ARPAnet Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Уха, здраво цакат с таксички. Нямам такса при теглене от чешки и международни банкомати независимо от банката, от сигурно 8 години вече Това с чешкия Райфайзен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Теглене на пари в брой от банкомат в чужбина изобщо няма да го споменавам дори, че ще се хванеш за главата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 1 hour ago, w00x said: Между другото, видях, че всички банки си оеднаквяват таксите за теглене от банкомат. MasterCard Debit от FiBank имаше по-висока такса (1.5лв срещу 0.80лв). от Виза-та, но нямаше никаква такса за теглене от никой банкомат (дори и на друга банка). Сега вече няма да има месечна такса за поддръжка, но и двете карти имат 1.30 такса за теглене от банкомат. От средата на Юли мисля. Ако не знаеш, може да си добавиш пакет. 3.80 на месец. Включва - безплатно теглене от всеки банкомат в страната (дори и на други банки), без такса за онлайн пазаруване, безплатен токен, безплатни вътрешно-банкови преводи, безплатни 3 междубанкови превода на месец, безплатно СМС известяване (20 смс на месец, които се трупат за следващия ако не ги изразходиш) за движения по сметките. Общо взето всички такси, които сега плащаш, изчезват, освен ако не банкираш супер много. Ето го: https://fibank.bg/bg/chastni-lica/bankirane/bankovi-paketi/mojat-izbor-onlajn А видях, че са си затворили офиса на главната улица.. Празен е и им го няма в списъка с клонове вече. Не мисля, че правят ремонт... Премахването на такса за Мастеркард в ПИБ стана още преди половин година някъде. И да, таксите за теглене от банкомат се увеличават до 1.30 от Юли, тия дни гледах че пак ще имат промени в таксите. Споко, не се променят много такси, като цяло все свързани с операции на каса и в клон - нещо което всички банки гледат вече да обезкуражават. Аз лично приветствам това, всичко каквото може го правя през е-банкиране, там и таксите са от 1.5 до 3-4 пъти по-ниски. Теглене от банкомат? Какво е това, не помня откога не съм теглил, а обратното - ползвам депозитната функция на банкоматите за внасяне на пари кеш в сметка, вече и на каса не влизам от няколко месеца за целта. Гледах разните пакети, но реално не банкирам толкова често. Вътрешнобанков превод е 50 ст., междубанков 1 лв. Ако правя, рядко получателя има сметка в същата банка така или иначе. SMS отдавна съм забравил, не ми и трябва, след като нотификации и всичко пристига в самото приложение. Онлайн пазаруването какви такси има, освен 0.25%-те, които има ако пазаруваш с превалутиране? Общо взето най-много просто плащам на POS-ове, и онлайн пазаруването на разни дреболии, услуги.. Затварянето на офиси изглежда е първата кризисна мярка на различни компании при редуцирането на разходите . Примерно Кулбокс, и други. Ако почти всичко може да става през е-банкиране и примерно някой друг банкомат, нямам против. Quote Теглене на пари в брой от банкомат в чужбина изобщо няма да го споменавам дори, че ще се хванеш за главата. Че тва кой нормален го прави . Таксата за теглене на чужд банкомат или такъв в ЕИП е 1 лв ако толкова спешно нещо се налага кеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Къде съм блял, че не съм видял премахването на тая такса... А по едно време теглих. Набутал съм се май.. Онлайн пазаруването от чужбина имаШЕ такса на всяка транзакция от 0,25 или 0,5% от сумата. Беше различна за Виза и Мастъркард. Сега виждам, че няма такса и всичко е оеднаквено между двете карти. С пакета го няма и превалутирането. Ами тази такса СЪЩО се е променила... Преди беше около 3%+3-5лв за Мастъркард и 0.5% + 1лв за Виза. Нещо от сорта, но разликата беше огромна, затова, като пътувах, си носех Виза-та, а не Мастъркард-а. Сега виждам, че и това е оеднаквено и в ЕИП е 1лв, докато другите са с такса 7лв. