Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

4 hours ago, kotora said:

Е не си казал дали е гаранционно

 

8 hours ago, RaptoR said:

Бях забравил какво е да са ти вързани ръцете с гаранция и да обслужаш кола в официален сервиз

 

5 hours ago, w00x said:

Абе ти четеш ли на какво отговаряш?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 minutes ago, Ferante said:


Интересното в случая е, че от доста години използвам услугите на сервизите на Порше както и тези на кварталният майстор. Та цените на консумативите и работочас са горе-долу едни и същи.
 

От приятели чувам, че и в Пловдив плащат повече за подръжката на автомобили си, които са по-нисък клас … та изводите които си правите тук са някакъв местен Балкански феномен :D.

 

 

 

Ми не те знам в коя държава си, ама аз квартален майстор дето да бачка на час не познавам. Та няма как за смяна на една биалетка в официалния сервиз да ти вземат 5 лв. колкото ми взима кварталния майстор. Цената на часта пък изобщо няма да я коментирам.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, jozo said:

Винаги ми е било интересно, как купуваш Q7 и после те бъркат 2 хилки за обслужване..... Като купува такава кола какво очаква!? Като иска евтино да си беше купил друг вид и марка, за премиум марка плащаш премиум цена.

Aбе и да и не. На жена ми хуйдая(2018 го купи нов) е две години по-нов от моята кола, но и 5 бона евтин... И е уникално дърво. Ебати тъпата кола. Ни газ, ни спирачки, ни комфорт, ни визия. Лайно за 25 бона нова. Сиктир. Не може цял живот на шибани дачии, рена, лайна и тем подобни компромиси да се возим. Кат баща ми - що не си купи Тойота да е евтина и здрава. Викам му баща ми - ако можех с хеликоптер щях да се движа...ше ги еба пластмасовите тамагочита 

Link to comment
Share on other sites

Ма всеки да се вози в квото му е кеф, ама ние имаме някакъв балкански синдром, да купим премиум кола и после да мрънкаме колко било скъпо. Като си купил такова нещо би трябвало да ти е ясно, че и обслужването е скъпо. Отдавна минаха годините на колите милионници без дертове, всички са един боклук с различна марка на предния капак.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Antares said:

Нали дебилния му (к)анал се казва "clashers" - от там.

 

не ми е ясно защо каналът му е толкова популярен сред малките, като нищо чак толкова интересно не показва. 

Link to comment
Share on other sites

Е предполага се, че поддръжката на кола чиято цена започва от 150К лева ще е по-висока от тази на кола която започва от 40К лева примерно. :))  От там нататък всеки си прави сметката.

Кой ми разправяше, че в БМВ му сменили течността за чистачки на Х5-цата и само тя му излезнала 100+лева

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, jozo said:

Ма всеки да се вози в квото му е кеф, ама ние имаме някакъв балкански синдром, да купим премиум кола и после да мрънкаме колко било скъпо. Като си купил такова нещо би трябвало да ти е ясно, че и обслужването е скъпо. Отдавна минаха годините на колите милионници без дертове, всички са един боклук с различна марка на предния капак.

Tакава е. Като имаш брада - ще имаш гребенче. Поне тая газова и дизелова пародия тука я няма, та си караме на спокойствие. Сигурно съм видял не повече от 5 дизелови пърдялника за 10 години. Едната беше на кума. За малко да го изтрия да от фейсбука. 

Link to comment
Share on other sites

Преди две години си търсих да купя още една кола. Ние имаме една Мазда, ама и на жената и се налага да я кара по някога и ми трябваше още една. Оглеждах се из автосалони, чудих се дали да неси купя и някаква нова и така. Една вечер ми се обажда един приятел да се събираме, той има една механа и ние периодично се събираме там да гледаме мачове (които никой не гледа), а просто повод да се напием. Въпросната вечер преизпълнихме плана с напиването и тоя приятел рече, вие кви хора сте уж работите много, вадите пари, купувате къщи, апартаменти, а баща ми си продава Ситроена, че иска няква по висока кола за село и няма кой да му го купи. Съответно аз на бутилка водка, реагирах доста не трезво с думите... Кой? Аз ли не мога да купя на баща ти Ситроена, още утре минаваме нотариус. На другата сутрин като се събудих и почнаха да ми се избистрят спомените от вечерта осъзнах каква глупост съм направил, още повече,че никога не съм имал френска кола, нито знам какъв е Ситроена на баща му, ама казана дума хвърлен камък, поне така съм научен от дете. Отидохме да го видя, а то един Ксара Пикасо, един сив, абе неам думи. Както и да е взех за да си изпълня обещанието и да карам нещо за месец, два до като си купя свястна кола. Първоначално ми беше много тегаво с него, но като минаха две-три седмици взех да се усещам, че все помалко поглеждам към Маздата и ако трябва да ходим някъде, задължително със Ситроена. След още месец като имах и дълги пътувания, започнах вси повече да се кефя колко мазно ми върви тоя HDI мотор, като се наложи да се кара багаж на Равногор, то ти е кеф, махаш местиш седалки, пространство много, возия хубава, седалки удобни, абе поне на мен и моите 120 кг. ми пасна перфектно. И така вече две години след бутилката водка го карам и не само, че не смятам да го продавам, ами дори след като ни блъснаха миналата седмица го закарах да го правят вместо да се отърва от него, нещо не типично за моя скромен натурел. :)

