld said:

Казах "нова инфраструктура" и "нови находища". Подобряват ефективността на съществуващите, но не инвестират в нови. Сами по себе си проучвателните дейности са най-сериозното перо. Сигурен съм, че твоите прословути търсачески възможности сега ще ми изкарат веднага информация за някое ново находише в горно нанадолнище, но като цяло е факт, че тенденциата беше такава. 

 

Стана ми интересно и се поразрових.

Ето ти няколко изцяло нови, започнали работа през последните 15 години:

 

Vankor oil field (Русия)
старт на експлоатация: 2009 - 60 000 барела на ден
капацитет 2014 г.: 510 000 барела на ден

 

Halfaya oil field (Ирак)
старт на експлоатация: 2010 - 4 000 барела на ден
настоящ капацитет: 100 000 барела на ден

 

Jubilee oil field (Гана)
старт на експлоатация: 2010
настоящ капацитет: 75 000 барела на ден

 

Shaikan oil field (Ирак)
старт на експлоатация: 2012 - 40 000 барела на ден
настоящ капацитет: 55 000 барела на ден

 

Al Sabriya oil field (Кувейт)
старт на експлоатация: 2018 - 100 000 барела на ден
настоящ капацитет: 150 000 барела на ден

 

Johan Sverdrup oil field (Норвегия)
старт на експлоатация: 2019 - 440 000 барела на ден
настоящ капацитет: 755 000 барела на ден

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ARPAnet said:

Сега погледнах,  все още има 320i нови :) При дизелите май има повече избор, така като пребраузих марките. 

Но Волво ме изненадаха, всичко е поне хибрид.

Иначе онзи ден карах в БГ новичкото Пежо 308, много готина кола, малко кончета са, но определено приятна количка, че и умна, тамагочи :)))

Дизел в никакъв случай, печки не харесвам.Нямах много време да им ровя в сайта, ама тук излиза само 318i което е 116 умрели коня най-базова версия от 81 бона.... Като сложа още някой други неща и наистина ще си купя тролей не умрял Баварец. Другото е вече 330е с цена от 120 бона нагоре и отново е хибрид. Та както казах, хибрид ще е по принуда, друго няма подходящо за мен.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jozo said:

 

Едва ли всички са от необходимост, ама не всички го правят от кеф. Още повече като имаш дете, дето го нямаш та да знаеш. Ако трябва да бързаш да го закараш от тук до там ще ида с колата та да се метна в нея и да тръгвам, а не да правя крос до вкъщи.

 

За да има търсене за градски транспорт, трябва той да е организиран и редовен. Как в София има навалици по спирките и хората го ползват? Таблата са точни, има бус ленти, плащаш с дебитна/кредитна карта, на градска мобилност и т.н..Ама там не е село Пловдив, дето автобус минава на 30 минути и той е щъркел и няма място за теб и в цялата бутаница да минеш при шофьора да вземеш билет.....

 

Повечето го правят от мързел. И пак споменаваш някакви случаи, в които ползването на автомобил е оправдано. Изненадан съм, че не си споменал още хората с пълна инвалидност. И за тях говорех горе, когато критикувах тези, които шофират 2 минути, вместо да ходят 500 метра. :mellow: Моите 4-ма колеги и те с децата идват в офиса, затова са с автомобил. Загледай се в трафика и виж в колко от автомобилите има деца. Виж и в колко от тях има възрастни хора.
Някакъв се оплакваше под една статия преди няколко месеца, че живеел на бул. Марица (между кръговото и пешеходния мост) и като затворели кръговото на Водна Палата, трябвало да обикаля през кръстовището, което удължавало пътят му до работа на 15 минути. Работел до хотел Марица. Пеш разстоянието се изминава за 5. Може и той да ходи по спешност с децата на работа, не знам.

 

Ти искаш да ти го направят хубав, преди да започнеш да го ползваш? Откъде пари?

По-скоро е обратното. За да е организиран и редовен, трябва да има търсене. Иначе никой няма да вложи средствата нужни, за да се направи градския транспорт организиран и редовен.

Примерът със София не разбирам с каква насоченост е. Цели да оборо нещо написано от мен ли? Колкото и да е организиран и редовен, явно пак не го ползват достатъчно хора, защото има големи задръствания. Но за разлика от София, Пловдив е град, в който можеш да ходиш пеша през по-голямата част от времето без проблем.
Кога последно чака автобус в Пловдив 30 минути? Май не скоро. :D Автобусите са през 10 минути, освен това поради малките размери на града, можеш да чакаш няколко линии, които ще те закарат в близост до крайната ти точка. И са почти празни. Билет можеш да си вземеш от машината на спирката или от кондуктора вътре.

