XMD Posted July 28, 2023 Share Posted July 28, 2023 Неделя сме на концерт на Imagine Dragons. Преди малко получих мейл с допълнителни разяснения за протичането на събитието. Е тая точка направо ме съсипва : Ако имам проблем с билета си на деня на събитието - къде трябва да отида? - Трябва да се отправите към пунктовете за отстраняване на проблеми с билетите, намиращи се близо до входове 1, 7, 15. Парен каша духа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Два дена чета как да правя порно и пари от идиоти... А онлифенса не разрешава такива неща(снимки от AI) ... Да го Ева. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Чефо, обръсни си краката и качвай снимки за foot фетишистите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Някой може ли да се обади на Раптора и да провери дали е добре? Не е типично да е толкова тих, толкова дълго време. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 22 minutes ago, Ferante said: Някой може ли да се обади на Раптора и да провери дали е добре? Не е типично да е толкова тих, толкова дълго време. Аз предположих, че някой го е баннал... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 3 hours ago, Antares said: Чефо, обръсни си краката и качвай снимки за foot фетишистите Никак не лоша идея. Вие се смеете, но аз последните 2,3 седмици гледам само такива клипчета и такъв род информация търся и... ШмЪ извинявате, но има буквално толкова пубери дето не допренасят в обществото нищо, но с милионери... И искам парче от баницата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 12 minutes ago, Antares said: Аз предположих, че някой го е баннал... Не е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 2 hours ago, Antares said: Аз предположих, че някой го е баннал... Може ли да му пуснете едно телефонно обаждане? Може да има нужда от едно рамо и морална подкрепа за това, което животът му е поднесал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Според мен просто не е доволен от това, че е поставен на модериран режим и спря да пише. Видях му някаква активност във Фейсбук преди седмица. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Под модериран режим имаш впредвид, че всеки пост му се проверява преди да го публикува? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Да. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Ясно… Спомням си на времето, в зората на форума, той беше един от потребителите, които слагаха под модераторски режим доста потребители… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Да ви разкажа какви преживявания имах с поръчка на телевизор от един сайт в Нидерландия. Май месец реших да си взимам телевизор за квартирата. Спрях се на един модел на LG. Това като цяло няма много значение. Потърсих от къде ще ми излезе най – изгодно и се спрях на един местен сайт: el-vidas.nl Прегледах ревютата и бяха положителни. Направих си поръчката и след 1 или 2 дена телевизора беше доставен. Сглобих си го внимателно, но ми направи впечатление, че нямаше фолио върху екрана. Имаше само 2 лепенки с които уж би трябвало да се отлепи. Лепенките ги махнах. По това време не знаех, че трябва да има фолио. Да уточня, че телевизора го получих късно вечерта. Разбира се веднаго го пуснах да му се накефя. Всичко си беше наред. На другият ден когато се прибрах видях под определен ъгъл, че екранът е спукан. Ще видя да кача снимки по – късно. Забелязва се само на дневна светлина и като цяло не пречи на работата. След внимателно вглеждане забелязах, че и самото антирефлексно фолио върху екрана не е в цветущо състояние. Отделно телевизорът беше бял отзад и когато снимах серийният номер се оказа, че е различен модел от този който съм поръчал. Разбира се свързах с продавача и им казах, че искам да го сменя за нов. Да уточня, че това се случва след по – малко от 24 часа от доставката. След няколко дена дойдоха да си го вземат. Минаха няколко дена след това и получавам имейл с обвинения от продавача, че едва ли не аз съм го бил повредил телевизора и искали да ми върнат същата бройка. Отказах категорично и им казах, че ще приема или нова бройка от правилният модел или връщане на цялата сума. Никакъв отговор от продавача. Потърсих обстойно информация за тях и се оказа, че са леко измамници. Продават на добри цени, но понякога има проблеми като моят. Отделно внасят модели които не са предвидени за този пазар. Отворих оплакване в PayPal понеже с тях бях направил плащането. Още при попълването на оплакването маркирах, че съм върнал телевизора на продавача. На няколко пъти от PayPal ми искаха документи от независима фирма която да погледне телевизора... Накрая загубих оплакването с аргумент, че не съм предоставил исканите документ. WTF!!! Исках да напрая Appeal на оплакването, но не намерих как точно да стане това. Писах им на чата на PayPal, но нямах отговор. Реших след това да им звънна. Говорих с някакъв служителн който каза, че ще направи Appeal от мое име. След 1 час получавам имейл как ми били отказано да направя въпросното оплакване понеже не съм бил предоставил необходимите документи преди това... Аз по време на разглеждането им предоставих какви ли не документи. Дори от самите LG Нидерландия относно модела. Започнах да мисля как да процедирам. След 2 дена получавам позвъняване от PayPal. Този път от централата им в Дъблин. Обаждаха ми се във връзка със запитването в чата. Обясних на служителя за какво става въпрос. Разгледа всичко набързо и се учуди, че са отсъдили в полза на продавача. Този явно не знаеше за отказа на служители от преди това и отвори оплакване от мое име. Този път на мен не ми искаха никакви документи, но забелязах, че тормозят продавача. Реших обаче да ги притискам по всички направления. Картата с която платих е дебитна Visa Gold. Попълних оплакване към банката издадел. Обясних им случаят и те се заеха с него. След няколко дена получих малко гневен