vkirov Posted March 1, 2017 Author Share Posted March 1, 2017 8-ка беше 2 тона джип /jeep/ с перманентно 4х4 и старец на години Но си ми харесваше, карах си го, обичах си го, ама като дойде време за детска количка, тротинетка и колело, видях, че багажника не е достатъчен и замина, че имам една паркомясто. Сега съм тотален пенсионер и карам ван Крайслер, но поне си останах в отбора. Старост - нерадост, идва и не пита. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Така и предположих - нещо американско, старо и тежко, с голям двигател и спъната автоматична кутия. То и моята е американка, но не е джипка, а купе с 2 врати...даже ако си ходил на някой от съборите на 'американския форум', може и да сме се засичали без да разберем. ...и ако не беше казал, че вече си продал джипката, щях да помисля, че тази червената от последния американски събор е твоята. А иначе по въпроса ти наистина няма еднозначен отговор - има някои често чупещи се бензинови двигатели, но същото може да се каже и за някои дизелови и обратно - има неубиваеми бензинови модели, както и много корави дизелови. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Твоето е Мазда бе, посрами се... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Това е предимството да може да слагаш и японски части... ...за съжаление с изключение на цялото купе и всичко вътре в него. И предполагам знаеш, че VIN-ът ми започва с 1FDCT....обаче стига сме спамили в темата на човека - все пак трябва да даваме пример...или поне да се опитаме. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Tarsih, tarsih i osven 5.2 Magnum V8 225 Hp, ne mi izliza drugo. Kakav e toia slab 8mak? 6toto az uspiah da vidia kak varvia V8 biturbo v 7ma seria. Trudno se zadahva, a i gori malko - 9, 10....mpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 7+ годишен дизел само ако си сигурен какво вземаш. Май това се очертава като извод от разговора. Бензина поне по-малко ще бръкне в джоба ако нещо не е в ред. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted March 1, 2017 Author Share Posted March 1, 2017 .даже ако си ходил на някой от съборите на 'американския форум ходил съм, винаги съм бил, и с Димата се познаваме, и с Владо се познаваме, и във форума съм член. Аз съм един от малкото останали откачени и истински фенове на американските коли. И се надявам да имам силите и възможностите винаги да бъде така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasio Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Мога разбира се. 1. Не е вярно, че при бензина има по-малко недостатъци. Да не задълбавам, но може и обратното да излезе. 2. Туй за новата кола също не е вярно и мога да ти го докажа, но като идем да правим пазарлък, щото ако имаш акъл няма да платиш етикета. 3. За разликата в литрите все обичам да питам тарикатите де им е шеста скорост. 4. Кой каквото му е кеф да кара... Само не обичам излишни изхвърляции. 1. Признавам си, че не съм напълно запознат и затова по - скоро бих се съгласил с теб 2. Това сравнение го направих отваряйки официалния сайт на опел и гледайки даден модел Пазарлъкът не съм го слагал в сметката, защото както може да се пазариш за едната, така може да се пазариш и за втората Аз примерно много трудно се пазаря, а ти примерно можеш повече 3. Не разбирам кои са тарикатите, но аз карам бензин и имам 6 скорост. 4. Абсолютно съм съгласен. Каквато и кола да вземеш важното е да ти харесва и да ти доставя удоволствие, когато я караш Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 1. Не е вярно, че при бензина има по-малко недостатъци. Да не задълбавам, но може и обратното да излезе. 2. Туй за новата кола също не е вярно и мога да ти го докажа, но като идем да правим пазарлък, щото ако имаш акъл няма да платиш етикета. 3. За разликата в литрите все обичам да питам тарикатите де им е шеста скорост. 4. Кой каквото му е кеф да кара... Само не обичам излишни изхвърляции. Лайк.... Стаси на опелите батко знаеш ли какво им е хубавото. На новите Опели имам предвид. Хубавото им е , че ги купуват Пежо и може след време да стане да мяса като на кола Бай ти Виден кара дизел и е гола вода няма го слушаш много-много , че е слабак И малко бабек яде тая година и е хептен зле работата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasio Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Лайк.... Стаси на опелите батко знаеш ли какво им е хубавото. На новите Опели имам предвид. Хубавото им е , че ги купуват Пежо и може след време да стане да мяса като на кола Бай ти Виден кара дизел и е гола вода няма го слушаш много-много , че е слабак И малко бабек яде тая година и е хептен зле работата Просто дадох пример с опел и цената им между бензинови и дезелови модели Не съм казал, че са най - яките коли на света Ако държиш ще проверя и останалите марки коли и ще дам статистика Тази година и аз направих малко луканки и е на зле работата Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Стаси - Опел=Москвич не е кола, батьовата. Как можа баш на тях да попаднеш... Весо Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Ако дизела ставаше за зелеФ чеп... Ф40(най-добрата супер спортна кола за всички времена) щеше да е дизелова. За 4 години в Чикаго не знам дали съм видял 5 дизелови коли, като едната е на приятел. Всеки ден го ебавам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Твоето е Мазда бе, посрами се... Че какъв и е проблема на Маздата бе, мисир? Аз чакам новите модели за 2018 да излезнат след три-четири месеца от тази страна на голяма вода и може да се замисля за нещо дизелово. Както Мазда, така и Форд смятат да извадят за първи път модели с дизели в SUV сегмента (тук както е известно изискванията към дизелите са зверски, затова почти липсват на пазара). Мазда пускат модел на CX-5 с 2.2 литров "суперекологичен" дизел с 310 lb.