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Да, имало е други такси преди. Аз винаги пък съм ползвал само Visa карти, и поради неголемия обем пазарувания от чужбина, никога и не съм обръщал внимание на тия такси. Мастеркард изкарах единствено заради NFC, което по някаква причина не работи все още с Visa карти, макар че има заявки, че щели да се поддържат вече някъде през тази година. То ми е все едно коя карта е дигитализирана обаче, и двете са без такса, с еднакви други такси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 On 6/27/2020 at 11:56 AM, HEMO said: Времето не ме бърка ще го пробвам мерси:-) Днес направих тест. Преведох пари от Revolut към микросметката в epay. Парите ги получих от Райфазен... Това е без значение де. Пристигнаха си и нямах никакви такси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 19 hours ago, netrootbg said: Днес направих тест. Преведох пари от Revolut към микросметката в epay. Парите ги получих от Райфазен... Това е без значение де. Пристигнаха си и нямах никакви такси. Това е добре,устройва ме перфектно, благодаря :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 iCard ме отказа основно заради пълната зависимост от смартфона и приложението и че дори да влезеш през браузъра на компютъра, пак иска оторизация с телефона. Губиш телефона и край. Е, не край, а трябва да си изкараш същия номер и карта, и да минаваш през някаква процедура отново да доказваш, че си ти, което докато не се премине, не е ясно колко трудно и рисковано ще е докато докажеш че си ти и да си върнеш достъп до парите и акаунта! В този дух, как е при Revolut? Ако се изгуби телефона и/или се изтрие приложението и се преинсталира и т.н., какво се случва с достъпа до акаунта? Това и тези въпроси за мен винаги са били абсолютно критични за надеждността и сигурността, и е леко абсурдна стратегията на iCard в това отношение, за мен лично. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 10 minutes ago, tedy said: iCard ме отказа основно заради пълната зависимост от смартфона и приложението и че дори да влезеш през браузъра на компютъра, пак иска оторизация с телефона. Губиш телефона и край. Е, не край, а трябва да си изкараш същия номер и карта, и да минаваш през някаква процедура отново да доказваш, че си ти, което докато не се премине, не е ясно колко трудно и рисковано ще е докато докажеш че си ти и да си върнеш достъп до парите и акаунта! В този дух, как е при Revolut? Ако се изгуби телефона и/или се изтрие приложението и се преинсталира и т.н., какво се случва с достъпа до акаунта? Това и тези въпроси за мен винаги са били абсолютно критични за надеждността и сигурността, и е леко абсурдна стратегията на iCard в това отношение, за мен лично. Телефонът ми е изгубен или откраднат Картата на Revolut ще продължи да работи и без вашия смартфон. Няма да изгубите възможността да извършвате плащания с карта, да теглите пари в брой и дори да допълвате сметката си чрез банков превод. Въпреки това препоръчваме да изтеглите приложението Revolut на вашия нов смартфон и да се свържете с агент по поддръжката. Той ще може да ви помогне да блокирате картата и да прехвърлите акаунта към новия телефон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 (edited) Извън това, което може да се прочете официално ме интересува. Комуникирал съм многократно със съпорта на иКард точно за доизясняване на нещата, които по сайтовете им са написани много общо. Ясно е, че като си взема нов телефон/сим карта/номер, ще мога да инсталирам приложението им. Обаче като се свържа с "агент по поддръжката" не е ясно колко сигурна и мъчна ще е процедурата. Как сигурно ще докажа, че съм аз? Нормалните банки имат пароли, двуфакторни удостоверявания, backup codes, сертификати, защо не и ел.подписи и др. При банката мога да отида и до офис където да ми възстановят достъпа. Другото - питах и за достъп до средствата и акаунта през компютър КОГАТО съм изгубил телефона. Няма ли нещо парола и други стандартни методи? Докато си изкарам нов телефон или оператора ми възстанови картата и т.н., вероятно ще ползвам стар телефон (несмартфон). В тези случаи нямаш достъп. Това всичко ми е много криво. Иначе ако имам пластика, е ясно че ще може да се ползва. Аз лично бих държал да не ползвам пластика, по възможност ползване през NFC, и онлайн с виртуална карта, предполагам и тя не зависи винаги от телефона. PS. Да допълня, че 80-90% от времето прекарвам пред компютър. Предпочитам от него да управлявам и акаунти, и пари и всичко. От смартфонче и неговото екранче ми е терсене и тъпо, при наличие на 32" монитор, нормална клавиатура и т.