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, jozo said:

 

Ми не те знам в коя държава си, ама аз квартален майстор дето да бачка на час не познавам. 


Още преди 20 години на механиците на Еуратек се заплащаше на час. Кварталният майстор изобщо не ми влиза в списъка на майсторите лично на мен... На такива си карах ладата като студент...  
 

12 hours ago, DON_CHEFO said:

Кат баща ми - що не си купи Тойота да е евтина и здрава. 


Тойота и евтина?!?!? Стефче, да не си пил няква нафта, батьовата? 
 

6 hours ago, DON_CHEFO said:

Сигурно съм видял не повече от 5 дизелови пърдялника за 10 години. Едната беше на кума. За малко да го изтрия да от фейсбука. 


Ще ме умориш от смях някой път :rofl:
Иначе много обичам глупости на тема дизелови коли... 
В тоя ред на мислия вчера се качих в Енияка и страшно ми хареса! Ама 112 хилки и то не за топ оборудване - мааалко още ще почакам. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, charmock said:

 

Божеее... добре, че не пия! То и да искам не мога де, ама туй друга тема... Щото с такива обещания в такива филми се влиза...

Link to comment
Share on other sites

@charmock тия ситроени са изключително подценени автомобили. Няколко човека познавам с такива, все с HDi мотори, поддържат си ги за жълти стотинки, в сравнение с други и не щат и да чуят за смяна на колата. Аз лично преди няколко месеца, след поредното 4-цифрено обслужване на Пасат-а, бях готов да го засиля в Марица и да взема на един комшия Пикасото, 2009-та, който пък си купи чисто нова кола и си продаваше старата. Докато се накумя обаче ме изпревариха. Още ме е яд. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, RaptoR said:


Още преди 20 години на механиците на Еуратек се заплащаше на час. Кварталният майстор изобщо не ми влиза в списъка на майсторите лично на мен... На такива си карах ладата като студент...  
 


Тойота и евтина?!?!? Стефче, да не си пил няква нафта, батьовата? 
 


Ще ме умориш от смях някой път :rofl:
Иначе много обичам глупости на тема дизелови коли... 
В тоя ред на мислия вчера се качих в Енияка и страшно ми хареса! Ама 112 хилки и то не за топ оборудване - мааалко още ще почакам. 

Има две причини за дизелов таралясник. Едната е да пишеш във форума на VW колко бяга чипосания 1.9тди. Другата е да търсиш по-малък разход на гориво. Ако бензина беше на цени като тука и няма тия либерастки педерастии за моторчетата за кафе машина (1.1 3 цилиндъра) - всеки щеше да кара бензин. Моята кола гори 10 на сто градско. Нямам магистрали по пъти. След работа съм винаги в задръстване. Колко по-малко да искам да гори. 2 литра, 4 цилиндъра, турбо... Май е 240 коня (нямам идея). Кума с дизеловия Шевролет правеше 38 мисля мили на галон. Аз правя 26 до 28 през лятото. Зимата е малко по-голям чепа 

 

8 hours ago, RaptoR said:


Още преди 20 години на механиците на Еуратек се заплащаше на час. Кварталният майстор изобщо не ми влиза в списъка на майсторите лично на мен... На такива си карах ладата като студент...  
 


Тойота и евтина?!?!? Стефче, да не си пил няква нафта, батьовата? 
 


Ще ме умориш от смях някой път :rofl:
Иначе много обичам глупости на тема дизелови коли... 
В тоя ред на мислия вчера се качих в Енияка и страшно ми хареса! Ама 112 хилки и то не за топ оборудване - мааалко още ще почакам. 

Да не ги бъркаш с Лексус?

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, DON_CHEFO said:

Да не ги бъркаш с Лексус?


