Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мотора гледаше в обратна посока . Бяха 2 патрулки и мереха с някакъв лазер мисля растоянитето от удара до мястото на мотора . Опела беше спрял 20м след това .

 

По принцип в по-нормалните страни се използват тотални станции с лазерен далекомер. Прави се скица и се заснема в подробност ситуацията. Мен ми е интересно как и дали всеки полицай може да прави такива измервания... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Абе принципно на ляв завой сякаш трябва да идеш пак директно в най-дясна лента, но може и да съм позабравил.

 

Зависи от кръстовището все пак, а това дори не е кръстовище. Ако иде в най-дясна лента, трябва да пресече пътя на абсолютно всички. Ако на кръстовище правиш ляв завой, може и да се състезаваш за най-дясна лента (ако някой не се е наредил 3-та колона до теб да завива), но тук положението е различно.

Link to comment
Share on other sites

На това място е абсолютно забранено да се прави ляв завой. Изцяло е виновен водача на автомобила. Да сте видяли някъде на булевард с 3 ленти да може да направиш ляв завой от странична улица. За тези които искат да отидат към колелото си има друг път. Трябва да минат зад Метро и да се включат от другата страна. Точно заради разни малоумници дето се мъчат да направят ляв завой на това място се образуват задръствания :angry:.

Link to comment
Share on other sites

На това място е абсолютно забранено да се прави ляв завой. Изцяло е виновен водача на автомобила. Да сте видяли някъде на булевард с 3 ленти да може да направиш ляв завой от странична улица. За тези които искат да отидат към колелото си има друг път. Трябва да минат зад Метро и да се включат от другата страна. Точно заради разни малоумници дето се мъчат да направят ляв завой на това място се образуват задръствания :angry:.

 

За там не знам но до панаира има едно място със знак "завой само надясно". Представи си около 5 следобед като се намери някой темерут да реши че не иска да прави обратен на колелото и се запъне да прави ляв пресичайки и 3те ленти, а там НИКОГА не е било да се кара с под 50км/час (едно 80% карат с около 70) и особено около 5 няма празно място изобщо. Един път след като киснах 5 минути натиснах клаксона без да го пускам, още поне 2ма направиха същото и на въпросния темерут му трябваха още 3 минути в тази симфония да се усети че неговата няма да я бъде и да завие надясно...

Link to comment
Share on other sites

Аз мисля , че така е станала работата ТУК

 

Според твойта скица ,ако се сещам правилно за това място там пътя е еднопосочен с 3 ленти и няма как мотора да е идвал от тази посока.

Link to comment
Share on other sites

Според твойта скица ,ако се сещам правилно за това място там пътя е еднопосочен с 3 ленти и няма как мотора да е идвал от тази посока.

Мотора е идвал от ВСИ-то и след удара се е обърнал обратно.

Link to comment
Share on other sites

За там не знам но до панаира има едно място със знак "завой само надясно". Представи си около 5 следобед като се намери някой темерут да реши че не иска да прави обратен на колелото и се запъне да прави ляв пресичайки и 3те ленти, а там НИКОГА не е било да се кара с под 50км/час (едно 80% карат с около 70) и особено около 5 няма празно място изобщо. Един път след като киснах 5 минути натиснах клаксона без да го пускам, още поне 2ма направиха същото и на въпросния темерут му трябваха още 3 минути в тази симфония да се усети че неговата няма да я бъде и да завие надясно...

Същата работа е като се идва от водната палата към панаира - след моста веднага е забранен завоя наляво, но това не пречи да много хора да се опитват да завият и да запушват движението по този начин. Като видя такъв яко клаксон и т.н. Тука в Босна хората не са свикнали да ползват клаксони дори да стават свидетели на някакви странни маневри и нарушения. Аз обаче гледам да им свиря за да се замислят поне, ако не друго...

