Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

 

... ще си ги пръсна с пароструйка и ще ги боядисам...

 

За чипа не съм сигурен, че ми казаха, че се износвал двигателя по-бързо и се увеличавали ремонтите.

 

Ами търсех готова, но просто или няма, или е "бегачка", която най-вероятно е карана на предела си.

 

Вероятно имаш предвид пясъкоструйка...и не вярвай много на митовете за чиповете - ако е грамотно направен, двигателят си има достатъчно резерв...

 

Освен това пропуснах да предупредя това, за което вече си се сетил - ако е някоя с разни супер-хипер реклами, че била модвана до едиколко си коня и вървяла като самолет, има голяма вероятност собственикът й да е редовен посетител на сбирките на митницата и пистата в Калояново, а от кола, карана на максимума...бягай далече.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Пясакоструйка имах предвид, да.

Аз затова и не ги гледам тия с модификациите. Ако ще и фолио по стъклата да има.

Само не знам дали 10500 е реална цена за края на 2002 525д на 290 000 (РЕАЛНИ) километра.

Link to comment
Share on other sites

"реална" е интересен термин по принцип. Говори с човека на 9к веднага кеш в деня и виж дали няма да се навие.

Link to comment
Share on other sites

на 300к дизелов агрегат си е руска рулетка....на мен ми се виждат доста километрите

 

И мен това ме спира.

 

"реална" е интересен термин по принцип. Говори с човека на 9к веднага кеш в деня и виж дали няма да се навие.

 

На 11 800 я е пуснал. Без джантите 17" щял да ми я даде за 10 500, което нещо не ми се вижда оферта.

Link to comment
Share on other sites

незнам аз лично не бих го взел това бмв на 300к км , дори безупречно поддържано българската нафта 100 % е оставила следа....

а вЕрвай ми тва 525 почне ли да се чупи ще ти се еве мамата от сметките по сервизите.....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

То и в англия бенза не е хава. м52б28 с един ванус от англия... на 180 хил. км вече има следи от корозия по блока (от алуминий) заради високи нива на сяра от GB?! Да се чуди човек.

Link to comment
Share on other sites

незнам аз лично не бих го взел това бмв на 300к км , дори безупречно поддържано българската нафта 100 % е оставила следа....

а вЕрвай ми тва 525 почне ли да се чупи ще ти се еве мамата от сметките по сервизите.....

 

Мхм. Ами аз мисля, че на някъде 200 000 е вкарано в БГ.

То под 200 000км кола няма. Тази обява е най-скъпата, като изключим едно 540и.

Link to comment
Share on other sites

Принципно съм на мнение че дизел от тия години в България не влиза под 300-400К ма тва е друг въпрос.

100К км по тия пътища и тая нафта са достатъчни колата да е клюмнала и да крие доста "малки" ремонтчета.

В смисъл на моето 525 едно време на реални 180К км рейката започна да тропа - нова тогава беше 2800лв , рециклиране - 700лв , тая на тия километри почти на 100% е рециклирана веднъж а не съм сигурен че може да се рециклира втори път а вервай ми тропане в рейката е най-гадното възможно нещо , на всяка неравност ти тропа "във волана" и ще те накра да я мразиш тая кола.

 

 

Турбо - 1к

 

ГНП  - 1кг

 

Дюзи - нямам идея

 

 

абе общо взето задължително и направи един много сериозен преглед в сервиз.

каза че кожата е протрита , волана и другите детайли - копчета , лост как са ? Щото петицата която карах преди да взема фокуса 525 е60 в момента все още е в семейството и е на 260К км уж реални и кожата е като от завода.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Кожата е протрита (намачкана) само отляво на шофьорската седалка. На задните седалки е като нова.
Волана е ок, като изключим, че махагона е напукан на 3 места. Копчетата са си ОК. Лоста също беше наред, но той е с махагон на него, та не е като да се протърква толкова видимо. Приятеля дето беше с мен каза, че рейката не тропала, но без канал не можел да ми каже нищо. Дюзите на една друга само при запалването на мотора и даване на газ ги усети, че са заминали 2, а на тази нищо нямаше. Турбото не се чувало. Кардана малко маслял, но било нормално за кола на 300 000км.

То че ще я карам в сервиз е ясно, но не знам до колко и какво могат да ми кажат там.

Освен това, аз все още не съм сигурен, че толкова пари за кола на 10 години и 300 000км си заслужават.
9500 бих му ги дал, но 10 500 и то без лети джанти... Поне каско има.