-ft. въртящ момент, а Форд изваждат Експлорър с подобна дизелова опця. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Нищо й няма бре, мисир, просто не е американска. И не е за сефте да се случва тая работа. Додж Стелт е Мицубиши - стара история. Американските боклуци не само отдвна са фалирали и са на дотации, но и чеп за зеле не става от тях. ================ Стефчо - разсмиваш ме, батьовата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Американските боклуци не само отдвна са фалирали и са на дотации, но и чеп за зеле не става от тях. Гледам отново си го подкарал на кръчмарски мохабети. Форд не са фалирали. Фалираха GM и Chrysler. Само дето това се случи преди 9 години. Държавата ги спаси, но пък след преструктурирането си върнаха всички вложени пари, че и с лихвата отгоре. Не знам дали са боклуци, но GM и Ford са плътно на 3-то и 4-то място в света след VW и Toyota (някои класации вмъкват между тях Хюндай/Кия, но това е без значение в случая). Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Мда, и сега PSA груп, които преди 3 години също бяха на ръба на фалита, държавата и някви японски инвеститори ги спасиха, сега щели да купуват ГМ...лудницата е тотална. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Гледам отново си го подкарал на кръчмарски мохабети. Форд не са фалирали. Фалираха GM и Chrysler. Само дето това се случи преди 9 години. Държавата ги спаси, но пък след преструктурирането си върнаха всички вложени пари, че и с лихвата отгоре. Не знам дали са боклуци, но GM и Ford са плътно на 3-то и 4-то място в света след VW и Toyota (някои класации вмъкват между тях Хюндай/Кия, но това е без значение в случая). Кръчмарски MY ASS. Но пък ти ако не защитиш нещо американско, Ако и да е най-големия боклук, ще те помисля за болен нещо.... Върнали си били парите - дооообреТ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 Производителите са генерализирали нещата за здравина и устойчивост като за дизела при 1800 оборота може да изкара до към 30 000 часа без ремонт, докато при сходни обороти, бензина се отремонтира на около 10 000 часа. Ако това е официална информация - мисля ичерпва темата изцяло. Точно това беше и първоначалният ми въпрос - кой от двата двигателя е по-издържлив по дефиниция, не при конкретни марки или модели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 По дефиниция е така, но с тея евронорми, направо им таковаха мамата на дизелите. Не знам изобщо дали и тези дефиниции са верни, защото при сходни кубатури и мощност, бензинките са ок, а дизелите са с запушени всякакви системи. И това са коли внос отвън, тоест не може да обвиняваме горивото в България. И говоря за коли на реални 300к километра, примерно. Последен пример с един Пасат 6. Толкова беше задръстен, че палеше като камион, при това с немска нафта. След премахването на всичко еко лудости /типично по нашенски/, колата работи. Но това струваше около 1200лв. или сума близка до тази. И сега му се обадила и демпферна шайба, та е красота. След покупката, май ще даде общо 4000лв. отгоре за "профилактика и обслужване". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Ако това е официална информация - мисля ичерпва темата изцяло. Точно това беше и първоначалният ми въпрос - кой от двата двигателя е по-издържлив по дефиниция, не при конкретни марки или модели. Таи информация е малко ташак работа. Ако се пуснат двата типа двигатели да работят нон-стоп, дизела ще бие. Дизелов двигател трудно се прегрява. Но няма кола дето да работи 10000 часа нон-стоп в ежедневието. Или 30000. часа. От друга страна при нормална ежедневна експлоатация, бензина ще издържи повече. Дизела винаги е по-скъп и по-капризен за поддръжка. И мноо мизерия в тия дизели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Според мен правилният отговор е зависи за кой двигател и на кой производител говорим и какви са ти финансовите възможности. Ако търсиш надежност ти препоръчвам да си вземеш автокаско включващо покритие за цяла Европа, както и удължена гаранция за 100-150к км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 100-150 хил. км е нищо. То, ако нов мотор се обади за такива километри направо е резил на резилите или ще е оставен без обслужване. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Ако търсиш надежност ти препоръчвам да си вземеш автокаско включващо покритие за цяла Европа Аз имам асистанс за цяла Европа, обаче тя включва само просуркване до най-близкия официален сервиз на марката. Каското покрива само катастрофа, но не и технически проблеми. И тука идва въпроса, предлага ли някой пълен асистанс, т.е. каквото и да стане, те да се оправят. Срещали ли сте такова нещо? downsoft, повечето от хората, които познавам с нови коли, останаха на пътя още на първите 1000км след изкарването от шоурума Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Ехееее, значи голям удар съм направил. 5 г. гаранция си ги изкара и още върви. За да не е офтопик, бензинов мотор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Е че к'ви са тия нови коли дето спират на пътя след 1000 километра? Какво да кажем ние със старите, дето сме ги взимали на по 100 и кусур хиляди и после сме изминали още толкова без никакви проблеми ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.