 

2 minutes ago, jozo said:

Дизел в никакъв случай, печки не харесвам.Нямах много време да им ровя в сайта, ама тук излиза само 318i което е 116 умрели коня най-базова версия от 81 бона.... Като сложа още някой други неща и наистина ще си купя тролей не умрял Баварец. Другото е вече 330е с цена от 120 бона нагоре и отново е хибрид. Та както казах, хибрид ще е по принуда, друго няма подходящо за мен.


Нова Tesla Y е 60 000лв. Само да вметна. :D 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, w00x said:

з преди това не съм генерирал никакви идеи, та имам 100% успеваемост за 3 странци. Доста добре според мен.

100% от 0 са 0, само да кажа.

Иначе разбрахме, че за теб е ок, някакви хора, живеещи на хиляди километри от теб да мрат на по 25-30 години, да им се раждат деца с 8 крака, да живеят в лайна и мръсотия и мизерия, огромни райони вода и почва да стават отровни, за да може да станело малко по-чисто на теб в града 10х10 километра площ.  Все пак от много години се знае, че градовете са вълшебни места с магически бариери, където въздух и вода извън тях не се мешат с тези отвътре. То и затова всичко е ок от 86 - радиацията в градовете не падна, щото нали - въздуха не се смесва. Пък ти от града не излизаш явно.

3 hours ago, ARPAnet said:

Избора е, кое създава по-малко боклук и ти носи някакви плюсове.

Ам работата е там, че точно електричките в момента май са по-мръсните като удариш чертата и събереш всичко нужно да получиш една електричка и една с ДВГ. Само, че с Ангел гледате само какво става пред входа на блока и нищо повече. При вас ако сметките са с общо 100 неща вие гледате само 3 от тях. Другите 97 не ги взимате под внимание и обяснявате колко е хубаво.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, mIRCata said:

100% от 0 са 0, само да кажа.

Иначе разбрахме, че за теб е ок, някакви хора, живеещи на хиляди километри от теб да мрат на по 25-30 години, да им се раждат деца с 8 крака, да живеят в лайна и мръсотия и мизерия, огромни райони вода и почва да стават отровни, за да може да станело малко по-чисто на теб в града 10х10 километра площ.  Все пак от много години се знае, че градовете са вълшебни места с магически бариери, където въздух и вода извън тях не се мешат с тези отвътре. То и затова всичко е ок от 86 - радиацията в градовете не падна, щото нали - въздуха не се смесва. Пък ти от града не излизаш явно.

 

A 1 от 1 колко процента са? Защото той потвърди, че имам 1 добра идея и точно това коментирах в този изкаран от контекста цитат.

 

Колко човека сте там? Все тая. Грешно сте разбрали значи. Аз това не съм го обсъждал в нито един момент. Или си цитирал грешния човек.
А аз от града излизам и магически, смесеният вълшебен градски въздух не се усеща на 15 километра извън града.

Link to comment
Share on other sites

 

14 minutes ago, w00x said:

A 1 от 1 колко процента са?

Само, че ти обясняваш колко ти е прогреса от николко (0)-> до (1).  Явно и проценти не знаеш как се смятат. Както и да е, да не се отклоняваме.

 

Инсигнията ми я дават че прави 164 g/km СО2 емиси. За 700 км и 7 на 100 излиза, че генерира под 8 кг СО2.

Една тесла 75 квч дето я дават да минава има няма 550 км, производството на тока средно генерира над 30 кг CO2. За помалко пробег, в пъти повече CO2. Но пък "в града е чисто". Нищо, че около ТЕЦ дето е генерирал тока хората страдат. Като не са "граждани", не е наш проблем.

21 minutes ago, w00x said:

Аз това не съм го обсъждал в нито един момент

Щото не ти изнася какво ще излезе в този случай. Но пък игнорирайки го и държейки си на твоето - на МЕН в града ми е чисто, си вадим други изводи. За теб. Не положителни.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mIRCata said:

Ам работата е там, че точно електричките в момента май са по-мръсните като удариш чертата и събереш всичко нужно да получиш една електричка и една с ДВГ. Само, че с Ангел гледате само какво става пред входа на блока и нищо повече. При вас ако сметките са с общо 100 неща вие гледате само 3 от тях. Другите 97 не ги взимате под внимание и обяснявате колко е хубаво

Не знам, може би, а може би не. Ако не забравяме, че петролната индустрия също не е цветя и рози. 