н. По този повод наскоро имах дискусия относно управлението на фейсбук бизнес и страници през телефона. Има хора, които са постоянно в движение и на тях през телефона им е Ок. При мен е обратно - като трябва да пиша и редактирам текстове на реклама, да избирам снимки или видео което да атачна и много други неща, 100 пъти по-бързо удобно и лесно ми е през компютъра. Поне 5 пъти по-бързо свършвам задачата. Безумие е да няма уеб базирано управление на акаунта, и ако става с телефонно удостоверяване, да няма поне remember this device, както има при почти всички услуги с 2FA от някакъв вид. Edited July 4, 2020 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 On 7/4/2020 at 2:15 PM, tedy said: PS. Да допълня, че 80-90% от времето прекарвам пред компютър. Предпочитам от него да управлявам..... Сам си си отговорил на част от въпросите :-)Доста хора не са като теб. Банките се опитват да угодят на клиентите и да се съобразят с тяхните потребности...Ти и хората дето сте "статични" през повечето време ще предпочетете компютъра,обаче такива като мен дето са нонстоп в движение предпочитаме телефона.В четвъртък вечерта ми звъни приятел от гръцко,ела да се видим на по узо...Както се прибирам от работа директно завих към Маказа,раница с чисти дрехи имам нонстоп в колата :-)Нямам евро само български пари,в движение си обърнах в революта 400e и изтеглих в Комотини 100 в брой колкото да имам някакви кеш...Газ към Кавала,там на таверна(платих с карта) после през едно малко магазинче бутилка узо,кола,кафе и една гиганска диня(в брой ,няма пос)на сутринта банички от една пекарна,кафета пак в брой...На всякъде, където става с карти плащам с тях ама на много места си трябва и кеш.Ако трябва да разчитам на компютър за банкиране става сложно поне за мен,губи се време а ефекта е същия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Това не противоречи на моите аргументи. Естествено, че като си в движение ползваш телефона за всичко, а не мъкнеш десктоп (или лаптоп вече). И аз през него правя всичко като не съм статичен. Доста хора са като мен - особено ако работят в офис или някаква IT работа. 100 пъти предпочитам удобството и бързината на работа с нормална клавиатура, мишка, екран... пред скопеното екранче. И натъртвам на най-важното, което исках да подчертая отново - телефона е нещо, което може много по-лесно да се изгуби или открадне от десктопа, или от произволна машина с интернет, където можеш да намериш дори в интернет-кафе, въпреки всичките опасности там. Именно затова възможността за достъп до акаунт (който и да е) без телефон за мен е критичен фактор. Затова и никога не активирам 2FA за акаунти и системи, където няма възможност за някакъв backup code. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 1 hour ago, tedy said: И натъртвам на най-важното, което исках да подчертая отново - телефона е нещо, което може много по-лесно да се изгуби или открадне от десктопа, или от произволна машина с интернет, където можеш да намериш дори в интернет-кафе, въпреки всичките опасности там. Именно затова възможността за достъп до акаунт (който и да е) без телефон за мен е критичен фактор. Затова и никога не активирам 2FA за акаунти и системи, където няма възможност за някакъв backup code. За загубване сигурно си прав,макар че и да си загубя телефона(което при мен като вероятност граничи с 0) много бързо ще си активирам всичко на ново.Колкото до сигурност,аз ползвам за основен телефон Самсунг,всички банкови приложения,важния ми мейл,voip-акаунта,револют,служебния вайбър и още няколко чувствителни нещица са инсталирани в secure folder-a.И да намери някой телефона нищо не може да направи.Папката е защитена с парола и скрита в менюто,на практика все едно я няма...Като се замисля май е по вероятно да си забравя лаптопа някъде отколкото да остана без телефон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 26 minutes ago, HEMO said: За загубване сигурно си прав,макар че и да си загубя телефона(което при мен като вероятност граничи с 0) много бързо ще си активирам всичко на ново.Колкото до сигурност,аз ползвам за основен телефон Самсунг,всички банкови приложения,важния ми мейл,voip-акаунта,револют,служебния вайбър и още няколко чувствителни нещица са инсталирани в secure folder-a.И да намери някой телефона нищо не може да направи.Папката е защитена с парола и скрита в менюто,на практика все едно я няма...