Link to comment
Share on other sites

Ето така е станало:

 

http://www.metacafe.com/watch/yt-zl7KoeVIh...cycle_accident/

 

Защо съм толкова сигурен? Ами защото съм го виждал и от двете гледни точки. Миналата година за малко да се ударя така в задният калник на един пасат правещ обратен на пътя зад панаира. Този образ не видя не един а два мотора.....

 

Сега за катастрофата срещу Метро, момчето е живо с контузии на единият крак или ръка (според различни източници). Трябвало е да се пази.... Така е, мотоциклетистите никой не ги пази. Както казва един по-мъдър и възрастен приятел "Можеш да си караш колата като питбул, но мотора го карай като пинчер"

Link to comment
Share on other sites

Не знам дали никой не ги пази, но мотоциклетистите обикновенно ги виждам/чувам в последния момент. Едно заради скоростта и второ, защото не ползват lane, а минават между колите, което пак е свързано със скоростта. Нали няма смисъл да си караш пистовия мотор с 50-60км/х?

Link to comment
Share on other sites

Сега за катастрофата срещу Метро, момчето е живо с контузии на единият крак или ръка (според различни източници). Трябвало е да се пази.... Така е, мотоциклетистите никой не ги пази. Както казва един по-мъдър и възрастен приятел "Можеш да си караш колата като питбул, но мотора го карай като пинчер"

 

ТЕД, не знам ти от кой тип мотористи си, но аз над 85% ги ненавиждам. Защо ли? Защото не спазват НИКАКВИ правила на пътя, движат се без каквато и да е екипировка и създават предпоставки за ПТП навсякъде. Как може да ми се мушиш между колите с 40-50 км/ч при положение, че минаваш на 10-15 см от тях? Ами ако някой си отвори вратата? А ако изскочи пешеходец? Да не коментирам изпреварвания от всевъзможни страни, при които водачът на автомобила не може да види, а и да види - няма време да реагира, че да спаси моториста. А какво да кажем за редовното управление на мотори по къси гащи и ръкави, без каски? Вуйчо ми е хирург, казвал ми е - "Как да го поправя и зашия като всичко му е по асфалта?". Да не говоря за един умник с пистов мотор, който качваше на резервоара и 2-3 годишното си дете? Е тоя е за затвор! С какъв акъл тия идиоти се яхат на пистови машини 500+ кубика и ги шпорят из града на зиг заг? Да не коментирам пък шаврантиите като се метнат отзад...

 

Не ме разбирайте погрешно, обичам мотори и силно уважавам момчетата, които са си направили труда да си набавят не само хубав мотор, но и съответната екипировка и шлем. И спазват правилата за движение. И тези с пистовите, и тези с кросовете, и тези с чопърите са достойни за адмирации. За съжаление обаче болшинството са плява и като видя някой такъв пишман Моторджи Йово ми става лошо...

Link to comment
Share on other sites

Мразя да се заяждам по форумите и затова няма да коментирам мнението на колегата RaptoR.

 

Голяма част от от останалите мотористи на пътя мразят или поне много се дразнят от мотоциклетистите. Защо ли??? Споменава се неспазването на правилника, превишената скорост, шума и мн. други неща. Помислете реално, мотоциклетиста застрашава само собственият си и живота на пасажера. В колко от инцидентите с мотоциклет и автомобил е бил наранен, не говоря за повече, шофьора на автомобила? Тогава защо така??? Може би ги дразни това че някой е по-бърз, маневрен и достатъчно смел да се метне на мотор ли??? Аз за друго не се сещам. Случвало се е на задръствания когато се промъквам с мотора между колите някой шофьор нарочно да ми затвори пътя (следя винаги погледа на шофьорите в огледалата, оснавна практика за градско каране на мотор).... Защо? По новинарските хроники винаги има злостни коментари под новината за инцидент с мотоциклет....

 

Оставете всеки да избира сам съдбата си и ако не сте съгласни с него защо да го мразите...

