w00x Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Което означава, че проблема не е в колата, а в манталитета и нагласата на шофьора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Колата е стред основнмите проблеми и е нещото, което може да се регулира от родителите! Няма как да отцепиш хлапака от средата, няма как да му забраниш да гледа и да подражава, освен със съвети. Но можеш много лесно да не му купуваш доказана кола-убиец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Колата е стред основнмите проблеми и е нещото, което може да се регулира от родителите! Няма как да отцепиш хлапака от средата, няма как да му забраниш да гледа и да подражава, освен със съвети. Но можеш много лесно да не му купуваш доказана кола-убиец. Точно де. Няма как да му забраниш да гледа, подражава и да го откъснеш от средата. Средата казва, че БМВ е готино. Момиченцата се превъзнасят по БМВ. Ако си купиш нещо друго те гледат като изтърван от някъде. Българското общество не харесва различните индивиди. Не само Българското, но тук е прекалено дълбоко тоя проблем. Колата като машина не е проблема. Малко като с цветето на ревера, Видене. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Без да знам какво конкретно е довело до катастрофата, твърдя, че колите със задно изискват повече умения и съответно, едва ли не, трябва "отделна" книжка за тях. Вчера карах зад една кака с порше в задръстването и при всяко подаване на газ (имаше лек вираж пътя) видимо се включваха системите за контрол на стабилността. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Всичко зависи от задкормилното у-во Turn off this option! SGN N7100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Да спрат родителите олигофрени да угаждат на видимо простите си и комплексирани деца, като спрат да им им купуват на тия години нещо с повече от 90 коня, пък да видим дали ще има толкова убийства и самоубийства на пътя. И да, и според мен БМВ-то дава на простия индивид самочувствие - започва да се чувства недосегаем, да не казвам безсмъртен, като това е главния първоизточник на проблемите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Ами то и с 50 коня кола можеш да вдигнеш 130 и да се утрепеш като куче..Не е в конете/колата проблема...Проблема е в главата и възпитанието...Там е всичко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Колата е стред основнмите проблеми и е нещото, което може да се регулира от родителите! Абсолютно точно! Ако му бяха купили примерно Клио или Корса 50-60 коня, детето им щеше да е още живо. И още един пример - оказа се, че загиналият преди година и нещо отговорник за БМВ клуб Пловдив Димитър a.k.a. pistata8998 е мой приятел, с който сме израснали заедно. Познавахме се дет' се вика от бебета, рождените ни дни бяха през 1 седмица точно - аз на 10, той на 17 февруари. Нямаш представа какви са родителите му - добри, възпитани и трудолюбиви хора. Майката е учителка в детска градина и т.н. За Димитър какво да кажа - добър, възпитан, изключително трудолюбив. По стечение на обстоятелствата, той замина да работи навън /май в Испания/ и се случи така, че като се върна ме беше търсил два пъти, аз му загубих телефона и някакви такива тъпотии. Един ден леля ми ми звънна и ми каза, че с него се е случило нещо /така била чула/, на което и казах да си гледа работата и че вероятно е разбрала грешно. Зарових се в интернет и вече не помня как стигнах до форума на БМВ и темата, в която става дума за случката. Направо целия ден бяха като облак... В тази връзка, определено като седнат зад волана на БМВ, им стана нещо на всички. И аз съм карал БМВ, две три врътки на гуми, но не ме влече по този начин. Мой комшия, кротък и тих, като си купи едно 320i, ден след регистрацията беше на таван в средата на едно колело в Тракия. Бах тая проклета марка... Толкова народ отиде покрай нея, че... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Дам и онези в реката,където се одавиха и те бяха с БМВ А шофьора ми беше съученик в ЧХ-то Ангеле тая кола ти е да си возиш гъза.Боли те факса как изглежда Ако една жена ти се загледа в колата значи е от ония дето търсят парата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Дам и онези в реката,където се одавиха и те бяха с БМВ А шофьора ми беше съученик в ЧХ-то Ангеле тая кола ти е да си возиш гъза.Боли те факса как изглежда Ако една жена ти се загледа в колата значи е от ония дето търсят парата Май забравяш колко много паплач обръща повече внимание на външния вид и това какво е възприятието за дадена марка отколкото за реалната и функционалност и има много примери не само коли, телефони и какво ли още не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Ангеле тая кола ти е да си возиш гъза.Боли те факса как изглежда Ако една жена ти се загледа в колата значи е от ония дето търсят парата 1. Това в каква връзка? 