имейл от PayPal как съм бил попълнил оплакване с банката и те нямали контрол върху него. През това време започнах да търся как да направя оплакване в местната КЗП. Оказа се, че няма точно такова нещо в Нидерландия. След доста борба с google translate успях да направя запитване към местни организации как да процедирам. Хубавото е, че имах и адвокати под ръка и набързо се консултирах и с тях. Процедурата е да изпратя писмо с регистрирана поща до продавача. Давам му 14 дневен срок да ми изпрати нов телевизор или да ми върне парите. Ако откаже обаче следващата стъпка е да заведа дело. Бях решил, че ще ги гоня до край. Реших обаче да изчакам какво ще се случи с PayPal и банката. При PayPal на всеки 5 дена удължаваха срока за крайното решение с още 5. От банката ми казаха, че срока за такива оплаквания е 30 дни. Снощи влизам в банкирането да направя един превод и какво да видя. От банката са ми възстановили сумата и като причина са посочили, че съм спечелил оспорването на транзакцията. Тук им е голям пропуск, че не са ме уведомили по никакъв начин за това. Интерсното е, че оплакването в PayPal все още чака да получи финално решение... За мен е важното, че успях да си прибера парите. Лошото е, че 2 месеца и половина чаках да видя какво ще се случи. Не исках да купувам втори понеже можеше да се окажа в даден момент с 2 бройки. @Ferante, el-vidas продават и в bol.com Имаше оплаквания от хора които си поръчват от Bol, но телевизорът им идва от el-vidas и следват главоболия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 15 minutes ago, netrootbg said: Попълних оплакване към банката издадел. Обясних им случаят и те се заеха с него. След няколко дена получих малко гневен имейл от PayPal как съм бил попълнил оплакване с банката и те нямали контрол върху него. Ако попълниш оплакване към банката, те блокират парите и Пейпал не могат вече нищо да направят. По принцип Пейпал могат да отреагират по-бързо от 30-те дни на банката, затова банката трябва да е последен вариант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 1 minute ago, w00x said: Ако попълниш оплакване към банката, те блокират парите и Пейпал не могат вече нищо да направят. По принцип Пейпал могат да отреагират по-бързо от 30-те дни на банката, затова банката трябва да е последен вариант. Транзакцията към PayPal/продавача е от 15-ти май. Оплакването към банкато го направих на 29-ти юни. Не знам как щеше да завърши това в PayPal. Стъпките там бяха отворих Case, последва Escalate след няколко дена. Загубих го... и тогава направих Appeal. Така и не го изчаках понеже ми писна и затова беше оплакването към банката. Не знам до колко назад мога да попълвам оплакване. Интересно сега PayPal дали ще могат да си вземат парите от продавача или ще пият една студена вода. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Няма нужда да взимат пари от продавача. Ти правиш чарджбек през банката > банката взима парите от Пейпал > Пейпал не плаща на продавача и/или си взима парите от акаунта му. Пейпал не губят нищо. Те са само посредник. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sothbiss Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 PayPal и в частност съпорта им са най-големите мизерници, с които съм общувал. 2020-та не получих стока от eBay и отворих refund case. Мотаха ме и откровено ме лъжеха над месец и постоянно увеличава срока, в който "ще се произнесат" по моя случай. След поредната лъжа и увеличаване на срока, минах през моята банка и пуснах т.н. chargeback (връщане на плащане?). След седмица ми възстановиха парите. След тази случка си премахнах картите от сайта на PayPal и никога повече не съм ги ползвал. Явно много хора не са доволни от тях, защото вижте какво става в trustpilot: https://www.trustpilot.com/review/www.paypal.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 1 hour ago, w00x said: Няма нужда да взимат пари от продавача. Ти правиш чарджбек през банката > банката взима парите от Пейпал > Пейпал не плаща на продавача и/или си взима парите от акаунта му. Пейпал не губят нищо. Те са само посредник. Губят пропуснатата такса/комисионна от продавача. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 1 hour ago, w00x said: Това по принцип е така, но все пак е минало не малко време. 47 minutes ago, Sothbiss said: ... Явно много хора не са доволни от тях, защото вижте какво става в trustpilot: https://www.trustpilot.com/review/www.paypal.com В trustpilot е страшно. Много сериозно обмислям и аз да си закрия акаунта. Преди години бяха надежден посредник. Вече не е изобщо така. Трябва само да прехвърля едни месечни дарения да минават директно от картата, а не през paypal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Поредното доказателство, че PayPal трябва усилено да се избягват... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Добре де, тоз телевизор много по-евтин ли беше в този сайт, че го поръча там, а не в някой по достоверен? Че с толкова разправии струва ли си…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 2 minutes ago, Mockingbird said: Добре де, тоз телевизор много по-евтин ли беше в този сайт, че го поръча там, а не в някой по достоверен? Че с толкова разправии струва ли си…. Не мога да се сетя в момента. Уж сайта е голям. Предполагах, че имат местно КЗП. Не съм очаквал такива неща. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 48 minutes ago, plameni said: Губят пропуснатата такса/комисионна от продавача. Да, но това не е точно загуба в реалния смисъл на думата. По-скоро пропусната полза. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 (edited) Ако вече си изкарал пет лева и после ти ги дръпнат насила, пропусната полза ли ще го считаш или загуба? Освен това, всяка административна обработка, която не води до приход, си е чиста загуба. Edited August 1, 2023 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.