Jorkis Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Kajete mi niakoia hubava voenna igra ot tipa na F117 ama ne Mig29 ili F16 ili kakto tam se kazvashe!!! Li4i si 4e sum novobranec de, tova suobshtenie sum go triasnal 3 puti ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veli Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Tursi samo po vednuzh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vokill Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 izvinqvam se prosto shtaknah dvapati Link to comment Share on other sites More sharing options...
fon_tomov Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Chesno kazano ne sami poznati tezi igri koito citirash, no taka kato im gledam imenata predpolagam che sa FLY simulatori. Ste se opitam obache da otgovoria na vaprosa ti. Spored sina mi, tova koeto tarsish ti bi priabvalo da e Battle Field 1942. Tova e niakakva takava voenna igra. Az lichno ne sam ia igral, no toi tvardi che bila super...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorkis Posted April 18, 2003 Author Share Posted April 18, 2003 Chesno kazano ne sami poznati tezi igri koito citirash, no taka kato im gledam imenata predpolagam che sa FLY simulatori. Ste se opitam obache da otgovoria na vaprosa ti.Spored sina mi, tova koeto tarsish ti bi priabvalo da e Battle Field 1942. Tova e niakakva takava voenna igra. Az lichno ne sam ia igral, no toi tvardi che bila super...... Mersi za informaciata shte ia potarsi sigurno tuk ia ima Link to comment Share on other sites More sharing options...
fon_tomov Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 A mi az ot tuk sam ia darpal. Sina mi mi beshe nadul glavata za taia igra. Tuk, Tuk i tuk mozesh da namerih tova-onova po vaprosa. Moze i oste niakade da ima i da sam propusnal da go citiram, potarsi i ste vidish. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.