Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

6 minutes ago, RaptoR said:

Ясене, кой ти даде книжка на тебе?

За щастие не този който е дал неговата. Иначе може би нямаше да пишем тук.

Edit: Глупав Enter

Маркировка за аварийна лента: 

image.thumb.png.541716c1a808dbfb9537d2f94830926a.png

 

Маркировка за трета лента:
image.png.014df285146e762317fe2d9381a6a349.png

 

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Маркировката от самолет се вижда, че е пълна каша и резил, но пак ти казвам - няма нормален шофьор да следва подобни глупости! Той си гледа пътя. И като казвам пътя преценя как да стои, че да го изпреварват отляво дори и големи МПС. Вдясно е дявол на магаре. И там поне закона уж пази на хартия. 

Link to comment
Share on other sites

Може и да не е бил там, но тогава остава въпроса как е ударил мантинелата и т.н.. 

То ако беше ясно какво е правил, нямаше да има разследване :) 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ARPAnet said:

Може и да не е бил там, но тогава остава въпроса как е ударил мантинелата и т.н.. 

То ако беше ясно какво е правил, нямаше да има разследване :) 


Е баш де - нека почакаме разследването. Едва ли този човек е от вчера в рейс. Едва ли е толкова неориентиран, че да следва неясни черти по пътя. Едва ли е малоумник и също така вероятно не за пръв път кара по този път. Нещо друго се е случило извън всичко нормално според мен.   

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, w00x said:

Маркировката на втория скрийншот е очевидно останала стара. Вдясно има нова. Вляво също.


Тая "маркировка" силно напомня левият завой към МЕТРО, който посмъртно и трабант не хващаше на ширина, но гнидата Мобо се удари в лопатата, опитвайки се да ме кисне как не спазвам нещо, което е невъзможно да се спази... 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, w00x said:

Маркировката на втория скрийншот е очевидно останала стара. Вдясно има нова. Вляво също.

Което прави дясна лента 2 пъти по-широка, но не и аварийна лента

Тук се променя от аварийна в отделна лента, вероятно с идеята да е за бавни камиони и автобуси ..

image.png.0dfbcee5f2047e6e6ca426e1b410ca00.png

 

По време на завоя пък се променя на двойна непрекъсната.

 

Рандом та рандом :)

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ARPAnet said:

Което прави дясна лента 2 пъти по-широка, но не и аварийна лента

Тук се променя от аварийна в отделна лента, вероятно с идеята да е за бавни камиони и автобуси ..

image.png.0dfbcee5f2047e6e6ca426e1b410ca00.png

 

По време на завоя пък се променя на двойна непрекъсната.

 

Рандом та рандом :)

 


Така, така... И според тебе не е ли редно професионален шофьор да си гледа платното, правилното платно, в което така и така се намира? Как мислиш? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RaptoR said:


Така, така... И според тебе не е ли редно професионален шофьор да си гледа платното, правилното платно, в което така и така се намира? Как мислиш? 

Хайде да слезем от високото конче на "проф шоф", при условие че от същият е  станал на въглен.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ARPAnet said:

Хайде да слезем от високото конче на "проф шоф", при условие че от същият е  станал на въглен.


На въглен или на каквото и да е - ПРОФЕСИОНАЛЕН шофьор е бил и той, и колегата му. Не копченатискач. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RaptoR said:

На въглен или на каквото и да е - ПРОФЕСИОНАЛЕН шофьор е бил и той, и колегата му. Не копченатискач. 

И ако грешката е негова, щото не би бил първият заспал, това прави ли го и професионален килър?

Знам знам, за теб шофирането е невероятно постижение, изискващо поне Оскар

 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, ARPAnet said:

И ако грешката е негова, щото не би бил първият заспал, това прави ли го и професионален килър?

