Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Говорим за друга цифра...

 

tire-marks.jpg

 

...в случая втората отляво надясно, която всъщност определя колко "нископрофилна" е една гума.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

45RFT се къса при удар с 60км/ч в прав ъгъл на асфалта - не питайте от къде знам. Та в БГ какво ли не може да види човек.
 

С гумите и джантите няма ядове. 1 път в годината реглаж, изправяне машинно ако е нужно и тва е.

 

Link to comment
Share on other sites

Трябва бая да се постараеш (или някой да ти помогне), че да се праснеш с 60 км/ч в бордюра...тогава и рънфлета няма да те спаси, особено пък ако се праснеш странично със занасяне, ама пък тогава със сигурност ще изкривиш (или счупиш) и ос.

Link to comment
Share on other sites

Не говорим за бордюр. Междуселски път, някой си беше изрязал като със шлайф през асфалта канал по ширината на цялото платно. Видях го и намалих до 60 но не можах повече все пак говорим за вечерта.

 

Резулата сцепена джанта, скъсана гума, и още една крива джанта с гума с балон. :) Та в БГ профил под 55 го очакват какви ли не изненади.

Link to comment
Share on other sites

Не е чак толкова зле - аз съм заводско с 50, карам все още с оригиналните си джанти и то по доста лоши пътища с дупки, влизал съм неведнъж с висока скорост в някоя, която не мога да избегна, но да чукна на дърво досега не съм оставал на пътя. Единствено ми се наложи веднъж да поизправя едната джанта след като влезнах (и то точно като набирах) в една шахта без капак...за щастие гумата и тогава не спадна.

Link to comment
Share on other sites

Аре бе кво го направихте. Чак пък толкова зле не е положението. Не е Афганистан тука.

 

С нископрофилните единствено ще усеща по-силно неравностите и дупките, което пък е хубаво щото ще кара по-бавно като цяло

 

Като изхаби тези гуми може да се замисли за други джанти и гуми дотогава и аз бих карал с тези.

Link to comment
Share on other sites

Мхъм братовчед ми има шаран с ниско-профилни и беше разпорил гума на подбалканския докато го ремонтираха.Обаче лошото било,че тогава е нямал резервна гума ми е бил със спрей ии е чакал да му докарат гума :lol: 

Link to comment
Share on other sites

Пак професорсвате излишно. Да ви покаже Галин какво направи напълно нормалната си 15 цолова джанта с нормална гума на нея в една дупка. Не знам дали се усещате в професорстването как си противоречите. Навсякъде се лае какви минни полета били улиците и колко зле ни били пътищата - тука изведнъж обаче няма ник'ви грижи! Направо по джанти да тръгне с едни предни мотокарни гуми викам аз... 100000000000% ако нещо ще пострада по тоя автомобил - това ще са джантите и гумите (джантите вече имат драскотини от бордюри). Ангел вчера сам каза, че кара с 40, за да ги пази. Така може и да ги опази. Ама такова каране... Само с Иван може да се возят двамата весело.  

Link to comment
Share on other sites

Зависи , общо взето над 17" по нашите пътища макс 18" и ставаш редовен абонат на гумаджиите , с 18-ки на 5-цата изкарах няколко месеца след края на зимата и минах на 17.

 

 

 

 

Не видях колко цола бяха, но може и 21 да са. Всеки случай гумите му са точно два пръста дебели на око. Една дупка с ръб и ще сцепи джанта, макар колата да е лека. И като се замисля колко струват, мани мани. Но той твърдо е решен да кара така, защото наистина визията на колата е много добра. Не ие ясно каква е возията с такива гуми по наш път... Според мен това ще е най-голямото му притеснение по пътищата - да не сцепи джанта. 

надявам се знаеш каква глупост написа с тия евентуални 21".....

другото е че оригинална джанта била то и на алфа се пука доста трудно , демек доста голяма дупка и доволна скорост , при липсата на предните 2 просто се къса гума и се криви джанта , но да счупиш джанта ударът трябва да е доста силен.

 

 

ПС : А тия рънфлети са най-лайняните гуми на земята , тежат почти 3 пъти повече от нормална гума съответно се вдига разход и се разбива предницата доста по бързо с тях.

Особено пък на Алфа с предно тия гуми ще и разкажат играта на предницата за отрицателно време.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

И аз подкрепям Раптора. Няма да казвам как ми се смяха в един сервиз, че с 4 RFT гуми си нося и резервна... те се смеят ама аз знам, че няма да си остана на пътя с флаконче в ръка да чакам пътна помощ като тръгна на някъде. Тия флакончета за чужбина са ок ама за тука... тц.

