mIRCata Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Споделете кой каква фирма за поддръжка на асансьорите използва. Споделете мнение, доволни ли сте от поддръжката, колко бързо реагират на проблеми, качествено ли ги отстраняват като възникнат. Какви са таксите. Повече ме интерересува там където са по-стари сградите и самите инсталации са вече на години - подобно на блоковете из Кършиака и Тракия. Че в нашия блок зачестиха проблемите, звъним за едно и също през 2 седмици и имам чувството, че само закърпват работата, а не оправят нещата генерално. За 5 седмици вече 3 или 4 пъти асансьора отказва. От вчера пак почна да прави проблеми, днес не работи, на телефона за повреди няма никой. Съседите почнаха вече да се ядосват много, искат да ги сменяме, почнаха да мрънкат, че няма да си плащат таксите. И са прави. Катерят по етажите с торбите, а не са първа младост. Утре ще търся някой "началник", че явно трябва някой да им стъпи малко повече на вратовете на техниците да се стегнат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 При нас вършее СПИ ЕЛЕВАТОР. Много съм доволен, техникаът е мой човек, не ми бара мръвките от пръта... Но се оплаква, че се дави в слюнки като дойде... Като човек, скоро купил асансьор мога да кажа, че старите машини хич не са зле, но искат своята поддръжка. Нашият е от 1979 и си е бетон. Сега с новите изисквания ги побъркаха, последно смениха кабела с лентов - напълно излишно, но няма как.. Европа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 Ами то работата е баш до поддръжката де. Мен затова ме интересува точно в по-старите блокове, защото там машините са стари и ако работят добре, значи поддръжката си върши работата. А не да звъня и да няма кой да ми вдигне и 2 дена без асансьор в блока. Ти като домоумравител трябва да си наясно с таксите - я кажи горе долу каква е сумата при вас, макар, че то сигурно зависи и от еатжи и т.н работи, но поне да ми е ориентировъчно. ПП Има ли някъде да се поръча/поиска техническа проверка на състоянието на асансьора? Независимо от фирмата, която го поддържа - един вид качествен контрол какво вършат? Те на 3 години идват някакви да гледат, ама какво гледат, какво правят само те си знаят, знам само, че искат пари Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Таксата е една и съща общо взето от всички фирми. Ние плащаме 40 или 45 лева на месец мисля. Имаш опция да не си на абонамент, а на повикване, но там играеш едно лудо тото, което не препоръчвам. На абонамент си е чиста работа - идват си, проверяват си, водят си комисии, проверяващи - ти с нищо не се занимаваш. Само при повреди взимат пари за частите и труда. Всякаква друга поддръжка си е тяхна работа. Например два пъти в годината нашия техник пренастройва хидравликите на всички врати, тъй като температурите имат значение за работата им. Ако нещо стане - завъня му - най-късно на другия ден го оправя. Обикновено са дреболии, предимно свързани с вратите. Горе по мотора той си знае какво работи и проверява. Общо взето работата е релакс и нямаш тревоги за машината. На практика асансьор без НЯКАКЪВ договор с лицензирана фирма за обслужване е незаконен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted December 19, 2014 Author Share Posted December 19, 2014 Мдаа, ние сега плащаме 41 лв. И всичко друго е както го описваш. Идеята е да са хора, които правят поправките и профилактиката както трябва. Ей го сега откакто се прееба асансьора и го оправяха, на нашия етаж спира на 10 санта под нивото. Още малко и ще стигне прага, където блокира и пак ще има разправии. За враттеи специално ги викам за една и съща 2 пъти за 1 седмица време между обажданията. В студа стегна маслото и взе да не затваря и съответно асансьора не се движи като слезе някой на първия етаж(там беше вратата) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Никога не съм имал подобни проблеми с нашия техник, нито се е налагало да го викам без да има изрично някаква повреда. Явно ви е калпава поддръжката - смени я. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.