stefan Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Тарос Трейд БГ ООД една от водещите компании в автомобилния бранш в България търси да назначи доказан професионалист на длъжността административен асистент.Задължения:- Организира и следи задачите на мениджърския екип- Поддържа и развива онлайн магазини. Добавяне на продукти и описания. Управлява няколко различни eCommerce платформи- Ефективно организира и извършва дейности, свързани с увеличаване обема на продажбите- Асистира в координацията между различните отдели в компаниятаИзисквания:- Перфектна компютърна грамотност- Владеене на MS Office- Перфектен английски език, писмен и говорим- владеенето на втори език е голямо предимство- Организираност и умения за работа в екип- Опит в работа в динамична обстановкаЧаст от интервюто с избраните кандидати ще бъде проведено на английски език.Ние предлагаме:- Възможност за работа в една от най-бързо развиващите се фирми на пазара- Възможност за дългосрочно развитие и усъвършенстване- Курсове за подобряване на професионалните умения- Атрактивно заплащане обвързано с постигнатите резултати и разтежАко проявявате интерес и сте подходящ за обявената позиция, моля, изпратете вашата автобиография и актуална снимка на stefan@tarostrade.com. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.