1 hour ago, mIRCata said:

...огромни райони вода и почва да стават отровни...

Според теб това не се случваше преди електричките да навлезнат и няма да се случва ако утре спрем всякакви опити за ел автомобили? 

Защото Модел S бе пусната 2012та, 2011та сме изкопали 34 100 метрични тона литий(хм, руда?). Определено има скок от тогава, но не сме били и на 0

 

  

28 minutes ago, mIRCata said:

Инсигнията ми я дават че прави 164 g/km СО2 емиси

164g x 550 km = 90.2 kg
За тока хванах Тексас, защото не очаквам да са най-еко щата Power Profiler | US EPA , американците показват някакви миксове и т.н.
369KG за мегават , 0,369 за киловат * 75 = 27.6 КГ за горните споменати 75кв / 550 километра
Аз ли бъркам нещо заради часа?

 

И нещо за рафинериите, защото все пак бензина не го карат извънземните, и в България имаме един Нефтохим

Това е от гугъл просто :

Quote

A refinery may use about 1.5% up to 8% of feed as fuel, depending on the complexity of the refinery. For a typical world-scale 300,000 barrel per day refinery, this will lead to CO2 emissions ranging from 0.8 up to 4.2 million tons of CO2 per year. CO2 may be emitted at refineries from a variety of sources.

А тук хванах някакъв американски репорт refineries_2013_112516.pdf (epa.gov)
 

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jozo said:

Нямах много време да им ровя в сайта, ама тук излиза само 318i което е 116 умрели коня най-базова версия от 81 бона....

Чшшшш, кви са тия цени при вас, ужас? За тия пари тук при мен върви X4-ка. Верно базовия модел, ама Х4 xDrive30i все пак. :lol:

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, mIRCata said:

 

Само, че ти обясняваш колко ти е прогреса от николко (0)-> до (1).  Явно и проценти не знаеш как се смятат. Както и да е, да не се отклоняваме.

 

Инсигнията ми я дават че прави 164 g/km СО2 емиси. За 700 км и 7 на 100 излиза, че генерира под 8 кг СО2.

Една тесла 75 квч дето я дават да минава има няма 550 км, производството на тока средно генерира над 30 кг CO2. За помалко пробег, в пъти повече CO2. Но пък "в града е чисто". Нищо, че около ТЕЦ дето е генерирал тока хората страдат. Като не са "граждани", не е наш проблем.

Щото не ти изнася какво ще излезе в този случай. Но пък игнорирайки го и държейки си на твоето - на МЕН в града ми е чисто, си вадим други изводи. За теб. Не положителни.


Коментарът ми беше, след като той каза, че имам 1. Затова казах, че 1 от 3 страници при 1 направено (тъй като преди това не съм направил нито едно) е 100%. Не обяснявам нищо за прогрес... Използвах думата успеваемост. Къде го видя този прогрес?

 

39 minutes ago, mIRCata said:

Щото не ти изнася какво ще излезе в този случай. Но пък игнорирайки го и държейки си на твоето - на МЕН в града ми е чисто, си вадим други изводи. За теб. Не положителни.


Къде съм написал каквото и да било по темата за добива на електроенергия? Покажи ми. За улеснение ще цитирам първоначалното си твърдение.

 

23 hours ago, w00x said:

Това че електрическите автомобили подобряват градската среда е безспорен и неоспорим факт.

 

А изводи на база предположения може да се правят всякакви и от всеки. Beauty is in the eye of the beholder.

И аз мога да си правя изводи за хора, които си правят изводи на база хода на собствената си логическа мисъл, а не на реални действия. Това обаче не променя факта, че аз нищо по темата не съм казал.

 

Малко като лов на вещици. Той е с руса коса > този който ме ограби преди 2 години също беше рус > този сигурно също краде > убийте го.
Все си мисля, че е по-лесно да коментираме написаното, а не да проектираме собствените си мисли върху тези на други хора и да им слагаме думи в устата. Някак по-продуктивно е. Дори да не е по-продуктивно създава една по-приятелска атмосфера. Иначе води до правене на изводи. За четящите неписан текст. Не положителни.