_____________________________

За тежестта на рънфлет-а ... не споря. Така е. Като вдигнеш две джанти едната с рънгфлет и другата с нормална веднага разбираш колко тежи. Малко по-грубо вози, но за мен елемента сигурност е много накланящ везните за тях.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

не съм сигурен че са кой знае колко по сигурни

пък и момента в който пукната гума я напръскаш със спрей после не става за нищо

новите 3-ки нямат резервна и на един приятел щем нещем я пръснахме със спрей , после гумата на боклука ..... 

 

като взех 5-цата беше с рънфлетки , първото нещо беше да ги махна.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

надявам се знаеш каква глупост написа с тия евентуални 21".....

другото е че оригинална джанта била то и на алфа се пука доста трудно , демек доста голяма дупка и доволна скорост , при липсата на предните 2 просто се къса гума и се криви джанта , но да счупиш джанта ударът трябва да е доста силен.

 

 

Казах може би, защото не съм ги мерил с шублера, както се сещаш. Факт е, че селият отвор е джанта, с една цвръчка 2 пръста дебела връз нея. Оттам нататък никакви цифри не ме интересуват. 

 

Джантите са му оригинални на Алфа, да, но това нищо няма да промени при един сериозен удар в дълбока дупка с ръб. Тъкмо като Коста ще изпищи. И да видим тогава каква е болката от съсипия на комплект джанти за бон и двеста. Само да не тръгне сега някой разбирач да обяснява как се "оправят". 

 

Така или иначе не е моя работа - Ангел е решил да кара така, че и зимата дори - колата е негова, той решава. Едно е важно - да не му се случва.

 

ЕДИТ: Автомобил без резервна???  :blink:  :blink:  :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

 

ЕДИТ: Автомобил без резервна???  :blink:  :blink:  :blink:

 

доста от новите са така.... което за мен е тъпота..... но е факт 

спрейчето , после сервиз , после нова гума

 

европейска работа

 

 

 

мисълта ми беше че 21" е огромна джанта , все пак тва не е Кайен.

а точно една зима с 18-ки и ще се откаже сам.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Не знам, за мен возията е основно. RFL возят доста по-твърдо и некомфортно, а не бих казал че колата е по-стабилна с тях, че да си струва.

Link to comment
Share on other sites

Не съм имал досега RF и не знам, но знаейки конструкцията им, би трябвало да возят малко по-твърдо.

 

Пак професорсвате излишно. Да ви покаже Галин какво направи напълно нормалната си 15 цолова джанта с нормална гума на нея в една дупка. Не знам дали се усещате в професорстването как си противоречите. Навсякъде се лае какви минни полета били улиците и колко зле ни били пътищата - тука изведнъж обаче няма ник'ви грижи! ...

 

Дупки си има достатъчно, никой не спори, но не е речено да се бухаш във всяка една (не визирам Галин) - при нормално каране и тук-там попадане в някоя при невъзможност да я избегнеш, няма да ти се налага всеки месец да изправяш джанти, освен ако не са някакви кекави или пък ако се натрисаш по най-невъзможния начин по дупките. Не ми се вярва аз да съм най-добрия шофьор, че само на мен да ми се разминава, а си карам доста бързичко по пътищата с дупки.

Link to comment
Share on other sites

Голяма дискусия, голямо нещо. Джантите ми са 17. Ако сложа 16, направо ще я окуця отвсякъде. Като гледах снимките преди да я купя мислех да слагам 18":

Такива:

extra_pic_1_for_1455.jpg
Или такива:
ps-garage_alfa-romeo-giulietta-sportiva_

Дори си ги бях намерил нови с гуми. Ама като я видях на живо се отказах.
 

Гумите са такива: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 215/45 R17 91Y

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Класическото предизвикателство е да качи Гено и Стойо в тая кола.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

Тогава да я видим как и къде върви... 

Link to comment
Share on other sites

woox-е а колко са ти високи гумите ?

Аз съм с 225/50/R17 и не мога да се оплача зимата. Иначе и аз мислех за нови 18-ки за лятото, а зимата да си карам със 17-ките, но и цените на гумите стават още по-звездни, та реших да си ги спестя за сега. :))

Link to comment
Share on other sites

45 ;) той е написал човек 215/45/17

________________
 

А вие как си избирате цолажа и ширината? Щото оставам с впечатлението, че на външен вид го правите?


 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Това съм го скипнал някъде. :)
Ами то си пише с какви цолажи може да се кара и какви да са размерите за съответният цолаж. На моята слагат 17-ки с моят размер, още някакви 17-ки ако не се лъжа на 55 борд, и 18-ки. Та аз според това ги избирам. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...