Знам знам, за теб шофирането е невероятно постижение, изискващо поне Оскар

 


Ами не бе, момко копченатискащ неграмотен, (отново си мисля кой ти е дал книжка) чисто и просто хората с С и нагоре категории рядко карат камиона, рейса, трактора до магазина на пазар. И предвид простичкия факт, че по 8 часа на смяна се занимават с ОЧЕИЗВАДНО не домашни каляски и респективно имат съответни категории и способности, явно, може би, евентуално, са ПРОФЕСИОНАЛНИ шофьори. Работата им е да бъдат шофьори, не копченатискащи неграмотни "шофьори". Когато си вадиш хляба с шофьорлък си професионален шофьор. Просто и ясно. Не се коментира дали си КАДЪРЕН професионален шофьор.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, RaptoR said:


Ами не бе, момко копченатискащ неграмотен, (отново си мисля кой ти е дал книжка) чисто и проста хората с С и нагоре категории рядко карат камиона, рейса, трактора до магазина на пазар. И предвид простичкия факт, че по 8 часа на смяна се занимават с ОЧЕИЗВАДНО не домашни каляски и респективно имат съответни категории и способности, явно, може би, евентуално, са ПРОФЕСИОНАЛНИ шофьори. Работата им е да бъдат шофьори, не копченатискащи неграмотни "шофьори". Когато си вадиш хляба с шофьорлък си професионален шофьор. Просто и ясно. Не се коментира дали си КАДЪРЕН професионален шофьор.

Имат категории или способности? Че нали Профи и Кадърен са 2 различни неща. Но тъй като не знаем какво е станало точно, предпочитам да не спекулирам със способностите му. Но и със сигурност не бих отписвал възможности само защото има еди какво си категория. "Той е профи шоф, съответно не може да е сбъркал" не е валиден аргумент. 

Офф:

Тук всички се чудим на теб кой ти е дал книжката, дето от колко време обясняваш как карането според ограниченията е невъзможно. Та не се притеснявай за мойта книжка ти.

Ама ти съвсем си си повярвал на тази темичка с копченатискачите. Но не се сещам да си ми свършил работа и за 5 стинки, или дал съвет за толкова, че да се пробваш да ми я пробутваш на мен. Даже не мога да си представя с какво аджеба можеш да си ми полезен, практически. Но пробваш да пробутваш някакво "превъзходство" в нещо което е само в твоята глава, с тази песничка за копченатискачите. Та кротни са малко. 

Иначе в този форум нямахте ли някакви правила за добрият тон ? Или модераторите сте над такива неща ? 

Та хайде ако обичаш да направиш опит, до колкото ти е възможно, да коментираш с аргументи, а не с епитети, както направих аз, и както направиха други. Факта, че рейса се е блъснал в онази мантинела, плюс глупавата маркировка, показват една възможност

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Има шофьор и професия шофьор. Виден ти обяснява, че вадейки си парите с шофиране е професионален шофьор.  Аз, ти, той, дето шофираме ей така между другото сме любители шофьори.

А дали е добър или не, е изцяло различно друго.

 

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mIRCata said:

Има шофьор и професия шофьор. Виден ти обяснява, че вадейки си парите с шофиране е професионален шофьор.  Аз, ти, той, дето шофираме ей така между другото сме любители шофьори.

А дали е добър или не, е изцяло различно друго.

 

  

2 hours ago, RaptoR said:

няма нормален шофьор да следва подобни глупости!

 

1 hour ago, RaptoR said:

И според тебе не е ли редно професионален шофьор да си гледа платното, правилното платно, в което така и така се намира? Как мислиш? 

 

Според теб, той ми обяснява очевадният факт, че  този човек има тази професия, или използва професията като аргумент, че нямало как това да е причината?


 

Link to comment
Share on other sites

Баш си е за влизане в дясната лента точно там, според моментните знаци (никакви) и маркировка (половинчата). На наколко места и по Тракия има такива трилентови участъци, дето всеки средностатистически класически българин с милион километра зад гърба си ги взима със 100 км/ч през средната лента.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ARPAnet said:

"Той е профи шоф, съответно не БИ ТРЯБВАЛО да е сбъркал ТОЛКОВА ГЛУПАВО" 

Офф:

Тук всички се чудим на теб кой ти е дал книжката, дето от колко време обясняваш как карането според ограниченията е невъзможно. Та не се притеснявай за мойта книжка ти.

Ама ти съвсем си си повярвал на тази темичка с копченатискачите. Но не се сещам да си ми свършил работа и за 5 стинки, или дал съвет за толкова, че да се пробваш да ми я пробутваш на мен. Даже не мога да си представя с какво аджеба можеш да си ми полезен, практически. Но пробваш да пробутваш някакво "превъзходство" в нещо което е само в твоята глава, с тази песничка за копченатискачите. Та кротни са малко. 

