bobiesto Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Тези мизерни "хорица" от Булсат-а си нямат представа от отношение към клиента. През почивни дни спират заради неплатена сметка и то за допълнителен приемник. Става въпрос за 2.50лв. Всеки път плащам за 6 или 7 месеца напред и днес ми спират услугата за неплатени 2.50лв. Първо ги избирах на националния "100 часа" до като се свържа и от там ми обясняват, че доп. приемник може да се плати само на тяхна каса ?! И естествено, като попитах има ли работеща такава в Пловдив, ми отговориха, че вече е затворила. В повечето случаи един такъв дребен детайл е нужен за да те накара да не си даваш парите на тези които си избрал по някакъв критерий. Знам, че в Кулбокс не спират за неплатена сметка когато са почивни дни. Вземете пример, учете се от конкуренцията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 Тц, не позна. Няма как да ти спрат основна услуга за неплатен допълнителен. Можеш да си платиш и през сайта на Булсатком, ако си титуляр по договора. Правиш си регистрация за 10 секунди и си плащаш каквото искаш. Че не са в час много, не са, но такива фантасмагории, че спират основна услуга, заради допълнителен приемник... А и да си платил - дали са ти 2 дни, след първо число. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 ТИлИвизорът изрично изписва на екрана предварително, когато сметката не е платена. Плащане онлайн се осъществява по всяко време на денонощието. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.