Lucky Luciano Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Айде пак някой да ми обясни какъв е този паспорт и какво е това узаконяване при Слави Шишков? Янаджиев като монтажник е много добър, както и сервизът. Само като му гледам сайта, обаче, плаче за КЗП. Няма такъв филм 1 година гаранция. Минималната гаранция по закон е 2 години, ако ще каквото ще да ми изтъкне като довод. Но това е лесно разрешимо де. Да откаже гаранция, само споменаване на КЗП и ще отремонтира каквото трябва. Като гледам цените, направо като картел са газаджиите Бюджетният вариант на Янаджиев, да не би да е това http://www.trade.cn/product/229793.html Фобос е класи над това, ако се окаже, че това EG300 е някакъв китайски та*ак... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Янаджиев може да се е научил вече, но моята кола беше с монтирано ГИ от него и монтажа беше пълна пародия. Настройките пълна пародия, вървежа и той пълна пародия, а за разхода да не говорим. 90 коня кола със 8 мм тръба за газта, бутилката с диаметър 315 мм, а сондата за 244 мм, инжекторите за кола 160 коня и т.н.. Реших да се доверя на БРЦ Пловдив да му оправят бакиите, ама и там пародия. Та си я оправих сам преди 3 години. Това EG300 мога да ви кажа точно кой го произвежда - http://www.jiexinggas.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Стига де, такава история да е сътворил? Виждал съм поне 5-6 негови монтажа на различни коли и всичко е перфектно изпипано. Това с китайските истории, обаче, е много лошо и ми направи отвратително впечатление. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Днес бях да ми видят проблема в сервиза ... Първоначално си помислиха , че е от дюзите но се оказа , че не е от тях , след което , че е от свещите и се оказа , че е от тях ... Но преждевременно за да се спестат свещи ми бяха разбъркани доста настройките и това продължи около 5-6 часа ... Сега колата не върви идеално тъй като има едно минимално придърпване при превключване на скоростите , но все пак е доста по добре а и вече грам не превключва сама на бензин . Очаквам да се поуправи още малко с новите свещи ... Иначе като цяло съм доволен от отделеното внимание на сервиза на Слави Шишков но все пак предпочитах всичко да е идеално от първия път .. Както и да е тепърва ще се радвам на газта и ще засичам разхода . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Е добре де тия бива ли да са толкова зле ? Като се слага ГИ се сменят свещите.На мен ми ги смениха веднага Denso и спи града Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Ами оказа се , че мойте били с разтояние 1.3 а то трябвало 0.90 за тази кола .. Незнам защо това не е било хванато първия път но по добре късно отколкото никога , и все пак се надявам колата да си заработи плавно като преди на бензинчето . ПС: Страшни отзиви чувам за ГИ на излизане от Пловдив точно преди митницата пак в дясно ... Мисля , че салона беше Антико на Стефан , много хора доволни чувам но като бях там не бяха отворили и отидох при Слави ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 При мен само инжекторите се чуват като работи колата А като си вътре не можеш да я чуеш въобще.Вчера я пробвах колко може да върви и тъй като са ми бавни инжекторите пълни до 5к оборота и след това почва да прекъсва.карах със 160 по равното между Пловдив и Пазарджик на магистралата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 При мен само инжекторите се чуват като работи колата А като си вътре не можеш да я чуеш въобще.Вчера я пробвах колко може да върви и тъй като са ми бавни инжекторите пълни до 5к оборота и след това почва да прекъсва.карах със 160 по равното между Пловдив и Пазарджик на магистралата. Май инжекторите не са ти БРЦ, щото техните са всичко друго но не и бавни. Може и да са ти малки, знам ли какви са ти сложили, щото ако са правилните на БРЦ нема проблеми и до 7000 да тъпчат, макар вече да са почти постоянно отворени. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Как ще прехвърля на бензин от свещи? И как след като уж са ги сменили и всичко трябва да е наред, колата придърпва... Слави ли ти гледа колата или друг? Как ще видиш, че колата ти придърпва и ще си спокоен? И как така прави проблем на газ с тези свещи, а на бензин не се усеща... Нещо совите не са това, което са според мен, ама... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Нека първо да сменят свещите, пък да видим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Май инжекторите не са ти БРЦ, щото техните са всичко друго но не и бавни. Може и да са ти малки, знам ли какви са ти сложили, щото ако са правилните на БРЦ нема проблеми и до 7000 да тъпчат, макар вече да са почти постоянно отворени. Не е БРЦ се оказа.Проверих компа някаква друга италианска е Важното е че върви и вече 5к км не ми е правила сериозни проблеми освен това придърпване и смученето на пара като имам малко газ Но за толкова пари толкоз.Доволен съм гори ми към 9.4-10 смесено с каране в София Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Как ще прехвърля на бензин от свещи? И как след като уж са ги сменили и всичко трябва да е наред, колата придърпва... Слави ли ти гледа колата или друг? Как ще видиш, че колата ти придърпва и ще си спокоен? И как така прави проблем на газ с тези свещи, а на бензин не се усеща... Нещо совите не са това, което са според мен, ама... Малко е сложно тъй като и аз се обърках вече .. В момента колата си работи добре , имаше минимално придърпване първите няколко минутки което за сега изчезна ... Иначе доколкото разбрах ( поне така ми беше казано ) че свещите не били правилните за тази кола , не се усещало на бензин тъй като газта била по чуствителна . Но допреди да се сменят свещите Слави бърника настройките и сменяха дюзи и тн , смениха свещите и колата стана доста по добре но той каза , че преди това е бърникал доста настройките и след финално оправяне колата е добре в момента ... Иначе си мисля , че проблемите дойдоха от там , че самия Слави се занимава предимно с настройките с лаптопа а другите момчета се "цапат" ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Може и от свещи да е. Неправилно запалване на цилиндрите, системата се шашва и минава в режим бензин, за да компенсира. Нищо чудно да има и такъв пиниз. А придърпването трябва да изчезне след няколко километра, докато се обучат всички компоненти по системата. До колкото аз съм запознат, наистина, разстоянието между двата електрода на свещта се препоръчва да е 0.9 за газ. За бензин - малко повече - 1.2. Също и има значение с какви сещи си. Ако са някакви нонаме, спокойно могат да ти скапят настроението. Случвало се е стари, вече за хвърляне, да работят по-добре от чисто нови от магазина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Няма такъв филм като за газ 0.9, а за бензин 1.2. Всеки мотор си е с негов си модел и размер на електрода. Няма универсални свещи, така да се изразя, както е и супер глупаво схващането, че има свещи за газ и такива за бензин. Всичките коли, които съм карал на газ са били винаги със свещи, които дава производителят за бензин и не съм имал никакви проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.