Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Дете и мъж са загинали във верижната катастрофа на магистралата край Пловдив СНИМКИ добре бе от известно време насам няма ден без да има загинали в катастрофи...

Edited by NEO_DDT
Link to comment
Share on other sites

няма ден без да има загинали в катастрофи...

 

Че то отдавна си е така...даже някои катастрофи почти не се отразяват - ето например още една от сутринта, в която са загинали 2 жени, едната от които бременна..

Link to comment
Share on other sites

Че то отдавна си е така...даже някои катастрофи почти не се отразяват - ето например още една от сутринта, в която са загинали 2 жени, едната от които бременна..

Явно трябва бая по-строги мерки да се предприемат: по-лесно да се взима книжката и хванат ли те без книжка - бам конфискация на колата и затвор, като с незаконно оръжие... То с коли се изтрепаха 100 пъти повече хора отколкото с незаконни оръжия...

Link to comment
Share on other sites

Ами със състоянието на пътищата..... Колкото и строги мерки да се предприемат, нищо няма да стане. Дори скоростта да е в ограничението, навигирането между и около дупки не е споменато обстойно в правилника за движение. Докато карам по бул. Руски, било то и с 40км/ч, нямам достатъчно време да следя поведенеито на останалите участници в движението, защото ако спра да гледам дупките има голяма вероятност да остана в някоя.

Link to comment
Share on other sites

Ами със състоянието на пътищата..... Колкото и строги мерки да се предприемат, нищо няма да стане. Дори скоростта да е в ограничението, навигирането между и около дупки не е споменато обстойно в правилника за движение. Докато карам по бул. Руски, било то и с 40км/ч, нямам достатъчно време да следя поведенеито на останалите участници в движението, защото ако спра да гледам дупките има голяма вероятност да остана в някоя.

Катастрофите с размазани коли и жертви не стават с 40 км вярвай ми и аз съм преживял катастрофи (не съм карал аз) и нищо ми няма а са били с над 40... Тия стават с над 100 или близо до 100 ама по планински път, онзи ден гледах по Господари на ефира как някакъв пич е снимал голям камион по планински път със завои как кара с 90 и взима завоите по средата на платното...

Link to comment
Share on other sites

В случая на тая катастрофа с вана си мисля,че турчина просто е заспал,защото те се качват от Германия и до Турция не почиват.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Топличко е, идват 2 почивни дни... уж слънчеви. Хукнали са хората по села и морета... карат си айляк днес следобяд че няма патрули и т.н.

Link to comment
Share on other sites

...ебати какво става днеска...

 

Е ми, к'во да става - почти 10 човека за 1 ден, а някъде и за по-малко са обявявали ден на траур...и това продължава да се случва почти всеки божи ден. :sad1:

 

Според мен причините са няколко. Първо, най-тривиалното - колите станаха твърде много за нашите пътища, пътищата ни са лоши, а и много народ от други страни вече преминават транзитно през страната ни ; второ - подобно на неподдържана ливада с избуяли бурени, катаджиите изчезнаха от пътищата от много време и по тази причина джигитите избуяха и си правят каквото си искат ; и не на последно място - в последните години процъфтя бизнеса с фалшивите шофьорски книжки и в тоя период сумати народ (вкл. и неграмотни цигани) си купиха книжки и сега виждаме резултата на това и предишните неща, за които говорех. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

И не искам да си представя след някоя друга година, какво ще е положението, ако нещата продължат да са си както сега. Все повече и повече хора се усещат, че в момента на пътя важат законите на дивия запад и че полиция няма и няма да има скоро, което води до геометрична прогресия на нарушенията.

Link to comment
Share on other sites

...турчина просто е заспал,защото те се качват от Германия и до Турция не почиват.

Как го реши това нещо?
Link to comment
Share on other sites

Почиват ве... спят до бензиностанциите... ама почиваш или не... като знаеш, че си на 20 евро от минаване на всеки патрул... нещата стават зле.

Link to comment
Share on other sites

Точно така си почиват. Спят по бензиностанциите. Доста често лягат директно на земята... Като цяло много рядко можеш да видиш турчин да пътува нощно време. Не знам какви са тези митове, че от Германия директно стигат до Турция без да си почиват. Съвсем други наблюдения имам.

Link to comment
Share on other sites

100% подкрепям и Виден може да потвърди щото също често кара по същия път и ги е виждал. Просто знаят, че тук няма контрол, там е проблема.

