Mockingbird Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Абе 200 лева за проверки са нищо на фона на десет бона...По-добре да ги даде сега, отколкото после, десет пъти повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Абе 200 лева за проверки са нищо на фона на десет бона...По-добре да ги даде сега, отколкото после, десет пъти повече.Въпроса е колко пъти ще ги дава. Щото ако гледа 5 автомобила и не хареса нито един това са си 1000кинта вътрешно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Абе 200 лева за проверки са нищо на фона на десет бона...По-добре да ги даде сега, отколкото после, десет пъти повече. Всичките ли да ги карам на Дино да ги замерват? Само като съм твърдо решен и съм с парите в мен, ще закарам кола на сервиз, диагностика, да проверим ключа по номера и да я закачат на компютър, за да видят реалните километри в имобилайзера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Въпроса въобще не е в това дали ще изкара 100% конете с които е фабрично. На този голям дизел диното е най-добрия начин да се види за луфтове на турбото, проблеми с охлаждането, проблеми със скоростната кутия, проблеми с дифа, проблеми с електрониката на мотора. Както виждаме w00x не е тръгнал 5 коли да води на диагностика. Дори 1000лв вътрешно да са му за 5 коли, ако вземе проблемно 330d ум ще му зайде после вместо да ги даде сега. Няма по-добро нещо от проверката на такава кола. Това не е като моят кошник, на което всичко е механично, там със слушане и гледане става, но дори на него трябва диагностика... а на мен дино не ми трябва щото знам как лепи 25цата и 330д и още на първото возене знаех, че мотора става. Но да не се отклоняваме, w00x-е това е правилния начин, която и кола да харесаш. Ако мотор над 2.0 бензин или над 2.5 дизел , задължително при ония момчета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 11 бона за 10 годишен таралясник, пък бил той и БМВ, WTF? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 11 бона за 10 годишен таралясник, пък бил той и БМВ, WTF?Това не са ти цените при вас. При вас едно ново Murano струва към $22к, на под 50,000 мили е под 15... тука едно ново е над 120,000лв ... това са $80k... преди години помня че го гледах (един познат в щатите кара такова) и като видях разликата в цените очите ми щяха да изхвръкнат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 (edited) 11 бона за 10 годишен таралясник, пък бил той и БМВ, WTF? Тва е положението. Ако бях в САЩ, в Чикаго се продава една. На 80 000км, 2005 330цд, абсолютно всички екстри за модела, пълна сервизна история - $7000. Edited June 21, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 ...а да не говорим пък за колко се продават по-опростените и евтини марки като Ford Mustang например - и то нови... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laury Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Та казваш ще покаже луфтовете в турбото,а ?Кои луфтове,радиалните или аксиалните ? Въпроса въобще не е в това дали ще изкара 100% конете с които е фабрично. На този голям дизел диното е най-добрия начин да се види за луфтове на турбото, проблеми с охлаждането, проблеми със скоростната кутия, проблеми с дифа, проблеми с електрониката на мотора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Без сваляне, като го натовари 2-3 цикъла на 100% на стенда... ако има луфт мислиш ли, че няма да проличи? Инак ясно, само със сваляне. Но как иначе при обикновено каране да провери по-лесно, освен на дино? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laury Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Без сваляне, като го натовари 2-3 цикъла на 100% на стенда... ако има луфт мислиш ли, че няма да проличи? Инак ясно, само със сваляне. Но как иначе при обикновено каране да провери по-лесно, освен на дино? Нали се сещаш че за джамбазите не е проблем да замаскират проблема за 5-8к км. Само да вметна - Ангеле с две не работещи дюзи забрави да запалите този двигател Виж с ''пикаещи" има шанс ама много тресе двигателя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 (edited) Нали се сещаш че за джамбазите не е проблем да замаскират проблема за 5-8к км. Само да вметна - Ангеле с две не работещи дюзи забрави да запалите този двигател Виж с ''пикаещи" има шанс ама много тресе двигателя Не че не са работили. Каза, че най-вероятно са за смяна. Едната със сигурност. ----------------- Едит: Егати, кви коли мога да си взема за тия пари. http://www.cars.bg/c316615 http://www.cars.bg/c224231 http://www.cars.bg/c174380 Ако не бяха на тая Алфа частите и всичко, което трябва да се прави 3 пъти по-скъпи от на БМВ-тата, щях да я взема още в Понеделник. Edited June 21, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Сивото е46 веднага ми грабна очите и на мен...