Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Абе 200 лева за проверки са нищо на фона на десет бона...По-добре да ги даде сега, отколкото после, десет пъти повече.

Въпроса е колко пъти ще ги дава. Щото ако гледа 5 автомобила и не хареса нито един това са си 1000кинта вътрешно
Link to comment
Share on other sites

Абе 200 лева за проверки са нищо на фона на десет бона...По-добре да ги даде сега, отколкото после, десет пъти повече.

 

Всичките ли да ги карам на Дино да ги замерват? :)

Само като съм твърдо решен и съм с парите в мен, ще закарам кола на сервиз, диагностика, да проверим ключа по номера и да я закачат на компютър, за да видят реалните километри в имобилайзера.

Link to comment
Share on other sites

Въпроса въобще не е в това дали ще изкара 100% конете с които е фабрично. На този голям дизел диното е най-добрия начин да се види за луфтове на турбото, проблеми с охлаждането, проблеми със скоростната кутия, проблеми с дифа, проблеми с електрониката на мотора.

 

Както виждаме w00x не е тръгнал 5 коли да води на диагностика. Дори 1000лв вътрешно да са му за 5 коли, ако вземе проблемно 330d ум ще му зайде после вместо да ги даде сега. Няма по-добро нещо от проверката на такава кола. Това не е като моят кошник, на което всичко е механично, там със слушане и гледане става, но дори на него трябва диагностика... а на мен дино не ми трябва щото знам как лепи 25цата и 330д и още на първото возене знаех, че мотора става. 

Но да не се отклоняваме, w00x-е  това е правилния начин, която и кола да харесаш. Ако мотор над 2.0 бензин или над 2.5 дизел , задължително при ония момчета.

Link to comment
Share on other sites

11 бона за 10 годишен таралясник, пък бил той и БМВ, WTF?

Това не са ти цените при вас. При вас едно ново Murano струва към $22к, на под 50,000 мили е под 15... тука едно ново е над 120,000лв ... това са $80k... преди години помня че го гледах (един познат в щатите кара такова) и като видях разликата в цените очите ми щяха да изхвръкнат
Link to comment
Share on other sites

11 бона за 10 годишен таралясник, пък бил той и БМВ, WTF?

 

Тва е положението. Ако бях в САЩ, в Чикаго се продава една. На 80 000км, 2005 330цд, абсолютно всички екстри за модела, пълна сервизна история - $7000.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Та казваш ще покаже луфтовете в турбото,а ?Кои луфтове,радиалните или аксиалните ?

Въпроса въобще не е в това дали ще изкара 100% конете с които е фабрично. На този голям дизел диното е най-добрия начин да се види за луфтове на турбото, проблеми с охлаждането, проблеми със скоростната кутия, проблеми с дифа, проблеми с електрониката на мотора.

Link to comment
Share on other sites

Без сваляне, като го натовари 2-3 цикъла на 100% на стенда... ако има луфт мислиш ли, че няма да проличи? Инак ясно, само със сваляне. Но как иначе при обикновено каране да провери по-лесно, освен на дино?

Link to comment
Share on other sites

Без сваляне, като го натовари 2-3 цикъла на 100% на стенда... ако има луфт мислиш ли, че няма да проличи? Инак ясно, само със сваляне. Но как иначе при обикновено каране да провери по-лесно, освен на дино?

Нали се сещаш че за джамбазите не е проблем да замаскират проблема за 5-8к км.

Само да вметна - Ангеле с две не работещи дюзи забрави да запалите този двигател :grin: Виж с ''пикаещи" има шанс ама много тресе двигателя

Link to comment
Share on other sites

Нали се сещаш че за джамбазите не е проблем да замаскират проблема за 5-8к км.

Само да вметна - Ангеле с две не работещи дюзи забрави да запалите този двигател :grin: Виж с ''пикаещи" има шанс ама много тресе двигателя

 

Не че не са работили. Каза, че най-вероятно са за смяна. Едната със сигурност.

 

-----------------

 

Едит: Егати, кви коли мога да си взема за тия пари.

http://www.cars.bg/c316615

http://www.cars.bg/c224231

http://www.cars.bg/c174380

 

Ако не бяха на тая Алфа частите и всичко, което трябва да се прави 3 пъти по-скъпи от на БМВ-тата, щях да я взема още в Понеделник.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Сивото е46 веднага ми грабна очите и на мен...както и GT-то. Гледай ги и така. Ако искаш пут**потока да се увеличи....цифрата 7 знам, че ги подмокря в радиус от 5 км :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Вътре таблото изобщо не ме кефи. Отвън обаче е №1. И тази червена кожа е супер.