Като се замисля май е по вероятно да си забравя лаптопа някъде отколкото да остана без телефон. Лаптоп или телефон... в зависимост от различни употреби, може да са еднакво податливи на забравяне и изгубване. Лаптопа не го носиш абс. навсякъде както телефона. Утре някой те причаква на улицата с пищов или нож и те обира, или група цигани. Взима ти телефона естествено. Ако това стане в чужбина, не е много тривиално да си изкараш нова сим карта, особено ако и портфейла ти го няма и нямаш и много пари за нов телефон. И второ - точно преактивирането като се снабдиш отново с телефон, на акаунта върху този телефон, освен ако човек не е минавал процедура, не е много ясно колко ще е мъчна. Вероятно пак с показване на лична карта пред селфи камерата - пълна пародия на сигурност е това с доказването чрез показване на карта пред камерата, което е практика в много приложения. То е пародия дори на място някъде като я покзваш, поне докато не вградят крипто ключове и станат подобни на банковите карти.. Банкови и подобни приложения, аз просто съм ги заключил с вградения app locker на моя тел, а така или иначе като влизаш в тях се иска или отключване с ПИН, или с парола и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Защо изобщо се занимавате да си заключвате/отделяте приложенията за банкиране, когато те винаги имат парола/пин? На мен всичко ми се отключва с face unlock-а. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 20 minutes ago, w00x said: Защо изобщо се занимавате да си заключвате/отделяте приложенията за банкиране, когато те винаги имат парола/пин? На мен всичко ми се отключва с face unlock-а. 1) плащането с NFC - май всички подобни приложения/портфейли позволяват плащане директно без влизане в акаунта, вкл. приложението на ПИБ, което ползвам аз. Предпочитам и това плащане да е защитено при загубване или кражба на тела. Самия телефон е заключен с ПИН/фингърпринт, но предпочитам и тази допълнителна защита на приложението и други приложения (като за е-поща, месинджър/фейсбук където управлявам бизнес страници и т.н.). 2) тези приложения, като се влезе в акаунта, позволяват определен период на сесията. Предпочитам ако съм забравил да изляза от сесията с Logout, да имам тази защита на самото приложение докато изтече сесията (10-15 минути примерно). При iCard сесията трае около 1 минута, което ми се стори много досадно и смешно малко. Затова винаги е въпрос на баланс при тези неща. Защитата на iCard е от ПИН код с 6 цифри, което за мен също е смешно, и затова това беше допълнителна защита. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Много по - опасно е да ти откраднат портфейла отколкото някой да ти открадне телефона, след това да го отключи, след това и банковото приложение и накрая да ти източи сметките. Това второто да се случи е доста трудно. Аз съм подобно на HEMO. В последно време не мога да се сетя да съм правил нещо особено по банкирането през компютъра. Много по - удобно ми е през телефона. Дори и вкъщи когато съм използвам основно телефона за банкиране. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Ми явно хора и приоритети всякакви. Аз като съм в нас, почти всичко предпочитам 10 пъти да правя през десктопа, голям екран, всичко е директно достъпно по-лесно..., а през телефона поради спецификата на малкия екран, трябва да минаваш през повече стъпки докато достигнеш желана опция или функция. Да не говорим ако това което трябва да направя включва писане на някакъв текст - изключено на телефонната клавиатура да ми е по-удобно! Признавам, че понякога ми е по-лесно да легна на дивана с телефона да разгледам форума или някой сайт вместо на стола . За открадването, и портфейла, и телефона, почти еднакво кофти би било. Портфейла - само личната карта и шоф книжка ще е проблема, да се изкарат нови. Телефона - много по-скъпа ще е загубата, и досадата след това да се конфигурира и инсталира всичко, вкл. ходенето до банката за да се регистрират новите банкови приложения, евентуално препроверката при iCard/Revolut и подобни приложения, би била смятам значително по-голяма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 19 minutes ago, tedy said: Телефона - много по-скъпа ще е загубата, и досадата след това да се конфигурира и инсталира всичко, вкл. ходенето до банката за да се регистрират новите банкови приложения, евентуално препроверката при iCard/Revolut и подобни приложения, би била смятам значително по-голяма. Няма нужда да ходя до Булбанк за да си преинсталирам приложението и да си дам права. Това обаче е отделна тема. Поне при Булбанк с поледните им версии, всичко е много по - улеснено и пригледно с мобилното им приложение. За Револют пък да не говорим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 2 hours ago, w00x said: Защо изобщо се занимавате да си заключвате/отделяте приложенията за банкиране, когато те винаги имат парола/пин? На мен всичко ми се отключва с face unlock-а. Защото може да бъдеш принуден физически да ги отключиш.