jijane Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 И ти ще си сложиш газова уредба втора употреба, дето не знаеш, какво й е състоянието, така ли? Аз не бих се хвърлил така на сляпо, особено пък за ГУ, които са много капризни. Какво й е на Фобоса?! Нашите са краднали компа на италианците и дори са го оптимизирали...не знам, с какво Ланди Ренцото ще превъзхожда Фобоса, ако и двете ги пипне кадърен майстор.Бас слагам, че ако на две Брави се монтира Ланди и Фобос няма да има разлика в горенето или вървенето. Слагал съм и продължавам да слагам. Аз не ви карам да си слагате втора ръка, просто на тая цена аз не бих си сложил Фобос 4. Кое на тоя фобос 4 струва толкова пари - посредствен комп, изпарителите не ги коментирам(Р-Уно/Дуе им беше поредната греда, след сумати рекламации вече не го предлагат), рейки със съмнително качество, къде италиански къде не и да не изброявам нататък. Да слагаш Фобос до Ланди не е коректно. @jozo много добре знам как/кое/къде е при монтажа и колко е сложен. Качествените дюзи не се нуждаят от калибриране и еднаква дължина на маркучите до последния милиметър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avelina Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Слагал съм и продължавам да слагам. Аз не ви карам да си слагате втора ръка, просто на тая цена аз не бих си сложил Фобос 4. Кое на тоя фобос 4 струва толкова пари - посредствен комп, изпарителите не ги коментирам(Р-Уно/Дуе им беше поредната греда, след сумати рекламации вече не го предлагат), рейки със съмнително качество, къде италиански къде не и да не изброявам нататък. @jozo много добре знам как/кое/къде е при монтажа и колко е сложен. Качествените дюзи не се нуждаят от калибриране и еднаква дължина на маркучите до последния милиметър. Хм...като се позамислих, кое наистина струва 920 лв. на Фобос 4?! С двеста лева ми предлагат Ланди Ренцо! Ето оферти от сервиза, който е официален представител на ландитата: Иконимичен клас - Италиански миникит Landi lsi one + икономичен тип компоненети- от 890лв ( в зависимост от компонентите цената достига 1150 с пълен комплект италиански части) Забележка: В този вариант Газовият инжекцион не притежава Долупосочената гаранция от 7г, както и нейната сервизна поддръжка остава само в сервизът монтирал системата* Ниско бюджетен клас- Landi lsi one- 1 150лв ( цената включва системата + монтаж и стандартен газов резервоар ) Среден Клас- Landi Renzo Omegas Evolution - 1 250лв ( цената включва системата + монтаж и стандартен газов резервоар ) Въпроса е моя комп, който е от по-старите, дали ще може да ползва оптимално опциите, които предлага Ланди от среден клас, и не знам дали си струва да се набутвам с още триста лева отгоре?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Тука не говорим за опции, щото едва ли има софт с повече плъзгачи и падащи менюта от тоя на Фобос. Говоря за качество на компонентите и респективно безпроблемна работа. При Ланди примерно няма калибриране на дюзи, дупчене на щуцери и други такива изгъзици. Изпарителя им е изключително качествен и от около 10 години си е все с една и съща конструкция, много държелив при натоварване и дълговечен. Някой чел ли е гаранционните условия на Фобос, ето ти извадка: За правилна работа на Газовите инжектори се налага почистване на инжекторната рейка със срециализирана течност и апаратура на всеки 20 000 км. На всеки 50 000 км се налага смяна на буталата на газовете инжектори или смяна на инжекторната рейка. (цената на нова рейка е много близка до цената на ремонта и се препоръчва смяна на инжекторната рейката ) За правилна работа на газовия изпарител се препоръчва на всеки 80 000 км или 2 години почистване и смяна на мембрани или смяна на самия изпарител. (цената на нов изпарител е много близка до цената на ремонта и се препоръчва смяна на изпарителя ) Иначе казано на 20ккм 40 лева почистване рейка, на 50 ккм 100 лева нова рейка, на 80 ккм 100-120 лв нов изпарител. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Лъки ще снимам компа утре Единствените ядове,които имам са,че бутилката ми е кръгла и като съм с малко газ засмуква само пари и сама минава на бензин като дам рязко газ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Вчера си взех колата и поразпитах , всичко в ФОБОС 4 което ми беше инсталирано е италянско освен самата бутилка която е турска . 930 лева е фобос 4 с паспорта и 70 лева е самата бутилка . На първо каране вчера имах някой малки проблеми но не съм карал на газ до сега и незнам дали е нормално това или не , ще покарам още днес и ако продължи така ще отида за донастройки иначе като цяло съм доволен от обслужването и обяснението в сервиза . Link to comment Share on other sites More sharing options...
