Midex Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Говорим за друга цифра... ...в случая втората отляво надясно, която всъщност определя колко "нископрофилна" е една гума. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 35 RRF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 45RFT се къса при удар с 60км/ч в прав ъгъл на асфалта - не питайте от къде знам. Та в БГ какво ли не може да види човек. С гумите и джантите няма ядове. 1 път в годината реглаж, изправяне машинно ако е нужно и тва е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Трябва бая да се постараеш (или някой да ти помогне), че да се праснеш с 60 км/ч в бордюра...тогава и рънфлета няма да те спаси, особено пък ако се праснеш странично със занасяне, ама пък тогава със сигурност ще изкривиш (или счупиш) и ос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Не говорим за бордюр. Междуселски път, някой си беше изрязал като със шлайф през асфалта канал по ширината на цялото платно. Видях го и намалих до 60 но не можах повече все пак говорим за вечерта. Резулата сцепена джанта, скъсана гума, и още една крива джанта с гума с балон. Та в БГ профил под 55 го очакват какви ли не изненади. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Не е чак толкова зле - аз съм заводско с 50, карам все още с оригиналните си джанти и то по доста лоши пътища с дупки, влизал съм неведнъж с висока скорост в някоя, която не мога да избегна, но да чукна на дърво досега не съм оставал на пътя. Единствено ми се наложи веднъж да поизправя едната джанта след като влезнах (и то точно като набирах) в една шахта без капак...за щастие гумата и тогава не спадна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Аре бе кво го направихте. Чак пък толкова зле не е положението. Не е Афганистан тука. С нископрофилните единствено ще усеща по-силно неравностите и дупките, което пък е хубаво щото ще кара по-бавно като цяло Като изхаби тези гуми може да се замисли за други джанти и гуми дотогава и аз бих карал с тези. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Мхъм братовчед ми има шаран с ниско-профилни и беше разпорил гума на подбалканския докато го ремонтираха.Обаче лошото било,че тогава е нямал резервна гума ми е бил със спрей ии е чакал да му докарат гума Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Поради това за мен решението е 15ка алуминиева в багажника резерва и 4 рънфлет-а. Да ми е мирна главата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Пак професорсвате излишно. Да ви покаже Галин какво направи напълно нормалната си 15 цолова джанта с нормална гума на нея в една дупка. Не знам дали се усещате в професорстването как си противоречите. Навсякъде се лае какви минни полета били улиците и колко зле ни били пътищата - тука изведнъж обаче няма ник'ви грижи! Направо по джанти да тръгне с едни предни мотокарни гуми викам аз... 100000000000% ако нещо ще пострада по тоя автомобил - това ще са джантите и гумите (джантите вече имат драскотини от бордюри). Ангел вчера сам каза, че кара с 40, за да ги пази. Така може и да ги опази. Ама такова каране... Само с Иван може да се возят двамата весело. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) Зависи , общо взето над 17" по нашите пътища макс 18" и ставаш редовен абонат на гумаджиите , с 18-ки на 5-цата изкарах няколко месеца след края на зимата и минах на 17. Не видях колко цола бяха, но може и 21 да са. Всеки случай гумите му са точно два пръста дебели на око. Една дупка с ръб и ще сцепи джанта, макар колата да е лека. И като се замисля колко струват, мани мани. Но той твърдо е решен да кара така, защото наистина визията на колата е много добра. Не ие ясно каква е возията с такива гуми по наш път... Според мен това ще е най-голямото му притеснение по пътищата - да не сцепи джанта. надявам се знаеш каква глупост написа с тия евентуални 21"..... другото е че оригинална джанта била то и на алфа се пука доста трудно , демек доста голяма дупка и доволна скорост , при липсата на предните 2 просто се къса гума и се криви джанта , но да счупиш джанта ударът трябва да е доста силен. ПС : А тия рънфлети са най-лайняните гуми на земята , тежат почти 3 пъти повече от нормална гума съответно се вдига разход и се разбива предницата доста по бързо с тях. Особено пък на Алфа с предно тия гуми ще и разкажат играта на предницата за отрицателно време. Edited July 26, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) И аз подкрепям Раптора. Няма да казвам как ми се смяха в един сервиз, че с 4 RFT гуми си нося и резервна... те се смеят ама аз знам, че няма да си остана на пътя с флаконче в ръка да чакам пътна помощ като тръгна на някъде. Тия флакончета за чужбина са ок ама за тука... тц. _____________________________За тежестта на рънфлет-а ... не споря. Така е. Като вдигнеш две