Като ги няма,никой не може да те принуди щото няма какво да отключваш.Мога да ти дам телефона си отключен,даже и паролата ще ти напиша,файда никаква за теб. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Аха. Ясно. Интересен сценарий. Не се бях сетил за него. Нямам функционалност за такива папки на моя телефон обаче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 (edited) 4 hours ago, HEMO said: Защото може да бъдеш принуден физически да ги отключиш.Като ги няма,никой не може да те принуди щото няма какво да отключваш.Мога да ти дам телефона си отключен,даже и паролата ще ти напиша,файда никаква за теб. И аз нямам подобни скрити папки. Иначе как по-точно изобщо стартираш приложението за да го ползваш? Нали трябва примерно да има икона за стартиране.. Някакви други методи с писане примерно би бил неудобен и бавен. Ако ми дадеш паролата за банкирането, ако не от тела, то тя може да се ползва през компютър, е в някои случаи само за гледане ако се ползва токен. За револют каква е точно процедурата при смяна на номер или телефон, това ми беше любопитно, и как доказваш че си ти. Всички методи, които ми идват на акъла, ми се струват смешно несигурни! EDIT: Тъкмо ъпдейтнах аппа на ПИБ (my fibank) и аппа спря да работи - крашва всеки път при опит да вляза. рес на телефона не помага. Няма и как даунгрейд до предна версия, и съм в капан, поне докато не решат да го оправят някога си. По телефона естествено не могат да помогнат, извъртях на 0700 сигурно 15 мин, искат някъв скрееншот на нещо неработещо и изчезващо веднага, и разни простотии ми говорят. Щели да предадат на колегите. И СЯ? Защо прибързах да ъпдейтвам с ъпдейт от вчера. В такъв момент кво ми остава освен да ползвам браузъра! Там поне много рядко има издънки, изглежда винаги дават приоритет на уеб версията, докато на телефон, в зависимост от хилядите разновидности на андроид, винаги можеш да очакваш "чудеса" и нещо да не работи надеждно! В такъв момент ми идва да крещя! АЙДЕ разчитай после на телефона за такива неща! Ся кой знае кога ше изкарат нова версия, която кой знае дали ще го оправи това. Досега може с разни бъгове, но апп-а си работеше поне в основните функции както трябва. Shit happen дето се вика, но при смартфоните по-често. Добрия стар десктоп и браузър няма такива неща, и ако реша, мога да даунгрейдна и квото си искам. Edited July 8, 2020 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 (edited) 6 hours ago, tedy said: И аз нямам подобни скрити папки. Secure Folder имат само Samsung ,и то моделите които подържат платформата KNOX https://www.samsungknox.com/en Ползвам телефони от S серията. Идеята е да имаш да го наречем "контейнер" в устройството,отделна зона в която да си държиш информация,която не искаш да види друг.Снимки,видео,приложени и тн.Два ФИЗИЧЕСКИ телефона в един.Може да имаш втори гугъл акаунт,втори вайбър,уотсап,каквото се сетиш,независим от основния,със отделен набор от приложения.При мен в папката освен снимки,имам инсталирани втори служебен вайбър,револют,банкирането на две банки,мейла,приложенията на ибей и амазон,пейпал...Реално ако ти дам телефона си отключен,ще видиш стандартен Самсунг,ще имаш достъп до указателя и до там...евентуално и до другия вайбър акаунт.Ако папката е скрита по никакъв начин нямаш достъп до нея,дори да закачиш тел. за компютър,пак не е достъпна.Ако е видима можеш само да я изтриеш.При мен е видима повечето време,иконата може да се сменя,в момента изглежда като стотиците спортни приложения.Влиза се с пръстов отпечатък или парола.Ползвам го като допълнителен слой за сигурност.Реално за да злоупотреби някой с моето устройство,трябва да има физически достъп до него,да отключи първо него,да отключи папката,да знае паролата за някое приложение...сещай се шанса какъв е. Подобно нещо имат и Huawei при тях се казва Private space,не съм го ползвал обаче. За Револют,според мен това със селфито при регистрация и личния документ са с цел да се избегне откриването на акаунт на чуждо име.