Link to comment
Share on other sites

Ако ги вадиш лесно - дай ги. Аз не бих ги дал НИКОГА...за НИКОЯ марка. Колкото и да ми се искат определени работи, колкото и мерак да имам, предпочитам малкото километри(но тука идва компромиса и с по-малка кола, друга марка и т.н и т.н). Дараци на по 300 000 км няма да погледна ако ще и от Италия да са ;). Самия момент докато карам и видя цифрата 300 000 и мога да получа удар :D

 

Целия избор се свежда до болднатото. ;)

Link to comment
Share on other sites

Твоя приятел е някакъв факир щом познава веднага по слух колко и кои дюзи са заминали

Преди месец един много прославен факир се опита само по слух през телефона да ми диагностицира колата и като се почна щпонка на разпределителен вал,прескочил зъб на ангренажен ремък,помпа,дюзи всичко за което се сети

Оказа се просто кофти нафта,която източих до дъно и колата замрънка като нова

Така че на такива слухари много много не се доверявай

Link to comment
Share on other sites

Твоя приятел е някакъв факир щом познава веднага по слух колко и кои дюзи са заминали

Преди месец един много прославен факир се опита само по слух през телефона да ми диагностицира колата и като се почна щпонка на разпределителен вал,прескочил зъб на ангренажен ремък,помпа,дюзи всичко за което се сети

Оказа се просто кофти нафта,която източих до дъно и колата замрънка като нова

Така че на такива слухари много много не се доверявай

 

Той си каза, че не може да се прецени без диагностика и сервиз, но на едната явно са били толкова заминали, че свистели като се даде газ.

 

Ако ги вадиш лесно - дай ги. Аз не бих ги дал НИКОГА...за НИКОЯ марка. Колкото и да ми се искат определени работи, колкото и мерак да имам, предпочитам малкото километри(но тука идва компромиса и с по-малка кола, друга марка и т.н и т.н). Дараци на по 300 000 км няма да погледна ако ще и от Италия да са ;). Самия момент докато карам и видя цифрата 300 000 и мога да получа удар :D

 

Целия избор се свежда до болднатото. ;)

 

Те повечето са от Италия така или иначе. :D Ама не са Италиански.

Ква стана тая мода да се внасят коли от тъпата Италия само. Какво стана с Германия?

 

-----------------------------------

 

Някой да има отзиви за това: http://www.cars.bg/c207413 ?

Link to comment
Share on other sites

Както кажеш. Подкрепям напълно Лаури-то , съвсем сериозно ако се появи някой да гледа кола с негов приятел и се започна едно слухтене и чудене ма тва дали е така или иначе , тва от каквот точно се чува най-вероятно ще ги изгоня , няма лошо да се огледа добре колата но за техническата част - сервиз , другото е губене на време. 

 

 

ПС : Ако трябва да съм честен тая кола не трябва да я взимаш. Това че я е оставил на 290К км не е гаранция че не е на 400К км , тва е новата мода да ги продават на 250-260К км като претендират че са реални а не като всички по салоните където знаем че кола над 140К км няма..... дори и да приемем че 290К км са реални пак са прекалено много , чел съм разни "дневници" в интернет на такива бмв-та и общо взето над 300К малко по-малко почват да окапват някои системи просто защото толкова им е животът. Пък да си вземеш бивш премиум лимузина и да почнеш да я съживяваш ти гарантирам че няма да те изкефи..... 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

@w00x-е, като решиш да я водиш на сервиз, която и да е кола чукни един ЛС да ти дам координати на най-точния след М-Кар сервиз за региона. Няма сваляне на кожи, няма празни приказки. Щото така на гледане и слушане се взимаха коли без сложни системи (както механични, така и електронни). Да не стане после фал, ако искаш даже може да се разберем да идем до там, в Кючука са момчетата, да се запознаете и да ти кажат най-грубо цени за различни ремонти за моделите които гледаш.

Link to comment
Share on other sites

Малко кофти, че е без номера. Но 3.0d аз лично директно бих го закарал в MADness Motorsports да го замерят и на дино освен диагностиката да се види колко кончета изкарва и как е турбината. >>>> http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=13

 

____________________

За тази ако я закараш където ти давам линка и си вади конете и няма нещо фрапантно  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown: дирекшън я плащай... но имай предвид разхода за едно рекаро салонче с подгрев и кожа, няма навигацийка също трябва да си добавиш. Но стига да е здрава ... ретрофит-а на тези неща все ще ги направиш с времето. От 3.0д много доволен ще останеш в това купе. 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...