host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ама какво значи "сигурно има повече"?! Ти 5ти клас ли си? И какво като има 6 тампона? Колко ще са 6те. 200, 300, 400... ?! 600лв ли? Ти каква кола мислиш да си купуваш? 1:14?! От мен толкова в темата. Смисъла е 0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Сега ако започнеш да броиш и тампоните на всяка марка и модел ще ме изкефиш тотално! П.П. А Топ Гиър са последните, които могат да ми дадат насоки при избора на кола...знам, че хоста много им се кефи, но по-комерсиално и напудрено предаване за коли не знам да има някъде другаде... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) Ама какво значи "сигурно има повече"?! Ти 5ти клас ли си? И какво като има 6 тампона? Колко ще са 6те. 200, 300, 400... ?! 600лв ли? Ти каква кола мислиш да си купуваш? 1:14?! От мен толкова в темата. Смисъла е 0. Не съм 5-ти клас, просто съм прегледал вариантите и тези екзотичните със скъпата поддръжка не са ми в списъка. Окачването е само един пример за тая Алфа. То по твоята логика няма кола със скъпа поддръжка. Всичките са евтиния. Купуваш и караш. Само масло и бензин. Другите части се движат в диапазон от +-10% една от друга, та не се усеща. Благодаря ти за включвания и съвети до сега, не са били незабелязани, но последните няколко мнения, не само твоите, са си чист флъд извън темата, при положение, че съм се спрял на модели, а ние не обсъждаме конкретно тях или съвети за покупката на автомобил втора ръка. Не е като да не съм гледал и всяка една друга алтернатива. Алфа 159 просто не ми е по джоба като сервизна поддръжка после. Както не ми е по джоба и Ауди А6 от по-новите години, иначе щях да си купя от първи собственик. 6 нови дюзи за двигателя - 8000лв. Мерси. Няма къде да съхранявам кабрио с мек таван, затова и не ги гледам. Коли без багажник не ме интересуват, то ясно, че ще нося само себе си и още един пасажер, но все пак искам да има къде да си прибера стековете от МЕТРО поне, или четката за зъби и дезодоранта ако тръгна на някъде. Големи двигатели също не ме блазнят на тоя етап, защото никога няма да тръгна да се пъна или състезавам. Като ударя критическата, ще си купя едно Порше, ако мога да си го позволя и ще реша проблема, но сега не ми е нужно. Освен това, данък от 500лв някакси не ми се връзва. Edited July 4, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Като чета последното ти мнение - взимаш едно Рено Клио или Рено Меган Класик или Сценик и си готов. Евтина поддръжка, малко горят, няма какво толкова да им се развали изобщо, имат си багажник, особено последните две и така. Лесен монтаж на газ /ако вземеш бензин/, нискът данък, не лоша возия и т.н. Че и пари ще ти останат... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) Ама какво значи "сигурно има повече"?! Ти 5ти клас ли си? И какво като има 6 тампона? Колко ще са 6те. 200, 300, 400... ?! 600лв ли? Ти каква кола мислиш да си купуваш? 1:14?! От мен толкова в темата. Смисъла е 0. да уточним търси се талянка със скъпа поддръжка а в същото време се гледа поддръжката да е евтина..... Turn off this option! iPhone Turn off this option! Edited July 4, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 да уточним търси се талянка със скъпа поддръжка а в същото време се гледа поддръжката да е евтина..... Turn off this option! iPhone Turn off this option! Мда. Защото по принцип поддръжката на един автомобил е или скъпа, или евтина. Всеизвестен факт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Да ама при среден клас автомобили няма как да е евтина Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Мда. Защото по принцип поддръжката на един автомобил е или скъпа, или евтина. Всеизвестен факт. не думай....а след като явно си запознат с всеизвестните факти не е зле да се запознаеш и с малко факти относно алфа ромео, ако не ти се занимава ще ти синтезирам всичко в едно - всеки алфист рано или късно сменя марката дори най-големите мазохисти... въпреки всичко ти желая безаварийни щото ако не случиш на читава като нищо жените ви на теб и майсторите на въпросната марка могат да почнат да си разменят рецепти , ще си станете близки приятели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Има ли смисъл да се заяждаме? Много добре разбра какво съм написал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 не се заяждам като я настъпиш здраво гледай да не пуши супер много , от една страна е нормално да изпуши при рязко тръгване/настъпване щото е печка но пуши ли равномерно докато си натиснал газ до дупка бегай от тоя дизел с 200..