Иначе в този форум нямахте ли някакви правила за добрият тон ? Или модераторите сте над такива неща ? 

Та хайде ако обичаш да направиш опит, до колкото ти е възможно, да коментираш с аргументи, а не с епитети, както направих аз, и както направиха други. Факта, че рейса се е блъснал в онази мантинела, плюс глупавата маркировка, показват една възможност


Нещо имаме проблем с комуникацията ми се струва. Сега дано ти е по-ясно, че само на теб май не ти стана ясно.
По оффа - Каране през цялото време според ограниченията, особено дебилните такива, е абсолютно невъзможно и разумните хора това го знаят добре. Та не че ми дреме за твойта книжка през чепа, притеснявам се, че си ми на пътя (ползваш същия).
Относно рефрена с копченатискачите - подех го изцяло на шега след Галицин и впоследствие се усетих, че на практика само копченатискачи са останали у форОма, другите сме малцинство, та съответно и шегите. В копченатискачеството с пълна сигурност не мога да ти бъда полезен така, както и ти на мен не можеш да си полезен в 20-на други области. Няма спор, нито пък е имало претенции. Ще се кротвам когато и където аз поискам. 

Та какви точно аргументи още искаш да представя, освен отсъствието на малоумие у един професионален шофьор? За мен е просто даденост, останалото е извън нормалните условия. Професионален шофьор - липса на малоумие зад волана.. поне.  

 

Link to comment
Share on other sites

Изплуват леко по леко разни други детайли по ужаса на магистралата. Нафта не е имало в туби, спирачен път е имало. Аз продължавам да мисля, че колкото и опитен да е шофьора, точно той е минавал за пръв път по този път и продължавам да мисля, че 99% вината е на омотаната маркировка и 2-3 ленти през 50 метра. Лошият късмет е бил, че са минавали в тъмната част от нощта с липса на светлоотразителите на разделителната мантинела при чешмата и движейки се в най-дясна лента, шофьора е видял тази мантинела тогава, когато е видял знака с чешмата, тоест 20 метра преди нея, движейки се със 100-110, реакцията му е била на практика никаква преди да се срешне с нея. Лично мое мнение.

Link to comment
Share on other sites

То там е нанадолнище та му е дал газ колкото може да върви. Повечето рейсове, които са стари са без ограничител или им е махнат ;) 

 

Един път се прибираме от Ски и на последната тол будка в Сърбия плащат, и след това двуетажен рейс с ремарке го избузиха до 140. Че да изпреварим рейса, който беше до нас на будката. 

Link to comment
Share on other sites

На мнението на винил мастер съм и аз. Тази разделителна мантинела за мен е излишна и опасна, както се видя. Отделно специалисти изказаха мнение и че мястото на отбивката и чешмата, не им е точно там мястото. И шофьорът се е движел със сигурност с несъобразена скорост.

Дори за миг разсейване и да е мръднал с 10-20 см встрани надясно, и докато реагира да "влезе в лената"... и очевидно, за мен поне, по-голямата вина ще да е на шофьора, ако разбира се не е имало друг фактор като предварително спукана гума или му е станало лошо.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Мокър асфалт, май, изтъркана маркировка, че ептен да не се види от влагата, мантинела без отражатели и липсващ знак, да укаже, напред има отбивка(чешма).

Тъмно, висока скорост. Изведнъж разширяване на дясно. Може и нещо такова да е причината.

Link to comment
Share on other sites

Това е така от години вероятно. Ако наистина е така, както се опитвате да го изкарате и мантинелата буквално е в средата на дясната лента, защо до момента не е имало друго ПТП там?

Link to comment
Share on other sites

Самият факт, че се случва на чуждестранен шофьор, най-вероятно незапознат с "особената" пътна "обстановка" в родината ни. И както се каза, сбор от различни фактори, единия от които е (за мен) точно тая безумна мантинела там, която на всичко отгоре май няма и светлоотразители.

Всяко нещо си има първи път.

Днес по телевизията и друг "отговорен орган" или специалист, каза точно същото - тази мантинела там е опасна!

PS. И още няколко човека по ТВ споделиха, че точно това място там им се е случвало да се объркат като им изникне тази отбивка там (и мантинелата), но са се отървавали на косъм..

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...