host Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 (edited) Казал съм само съществените.Няма други коли замесени, няма дефекти по колата. Това дали се излагам или не...ами щом казваш.На мен са ми малко 150 к.с.Искам като тръгна на междинно да изпреварвам на извънградско и на този който изпреварвам да му скоча отред като едното нищо.Искам ускоренията от 20 до 80( да в града е позволено 80 на места ) да не ги усещам въобще.Искам колата ако ще ми гори, поне да ми върви както искам.Ти си имаш мнение имам и аз. Edited January 23, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 На мен са ми малко 150 к.с.Искам като тръгна на междинно да изпреварвам на извънградско и на този който изпреварвам да му скоча отред като едното нищо. Колкото и да се мъча не успях да разбера това изречение . Искам колата ако ще ми гори, поне да ми върви както искам. Защо мислиш че повечето коне значат по - голям разход на гориво? Искам ускоренията от 20 до 80( да в града е позволено 80 на места ) да не ги усещам въобще. Я пак че нещо не разбрах. Ти на автомобилна писта ли караш или в града. Как хем говориш да се карало нормално и едновременно ми обясняваш за супер бързо ускорение. Не ти се връзват нещата. Разстоянието между доста от светофарите е толкова малко че си е смешно да тръгнеш да ускоряваш бързо между тях. Просто ще ми е голям кеф да те видя как потегляш на кръстовището на бул. Руски и бул. Шести септември. Това че ти не можеш да потеглиш нормално с 150 коня говори за шофьорските ти умения. Нямаме нужда от още един самоубиец по пътищата. С 200 коня и нагоре ще си много по - опасен. Добър пример си дал с ходенето пеша. Дано да го изпълняваш по често. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star_net Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Колелото до пожарната в Тракия, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 Този ако е пълен с бетон се вкара в цирка здраво Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Доста ми се е спяло като съм писал горе.Говоря за междинни ускорения, от 30-80 км/ч ,от 60-160 км/ч.Искам равномерен въртящ момент - аналог е 135i на БМВ при която целия въртящ момент се доставя още на 1500 оборота.Повечето коне винаги са повече разход, ако говорим за двигатели от едно и също поколение - това е факт. Коментара дали АЗ мога да тръгвам нормално колко добре говори за твоята ( netrootbg ) култура?Аз да съм те коментирал, да съм те оценявал.Сигурно имаш основание да ми казваш какво мога и не мога.Още горе почна да ме поучаваш.Добре, взимам си бележка.Приемам критиката, а забележката за ходенето...пожелавам ти и на тебе същото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star_net Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Този ако е пълен с бетон се вкара в цирка здраво naistina e bil palen,minah ot tam malko sled tova i s betonopompa go prelivaha v drug betonovoz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Колелото до пожарната в Тракия, Ей газиха го тоя стълб толкова пъти и накрая си намери майстора От последната катастрофа имаше некролог на него...Кога ли някой в общината или кат ще се сети да направи нещо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geraldo Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Офф/ на мен ли така ми се струва или всяка 3-та снимка в този раздел е от колелото в тракия?Не съм минавал от там,каква му е особеното? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Офф/ на мен ли така ми се струва или всяка 3-та снимка в този раздел е от колелото в тракия?Не съм минавал от там,каква му е особеното? Булеварда се явява като "околовръстно'' на Тракия,кара се бързо,минават доста товарни автомобили заради промишлената зона,двата пътя са по ъгъл и видимоста понякога е ограничена.Липсват каквито и да е табели за опасно кръстовище,няма работещ светофар,тези които са в колело-то са без предимство,през лятото треволяците стават високи и скриват по-ниските коли...Просто картинката е страшна,цяло чудо е че няма убити пешеходци,много хора ходят на работа във фирмите около пожарната Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 А колко просто ще е ако го направят тези които са вътре да са с предимство. Тоест така както трябва да бъде правилно. Аз като минавам от там (минавам доста често) намалям до 30км/ч точно заради снимките от темата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 ако го направят тия в колелото да са с предимство катастрофите ще се увеличат двойно...... тва е път на който всеки кара доста бързо и няма логика на тая права караш караш караш и накрая прасссс сток щото нямаш предимство , за мене лично е непонятно какво толкова му е сложното на това кръстовище видимост има на по 1 километър ..... просто тия дето се блъскат там блеят....