Link to comment
Share on other sites

Трябвало е да се пази.... Така е, мотоциклетистите никой не ги пази. Както казва един по-мъдър и възрастен приятел "Можеш да си караш колата като питбул, но мотора го карай като пинчер"

 

Така става защото 95% от шофьорите не са и помирисвали мотоциклет (от никой клас или мощност), и си нямат идея как ускорява и как спира такава машина! При подобен род инциденти обикновенно шофьора излиза с лафа - Ми ни гу видях...., а истината е малко по- различна. Всеки който не е карал мотор си мисли, че след като машината е лека значи и спира едва ли не на момента - да, ама не! Две тесни гуми натискани от 150 - 350кг имат много по - малко сцепление с асвалта от четири натоварени с 900 - 2000кг, а за ускорението няма да коментирам изобщо.... Мен лично, с мотора три пъти са ме качвали на бордюра разни педали като ме засекат. Два пъти ме е удряла кола и двата пъти не съм бил виновен (вторият път господ ме опази..., естествено оставих по асвалта половин кожено яке и десен крачол от кожен панталон, но се отървах само с натъртвания и охлузвамия + мозъчно сътресение и изкривен врат). Та, от тогава карам винаги с едно на ум и много внимавам от някъде да не ми налети някой педал.....

Link to comment
Share on other sites

Мразя да се заяждам по форумите и затова няма да коментирам мнението на колегата RaptoR.

 

Голяма част от от останалите мотористи на пътя мразят или поне много се дразнят от мотоциклетистите. Защо ли??? Споменава се неспазването на правилника, превишената скорост, шума и мн. други неща. Помислете реално, мотоциклетиста застрашава само собственият си и живота на пасажера. В колко от инцидентите с мотоциклет и автомобил е бил наранен, не говоря за повече, шофьора на автомобила? Тогава защо така??? Може би ги дразни това че някой е по-бърз, маневрен и достатъчно смел да се метне на мотор ли??? Аз за друго не се сещам. Случвало се е на задръствания когато се промъквам с мотора между колите някой шофьор нарочно да ми затвори пътя (следя винаги погледа на шофьорите в огледалата, оснавна практика за градско каране на мотор).... Защо? По новинарските хроники винаги има злостни коментари под новината за инцидент с мотоциклет....

 

Оставете всеки да избира сам съдбата си и ако не сте съгласни с него защо да го мразите...

Не братле, не ни дразни, че сте бързи, а че се промъквате застрашавайки да ми одраскате колата примерно, а също така изрязването на моторите - едно, че е адски шумно, второ, че ако се забиеш с тази скорост отстрани в мен, ще умреш и ще ми създадеш главоболия, трето можеш да убиеш мен или детето ми, което седи на столче точно до вратата. Ти може би се замисляш и не караш по този начин, но 98% от колегите ти карат точно така - безразсъдно. За доказателство, отвори си прозореца и слушай колко често се чуват изрязвания на пистарки.

 

Поздрави.

Link to comment
Share on other sites

TED в грешка си, хората са прави да недоволстват, защото когато има инцидент с мотор и шофьора го обира. Най-малкото си е травма да се блъсне в теб моторист или ти да го блъснеш. Същото като бабата, която тия дни я бяха ударили в подлеза на Гладсон - шофьорът (млад, между другото) няма грам вина, но сега цял живот ще е травмиран, че е блъснал жена, която в последствие е починала.

 

Какво ще кажеш за следната история:

Преди няколко дена карах от тунела към кръстовището на семинарията. Щях да правя ляв завой към пл. Съединение, затова бях в лявата лента. Който е карал по нея знае 3-те шахти, които се заобикалят. Минах първата, после втората, след това кривнах леко в дясно, за да заобиколя и третата. Важно е да се отбележи, че при нито една от шахтите не съм излизал от лявата лента. На третата шахта, докато се приближавах към нея, с периферното зрение видях моторист, който някак си се беше вмъкнал в лявата лента паралелно с колата ми - на около 30см. от нея. За моя радост го видях на време и просто си изтърсих двете гуми в шахтата без да я заобикалям, от горе на всичкото този тип се обърна към мен и ми замаха с ръце какъв съм идиот.