 

Сивото е46 веднага ми грабна очите и на мен...както и GT-то. Гледай ги и така. Ако искаш пут**потока да се увеличи....цифрата 7 знам, че ги подмокря в радиус от 5 км :D :D :D

Цифрата 7 за тези пари малко трудно
Link to comment
Share on other sites

Аз не бих дал някой да ми прави 3 4 ръна на диното на моята кола, камо ли някой джамбаз или пък друг човек. Идваш, гледаш, сервиз хубаво ама дино чак..... Ти жениш ли се за тая купчина тенекия с емблема или я купуваш? Ако я продавам и знам, че има проблем такъв микс ще съм налял в мотора, че ела разбери. И пак казвам единственият възможен начин на тая планета за диагностика на турбо е на СТЕНД!!!! Няма дино дето да показва радиален, аксилен луфт, дисбаланс, дори липса на лопатка. Конете на 10 000% ще са по-малко от фабричните.

 

Ангиле, от къре разбра, че на Алфите частите били 3 пъти по-скъпи от на БМВ-то? Това са поредните митове и легенди на квартален мастор, за който от Голфу по здраво няма и всичко друго било по-скъпо. Ако му покажа снимка на окачването на Мегана и на Голф-а няма и да може да каже кое на кое е....

 

П.П. Е сега като ви чета писанията и съвсем ми стана ясно, що джамбазите въртят километрите. Българина още си мисли, че на запад колите ги карат лекари, баби и дядовци 20-ти набор да ходят до магазина. Масово в европа на едно Ренде му въртят по 30 000 км. на година, никой не си купува премиум марка да ходи до магазина с нея или като Ангел събота и неделя до балкана. Тея коли са за каране и БМВ 5-так или Ауди А6 на 10 години и 170 000 км. да бе да. 300К ги е миналата отма отдавна ама нека ние си живеем в заблужедение.

 

П.П. Наскоро гледах един Голф 5 на 350 000 км. По салон и външно по нищо не личеше, че е на толкова. Сега като му врътнат километрите и някой ще се радва, че бил взел супер запазена кола на малко километри.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ангиле, от къре разбра, че на Алфите частите били 3 пъти по-скъпи от на БМВ-то? Това са поредните митове и легенди на квартален мастор, за който от Голфу по здраво няма и всичко друго било по-скъпо. Ако му покажа снимка на окачването на Мегана и на Голф-а няма и да може да каже кое на кое е....

 

От ценовите листи за части. :) Сравнявам една и съща част в един и същи магазин за различни автомобили. А и един приятел имаше 1999 Алфа 156, а сега има 2007 БМВ 520д и все пак може да направи разликата, нищо, че автомобилите имат 8 години разлика. Единия носач за Алфа 156 е 470лв, а за тия БМВ-та дето ги гледам са по 107.

 

Ако Алфите не се чупеха толкова много, това GT щях да го издиря с най-много екстри, щях да го купя без да се замисля, да го оправя ако нещо не ми харесва, да му сменя консумативите, да му направя каското и пак щяха да ми останат пари. Ама... ей го. Чупят се. :(

Link to comment
Share on other sites

М/у другото, 1,9 JTD двигателя на фиат груп е може би най-добре рафинираният им дизелов агрегат. Сравнително безпроблемен и евтин за поддръжка . 

woox-е  http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=128 а ето и предните на 156 : http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=129 . Цените за GT са подобни, може да ги видиш в сайта. 

И извинявай, но баба яга 98-ма година е нормално да се чупи в пъти повече от баварка на 6 години :)

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

М/у другото, 1,9 JTD двигателя на фиат груп е може би най-добре рафинираният им дизелов агрегат. Сравнително безпроблемен и евтин за поддръжка . 

woox-е  http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=128 а ето и предните на 156 : http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=129 . Цените за GT са подобни, може да ги видиш в сайта. 

И извинявай, но баба яга 98-ма година е нормално да се чупи в пъти повече от баварка на 6 години :)

 

Тя преди 6 години се чупеше повече. Главно по окачването и електрониката.

И става въпрос за цената на частите, а не за темпа на чупене.