Link to comment
Share on other sites

Точно така си почиват. Спят по бензиностанциите. Доста често лягат директно на земята... Като цяло много рядко можеш да видиш турчин да пътува нощно време. Не знам какви са тези митове, че от Германия директно стигат до Турция без да си почиват. Съвсем други наблюдения имам.

Не знам от къде са ти наблюденията,аз имам доста приятели шофьори на камиони из Европа.Такива неща са ми разправяли за турците,че ще ти побелее косата....Стъпят ли в Бг вадят картите на тахографите,ограничителя на скороста долу и газ.Кат не ги спира а ДАИ,50$ стек цигари и продължават.От Капитан Андреево до Варна без да спират никъде,там товарят и газ на обратно...Виждал съм с очите си влекач с ремарке по магистралата от КА да изпреварва на равно със над 120.Камиони и автобуси имат ограничение 90-95км. фбрично ,видиш ли някой да кара на равно с повече или е с пипнат ограничител или няма карта в тахографа.Единствения начин да се засили над тая скорост с работещ ограничител е на спускане на свободна.На старите камиони слагат магнит на датчика на скоростната кутия-киломертажа "умира" и всичките 500 коня са твои ;)В общи линии работата е "с Аллах напред"....Само за сравнение-в някои страни ако караш без карта и те хванат директно затвор.Манипулиране на тахограф- задържане на камиона и товара и глобата достига 5 цифрено число ;)С леките автомобили карат по сходен начин-на кервани,броня в броня,групови изпреварвания като си говорят по радио-та между колите...Пътувах дълги години до Свиленград и съм се нагледал на простотии-идва завой без никаква видимост и тръгват да изпреварват колоната.Някоя от предните коли им казва по радиото пътя е чист и тия почват....

Link to comment
Share on other sites

Again

 

Проблемът на моторите е в това, че: 1. ускоряват за много бързо време ; 2. развиват бързо висока скорост ; 3. не спират толкова бързо както кола ; 4. специално пистовите най-често се управляват от млади хора и/или любители на високите скорости. А точно този булевард предразполага 'пистовките' да издуват на max, разчитайки че нищо необичайно няма да се случи, но когато при 150+ км/ч някой друг реши в последния момент я да завие, я да пресече платното - спирането обикновено става в него или в някой стълб. :online2long:

Link to comment
Share on other sites

Жалко за всички, че един е решил днес да се прави на ракета. Дори и неправилно някой да се престрои, при разрешената скорост всички имат време за реакция.

Изглежда доста по-силно от преди няколко месеца на Кукленско шосе, където после се търсеха кръводарители за моториста.

С мотор се спира, трудно, ама много трудно при внезапна и непредвидена ситуация и обикновено с падане, да не говорим за блъскане.

Edited by downsoft
Link to comment
Share on other sites

Много от драйверите на пистовите мотори карат като абсолютни донори! Онзи ден един слаломираше между колите по бул. "България' с нам си къв пистов мотор по потник, джапанки и цайси! Все си мисля, че използването на правилната екипировка може да спаси доста животи. Справка - в някои от състезанията, които съм гледал има тежки падания, но в повечето случаи, състезателят е много нажулен, с крива глава, но жив и здрав! А не като повечето нашенци - купил мотора и дотам..

Link to comment
Share on other sites

Състезанията обаче са и на писта, където е празно- няма стълбове, дървета, други коли и разни други "препядствия", в които мотористите да се халост. Като паднат се търкалят до спиране и това е 

Link to comment
Share on other sites

Пробвай да караш пистов мотор с около 120-140 км/час по джапанки, къси панталони, потник и очила.. и да се търкаляш до спиране.. :)

Тъпото е, че те самите не мислят за собственият си живот, а очакват всички други около тях да мислят..

Link to comment
Share on other sites

Като оставим настрана, че писти за свободно каране практически липсват, дори и на Калояново като съм с колата, не ме пускат по пистата без каска, а какво остава за мотор, където си изцяло незащитен от купе.

Link to comment
Share on other sites

На мотора са били 2ма на по 19.Кой нормален родител позволява на детето си,което от 1 година има книжка да кара мотор със 150км/ч в града.

 

 

 

По-тежко пострадалият:
Той е с черепно-мозъчна травма, фрактура на таза, счупен прешлен, гръбна и коремна травми, хемоторакс, а снощи при операция му е бил отстранен и далакът. Има и разкъсване на тънките черва. Състоянието му остава критично и с опасност за живота, като решаващи според специалистите ще бъдат следващите 24 часа.
 

Тоя няма здраво място...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...