Jump to content
BulForum.com

Съвет за Газов инжекцион и ДВД за Корса 1.2 .


MaiconDogg

Recommended Posts

Айде пак някой да ми обясни какъв е този паспорт и какво е това узаконяване при Слави Шишков?

 

Янаджиев като монтажник е много добър, както и сервизът. Само като му гледам сайта, обаче, плаче за КЗП. Няма такъв филм 1 година гаранция. Минималната гаранция по закон е 2 години, ако ще каквото ще да ми изтъкне като довод. Но това е лесно разрешимо де. Да откаже гаранция, само споменаване на КЗП и ще отремонтира каквото трябва.

Като гледам цените, направо като картел са газаджиите :grin:

 

Бюджетният вариант на Янаджиев, да не би да е това http://www.trade.cn/product/229793.html

Фобос е класи над това, ако се окаже, че това EG300 е някакъв китайски та*ак...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Янаджиев може да се е научил вече, но моята кола беше с монтирано ГИ от него и монтажа беше пълна пародия. Настройките пълна пародия, вървежа и той пълна пародия, а за разхода да не говорим. 90 коня кола със 8 мм тръба за газта, бутилката с диаметър 315 мм, а сондата за 244 мм, инжекторите за кола 160 коня и т.н..  Реших да се доверя на БРЦ Пловдив да му оправят бакиите, ама и там пародия. Та си я оправих сам преди 3 години.

 

Това EG300  мога да ви кажа точно кой го произвежда - http://www.jiexinggas.com/

 

Link to comment
Share on other sites

Стига де, такава история да е сътворил? Виждал съм поне 5-6 негови монтажа на различни коли и всичко е перфектно изпипано.

Това с китайските истории, обаче, е много лошо и ми направи отвратително впечатление.

Link to comment
Share on other sites

Днес бях да ми видят проблема в сервиза ... Първоначално си помислиха , че е от дюзите но се оказа , че не е от тях , след което , че е от свещите и се оказа , че е от тях ... Но преждевременно за да се спестат свещи ми бяха разбъркани доста настройките и това продължи около 5-6 часа ... Сега колата не върви идеално тъй като има едно минимално придърпване при превключване на скоростите , но все пак е доста по добре а и вече грам не превключва сама на бензин . Очаквам да се поуправи още малко с новите свещи ... Иначе като цяло съм доволен от отделеното внимание на сервиза на Слави Шишков но все пак предпочитах всичко да е идеално от първия път .. Както и да е тепърва ще се радвам на газта и ще засичам разхода .

Link to comment
Share on other sites

Е добре де тия бива ли да са толкова зле ? Като се слага ГИ се сменят свещите.На мен ми ги смениха веднага :) Denso и спи града :)

Link to comment
Share on other sites

Ами оказа се , че мойте били с разтояние 1.3 а то трябвало 0.90 за тази кола .. Незнам защо това не е било хванато първия път но по добре късно отколкото никога , и все пак се надявам колата да си заработи плавно като преди на бензинчето .

 

ПС: Страшни отзиви чувам за ГИ на излизане от Пловдив точно преди митницата пак в дясно ... Мисля , че салона беше Антико на Стефан , много хора доволни чувам но като бях там не бяха отворили и отидох при Слави ...

Link to comment
Share on other sites

При мен само инжекторите се чуват като работи колата :lol: А като си вътре не можеш да я чуеш въобще.Вчера я пробвах колко може да върви и тъй като са ми бавни инжекторите пълни до 5к оборота и след това почва да прекъсва.карах със 160 по равното между Пловдив и Пазарджик на магистралата.

Link to comment
Share on other sites

  On 4/14/2014 at 1:27 PM, kotora said:

При мен само инжекторите се чуват като работи колата :lol: А като си вътре не можеш да я чуеш въобще.Вчера я пробвах колко може да върви и тъй като са ми бавни инжекторите пълни до 5к оборота и след това почва да прекъсва.карах със 160 по равното между Пловдив и Пазарджик на магистралата.

Май инжекторите не са ти БРЦ, щото техните са всичко друго но не и бавни. Може и да са ти малки, знам ли какви са ти сложили, щото ако са правилните на БРЦ нема проблеми и до 7000 да тъпчат, макар вече да са почти постоянно отворени.

Link to comment
Share on other sites

Как ще прехвърля на бензин от свещи? И как след като уж са ги сменили и всичко трябва да е наред, колата придърпва... Слави ли ти гледа колата или друг? Как ще видиш, че колата ти придърпва и ще си спокоен? И как така прави проблем на газ с тези свещи, а на бензин не се усеща... Нещо совите не са това, което са според мен, ама...

Link to comment
Share on other sites

  On 4/14/2014 at 2:05 PM, jijane said:

Май инжекторите не са ти БРЦ, щото техните са всичко друго но не и бавни. Може и да са ти малки, знам ли какви са ти сложили, щото ако са правилните на БРЦ нема проблеми и до 7000 да тъпчат, макар вече да са почти постоянно отворени.

Не е БРЦ се оказа.Проверих компа някаква друга италианска е :D Важното е че върви и вече 5к км не ми е правила сериозни проблеми освен това придърпване и смученето на пара като имам малко газ ;) Но за толкова пари толкоз.Доволен съм гори ми към 9.4-10 смесено с каране в София ;) 

Link to comment
Share on other sites

  On 4/14/2014 at 2:31 PM, Lucky Luciano said:

Как ще прехвърля на бензин от свещи? И как след като уж са ги сменили и всичко трябва да е наред, колата придърпва... Слави ли ти гледа колата или друг? Как ще видиш, че колата ти придърпва и ще си спокоен? И как така прави проблем на газ с тези свещи, а на бензин не се усеща... Нещо совите не са това, което са според мен, ама...

Малко е сложно тъй като и аз се обърках вече .. В момента колата си работи добре , имаше минимално придърпване първите няколко минутки което за сега изчезна ... Иначе доколкото разбрах ( поне така ми беше казано ) че свещите не били правилните за тази кола , не се усещало на бензин тъй като газта била по чуствителна . Но допреди да се сменят свещите Слави бърника настройките и сменяха дюзи и тн , смениха свещите и колата стана доста по добре но той каза , че преди това е бърникал доста настройките и след финално оправяне колата е добре в момента ... Иначе си мисля  , че проблемите дойдоха от там , че самия Слави се занимава предимно с настройките с лаптопа а другите момчета се "цапат" ...

Link to comment
Share on other sites

Може и от свещи да е. Неправилно запалване на цилиндрите, системата се шашва и минава в режим бензин, за да компенсира. Нищо чудно да има и такъв пиниз. А придърпването трябва да изчезне след няколко километра, докато се обучат всички компоненти по системата.

 

До колкото аз съм запознат, наистина, разстоянието между двата електрода на свещта се препоръчва да е 0.9 за газ. За бензин - малко повече - 1.2. Също и има значение с какви сещи си. Ако са някакви нонаме, спокойно могат да ти скапят настроението. Случвало се е стари, вече за хвърляне, да работят по-добре от чисто нови от магазина.

Link to comment
Share on other sites

Няма такъв филм като за газ 0.9, а за бензин 1.2. Всеки мотор си е с негов си модел и размер на електрода. Няма универсални свещи, така да се изразя, както е и супер глупаво схващането, че има свещи за газ и такива за бензин. Всичките коли, които съм карал на газ са били винаги със свещи, които дава производителят за бензин и не съм имал никакви проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...