бат Ицо Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 Подобни катастрофи стават и в страните, където има контрол и високи глоби. Там също има и повече убийства отколкото у нас, въпреки по-строгото и реално действащо правосъдие. Така, че не мисля, че нито законите, нито контрола върху изпълнението са голям фактор за превенция. Най-големия фактор е възпитанието - на първо място от родителите, на второ от обществото. Но ако вкъщи си възпитаван да не ебаваш обществото няма как реално обществото да ти въздейства, така че остават само родителите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Няма стадо без мърша, Христо. Гледай процентното съотношение. В един Пловдив за 48 часа загинаха 4-ма в 2 зверски катастрофи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_tunchev Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Голяма катастрофа по пътя за Хасково е станала преди няколко часа,челно кола с тир... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_tunchev Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 http://trafficnews.bg/news.php?id=2228 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Според мен пътят към намаляване на ПТП-тата започва с едни по-дълги, по-задълбочени и по-качествени шофьорски курсове, а след тях - един доста труден изпит. С 24 учебни часа (поне преди 12-тина година бяха толкова) нямаш шанс да се научиш да караш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Пътя за намаляването на птп-тата е комплексен,като се започне от ранна детска възраст да се приучават децата да спазват правилата и да уважават себеподобните независимо от статуса им.Сутрин карам детето на училище и виждам как една хубава майка с още по-хубава жипка всяка сутрин навлиза в затворената улица и паркира върху тротоара пред входа на училището.На какво да се научи детето и?Правя и забележка и тя вика"...ем ко толкоз ей ся тръгвам..." Изобщо не осъзнава какво става и какъв пример дава на децата.Дъщеря ми ме пита защо обикаляме околните улици в кръг и в една посока а тя паркира тъй лесно там...После децата нямат никаква двигателна култура,по цял ден висене на компютъра,таблета или пред тв.Вместо лятото да се скъсат от каране на колело да речем...Курсовете са смешни като обем,на скоро търсех школа да се запиша най-накрая за А категория.Навсякъде ми викат "...споко ше вземеш за месец..."А аз не ща да"взема" искам да се науча,дори да се сурна два три пъти ако трябва.Ма не,всички продават една пласмасова плочка със син талон към нея без никакво покритие.Ще се научиш в движение разбираш ли...После родителите абсолютно непонятно за мен поверяват в ръцете на децата си автомобили надхвърлящи възможностите на повечето начинаещи шофЕри-тук въпросните Bmw-та нямат никаква вина.Кола двеста коня и нагоре със задно предаване на 16 годишен?!?На скоро едни познати софийски гъзари купиха на синът им тамън взел А категория чисто нов Ямаха R1...1000 кубика~ 180hp....Глобите са не адекватни,контрола е смехотворен,няма да се оправят нещата до момента в който се минава с двайсет кинта в час.Имам наблюдения тая година в Гърция как стоят нещата-до границата всички дават мръсна газ а след това в гръцко...50-60.Ама глобите са правилните там.И корупция нЕма.Радарни детекторчета,без колан,телефончеее,на трета сто и двайсе в града,дааа ама друг път.Глобите стигат до към 2000 ойро.Няма да ви казвам как стоят нещата в скандинавските страни-глобите на някои места са....процент от месечния доход на нарушителя.И мърдане няма от към плащане.Вдигане на застраховката всяка година при щети,не ГанЮ на паркинга на кауфланд да забърше със скрапа си некое новичко возило ей тъй за спорта.Кво толкоз леекичко с бронята във вратите примерно.Щото требе да праи две маневри на заден. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 (edited) И пак опираме до глобите - тук сме супер герои, а навън сме по-ниско от тревата... Edited October 9, 2014 by Runner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 (edited) И пак опираме до глобите - тук сме супер герои, а навън сме по-ниско от тревата... Много, много жестоко си в грешка. Там сме по-ниско от тревата, защото има контрол На нашия стандарт 2000 ОЙро са прекалено много. Стигат ни и сегашните, ама да има кой да ги налага тея глоби. Edited October 10, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 (edited) Съгласен съм. Просто някой трябва да ги налага тия санкции. А като станат по 2к ойро и пак ще има ... Сина на БосЪТ на Х уби 6ма, твърди че не е карал колата, КАТ отказват коментар, младежът имал 25 акта за шофриане в нетрезво състояне... Edited October 10, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Дам, и пак опираме до това, че няма кой да си върши работата... А ако станат по 2к ойро, ще ги плащат само бедните... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Много, много жестоко си в грешка. Там сме по-ниско от тревата, защото има контрол На нашия стандарт 2000 ОЙро са прекалено много. Стигат ни и сегашните, ама да има кой да ги налага тея глоби. Смяташ ли, че ще има ефект от контрол без глоби? Практически контрол=глоби, или по-точно страха от глобите в следствие на контрола. Едното без другото е безсмислено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 (edited) Смяташ ли, че ще има ефект от контрол без глоби? Практически контрол=глоби, или по-точно страха от глобите в следствие на контрола. Едното без другото е безсмислено. Точно това и аз имам предвид. Безсмислено е да има високи глоби, при положение, че няма кой да ги наложи Edited October 11, 2014 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 За да има високи глоби, полицаите трябва да вземат основна заплата 3500 Поне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 подозирам че и така няма да стане...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 За да има високи глоби, полицаите трябва да вземат основна заплата 3500 Поне. Абе ти дън'си некое поуицайче Подмяташ разни намеци тука подозирам че и така няма да стане...... Не е сигурно, но пък си и и много прав, предвид кадровия състав.. За да има високи глоби, полицаите трябва да вземат основна заплата 3500 Поне. Абе ти дън'си некое поуицайче Подмяташ разни намеци тука подозирам че и така няма да стане...... Не е сигурно, но пък си и и много прав, предвид кадровия състав.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 За да има високи глоби, полицаите трябва да вземат основна заплата 3500 Поне. ....И да има затвор и лишаване от пенсия и всички други социални придобивки за спипаните с рушвет.Начин има,няма желание от власт имащите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Тезата за влиянието на контрола и глобите върху броя на катастрофите също е малко съмнителна... Никой не катастрофира умишлено, а е съмнително доколко можеш да извършваш превенция върху действия извършени по непредпазливост, чрез по-високи глоби. Ако ставаше толкова лесно можеше да обявим, че невнимателното движение на пешеходците през зимата е административно нарушение и да въведем глоба. Така ще намалим ли броя на хората, които постъпват в ортопедията, когато завали сняг? Съмнително е и доколко е целесъобразно да има свръхконтрол - никой не може да ме убеди, че по бул. Санкт Петербуг (това е булевардът от Надлез Родопи до кръговото на SPS) трябва да се кара с 50км/ч. Тези, които подкрепяте свръхконтрола, с толкова ли карате там? Смятате ли, че е нормално разрешената скорост да е еднаква за тясна павирана улица, минаваща покрай училище и за трилентов булевард и че всеки, който се движи с 80км/ч по Санкт Петербург трябва да бъде глобен с 200€, например? И не знам защо смятате, че катастрофите са някакъв феномен, който се случва само в България. В Wikipedia има статистика за броя на жертвите на пътя в над 150 държави и ние сме доста далече от "призовите" места... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Тезата за влиянието на контрола и глобите върху броя на катастрофите също е малко съмнителна... Никой не катастрофира умишлено, а е съмнително доколко можеш да извършваш превенция върху действия извършени по непредпазливост, чрез по-високи глоби. Ако ставаше толкова лесно можеше да обявим, че невнимателното движение на пешеходците през зимата е административно нарушение и да въведем глоба. Така ще намалим ли броя на хората, които постъпват в ортопедията, когато завали сняг? Съмнително е и доколко е целесъобразно да има свръхконтрол - никой не може да ме убеди, че по бул. Санкт Петербуг (това е булевардът от Надлез Родопи до кръговото на SPS) трябва да се кара с 50км/ч. Тези, които подкрепяте свръхконтрола, с толкова ли карате там? Смятате ли, че е нормално