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 ако го направят тия в колелото да са с предимство катастрофите ще се увеличат двойно...... тва е път на който всеки кара доста бързо и няма логика на тая права караш караш караш и накрая прасссс сток щото нямаш предимство , за мене лично е непонятно какво толкова му е сложното на това кръстовище видимост има на по 1 километър ..... просто тия дето се блъскат там блеят....... аха , да , а на следващото колело (това на СПС-а) има логика да си без предимство на същия път. Кво значи главен път по който се кара бързо ? Ограничението си е 50 навсякъде. Ако се спазва няма да има бутнати стълбове. Но пък тия в колето ако са с предимство няма да седят на чупения завой вътре и да се чудят дали могат да минат или трябва да изчакат идващата кола. Да не говорим че като се наредят две една до друга и вече видимоста ти става нула. Затова казвам ,обръщат предимството ,слагат два големи знака (със зеленко около тях) през 50м. и да видиш как няма да има повече смачкани ламарини на това кръстовище! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 абе аз тебе от много отдавна съм те видял че си философ ама пак ще го кажа , чети малко кво искам да каже недей да ми четеш морал къде се карало с 50 и къде не . на тоя път никой не кара с 50 и ако ще и знаци по 50/50 метра да сложат ако обърнат предимството на тва колело ще се смачкат хиляди коли ...... СПС-а даже не съм го споменавал според мене там предимството си е напълно нормално...... но на околовръсното както си караш да кажем на прав път 1-2-3 км-тра и изведнъж пред тебе знак сток за да пропуснеш тия в колелото ще ме извиняваш ама тва е ебати тъпото решение . Отделно че нямало видимост ги говори на някой който даже незнае къде е колелото аз минавам от там по 2-3 пъти дневно видимостта е идеална просто шофиорите блеят не че имало високи треви , че някой спрял до тебе и т.н...... просто трябва да се внимава !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 (edited) Булеварда се явява като "околовръстно'' на Тракия,кара се бързо,минават доста товарни автомобили заради промишлената зона,двата пътя са по ъгъл и видимоста понякога е ограничена.Липсват каквито и да е табели за опасно кръстовище,няма работещ светофар,тези които са в колело-то са без предимство,през лятото треволяците стават високи и скриват по-ниските коли...Просто картинката е страшна,цяло чудо е че няма убити пешеходци,много хора ходят на работа във фирмите около пожарната От 3 години тревите се орязват редовно и има табели навсякъде.... Проблемът се състои в това, че никой не ги спазва - на въпросното кръгово съм бил свидетел на десетки катастрофи - винаги причината е несъобразена скорост и липса на спазване на знаците, т.е. отнемане на предимство - в конкретния случаи тези които се движат от/ към бившото ЗЗУ не винаги спазват, че са без предимство. Edited January 24, 2009 by Ferante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 друг е въпроса, че идващите откъм пожарната остават изненадани колко бързо влизат в колелото. нито има знаци, нито нищо, просто си караш, и хоп-след 2 метра си в колелото. Кога ще намаляш??? като излезеш ли? видимостта наистина е ограничена, особено за идващите от пожарната. наистина има завой, в който виждаш идващите, чак когато си на броени метри преди колелото. А знаци почти няма - да иде който не вярва и да провери... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 (edited) друг е въпроса, че идващите откъм пожарната остават изненадани колко бързо влизат в колелото. нито има знаци, нито нищо, просто си караш, и хоп-след 2 метра си в колелото. Глупости, знаци - има и видимостта е добра - всеки ден минавам от там Edited January 24, 2009 by Ferante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 (edited) и аз, затова си позволявам да пиша за знаците не искам да споря, може да не съм обърнал внимание Edited January 24, 2009 by __smirnoff__ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 абе аз тебе от много отдавна съм те видял че си философ ама пак ще го кажа , чети малко кво искам да каже недей да ми четеш морал къде се карало с 50 и къде не . на тоя път никой не кара с 50 и ако ще и знаци по 50/50 метра да сложат ако обърнат предимството на тва колело ще се смачкат хиляди коли ...... СПС-а даже не съм го споменавал според мене там предимството си е напълно нормално...... но на околовръсното както си караш да кажем на прав път 1-2-3 км-тра и изведнъж пред тебе знак сток за да пропуснеш тия в колелото ще ме извиняваш ама тва е ебати тъпото решение . Отделно че нямало видимост ги говори на някой който даже незнае къде е колелото аз минавам от там по 2-3 пъти дневно видимостта е идеална просто шофиорите блеят не че имало високи треви , че някой спрял до тебе и т.н...... просто трябва да се внимава !!!!! Точно това се опитвам да кажа. След като никой не кара с 50 ,едно отнемане на предимството там ще ги кара да спират всичките или поне да намаляват до 20-30км/ч. (както е на следващото колело на СПС-а дето дадох приемер). И кво значи околовръстно. Тва си е градски път с 3 ленти. Просто е широк и позволява по високи скорости които обаче са си забранени. Всяка сутрин минавам от там , по пътя с предимство. 