avelina Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Много си лаконичен, бе човек...ми кажи, какво си питал, какво ти обясниха,какво те притеснява във вървенето...сега, как е колата на газ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Колата върви идеално на газ ... но когато е на газ , работата е , че доста често при смяна на скоростите се включва на бензин след което сама се връща на газ .Ако превключваш скоростите на по голяма скорост няма проблем но работата е , че ако не форсирам толкова веднага отива на газ ... Иначе ми обесни , че разликата между Фобос 4 и Фобос 1 е минимална , всичките части са си италянски . За разход е много рано да коментирам . После ще ходя извън града и ще вида как се държи и на по високите скорости а и ще видим дали ще продължи да има някакъв проблем . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Хм това е доста странно.Ноята не обръщаше на газ първоначално,но след смяна на термостат заспа.След това отидох да бутнем градусите на които минава на газ.Сега минава още преди да ми е отлепила стрелката.Или 2-3 км максимум.Лятото ще е за 2 минутки сигурно Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Моята се включва на газ г/д веднага , на 30 градуса е направена . Link to comment Share on other sites More sharing options...
avelina Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Колата върви идеално на газ ... но когато е на газ , работата е , че доста често при смяна на скоростите се включва на бензин след което сама се връща на газ .Ако превключваш скоростите на по голяма скорост няма проблем но работата е , че ако не форсирам толкова веднага отива на газ ... Иначе ми обесни , че разликата между Фобос 4 и Фобос 1 е минимална , всичките части са си италянски . За разход е много рано да коментирам . После ще ходя извън града и ще вида как се държи и на по високите скорости а и ще видим дали ще продължи да има някакъв проблем . Хм...това пък за първи път го чувам за скоростите, ще го питам Славито, като я слагам към края на месеца, що ти прави така колата.Ама не е нормално за мен, не трябва ли, като загрее водата на 30 градуса и да си върви само на газ, без да превключва на бензин.Едно време ги правеха на обороти, като минеше 2 000 об и тогава компа превключваше на газ...сега вече са с темпратурн датчик и ги правят на градуси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Чакай сега, я ми кажи как така в движение сама си сменя горивата, че и сама се връща на газ. Как разбра, че обръща на бензин? Изпищява ли или? Има вариант да и бяга празния ход на газ, но тогава би трябвало само да обърне на бензин и да си остане на бензин. Или не разбирам, защото имам тежък махмурлук, или нещо бъркаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Чакай сега, я ми кажи как така в движение сама си сменя горивата, че и сама се връща на газ. Как разбра, че обръща на бензин? Изпищява ли или? Има вариант да и бяга празния ход на газ, но тогава би трябвало само да обърне на бензин и да си остане на бензин. Или не разбирам, защото имам тежък махмурлук, или нещо бъркаш. Колата си тръгва на бензин и като загрее прехвърля на газ , но при смяна на скоростите отново отива сама на газ и след малко се прехвърля на бензин .. Пробвах извън града и си карах доста на 5-та и нямаше проблем .. Иначе разбирам тъй като за газ ми свети зелено а бензина червено .. А и ми се стори странно толкова бързо да ми свърши бензина ... Утре най-вероятно ще мина през Славито да е погледне . Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Колата си тръгва на бензин и като загрее прехвърля на газ , но при смяна на скоростите отново отива сама на газ и след малко се прехвърля на бензин .. Пробвах извън града и си карах доста на 5-та и нямаше проблем .. Иначе разбирам тъй като за газ ми свети зелено а бензина червено .. А и ми се стори странно толкова бързо да ми свърши бензина ... Утре най-вероятно ще мина през Славито да е погледне . Аз също не мога да разбера как стават тея магии Значи, палиш и тръгваш на бензин. Караш си, колата загрява и минава на газ. Обаче като караш на газ и като превключиш от 3 на 4-та, примерно, в тоя момент колата ти минава на бензин, така ли? Правиш ли нещо друго, на какви обороти се случва това? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Става г/д само от първа на втора и втора на трета , но незнам дали не е в мен проблема тъй като ако смена скоростите на обороти над 2000 си остава на газ но падне ли минава на бензин ... Незнам в мен ли е проблема вече ... Не съм карал газ и грам незнам как трябва да се държи колата . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Ако прави това, което обясняваш, проблемът е в инжекциона, не в теб. На газ поведението трябва да е точно като на бензин. Нищо по различно няма в карането на газ, от това на бензин. Явно нещо не е настроена добре или шава налягането. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Ако прави това, което обясняваш, проблемът е в инжекциона, не в теб. На газ поведението трябва да е точно като на бензин. Нищо по различно няма в карането на газ, от това на бензин. Явно нещо не е настроена добре или шава налягането. Дано си прав , че се уплаших , че съм забравил да карам .. Утре ще мина да ми е донастрой надали е голям проблема . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Няма как да забравиш да караш - то или можеш или не. След като на бензин не си имал проблеми, значи другаде е заровено кучето. Както и да гледам нещата, обаче, 930лв. е много за Фобос 4 според мен. Обясни ми за какво са тези 20лв. отгоре - някаква узаконяване? Какъв документ получаваш? Link to comment Share on other sites More sharing options...
avelina Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 930 лв е ГУ+монтаж+паспорт Ами много е наистина...Славито се е изучил и той вече да дере. На, какви коли се поставя Фобос 4? Той знае, че просто нямаме избор с такива коли и давай без упойка. Другите ГУ за ОБД 2 се купуват щото българинът отдавна смени автопарка с по-ново возило. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Ако толкова искаш частите са 450-500лв купувай и си я слагай сам Не случайно им е такава цената.Това е най-евтиното и надеждното По-евтино и сдава багажа доста по-рано Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Точно това е, че Фобос 4 се монтира на коли, които не са капризни, не са с адаптивни системи и т.н. Тоест Фобос 4 е най-простият инжекцион. С нищо по различен от Тамона, да кажем. А Тамоната никак не е лоша система. Не знам Янаджиев на какви пари слага Тамона? Иначе сервизът му е на изхода за Асеновград, след Лукойл. Като монтажник и настройчик също е много добър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avelina Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Точно това е, че Фобос 4 се монтира на коли, които не са капризни, не са с адаптивни системи и т.н. Тоест Фобос 4 е най-простият инжекцион. С нищо по различен от Тамона, да кажем. А Тамоната никак не е лоша система. Не знам Янаджиев на какви пари слага Тамона? Иначе сервизът му е на изхода за Асеновград, след Лукойл. Като монтажник и настройчик също е много добър. Дай мобилния да го питам, да видим, какво ще каже Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Дай мобилния да го питам, да видим, какво ще каже http://www.fagu-gas.com/uslugi Link to comment Share on other sites More sharing options...
avelina Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Изпратих запитване и чакам оферта. Благодаря! Отзиви някакви има ли за тях? И конкретно име на майстор? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Изпратих запитване и чакам оферта. Благодаря! Отзиви някакви има ли за тях? И конкретно име на майстор? Отзивите са добри. Синът на собственика ми е познат, работят добре и не бягат от отговорност Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted April 12, 2014 Author Share Posted April 12, 2014 930 лв е ГУ+монтаж+паспорт Точно така , само , че багажника ми е малък и исках бутилка на мястото на резервнат гума , което струва 70 лева и става точно 1000 лева . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.