Термостат за това БМВ е 78лв, а за Алфа-та 99 година - 98лв. Разликата не е голяма, разбира се, но е нелогична, а е при всички части.

Link to comment
Share on other sites

Явно всичко е на рулетка отново. Но ако знаех, че няма да е през седмица в сервиза, направо щях да скачам на тая Алфа ГТ. Щях да ида да я погледна на живо, да я покарам и сигурно щях да я взема. Ама така като гледам как си седят, дори да я взема и да искам да я продам, ще е доста трудно. Тия е46-ци купе в момента в който се появят - изчезват. Купуват се за някви седмици. Звънял съм на 3 обяви до сега. 2-те бяха продадени.

Нищо не ми пречи в Понеделник като ходя да гледам 330цд-то, да мина да видя и някое ГТ. Ей така.

Link to comment
Share on other sites

Явно всичко е на рулетка отново. Но ако знаех, че няма да е през седмица в сервиза, направо щях да скачам на тая Алфа ГТ. Щях да ида да я погледна на живо, да я покарам и сигурно щях да я взема. Ама така като гледам как си седят, дори да я взема и да искам да я продам, ще е доста трудно. Тия е46-ци купе в момента в който се появят - изчезват. Купуват се за някви седмици. Звънял съм на 3 обяви до сега. 2-те бяха продадени.

 

Нищо не ми пречи в Понеделник като ходя да гледам 330цд-то, да мина да видя и някое ГТ. Ей така.

 

Виж ся...това е кола ВТОРА употреба. Как е карана - можеш само да гадаеш. Аз не те агитирам. Дори напротив. Ще ти кажа да НЕ взимаш Алфата щото после ще се случи нещо и "Дон Чефо" ще е крив. Един приятел в деня на продаването на 205-цата си(беше спортния модел, забравих как се води), му пръсна дупето от ръчни и въртежи. После обаче я изми, прахосмукачки, едно друго + други гуми. Естесвено шкарто гуми, но не и "сликовете", с които беше останала. Човека си отиде в родния град. Велико Търново мисля беше града и..."вала посиня" малко по-късно. Тва е просто един от многото примери. Забравих да кажа, че и въпросната 205-ца си беше купена само за юнашко каране и дръпки.

 

Просто трябва да си много внимателен, преглеждат ти я и от там на татък вече се кръстиш и броиш парите. Аз така ги виждам нещата. Може и грешно да мисля, но туй то.

Link to comment
Share on other sites

Аз по-рано го казах, кола втора ръка и жена са на късмет. Може да си най-големия специалист, колата да е обслужвана само при дилъра и като я купиш да почне да се разпада!!!! За това гледаш основните работи и скачаш в дълбокото. После като трябва да се дава, почваш да развързваш кисията. За това трябва да си направи сметка човек, дали тая кола като я купи после има пари да я обслужва. Такива тънки сметки, че тея не се чупили след време излизат криви.

 

Аз Мегана го купих на 28-ми декември 2008-а. Колата беше в София, цвета и беше кафяв, пепелника в купето преливаше от фасове. Запалих я, покарахме я и отидохме да я прехвърлим. В Пловдив като я докарах, видях че е синя. Еми 5-та година я карам, до сега само предната зима ми направи номер когато вън беше -27 градуса (да МИНУС). Първо ми беше залепнала вратата, после запали от 3-тото завъртане. Еми не е пичеловка, ама ми вози гъза на климатик, дъжд не ме вали, на път не ме оставяла, окачването е това с което я купих. Карам я абсолютно всеки ден, само до тоалетната не ходя с нея.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Йеп, фактора късмет си го има. Волвото 2007 от автокъща, дори сега един цилиндър на съединителя за налягането, и един патрон за колана шофьорския. Всичко друго е масло, бензин, накладки, дискове, гуми и филтри.

Link to comment
Share on other sites

Абе нека момчето си вземе кола за гъзария, той си е направил сметката. По нататък като има семейство и деца ще си вземе друга. В момента неговите приоритети са такива (в което няма нищо лошо, разбира се). 

Link to comment
Share on other sites

Принципно не съм заклет БМВ фен даже хич ама 330ката е в пъти по-кола от тая Алфа..... така да се каже жалка имитация на ферари.... 

Тва Пловдивското купе сивото стои от много време обявата а принципно не се задържат много , обявата е от поне 3-4 месеца.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...