Lucky Luciano Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 По въпроса за софтуерното гледане - само аз ли забелязвам, че Kodi докато е пуснат, не презарежда плейлистата, въпреки че е зададено да не я кешира - явно опцията е от старт до рестарт на Коди. Днес по едно време btw HD спря да зарежда докато не рестартирах Коди, вероятно са сменили стрийма. Налага ли се поне веднъж дневно да се рестартира Коди? Аз го правя вече, по инерция. Листата се зарежда само при стартиране на програмата. След това си стои тази, която е заредена при старта. И да, това е още един минус на всичко друго, освен MAG. При падане на стрийм, загуба на пакет /поради някаква причина/ или друго прекъсване, телевизията спира, докато MAG си търси друг стрийм и за няколко секунди пак гледаш. С Коди, Моди, Поди, Фоди, Андроид и тра-ла-ла - черен екран... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Листата се зарежда само при стартиране на програмата. След това си стои тази, която е заредена при старта. И да, това е още един минус на всичко друго, освен MAG. При падане на стрийм, загуба на пакет /поради някаква причина/ или друго прекъсване, телевизията спира, докато MAG си търси друг стрийм и за няколко секунди пак гледаш. С Коди, Моди, Поди, Фоди, Андроид и тра-ла-ла - черен екран... Ясно. Няма ли начин поне Коди да се накара с някакъв адон да презарежда плейлистата през някакъв период? Въпреки всичките ти плювни по Коди , съм супер доволен от сетъп-а както е в момента, като засега само тази засечка се беше появила днес с bTV HD. Дори и да няма начин (освен рестарт на коди), не е голяма болка, доволен съм от Коди и така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Доколкото знам няма такъв адон. И сега си доволен, защото ти е пресен. В един момент, без ъпдейт, без нищо, Коди откача, но и това ще разбереш от опит. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Личното ми наблюдение при този оператор е, че често каналите забиват, прекъсват, не работят изобщо. Няма значение дали руските за спорт, американските или някои други. Това е отпреди година и малко като впечатление. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Аз си настроих около 40-50 канала да ми се появяват наредени от началото, останалите изобщо не ме интересуват. Предимно бг каналите, музикалните, дискавъри, натгео и подобните. Засега не съм видял прекъсвания или да не работят, освен случая от завчера с btv hd когато явно са сменили стрийма или не знам. Често включвам просто нещо като btv hd, нова или тв европа да има нещо във фонов режим по-дълго време и някои новини да видя, и си върви гладко без прекъсвания. Засега съм доволен. Търся начин в Коди да релоудвам плейлиста автоматично през определени периоди, но по-натам ще го мъча още, предимно за "спорта" ако стане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 (edited) Коди честичко крашва при гледане на телевизия. Определено ако се ползва с Коди тази телевизия за основна за дома, не става, като следствие на тия крашове. Всичко останало е почти идеално, особено като се снабдих с подходящото дистанционно, с което не се усеща разлика от "истинска" телевизия. Но тия крашове, понякога по 2 пъти на ден.... не е за по-'телевизонно' настроени потребители. Все пак продължавам да твърдя, че за временно ползване и спестяване на едни 150 лв за устройство, е напълно ползваемо. И Коди 17 с backend addon-a, крашваше така в кратките ми експерименти с него в началото. P.S. Всъщност може да се каже, че имам лека фиксация към ползване на съвременните услуги по съвременен по-универсален начин. Затова може би бих игнорирал хардуерно устройство и по принцип, в полза на по-универсален метод като вече наличен сървър, който така или иначе е 24/7 и се ползва и за други неща и съвсем адекватно се справя и с тази задача. И е по-гъвкаво от някакво хардуерно устройство с фиксирани функции. По същия начин предпочитам да ползвам вайбър или whatsapp където и да съм, вместо телефон, макар че имам достатъчно 'минути', да не говорим за по-доброто качество на звука спрямо нормален тел. разговор. Edited September 24, 2018 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Снощи някой да е забелязал проблеми с телевизията? Доста канали насичаха зверски, почти не успяваше да превключи канал без да "забие" Коди за 2-3 минути, после канала тръгва като го пусна ръчно от списъка... разни такива. Явно не е било от Коди, защото днес гледам нещата са наред отново. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baibradar Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 И при мен имаше същите проблеми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 (edited) Вече направих 1 месец и съм доволен, намерих pattern май защо Коди ми крашва (май има общо нещо с HDMI или вградената във видеокартата звукова нещо...) и Коди вече не ми крашва, с цената на малко неудобство, както и да е. Но да питам - в сайта им има за 2 лв допълнително за 2-3-ти "телевизор", или възможност да се гледат на 2-3 места различни телевизии само срещу 2 лв допълнително за "място". Нали правилно съм разбрал. Тези две места могат ли да са на различни физически места (разбирай от различни публични ИП адреси, различни места в града) или трябва да са в "едно домакинство" зад един ИП адрес (едновременно да се гледа разбира се)? То ако може да се гледа от различни места в града, не губят ли така два отделни абонамента, то така за по 2 лв допълнително може бая хора да си гледат, "на името" на един абонат (или колкото там е вероятното ограничение, предполагам