Не изобщо не ги бъркам с Лексус. Тойотите винаги са били много скъпи коли (като всички японски), да не почвам пък за части да говоря. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, RaptoR said:


Още преди 20 години на механиците на Еуратек се заплащаше на час. Кварталният майстор изобщо не ми влиза в списъка на майсторите лично на мен... На такива си карах ладата като студент... 

 

Официалните сервизи винаги са бачкали на час, тях никой не ги коментира. Казваха, че някакви си квартални взимали на час.

 

Иначе тея дето са били в официални сервизи и са кадърни, отдавна не са там и имат собствени сервизи. Естествено са далеч от квартален майстор, но вършат и качествено работа.

 

Аз имам и 2.0 HDi 90 и 1.9 dTurbo на Пежо и нямам никакви оплаквания, това са корави кучета. Хеле втория на какъв тормоз го подлагаме вече 7-ма година и няма умиране. Да ме извиняват вагините, ама пръчката 1.9 TDI бегачка никав не го дига пред тях. Иначе не бих взел други дизели, щото печки по принцип не харесвам. Лошото е, че се бях засилил да гледам бензиново БМВ, ама там като видях за какви кошници става въпрос, съвсем ме отказаха.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, DON_CHEFO said:

Да не ги бъркаш с Лексус?

Макар, че си е доказан Мисир, в случая май наистина не се бърка, защото в България ситуацията с японските коли е доста по-различна в ценово отношение от тази отсам при нас. :)

 

9 hours ago, netrootbg said:

@DON_CHEFO

така се прави:

Ахахахахаха, а аз се чудех защо Борисчо пак напъва да се връща. Сигурно в този случай далаверата става двойна. :lol:

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RaptoR said:

н
Не изобщо не ги бъркам с Лексус. Тойотите винаги са били много скъпи коли (като всички японски), да не почвам пък за части да говоря. 

 

1 hour ago, Godfather said:

Макар, че си е доказан Мисир, в случая май наистина не се бърка, защото в България ситуацията с японските коли е доста по-различна в ценово отношение от тази отсам при нас. 

Ся тези работи за японските коли колко им била скъпа поддръжката са малко градски легенди останали от 90-те. Смея да твърдя, че в момента един Пасат е по-скъп за поддръжка от повечето японски коли. Мнението ми е на човек който е карал и поддържал повечето японски марки, без Лексус и Инфинити.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Godfather said:

Макар, че си е доказан Мисир, в случая май наистина не се бърка, защото в България ситуацията с японските коли е доста по-различна в ценово отношение от тази отсам при нас. :)


Брех! Веднъж да си в час, мисирино мой! 
 

11 minutes ago, charmock said:

 

Ся тези работи за японските коли колко им била скъпа поддръжката са малко градски легенди останали от 90-те.


Да видим ценовите листи ако искаш? Ама ще идат два литра водка :rofl:

=============

ЕДИТ: Жорка, кой пък те излъга, че са кадърни в официалните сервизи??? Знаеш ли колко си се объркАл? Верно от поне 5 години не се занимавам с такива, но ако взема да ти разказвам за сервиза флагман на Пежо в София например какви неща се вършат може да пометнеш... 

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RaptoR said:


Брех! Веднъж да си в час, мисирино мой! 
 


Да видим ценовите листи ако искаш? Ама ще идат два литра водка 

След два литра водка ще гледаме цените и на Аирбус, пък и за сега нямам нужда от нов Ситроен. :punk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RaptoR said:


Не изобщо не ги бъркам с Лексус. Тойотите винаги са били много скъпи коли (като всички японски), да не почвам пък за части да говоря. 

Тва пък с частите е страшен мит. Бензинова помпа 260лв на CR-V 2018 година. Ремонт на компресор излезна 400лв с пълнене на фреона. Друго не е правено. 
На моята хонда като ме плашеха, че било скъпо. 220лв преден амортисьор. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, charmock said:

След два литра водка ще гледаме цените и на Аирбус, пък и за сега нямам нужда от нов Ситроен. :punk


Чакай ся!!!! Кой и къде каза, че и двата са за тебе!?!??! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, kotora said:

Тва пък с частите е страшен мит. Бензинова помпа 260лв на CR-V 2018 година. Ремонт на компресор излезна 400лв с пълнене на фреона. Друго не е правено. 
На моята хонда като ме плашеха, че било скъпо. 220лв преден амортисьор. 


Дръжка за задна врата на Liteace 1991 - 110 $ - парче пластмаса с надпис Тойота. Тихо. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...