 

П.П. Отчасти ви разбирам гледната точка, тъй като хобито ми е mountain bike и знам колко съм незабележим в трафика когато съм на байка. Това не означава, че трябва да си правя слалом между автомобилите и да нажежавам допълнително ситуацията.

Link to comment
Share on other sites

Така става защото 95% от шофьорите не са и помирисвали мотоциклет (от никой клас или мощност), и си нямат идея как ускорява и как спира такава машина! При подобен род инциденти обикновенно шофьора излиза с лафа - Ми ни гу видях...., а истината е малко по- различна. Всеки който не е карал мотор си мисли, че след като машината е лека значи и спира едва ли не на момента - да, ама не! Две тесни гуми натискани от 150 - 350кг имат много по - малко сцепление с асвалта от четири натоварени с 900 - 2000кг, а за ускорението няма да коментирам изобщо.... Мен лично, с мотора три пъти са ме качвали на бордюра разни педали като ме засекат. Два пъти ме е удряла кола и двата пъти не съм бил виновен (вторият път господ ме опази..., естествено оставих по асвалта половин кожено яке и десен крачол от кожен панталон, но се отървах само с натъртвания и охлузвамия + мозъчно сътресение и изкривен врат). Та, от тогава карам винаги с едно на ум и много внимавам от някъде да не ми налети някой педал.....

За спиране при каква скорост говорим?

Link to comment
Share on other sites

Така става защото 95% от шофьорите не са и помирисвали мотоциклет (от никой клас или мощност), и си нямат идея как ускорява и как спира такава машина! При подобен род инциденти обикновенно шофьора излиза с лафа - Ми ни гу видях...., а истината е малко по- различна. Всеки който не е карал мотор си мисли, че след като машината е лека значи и спира едва ли не на момента - да, ама не! Две тесни гуми натискани от 150 - 350кг имат много по - малко сцепление с асвалта от четири натоварени с 900 - 2000кг, а за ускорението няма да коментирам изобщо.... Мен лично, с мотора три пъти са ме качвали на бордюра разни педали като ме засекат. Два пъти ме е удряла кола и двата пъти не съм бил виновен (вторият път господ ме опази..., естествено оставих по асвалта половин кожено яке и десен крачол от кожен панталон, но се отървах само с натъртвания и охлузвамия + мозъчно сътресение и изкривен врат). Та, от тогава карам винаги с едно на ум и много внимавам от някъде да не ми налети някой педал.....

 

Да ама пък и силата с която се движи мотора е по-малка поради по ниската му маса...

Link to comment
Share on other sites

Мразя да се заяждам по форумите и затова няма да коментирам мнението на колегата RaptoR.

 

Не че може да кажеш нещо,другите казват защо раптор е прав....

 

Да ама пък и силата с която се движи мотора е по-малка поради по ниската му маса...

 

 

ами ускорението му как е?я сега си опресни пак формулката

Link to comment
Share on other sites

Абе, пичове, ако всеки си спазва ограничението в града, а имено 50km/h няма да има никакви проблеми. Даже да има инцидент ще е малък и незначителен, ама тея мотористи на булеварда, където е станала катастрофата, някои сигурно карат със 150-160+км. Разбирам, че изкушението сигурно е голямо, ама за тая цел си има писти/магистрали и т.н.

Edited by Stenli
Link to comment
Share on other sites

Аз за друго не се сещам. Случвало се е на задръствания когато се промъквам с мотора между колите някой шофьор нарочно да ми затвори пътя

 

Я да видим защо ли би го направил. В задръстването е кола до кола. Има около половин метър между колите и представи си моторист да се промъква оттам и както си се промъква да попадне на дупка в пътя - ожулва ти колата като едното нищо. На него нищо няма да му стане на мотора може би леко кормилото я ожули я не, но колата може и 2те врати да са за боядисване. Именно навирането между колите дразни и то не защото някой ще мине в задръстването по-бързо от теб а защото се навира на невъзможни за минаване места и вероятността да свърши беля е голяма. Ако има поне метър и половина нямам нищо против да минават колкото си искат но когато е прекалено тясно стоя като на тръни дали ще минат или не затова и аз като видя някой такъв ако мога го затварям да почака малко докато тръгнем и да се освободи повече място.