 

И не. Не го споменавам, не защото не ми изнася, а защото няма никакво отношение към първоначално написаното от мен. Дори да се взривяваха планети, за да се произведе един електромобил, това не променя твърдението ми и не го прави по-малко истина. Или не? И за да те улесня, ще перефразирам твърдението си от породилия дискусията пост, под формата на два лесни "Да" / "Не" въпроса.

Електромобилите по-тихи ли са повреме на работа от нормални автомобили с двигатели с вътрешно горене? ДА / НЕ

Електромобилите отделят ли по-малко вредни газове от автомобилите с двигатели с вътрешно горене? ДА / НЕ

 

Easy.

Вероятно ще забележиш, че темите, които не се коментират в първия ми пост и разбитите горе с цел улеснение два въпроса, но по някаква причина продължават да получават много отговори са:

По-чисто ли е в общ план произвеждането на електроенергия от това на горива за ДВГ?
Колко вредни емисии се отделят при преработването на литиеви батерии?
Каква е заплатата на работник в мина за добив на литий?
Колко работници работят в мина за добив на литий? А колко са работели преди 15 години?
Работи ли се върху нововъведения в сферата на технологиите за произвеждане на батерии?

Работи ли се върху нововъведения в сферата на преработка на батерии?

Работи ли се върху нововъведения в сферата на енергетиката, за да може тя да покрие нуждите на нарастващия брой електромобили с освобождаване на по-малко вредни емисии?

Работи ли се върху други алтернативни двигатели за автомобили?

и т.н.

Аз на тези въпроси отговор няма, затова и не ги коментирам. Коментирам друго. Твърдя друго.


------------

 

Одеве се сетих нещо във връзка с примера на Чефо за северната част на Норвегия. Имам приятел, който живее точно там. В северна Норвегия, почти нааааай-горе на картата. От 6-7 години си карат електромобили. Има и един хибрид, за да могат да се прибират с караваната до България. Сега продадоха караваната, а с него замина и хибрида.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, XMD said:

Ей това е истинската приказка! :punk
 

Последните 3 страници са пряко доказателство. 

5 hours ago, ARPAnet said:

Сега погледнах,  все още има 320i нови :) При дизелите май има повече избор, така като пребраузих марките. 

Но Волво ме изненадаха, всичко е поне хибрид.

Иначе онзи ден карах в БГ новичкото Пежо 308, много готина кола, малко кончета са, но определено приятна количка, че и умна, тамагочи :)))

Тая Европа с нейните дизели, малолитражки, либерастия ми бърка по всички дупки с две ръце. Да еба и шибаните пърдялници и електрички аз.... Бензинннннннн. В тоя ред на мисли. Някой ако търси Кашкай - продавам. Забранил съм на нашите да купуват минетчийски двигатели дето кафе машината ми има повече мощност и въртящ момент. Да еба аз тоя боклук. 

4 hours ago, jozo said:

Дизел в никакъв случай, печки не харесвам.Нямах много време да им ровя в сайта, ама тук излиза само 318i което е 116 умрели коня най-базова версия от 81 бона.... Като сложа още някой други неща и наистина ще си купя тролей не умрял Баварец. Другото е вече 330е с цена от 120 бона нагоре и отново е хибрид. Та както казах, хибрид ще е по принуда, друго няма подходящо за мен.

За 120 бона обърнато в долари ще карам Мка, ве мен.... Кво става в тая България? В тоя ред на мисли от как съм в щатите нямам идея нито една от колите ми колко коня и въобще не ме ебе. Сега съм пред дилема дали да не изплющя шумен блоу офф клапан ама ще изглежда и звучи тъпо на голям и тежък седан без грам спортна форма по него... Ама пък е зарибявка. Уууутутутутутту

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, DON_CHEFO said:

Тая Европа с нейните дизели, малолитражки, либерастия ми бърка по всички дупки с две ръце. Да еба и шибаните пърдялници и електрички аз.... Бензинннннннн. В тоя ред на мисли. Някой ако търси Кашкай - продавам. Забранил съм на нашите да купуват минетчийски двигатели дето кафе машината ми има повече мощност и въртящ момент. Да еба аз тоя боклук.

Ти не караше ли либерастки европейски мерцедес ? :laughing: Да си беше взел нещо муриканско, Линкълн, Бюик , Кадилак :D 

Иначе поне според тукашният ценоразпис на БМВ, имат си я цялата гама, нещо интересно което забелязах е, че 330и вече е 4 цилиндров, а не шестак

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...