2. Аз моята я избрах по външен вид и изобщо не съжалявам. Ако една жена ти се загледа в колата или дрехите, това нищо не означава. Ако те пита колко пари струва и тогава прояви интерес, тогава вече е от ония дето търсят парата. Последната жена, която ми направи комплимент за външния вид на автомобила ме пита какъв ѝ е разхода. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) Те падат от марс и не знаят колко струва една алфа или едно бмв 520 примерно Или като ти види палтото от каква фина материя е Edited February 19, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Естествено на 18, естествено с БМВ и с номер РА... Наистина убийствена комбинация. Какви са тия родители, които позволяват подобно нещо и с какъв акъл го правят?!?!? Толкова ли не мислят за децата си?!?!? бати глпостите.... в момента в който взех книжка се качих точно на бмв близо 200к.с. ..... така като гледам съм жив , катастрофи нямам ..... та явно не е баш до марка/модел/години..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Просто от интерес, какво беше Бмвто? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) 530Д е39 тия тъпотии как качиш ли се в бмв ставаш недосегаем не вярвам че ги пишете даже , интелигентни хора сте , не се комплексирайте моля ви се..... Рено клио 50к.с. също вдига 100км/ч , каква е разликата ако си с БМВ и се лепнеш в дърво със 100 или с рено клио ? шЕ ви кажа... в бмв-то имаш значително по-голям шанс да си останеш цял. В момента карам един опел астра от незнам коя година , комби .... с нея по-защитен ли съм отколкото със старото ми бмв е60 щото е 100к.с. по-малко по-вашата логика в момента съм в пълна безопасност. Edited February 19, 2014 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Васко, НИЩО не разбираш от това, което сме коментирали. Махленски лафове са излишни. Както казах - срещу статистиката никой не може да рита! А тя е повече от показателна. Почти всички фатални случаи са на абсолютни аджамии с БМВ-та, с несъобразена скорост и съответно изпускане на колата. Ясно е доказано, че 9 от 10 хлапака се имат именно за недосагаеми и в повечето случаи завършват фатално, очерняйки своите и други семейства. ФАКТ! Това, че ти си единият на десет не променя ситуацията. Никой не е казал, че непременно технически по-безопасен е автомобил от друг автомобил. Ние много добре знаем ,че хора загиват и с колело понякога. Но задното предаване в комбинация с мощност, некадърност и безрасъдство имат почти винаги един и същи резултат. А с едно Клио или Поло веднага два от тия фактори отпадат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 не съм сигурен че има официална статистика че с бмв са загинали най много хора..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Имаш Гугъл, можеш спокойно да провериш фаталните удари с БМВ на шофьори на 18-22 години в последните две години, примерно. Ти погледни само в тая тема колко такива има. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 извадка от българските медии не е точно официална статистика..... аз продължавам да твърдя че колата няма абсолютно никво значение и с 50к.с. можеш да се размажеш ако си просто парче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Дам, липсата на акъл е основния фактор в такива случаи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Ами не е точно това според мен. На първо място аз поставям некадърност, произлизаща и от пълна липса на опит, в съчетание със задно предаване и твърде голяма мощност върху него. В крайна сметка няма как всичките да са тъпанари-самоубийци. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Нямате идея как адреналинът може да промени един човек. Скоростта и мощността дават адреналин, а той води до безразсъдство и изкривяване на преценката. Аз го отдавам на това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Всъщност имаше едни изследвания за позицията и размера на волана, които предполагат към по-агресивно шофиране. Всичките предпоставки бяха налице при повечето BMW-та. Докато при други като Опел и Мерцедес беше точно обратното - по-голям волан, по-високо и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Тва не са столове за офис Пак ви казвам. Рисковия шофьор си е рисков. Просто те търсят тоя тип коли и за това ги четете в новите. Те търсят такива коли за да правят изцепки. Самата марка и кола са просто средство в ръцете им. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 (edited) Преди камикадзета бяха Голфините, сега са БМВ-тата.Лошото е, че освен тях, убиват и много невинни. Пишлигара като се качи на БМВ - вижте ме кой съм, как мога да въртя гуми.Тая кола е голяма и надеждна.Дори и да стане нещо, най-вероятно ще ми се размине. Само като пуснеш в google: "катастрофа БМВ" , коментара става излишен: Петима младежи загинаха в жестока катастрофа край Елин Пелин. BMW се заби с мръсна газ в ТИР на "Тракия" Шестима са пострадалите в тежката катастрофа на бул. "Сливница" с две BMW-та. Водач на BMW предизвика тежка катастрофа в София Четирима студенти се удавиха в река Чая след жестока катастрофа с БМВ и т.н. само част от тези за 2013г. Edited February 20, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.