Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

  • Replies 14.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, RaptoR said:

Не за друго - с такива дежуряха офицерите ни и дето се вика "пазеха поделението"....

Ахахахаха, абе вие от преасета ли сте пазили поделението бе Мисире? :lol:

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Mockingbird said:

Очевидно и от прасета не са... :lol:

Сега остава някой поне да му обясни разликата между крехката човешка анатомия в сравнение с тази на едно прасе. :lol:

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Godfather said:

Сега остава някой поне да му обясни разликата между крехката човешка анатомия в сравнение с тази на едно прасе. :lol:


Ти си брутален мисир честно! Все повече се убеждавам, че нямаш стигане! :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Гледах одеве по БНТ възстановка от Димитър Илиев на катастрофата, и съм склонен да вярвам че на 99% това се е случило. Човека, който е подал сигнала на 112, очевидец, казва, че пожара е почнал от задната страна на автобуса.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, vinyl_master said:

Гледах одеве по БНТ възстановка от Димитър Илиев на катастрофата, и съм склонен да вярвам че на 99% това се е случило. Човека, който е подал сигнала на 112, очевидец, казва, че пожара е почнал от задната страна на автобуса.

 
Дори да липсва знакът за отдих, освен ако хипер рЕзко не се е опитвал да влезе в джоба няма как да стане тоя резил. Тук има сериозно недоглеждане и/или заспиване на волана. Никой нормален шофьор без нещо да му помогне няма да се изпатка така ту вдясно, ту в вляво. Интересна ще е експертизата за скоростта - така да жънеш мантинела дори с тежка машина не е лесно. А тази никак не е тежка. Определено има много загадки. И едва ли ще разберем цялата истина. Не виждам как наште експерти ще направят адекватна техническа експертиза на тоя факел.... А без нея няма да разберем дали грешката е човешка или техническа. Замиляте ли се, че подобно лашкане дясно-ляво може да дойде и от гръмнала гума? Ще има да се дъвче дълго този случай. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, w00x said:

Някой от останалите 6 оцелели може да не е спял и да е видял какво се е случило.


Ти ако си в дъното отзад на рейса дали следиш всяко действие на шофьора? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, w00x said:

Ако гоедам през прозореца, ще видя какво де случва и какво е движението на превозното средство.


И естествено като експерт ще разбереш какво точно предизвиква странното му движение. Особено пък когато нещата се случват за секунди.  

Link to comment
Share on other sites

Ти си много странен човек... Кой говори за експертно мнение от пасажер? Достатъчно е да кажат какво са видели/чули. Може да насочат експертите в правилната посока.
Същото е и със свидиетелските показания. Не се очаква от свидетелите да разрешават случая.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, w00x said:

Ти си много странен човек... Кой говори за експертно мнение от пасажер? Достатъчно е да кажат какво са видели/чули. Може да насочат експертите в правилната посока.
Същото е и със свидиетелските показания. Не се очаква от свидетелите да разрешават случая.


Прав си, но как да вярвам на някой си от задните седалки? Ако имахме сериозни експерти бързо щяха да разберат. И аз не се съмнявам в експертизата им, а в техническите им ограничения като ги знам кво представляват... 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, RaptoR said:


Прав си, но как да вярвам на някой си от задните седалки? Ако имахме сериозни експерти бързо щяха да разберат. И аз не се съмнявам в експертизата им, а в техническите им ограничения като ги знам кво представляват... 

 

Ами, работят с каквото имат в крайна сметка. Ако 3 от тези 6 са били будни и кажат едно и също нещо - значи е много вероятно да е било точно така.

Може пък да е имало кавга в автобуса, някой да се е карал, да е разсейвал шофьора и да се е стигнало дотук. Това ще се види и от задните седалки.

Може преди сблъсъка да е имало рязко извиване на волана, сякаш са се опитвали да избегнат нещо. Това също ще се види/усети от буден пасажер.

Ако шофьорът заспи или му стане лошо в завой, също ще се види от пасажерите, които следят пътя, защото автобусът ще започне да се движи с постоянна посока, независимо от извивката на пътя.

Когато всички са вече в кондиция, ще помогнат на разследването ако има с какво. Ако не.... ще се разчита само на експерната оценка.

Link to comment
Share on other sites

Аз изгледах на този човек мислите в БНТ, изглеждат логични. Но какво реално е станало, трудно да се каже. И самия пожар толкова бързо и силно да лумне всичко, е интересно да кажат каква е причината.

Link to comment
Share on other sites

И за мен логиката му е бетон, с тази нещастна маркировка, човека просто се е прибрал в крайно дясна лента, и след миг му се е появил един малумен знак с лепенка "Тегличи" и се е намаал баш в мантинелата. Съдейки по моя опит при шофиране извън града на мокро и лиспа на адекватна маркировка, асфалта става като огледало. И да не забравяме фактора познаване на пътя. Явно не е минавал често по нашите пътища.. Бе каквото и да е, страшна картинка...

Явно след като станах баща за втори път от едно известно време като чуя някаква подобна новина за пожари, нелепи стечения на обстоятелствата, че детето седяло на тротоара, като цяло чисто тотално нелепа смърт на деца и направо настръхвам и ми се изправят косите...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kotora said:

ОООО чудо, Виден каза на Ангел, че е прав :D


Че когато някой е прав е прав- каква е дилемата? 

Руми, ай сиктир миличък с тая маркировка. Анализът е безспорно правилен, но кой би дебнал за тия посрани следи? Естествознание е за тежката машина да си държи дясно. Освен разбира се когато се намери кретен с 95 да преварва някой с 90. От моя гледна точка ако съм с леката си кола изобщо няма да имам време да отразя всички тия позиции вдясно - те не ме касаят. Отлично попадение на експерта, че е намерил и падналия знак, но пак - какво от това? Отново да кажа - освен ако не се e мятал като риба на сухо в отбивката не виждам с какво влияе. Като липсва знака, най-много да пропуснеш отбивката. 

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с Виден. И според мен не е проблема с маркировката. Ако няма маркировка какво правим? Спираме? Имало е още 3 рейса заедно с този.

Link to comment
Share on other sites

Погледнете пак видеото, малко преди отбивката, магистралата изглежда като такава с 3 ленти. И идеята във видеото е, че автобуса не е бил в "средна" лента, а в дясна/аварийна

https://imgur.com/a/GRLYEgd

Ако там е отишъл в "аварийна" или "дясна лента", то тя продължава директно в мантинелата, ако просто кара направо, или леко в ляво от мантинелата но достатъчно че да удари бордюра https://imgur.com/a/V5ec6zs
 

 

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Нека не забравяме, че на живо нещата се виждат по-добре, отколкото на снимки.
Ако беше чак толкова голям проблем, на тази мантинела щяха да са се нанизали доста хора досега. Нямаше да е първия.

Link to comment
Share on other sites

Ясене, кой ти даде книжка на тебе? Естествено, че НЕ Е бил в тия десни хендеци, където се опитват да вкарат журналята. Той обаче ако е нормален шофьор на такова МПС винаги си търси най-дясна лента. Което далеч не значи посред магистрала да се навира в мантинелите! Имат огледала тия машини. 

Со кратце - тва дето му викаш средно е неговата лента и той няма как да не го знае. Посред нощ в лошо време няма никаква човешка логика да търси да се тика вдясно от неговата си лента. Нещо друго се е случило там. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...