Свързано е с разни закони за пране на пари и тн.Примерно снимам личната карта на някоя баба от квартала,въвеждам мой телефон и мейл и...имам акаунт и почвам да продавам дрога онлайн,примерно Колкото до апп-а на фибанк,случва се и при другите,за това не разчитам само на една банка.Страницата на ДСК ми е крашвала на цяло,или слагат направо съобщение за профилактика и си готов ходи ги ползвай през браузър.От Турция пък нямах достъп до страницата на Укб,филтрирана вероятно по незнайна причина ,а приложението си работеше безгрижно.Та..пълно щастие няма.Започнах основно да ползвам само револют,един вид "прокси" при плащане на всякъде,останалите карти стоят за бекъп ако нещо се омаже.За момента са железни,нямат гаф... Edited July 8, 2020 by HEMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 6 hours ago, tedy said: EDIT: Тъкмо ъпдейтнах аппа на ПИБ (my fibank) и аппа спря да работи - крашва всеки път при опит да вляза. рес на телефона не помага. Няма и как даунгрейд до предна версия, и съм в капан, поне докато не решат да го оправят някога си. По телефона естествено не могат да помогнат, извъртях на 0700 сигурно 15 мин, искат някъв скрееншот на нещо неработещо и изчезващо веднага, и разни простотии ми говорят. Щели да предадат на колегите. И СЯ? Защо прибързах да ъпдейтвам с ъпдейт от вчера. В такъв момент кво ми остава освен да ползвам браузъра! Там поне много рядко има издънки, изглежда винаги дават приоритет на уеб версията, докато на телефон, в зависимост от хилядите разновидности на андроид, винаги можеш да очакваш "чудеса" и нещо да не работи надеждно! В такъв момент ми идва да крещя! АЙДЕ разчитай после на телефона за такива неща! Ся кой знае кога ше изкарат нова версия, която кой знае дали ще го оправи това. Досега може с разни бъгове, но апп-а си работеше поне в основните функции както трябва. Shit happen дето се вика, но при смартфоните по-често. Добрия стар десктоп и браузър няма такива неща, и ако реша, мога да даунгрейдна и квото си искам. Мале, мале. Какво си се паникьосал?! Току що ъпдейтнах. Нямам проблем. Изтрий си data-та на приложението и ще се оправи сигурно. Не трий програмата от телефона. Изтрий DATA-та и Cache-а. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Ползвам Xiaomi, и те имат някакви такива функции като се позагледах, second space и подобни неща като все едно два акаунта. Ти реално ползваш нещо като два акаунта както е в Windows явно. И криенето на иконите под друг вид... не знам, и да имах точно таква функционалност, надали бих я ползвал. Достатъчно е заключването на банковото приложение с паролата му, която е дълга и сложна, с нея и на десктопа влизам, а активните операции и без това минават през потвърждние с token. Револют за да се ползва у нас с NFC, трябва да мине през Google Pay, тяхното приложение не поддържа. А отскоро май google pay не поддържало револют или не знам какво беше, та трябвало през Curve да се минава . Нещо такова, ебати занимавката и заобиколките. И револют у нас ако се ползва картата им, имат ли такса за плащане на POS? Аз реално ме интересува вече само NFC, за да не нося никакви карти у себе си, само пластика на лична карта и шоф. книжка, дори те ми пречат вече в джоба. За приложението, ако изтрия Дата-та, няма ли да се деактивира, самото приложение в системните си папки ли пази инфото че е регистрирано?! Реално data-та му какво пази и какво ще изгубя ако я изтрия.. Явно нещо се е бъгнало при мен с тоя ап. Ще почакам няколко дни засега, и ще ползвам браузъра и на тел-а. Накрая може да го деинсталирам и просто да ида до банката да се преактивира, че ми писна от простотии и бъгове (че самия апп си има предоволно бъгове иначе). Ама явно другаде може и да е по-зле. При цялото ми желание набързо всичко да ми мине по електронни канали и методологии, зависимостта от тези неща вече става критична и едно такова нещо може да ме изкара от нерви като спре да работи. Предимно все се случват бъгове на телефон отколкото на компютър с браузър. Защото при браузъра имаш 2-3 браузъра, които да поддържаш и да си сигурен че нещата работят, при андроида има 300 разновидности и подводни камъни като това че бая хора изобщо никога не ъпдейтват OS-a че и апп-овете и нещата са спагети. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.