2-3 пъти ми се е налагало обаче да съм на мястото на тея в колелото вътре и наистина е много чупено. Трябва да се обрънеш почти на зада за да видиш кой идва от доло и тъкмо да прецениш че можеш да минеш и той профучал около теб с 80... И как така само на това колело не се спазват знаците ? Кво се сяпкате всички за тоя морал Много тънкообидни станаха всички. Аз не чета такъв щото и аз карам на същия път редовно със 70-80. Дадох вариант в който евентуално биха се намалили убийствата там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Дадох вариант в който евентуално биха се намалили убийствата там. Единствения вариант е наличието на "бабуняци - демек спящи полицаи [естествено с табела]" от всички страни Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Аз пък предлагам там да се направи детелина така че да няма кръгови движения и да можеш да си се засилиш колкото искаш. И да направят още 2 платна минимум като за най-лявото ограничението да е 180 а долната граница на скоростта 110 и да дебнат полицаи ако някой влезе в най-лява лента с 80 да го спират защото застрашава живота на бързо идващите зад него състезатели... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 абе аз тебе от много отдавна съм те видял че си философ ама пак ще го кажа , чети малко кво искам да каже недей да ми четеш морал къде се карало с 50 и къде не . на тоя път никой не кара с 50 и ако ще и знаци по 50/50 метра да сложат ако обърнат предимството на тва колело ще се смачкат хиляди коли ...... СПС-а даже не съм го споменавал според мене там предимството си е напълно нормално...... но на околовръсното както си караш да кажем на прав път 1-2-3 км-тра и изведнъж пред тебе знак сток за да пропуснеш тия в колелото ще ме извиняваш ама тва е ебати тъпото решение . Отделно че нямало видимост ги говори на някой който даже незнае къде е колелото аз минавам от там по 2-3 пъти дневно видимостта е идеална просто шофиорите блеят не че имало високи треви , че някой спрял до тебе и т.н...... просто трябва да се внимава !!!!! ако го направят тия в колелото да са с предимство катастрофите ще се увеличат двойно...... тва е път на който всеки кара доста бързо и няма логика на тая права караш караш караш и накрая прасссс сток щото нямаш предимство , за мене лично е непонятно какво толкова му е сложното на това кръстовище видимост има на по 1 километър ..... просто тия дето се блъскат там блеят....... Бахти , веднъж да съм съгтласен на 100% със злобил .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Точно това се опитвам да кажа. След като никой не кара с 50 ,едно отнемане на предимството там ще ги кара да спират всичките или поне да намаляват до 20-30км/ч. (както е на следващото колело на СПС-а дето дадох приемер). И кво значи околовръстно. Тва си е градски път с 3 ленти. Просто е широк и позволява по високи скорости които обаче са си забранени. Всяка сутрин минавам от там , по пътя с предимство. 2-3 пъти ми се е налагало обаче да съм на мястото на тея в колелото вътре и наистина е много чупено. Трябва да се обрънеш почти на зада за да видиш кой идва от доло и тъкмо да прецениш че можеш да минеш и той профучал около теб с 80... И как така само на това колело не се спазват знаците ? Кво се сяпкате всички за тоя морал Много тънкообидни станаха всички. Аз не чета такъв щото и аз карам на същия път редовно със 70-80. Дадох вариант в който евентуално биха се намалили убийствата там. Пътят е с 2 ленти а не с 3,знаци има,но никой не ги спазва.Този път е околовръстен и това колело е там за да спираш на него,както и другото на ЖП гарата,не давай пример с колелото на СПС защото нямат нищо общо като трафик и функционалност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Пътят е с 2 ленти а не с 3,знаци има,но никой не ги спазва.Този път е околовръстен и това колело е там за да спираш на него,както и другото на ЖП гарата,не давай пример с колелото на СПС защото нямат нищо общо като трафик и функционалност. Не е околовръстно. В рамките на града е и е обикновен булевард. От отдавна се чудя защо си мислите, че е околовръстно. Edit: Дори не се води булевард. Улица е според картата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Пътят е с 2 ленти а не с 3,знаци има,но никой не ги спазва.Този път е околовръстен и това колело е там за да спираш на него,както и другото на ЖП гарата,не давай пример с колелото на СПС защото нямат нищо общо като трафик и функционалност. Ако говорим за това кръстовище ,аз лично виждам 3 платна. И както комшията по горе каза ,тва си е най обикновенна улица. Не разбирам само какво значи това колело там е да спираш на него ? Знаци има ,за това съм съгласен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Кво се сяпкате всички за тоя морал Много тънкообидни станаха всички. Аз не чета такъв щото и аз карам на същия път редовно със 70-80. Дадох вариант в който евентуално биха се намалили убийствата там. не бе пич аз не се засягам . просто така както го каза прозвуча по друг начин , моя грешка все тая . аз също намалям щото съм виждал немалко катастрофи обаче са ме изпреварвали там и със 150 тва се опитвам да ти обясня просто всеки е свикнал да кара бързо там , може би наличието на 2 спящи полицая на 50 и на 10 метра преди колелото биха решили проблема донякъде.... околовръсно се води щото всички така му викат и се е разпространило , никой не претендира че е "истинско" околовръсно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.