до 4-5). Ако не става, с VPN вярвам че би станало. Edited October 9, 2018 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegetto Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Ако си на малката тарифа от 10 лв, тази цена е ако устройствата с whitelist-нати MAC адреси се виждат зад едно IP. Ако си на голямата тарифа от 20 лв. това е безплатно. Така че ако имаш повече допълнителни устройства е по-добре направо да минеш на 20 лв. Ако не са на един адрес устройствата, варианта е или да си пуснеш цял нов абонамент или да си пуснеш на едно от местата VPN сървър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 (edited) Ясно. Това не го намерих уж в сайта им, но и не съм ровил в блога им. Значи само с VPN евентуално (говорим за 2 места за момента, а за повече май наистина голямата тарифа ще е по-изгодна). Тогава изниква проблемът кои ИП адреси трябва да се push-нат на клиента да минават през VPN-a. В плейлиста има cdn.tivi.bg, което резолва до един ИП адрес, а реалния стрийм, наблюдаван в рутера като конекция, е към друг ИП адрес. Някои са в същата клас Ц мрежа, но други не са, което май прави нещата възможни само при бридж-нат VPN и прекарване на целия трафик през vpn сървъра. Хм, Коди има настройка за Proxy server, не знам доколко е адекватна за подобен случай и дали ако сложа хттп прокси сървър при мен ще стане работата доста по-елегантно отколкото vpn. Edited October 9, 2018 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Аз съм на план Макс (20 лева), но няма как единият бокс да тръгне с друго ип. Системата веднага спира достъпа, което според мен е нормално. От друга страна са доста гъвкави и позволиха да дам един Маг от моите на човек, който искаше да тества услугата за 48 часа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baibradar Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 На план макс допълнително колко приемника могат да се пуснат безплатно към основния? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Основен+ още 3 броя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Добре де, колко време им е необходимо да активират и обработят една поръчка на тия?! Какво ТОЛКОВА правят ръчно.... Вчера сутринта направих тестова поръчка (без устройство, без нищо), платих..... ... За колко време се активира услугата? Мина 1 работен ден, работното им време е от 9 сутринта... а не вярвам да са заринати с поръчки и да се потят (особено съдейки по номера на моята поръчка). Не ми се звъни още, защото ще похабя още нерви, спрямо да питам тук. Мда, сигурно ще го активират... някога. ... Явно очаквам прекалено много хората и фирмите да са коректни с нещо, което не трябва да има пречки за навременното изпълнение (както примерно се случва с по-креативни дейности като програмиране и др. :Р ). За това време ISP прекарва физически интернет на адрес. ... Ебахти! Използвам вече написаното, със съвсем леки корекции, защото и моята, платена вчера поръчка, продължава да е със статус "Обработка". Разликата е, че съм подал MAC-адрес на устойство. Не съм предполагал, че и в този случай човек трябва да се обажда, да пише, да сръчква и т.н., за да се принуди някой да свърши нещо, за което вече е платено. Ебахти! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Моята и до ден днешен стои на статус "Обработка" . Аз даже в началото специално ги питах пак ли ще се бавят толкова ако изпусна да платя за следвщ месец и платя по-късно, и както пише, че може така и ще се възстанови достъпа от момента на плащането. Беше ми отговорено че в тези случаи няма забавяне от ръчни намеси. Онлайн системата им с поръчките е гола вода или изобщо не са си дали зор да е както трябва там всичко. Вдясно повторени менюта на английски, отляво някои неща същите повторени на български... И като цяло почти никаква функционалност. За радост, все още съм доволен от телевизията. За някоя секунда веднъж на няколко дни се появява леко буфериране на някои канали, но е много рядко и е възможно да е от нещо друго. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 т.е. викаш да пробвам, че може и да са ми я пуснали, а аз наивно да си чакам да се случи нещо със статуса Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Пробвай, да. Ако не утре след 10ч. ги наритай по телефона и до 10мин. ще имаш услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Тц. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Утре ги почвай или сега звънни. Аз не бих ги чакал до утре, но дали някой ще вдигне е съвсем друга тема... Всъщност, я си дай MAC на лично, мисля, че ще тръгне още тази вечер... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Преди малко имаше развитие: повече от 24-часа след плащането, получих потвърждение на имейла Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 (edited) Del. Edited October 17, 2018 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Напълно логично, след появата на потвърждението за плащане, всичко тръгна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Напоследък, вечер, особено по-празничните дни и уикендите, гледането на доста от ХД каналите е истинско мъчение от постоянно буфериране. На бтв каналите, и доста други. Случва се почти винаги само вечер, така че се съмнявам да е от факта, че ползвам Kodi. Изключително дразнещо и неприемливо. Явно нещо се натоварва мрежата им или не знам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Едва ли това е причината. При 4 активни бокса няма и помен от пикселизиране/буфериране, дори и по празниците. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.