както и GT-то. Гледай ги и така. Ако искаш пут**потока да се увеличи....цифрата 7 знам, че ги подмокря в радиус от 5 км :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Вътре таблото изобщо не ме кефи. Отвън обаче е №1. И тази червена кожа е супер. Сивото е46 веднага ми грабна очите и на мен...както и GT-то. Гледай ги и така. Ако искаш пут**потока да се увеличи....цифрата 7 знам, че ги подмокря в радиус от 5 км :D Цифрата 7 за тези пари малко трудно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 (edited) Аз не бих дал някой да ми прави 3 4 ръна на диното на моята кола, камо ли някой джамбаз или пък друг човек. Идваш, гледаш, сервиз хубаво ама дино чак..... Ти жениш ли се за тая купчина тенекия с емблема или я купуваш? Ако я продавам и знам, че има проблем такъв микс ще съм налял в мотора, че ела разбери. И пак казвам единственият възможен начин на тая планета за диагностика на турбо е на СТЕНД!!!! Няма дино дето да показва радиален, аксилен луфт, дисбаланс, дори липса на лопатка. Конете на 10 000% ще са по-малко от фабричните. Ангиле, от къре разбра, че на Алфите частите били 3 пъти по-скъпи от на БМВ-то? Това са поредните митове и легенди на квартален мастор, за който от Голфу по здраво няма и всичко друго било по-скъпо. Ако му покажа снимка на окачването на Мегана и на Голф-а няма и да може да каже кое на кое е.... П.П. Е сега като ви чета писанията и съвсем ми стана ясно, що джамбазите въртят километрите. Българина още си мисли, че на запад колите ги карат лекари, баби и дядовци 20-ти набор да ходят до магазина. Масово в европа на едно Ренде му въртят по 30 000 км. на година, никой не си купува премиум марка да ходи до магазина с нея или като Ангел събота и неделя до балкана. Тея коли са за каране и БМВ 5-так или Ауди А6 на 10 години и 170 000 км. да бе да. 300К ги е миналата отма отдавна ама нека ние си живеем в заблужедение. П.П. Наскоро гледах един Голф 5 на 350 000 км. По салон и външно по нищо не личеше, че е на толкова. Сега като му врътнат километрите и някой ще се радва, че бил взел супер запазена кола на малко километри. Edited June 22, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Ангиле, от къре разбра, че на Алфите частите били 3 пъти по-скъпи от на БМВ-то? Това са поредните митове и легенди на квартален мастор, за който от Голфу по здраво няма и всичко друго било по-скъпо. Ако му покажа снимка на окачването на Мегана и на Голф-а няма и да може да каже кое на кое е.... От ценовите листи за части. Сравнявам една и съща част в един и същи магазин за различни автомобили. А и един приятел имаше 1999 Алфа 156, а сега има 2007 БМВ 520д и все пак може да направи разликата, нищо, че автомобилите имат 8 години разлика. Единия носач за Алфа 156 е 470лв, а за тия БМВ-та дето ги гледам са по 107. Ако Алфите не се чупеха толкова много, това GT щях да го издиря с най-много екстри, щях да го купя без да се замисля, да го оправя ако нещо не ми харесва, да му сменя консумативите, да му направя каското и пак щяха да ми останат пари. Ама... ей го. Чупят се. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 (edited) М/у другото, 1,9 JTD двигателя на фиат груп е може би най-добре рафинираният им дизелов агрегат. Сравнително безпроблемен и евтин за поддръжка . woox-е http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=128 а ето и предните на 156 : http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=129 . Цените за GT са подобни, може да ги видиш в сайта. И извинявай, но баба яга 98-ма година е нормално да се чупи в пъти повече от баварка на 6 години Edited June 22, 2013 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 М/у другото, 1,9 JTD двигателя на фиат груп е може би най-добре рафинираният им дизелов агрегат. Сравнително безпроблемен и евтин за поддръжка . woox-е http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=128 а ето и предните на 156 : http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=49&modif=209&cat=95&subcat=129 . Цените за GT са подобни, може да ги видиш в сайта. И извинявай, но баба яга 98-ма година е нормално да се чупи в пъти повече от баварка на 6 години Тя преди 6 години се чупеше повече. Главно по окачването и електрониката. И става въпрос за цената на частите, а не за темпа на чупене. Термостат за това БМВ е 78лв, а за Алфа-та 99 година - 98лв. Разликата не е голяма, разбира се, но е нелогична, а е при всички части. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Моето Пунто го чупих бая. На съседа Бравото не знаеше какво е сервиз освен за обслужване, а преди него е било карано мъжката . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Явно всичко е на рулетка отново. Но ако знаех, че няма да е през седмица в сервиза, направо щях да скачам на тая Алфа ГТ. Щях да ида да я погледна на живо, да я покарам и сигурно щях да я взема. Ама така като гледам как си седят, дори да я взема и да искам да я продам, ще е доста трудно. Тия е46-ци купе в момента в който се появят - изчезват. Купуват се за някви седмици. Звънял съм на 3 обяви до сега. 2-те бяха продадени.Нищо не ми пречи в Понеделник като ходя да гледам 330цд-то, да мина да видя и някое ГТ. Ей така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Явно всичко е на рулетка отново. Но ако знаех, че няма да е през седмица в сервиза, направо щях да скачам на тая Алфа ГТ. Щях да ида да я погледна на живо, да я покарам и сигурно щях да я взема. Ама така като гледам как си седят, дори да я взема и да искам да я продам, ще е доста трудно. Тия е46-ци купе в момента в който се появят - изчезват. Купуват се за някви седмици. Звънял съм на 3 обяви до сега. 2-те бяха продадени. Нищо не ми пречи в Понеделник като ходя да гледам 330цд-то, да мина да видя и някое ГТ. Ей така. Виж ся...това е кола ВТОРА употреба. Как е карана - можеш само да гадаеш. Аз не те агитирам. Дори напротив. Ще ти кажа да НЕ взимаш Алфата щото после ще се случи нещо и "Дон Чефо" ще е крив. Един приятел в деня на продаването на 205-цата си(беше спортния модел, забравих как се води), му пръсна дупето от ръчни и въртежи. После обаче я изми, прахосмукачки, едно друго + други гуми. Естесвено шкарто гуми, но не и "сликовете", с които беше останала. Човека си отиде в родния град. Велико Търново мисля беше града и..."вала посиня" малко по-късно. Тва е просто един от многото примери. Забравих да кажа, че и въпросната 205-ца си беше купена само за юнашко каране и дръпки. Просто трябва да си много внимателен, преглеждат ти я и от там на татък вече се кръстиш и броиш парите. Аз така ги виждам нещата. Може и грешно да мисля, но туй то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 (edited) Аз по-рано го казах, кола втора ръка и жена са на късмет. Може да си най-големия специалист, колата да е обслужвана само при дилъра и като я купиш да почне да се разпада!!!! За това гледаш основните работи и скачаш в дълбокото. После като трябва да се дава, почваш да развързваш кисията. За това трябва да си направи сметка човек, дали тая кола като я купи после има пари да я обслужва. Такива тънки сметки, че тея не се чупили след време излизат криви. Аз Мегана го купих на 28-ми декември 2008-а. Колата беше в София, цвета и беше кафяв, пепелника в купето преливаше от фасове. Запалих я, покарахме я и отидохме да я прехвърлим. В Пловдив като я докарах, видях че е синя. Еми 5-та година я карам, до сега само предната зима ми направи номер когато вън беше -27 градуса (да МИНУС). Първо ми беше залепнала вратата, после запали от 3-тото завъртане. Еми не е пичеловка, ама ми вози гъза на климатик, дъжд не ме вали, на път не ме оставяла, окачването е това с което я купих. Карам я абсолютно всеки ден, само до тоалетната не ходя с нея. Edited June 23, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Йеп, фактора късмет си го има. Волвото 2007 от автокъща, дори сега един цилиндър на съединителя за налягането, и един патрон за колана шофьорския. Всичко друго е масло, бензин, накладки, дискове, гуми и филтри. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Абе нека момчето си вземе кола за гъзария, той си е направил сметката. По нататък като има семейство и деца ще си вземе друга. В момента неговите приоритети са такива (в което няма нищо лошо, разбира се). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 (edited) Принципно не съм заклет БМВ фен даже хич ама 330ката е в пъти по-кола от тая Алфа..... така да се каже жалка имитация на ферари.... Тва Пловдивското купе сивото стои от много време обявата а принципно не се задържат много , обявата е от поне 3-4 месеца. Edited June 23, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.