джанти едната с рънгфлет и другата с нормална веднага разбираш колко тежи. Малко по-грубо вози, но за мен елемента сигурност е много накланящ везните за тях. Edited July 26, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) не съм сигурен че са кой знае колко по сигурни пък и момента в който пукната гума я напръскаш със спрей после не става за нищо новите 3-ки нямат резервна и на един приятел щем нещем я пръснахме със спрей , после гумата на боклука ..... като взех 5-цата беше с рънфлетки , първото нещо беше да ги махна. Edited July 26, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 надявам се знаеш каква глупост написа с тия евентуални 21"..... другото е че оригинална джанта била то и на алфа се пука доста трудно , демек доста голяма дупка и доволна скорост , при липсата на предните 2 просто се къса гума и се криви джанта , но да счупиш джанта ударът трябва да е доста силен. Казах може би, защото не съм ги мерил с шублера, както се сещаш. Факт е, че селият отвор е джанта, с една цвръчка 2 пръста дебела връз нея. Оттам нататък никакви цифри не ме интересуват. Джантите са му оригинални на Алфа, да, но това нищо няма да промени при един сериозен удар в дълбока дупка с ръб. Тъкмо като Коста ще изпищи. И да видим тогава каква е болката от съсипия на комплект джанти за бон и двеста. Само да не тръгне сега някой разбирач да обяснява как се "оправят". Така или иначе не е моя работа - Ангел е решил да кара така, че и зимата дори - колата е негова, той решава. Едно е важно - да не му се случва. ЕДИТ: Автомобил без резервна??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) ЕДИТ: Автомобил без резервна??? доста от новите са така.... което за мен е тъпота..... но е факт спрейчето , после сервиз , после нова гума европейска работа мисълта ми беше че 21" е огромна джанта , все пак тва не е Кайен. а точно една зима с 18-ки и ще се откаже сам. Edited July 26, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Не знам, за мен возията е основно. RFL возят доста по-твърдо и некомфортно, а не бих казал че колата е по-стабилна с тях, че да си струва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Не съм имал досега RF и не знам, но знаейки конструкцията им, би трябвало да возят малко по-твърдо. Пак професорсвате излишно. Да ви покаже Галин какво направи напълно нормалната си 15 цолова джанта с нормална гума на нея в една дупка. Не знам дали се усещате в професорстването как си противоречите. Навсякъде се лае какви минни полета били улиците и колко зле ни били пътищата - тука изведнъж обаче няма ник'ви грижи! ... Дупки си има достатъчно, никой не спори, но не е речено да се бухаш във всяка една (не визирам Галин) - при нормално каране и тук-там попадане в някоя при невъзможност да я избегнеш, няма да ти се налага всеки месец да изправяш джанти, освен ако не са някакви кекави или пък ако се натрисаш по най-невъзможния начин по дупките. Не ми се вярва аз да съм най-добрия шофьор, че само на мен да ми се разминава, а си карам доста бързичко по пътищата с дупки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) Голяма дискусия, голямо нещо. Джантите ми са 17. Ако сложа 16, направо ще я окуця отвсякъде. Като гледах снимките преди да я купя мислех да слагам 18":Такива:Или такива:Дори си ги бях намерил нови с гуми. Ама като я видях на живо се отказах. Гумите са такива: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 215/45 R17 91Y Edited July 26, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Стига сте се оплакали от пътищата. На тия пътища и краз няма да издържи. Карам и псувам всеки ден Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Ти за зимата баш за 16-ки се оглеждай! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 И не само за предни... че всякакви изруди има. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Класическото предизвикателство е да качи Гено и Стойо в тая кола. Тогава да я видим как и къде върви... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 woox-е а колко са ти високи гумите ? Аз съм с 225/50/R17 и не мога да се оплача зимата. Иначе и аз мислех за нови 18-ки за лятото, а зимата да си карам със 17-ките, но и цените на гумите стават още по-звездни, та реших да си ги спестя за сега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 (edited) 45 той е написал човек 215/45/17 ________________ А вие как си избирате цолажа и ширината? Щото оставам с впечатлението, че на външен вид го правите? Edited July 27, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Това съм го скипнал някъде. Ами то си пише с какви цолажи може да се кара и какви да са размерите за съответният цолаж. На моята слагат 17-ки с моят размер, още някакви 17-ки ако не се лъжа на 55 борд, и 18-ки. Та аз според това ги избирам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.