Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не... просто тва шаси кво е и варелите които са масови какви са. Се тая.

 

Дори и така да е.

 

Искаш да кажеш, че ще я хвърлят за скрап, защото е останала без капак и единия преден диск/ос ли?

Link to comment
Share on other sites

Как така какво? Ще я оправят ако няма сериозни усуквания по шасито.

 

:Facepalm:  :Facepalm:  :Facepalm:  :Facepalm:  :Facepalm:  :Facepalm:

 

post-12-1236940868.gif

 

Дори и така да е.

 

Искаш да кажеш, че ще я хвърлят за скрап, защото е останала без капак и единия преден диск/ос ли?

 

Ангеле, замълчи СЕГА. 

Link to comment
Share on other sites

Колата че ще я оправят е повече от сигурно,в контейнер и право в завода...ама на застрахователите ще им спре тока от цената...

Link to comment
Share on other sites

Направо да го закарат до Шойлето в Столипиново, да видиш как ще го направи  :grin:  :grin:  :grin:

 

Edit: А, ми да им спре на застрахователите. Да взимат малко, та да ги мислим...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Колата че ще я оправят е повече от сигурно,в контейнер и право в завода...ама на застрахователите ще им спре тока от цената...

 

И да речем, че това се случи, после какво става? Едно на ръка, че според мен цената ще е повече от на нова (но това си е моя мисъл), след това в техническата книжка ще пише какво се е случило. Подобни компании греди не изпъват, да кажем, но кой, КОЙ човек с пари за подобна кола би купил тази? Изобщо кой ще седне да я кара след подобен удар, па ако ще и след заводски ремонт? Аз не се сещам за такива хора, освен ако не е с някаква смешна цена. Общо взето собствениците са мощно изшити в дивия. На стария принцип "тая си е вечно моя"...  

 

Направо да го закарат до Шойлето в Столипиново, да видиш как ще го направи  :grin:  :grin:  :grin:

 

Очаквах някой да хвърли подобни предложения. Аз викам и в сервиз Тракия да я боядисат - супер евтино е...  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

 

Колата че ще я оправят е повече от сигурно,в контейнер и право в завода...ама на застрахователите ще им спре тока от цената...

 

 

 

И да речем, че това се случи, после какво става?....

 

В заводски условия колата става чисто нова...после я в Русия я някъде другаде...ще се намерят мераклии да се фукат,изобщо не ги мисли.И собствениците хич ама хич няма да са на загуба не им берете дерта...

Link to comment
Share on other sites

Е няма такава държава. Как 200 в града?! Кой даде 500кс на незнайно кого...ей такива дреболии... Добре че няма пострадали невинни хора.

Link to comment
Share on other sites

В заводски условия колата става чисто нова...после я в Русия я някъде другаде...ще се намерят мераклии да се фукат,изобщо не ги мисли.И собствениците хич ама хич няма да са на загуба не им берете дерта...

 

Няма логика, брат, както и да го мисля, ще е по-скъпа от нова. Застрахователят няма да допусне подобна грешка. И после ако се продава някой трябва да покрие досието, а едва ли производителят ще го допусне. Освен нЕк'ви гаражни схеми да се развият...  :laughing:

 

Е няма такава държава. Как 200 в града?! Кой даде 500кс на незнайно кого...ей такива дреболии... Добре че няма пострадали невинни хора.

 

Туй хич не го коментирам, нито пък е нещо ново, нито пък нещо учудващо. А тая кола вдига 200 от раз.

Link to comment
Share on other sites

 

Няма логика, брат, както и да го мисля, ще е по-скъпа от нова....

 

Само да я спипат горублянските магьосници и ще я видиш изпъната,нов внос на реални 98000км беС забеуежки :-)

Link to comment
Share on other sites

Очаквах някой да хвърли подобни предложения. Аз викам и в сервиз Тракия да я боядисат - супер евтино е...  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

Ааа ми, в автосервиз Тракия - там са професионалисти и трябва само по 2 пъти да правят една кола. Ти да знаеш какъв разбирач има точно до Шойлето - така ще я боядиса, че никой после не мож я оправи  :lol:  :lol:  :lol:

Link to comment
Share on other sites

Голяма част от "луксозните" коли по улиците ни са търкаляни и усуквани на запад. Още много живот има в това Ламбо.

 

Чакай сега, защо слагаш луксозни в кавички, тази кола не е ли луксозна наистина според тебе? 

 

По мои скромни наблюдения тук си ги купуват чисто нови. Говоря за истински богати хора с пари за подобни коли. Псевдокелеши не коментирам, пък и не мисля, че имаме такива с пари за тази кола, дори и ударена. 

Иначе живот има навсякъде, хората и от скрап правят машини... Друг е въпросът колко струва.

 

Само да я спипат горублянските магьосници и ще я видиш изпъната,нов внос на реални 98000км беС забеуежки :-)

 

Те изкапаха тия шмекери вече повечето  :laughing:

 

Ааа ми, в автосервиз Тракия - там са професионалисти и трябва само по 2 пъти да правят една кола. Ти да знаеш какъв разбирач има точно до Шойлето - така ще я боядиса, че никой после не мож я оправи  :lol:  :lol:  :lol:

 

Шът! За тях лошо да не чувам!  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Няма логика, брат, както и да го мисля, ще е по-скъпа от нова.

 

Правилно мислиш - на скъпите и редки коли и частите им са като "за скъпи и редки коли". Ей тоя например си е сменял единствено предното стъкло и нищо друго - само доставката на стъклото му е струвала $22 000, а за цената на ремонта дори и не се коментира. :moon:

Link to comment
Share on other sites

Остави частите, Пламене, помисли за труда - там е ключът от бараката ....

 

А тоя педал да му я фукна тая педалска чанта в дивия, барабар с педалската кола...

 

Как ли са треперили младежите да не пукнат новото стъкло....  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Ангеле, замълчи СЕГА. 

 

Замлъквам.

Сега тамън четох една новина, на един му чукнали калника на едно Quatroporte и за 10 000лв го продава. Ако не го продадял в следващата седмица, щял да го дава за скрап. Не ставало кола от това вече.

 

Те най-скъпите части на тия спортни автомобили са ламарините, дисковите спирачки, еърбега и таблото 1:1 от Ауди.

 

Midex, тоя бутиков Wiesmann не знам защо го сравняваш с Ламборгини-то, което се прави на конвеир...

Link to comment
Share on other sites

Midex, тоя бутиков Wiesmann не знам защо го сравняваш с Ламборгини-то, което се прави на конвеир...

 

Скоро май пак спорехме нещо, относно буквализма ти, ама карай - явно конвейра ти идва къс...

 

 

Lamborghini Gallardo Nera е произведен в къса серия от само 185 екземпляра.

 

Link to comment
Share on other sites

нали някой не мисли че това е удар с 200?

колата е повече от ясно че ще я оправят....

 

 

пс: за 60лв и аз би разбил едно такова :)

Link to comment
Share on other sites

Абе Ангеле, говоря ти, че на някои хора им е все тая какво и защо се отличава - достатъчно е, че притежават нещо много рядко и скъпо. Ти не си ли колекционирал поне капачки като малък, че да ти светне...

Link to comment
Share on other sites

нали някой не мисли че това е удар с 200?

колата е повече от ясно че ще я оправят....

 

 

пс: за 60лв и аз би разбил едно такова :)

 

А с колко е, Васе? 125.45?  :laughing:

 

Я ми кажи, ти би ли дал на произволен мурук да кара това за 60 лева? Или дори за 600?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...