разрешената скорост да е еднаква за тясна павирана улица, минаваща покрай училище и за трилентов булевард и че всеки, който се движи с 80км/ч по Санкт Петербург трябва да бъде глобен с 200€, например? И не знам защо смятате, че катастрофите са някакъв феномен, който се случва само в България. В Wikipedia има статистика за броя на жертвите на пътя в над 150 държави и ние сме доста далече от "призовите" места... Ми..., не, не е една и съща максимално позволената скорост! Ограничението за уличките покрай училища, детски градини, ясли и прочее е... 30км в час Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvdrw Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 3dfx, раздели населението на 150-те държави на броя катастрофи и след това направи същото и за България... У нас 90% от шофиращите, не ги еВе за правилник, знаци, маркировка, светофари и прочие. Одеве, за около 40 минути на булеварда пред Форума в Тракия > Патица с аЛди 80 със СТ регистрация първо спря ДО паркираните на пътя коли, като направи задръстване, за да слязат хора от колата, след това необезпокоявано пресече двойна непрекъсната линия, влезе в насрещното и си паркира.. > Поне 5-6 автомобила тръгват без да дават мигачи, без пуснати светлини, и си мислят, че всички трябва да знаят какво мислят да правят.. и псуват като им бипнеш. > 4-ма направиха ОБРАТЕН ЗАВОЙ на булеварда, след като се бяха нагмуцали. > МАСОВО се спира точно на самите завои на пресечките там, като пред дюнерджийницата се спира и на пешеходната пътека! Еми, като за 40 минути това ми направи впечатление. Няма контрол, няма фишове, мишове и други пеерастии! Яки, жестоки глоби трябва да се налагат. Щото на простия и арогантен 'българин', не му ли бръкнеш яко в джоба, не разбира от дума! Да не говорим за десетките малоумници, които пресичат улицата както и откъдето им дойде на акъла в простите тикви! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Ами няма нужда аз да ги разделям, защото хората вече са ги разделили. И то не само на населението, ами и на броя автомобили и на дължината на пътната мрежа... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 знак пред дюнерджийница не важи ! 3dfx е напълно прав, навсякъде по света има много катастрофи, включително и по-малоумни от нашите, не сме измислили ние лошото каране. Аз реално не виждам реален начин да се култивират БГ шофьорите. КАТ-аджията дори и на 100 000лв заплата да го сложиш пак ще взимат пари, въпрос на манталитет е, кучето скача според тоягата, като знае че за него наказание надали ще има що да не взима пари ? На 2-3 години хващат някой кокошкар от КАТ осъждат го да видим как се борят с корупцията и до там, а пари взимат абсолютно всички. Дори да приемем че почнат да глобяват здраво ние реално не сме свикнали да си плащаме за грешките т.е. акт,наказание и т.н. като цяло е "Еви го майката аз не бях виновен"....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Днес КАТ София , с ръка на сърцето казвам... изпълниха си задачите по мероприятие с 50хил души посещение перфектно (авио-шоуто "Това сме ние", база Враждебна, София). Наистина останах впечатлен (за първи път). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Отново БМВ - http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/bmv-otnese-dzhip-kraj-plovdiv-petima-raneni-6024609Никой не е казал, че със строг контрол и високи глоби, ще се спрат катастрофите. Аз обаче съм сигурен, че ще паднат с минимум 50%, защото точно неспазването на законите, води до големия брой катастрофи. Само последната седмица имаше поне 4-5 случая на ударени пешеходци на пешеходна пътека. Прегледайте новините за катастрофи от последните месеци и си направете една сметка за себе си, за да видите, колко от тях са в следствие от неспазване на законите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Отново БМВ - http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/bmv-otnese-dzhip-kraj-plovdiv-petima-raneni-6024609 И не само ... По някои от телевизиите дадоха и водача на БМВ-то. Абсолютно убеден съм, че плътно е следвал градацията - москвич, лада 2107, голф, БМВ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 БМВ си е диагноза по - лоша даже от Гоуф. Трябва да ги забранят да се карат или да им направят застраховките х3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.