 

ПС: Същото правя и с голфовете които се навират някой път между 2 платна... айде елате да ме линчувате с pazu сега

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

другият път като затвориш някой моторист нарочно и ти счупи огледалото да не се чудиш закво е ....

тва че те е яд че той минава по бързо от тебе е ясно , колкото и да го отричаш... аз чат пат карам мотор ако някой ме види че идвам и нарочно ме затисне да не мога да мина най-малкото ще му спомена цялата рода и докато чакам зелен сигнал ще му обясня какво бих правил с майка му , сестра му и т.н. в подробности ..... даже ако е на сточна гара и имам 70сек. бих слезнал да му покажа и какви пози бих пробвал.....

Link to comment
Share on other sites

другият път като затвориш някой моторист нарочно и ти счупи огледалото да не се чудиш закво е ....

тва че те е яд че той минава по бързо от тебе е ясно , колкото и да го отричаш... аз чат пат карам мотор ако някой ме види че идвам и нарочно ме затисне да не мога да мина най-малкото ще му спомена цялата рода и докато чакам зелен сигнал ще му обясня какво бих правил с майка му , сестра му и т.н. в подробности ..... даже ако е на сточна гара и имам 70сек. бих слезнал да му покажа и какви пози бих пробвал.....

 

Повтарям пак - не ме дразни че минава по-бързо. Дразни ме когато минава на 5см от огледалото ми

Link to comment
Share on other sites

ми и мене ме дразни когато съм с мотор и колите не ме ебават и ми секът пътя ма не се правя на мъж

пък и някъде дълбоко в тебе се таи завист... че той профучава покрай тебе пък ти чакаш още 19 светофара докато минеш.... тва и до утре можем да го отричаме , ма е безмислено щото и двамата знаем че е така.....

картинката на завист се допълва ако и на мотора е качено лачено маце на което задника е искочил от мини панталонките ..... ехххх младини ... къде отлетяхтееее

Link to comment
Share on other sites

картинката на завист се допълва ако и на мотора е качено лачено маце на което задника е искочил от мини панталонките ..... ехххх младини ... къде отлетяхтееее

 

Ахахахаха Василе оправи ми настроението! Трябва да изпием някой ден по някоя и друга бира и да си припомним младините...

Link to comment
Share on other sites

ми и мене ме дразни когато съм с мотор и колите не ме ебават и ми секът пътя ма не се правя на мъж

пък и някъде дълбоко в тебе се таи завист... че той профучава покрай тебе пък ти чакаш още 19 светофара докато минеш.... тва и до утре можем да го отричаме , ма е безмислено щото и двамата знаем че е така.....

картинката на завист се допълва ако и на мотора е качено лачено маце на което задника е искочил от мини панталонките ..... ехххх младини ... къде отлетяхтееее

по твойта логика ти пък от злоба че автомобилистите са се завряли в мармалада 2 минути преди теб, ще им чупиш огледалата. завистта е мощен двигател явно.

 

а ако имаш красив багаж - напротив, ще те пуснем да минеш за да имаме по-добра видимост. кавалери сме все пак.

 

и все пак се опреш до кола, бих те посъветвал да не си сваляш каската - може да ти трябва. виждал съм притиснат от две коли моторист да го разпитват с помощта на бухалка какво точно е имал предвид спрямо нечии родители.

винаги ми е било чудно как всеки си мисли че е най-агресивния и най-силния и най-хитрия, а другите само му завиждат и трябва да му правят път.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...