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 ...като нищо жените ви на теб и майсторите на въпросната марка могат да почнат да си разменят рецепти , ще си станете близки приятели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Хахахаха злобил винаги ме кефи много в изказванията си На моменти ми е кеф да го бъзикам, но и тогава ме кефи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 (edited) Да се намеся и аз малко късно, ама тея дни имам доста задачи и нямам време за форума. Напълно покрепям злобила за километрите. В Европата средния пробег е 30 000 на година, което е красноречиво че има доста, които вътят и повече. Един дизел да го продават на 6 години там значи е на поне 300 000+ километра. На 10 години ако е тя със сигурност е на поне толкова, въпреки че там вече ги продават заради годините, повишаващите се разходи и вдигането на данъците специално в Германия като подмине 10 години. Много не били карани, рязали тополката пред гаража, баба докторка ходила до супера на 2 седмици веднъж са митове и легенди. Онея ги купуват да ги карат яко. Не мога да се съглася, за това че кола втора ръка трябвало да се купи видиш ли задължително от Германия и на ход. Понеже давате примери и аз да дам, колегата купи кола от Германия с пълна сервизна история в Пежо, реални километри, преглед за Германия още 2 години напред и т.н.. Само поради тоя факт, колата беше поне с няколко хилки по-скъпо от това, както вървяха тук. Още по път от Германия думна алтернатора, 800 евро смяната + труд понеже там ремонт на алтернатор не съществува като понятие, а само нов. Всичко добре, дойде колата пълно обслужване тук, ремъци, масла, ролки, филтри и т.н. обичайните. Еми после като взе да се поврежда едно след друго, хайде още 2 ката. Да не говорим, че и до ден днешен климатика не работи, защото тръбите му се бяха разложили от хубавата немска сол по пътищата и са изгнили, въпреки че купето няма ръжда. Като теглим, чертата му излезна колкото да си беше купил още 2 такива от Италия и да им направи основен ремонт на мотора. Ай мерси, всичко е на късмет и това, че била от Герамния и на ход ама съвсем нищо не значи. За моята кола по-горе писах, реални ли са не са ли реални километрите не ми пука, от Италия е, всеки ден си я карам, 5 години вярна служба и не мога да се оплача. На път не ме е оставяла, ръжда няма никъде понеже е карана в Милано, купих я на цена по-ниска от тея в Германия и с доста повече екстри, от тея дето ги продават там. Щото за нискобюджетна кола като моята, в Германия масово бяха тогава и с ръчни стъкла, кво да говорим за клима. Друг пример, на мой най-добър приятел купихме Вектра Б преди 6 години. Вечерта излезе обявата в мобилето, на сутринта бяхме в салона и я гледахме. Не беше барано нищо по нея, беше чукната в преден ляв калник, беше мръсна, в багажника имаше иглички от борчета, явно карана в гориста местност в Италия. Запалихме я, като отворихме капачката за маслото, валовете бяха като нови и я капарирахме на момента. Еми какво да ви кажа, моя приятел дори ангренажа не смени, като свалихме капаците, ангренаж водна помпа бяха току що сменени. Така и 5 години не го смени, чак миналата година, сложихме само ново масло и до сега си върви без спирка и сериозни проблеми. Сменихме разни неща по окачването ама за толкова години по нашите пътища е нормално. Така, че аз лично съм за коли купени от тук. Гледаш, избираш и ако ти е на късмет караш безгрижно. На колко километра е хич не трябва да ни пука, стига да е ПОДЪРЖАНА. Дали е запазена е много относително. Относно Алфата Ангел, ако може да си позволи 3.2 бензин подкрепям с 2 ръце!!! П.П. Едно перфектно БМВ дето го имаше и в продавалника едно време. Да го увековечим докато не са го изтрили. Edited July 5, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 не се заяждам като я настъпиш здраво гледай да не пуши супер много , от една страна е нормално да изпуши при рязко тръгване/настъпване щото е печка но пуши ли равномерно докато си натиснал газ до дупка бегай от тоя дизел с 200..... Настъпал газ до дупка какво ще рече? В червеното да я карам на 2-ра? Или просто да настъпя педала до долу и да си сменям скоростите както трябва. Аз в града такава скорост не мога да развия... Нещо друго? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 На място, изключена от скорост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Погледни и 360 Модена. Няма да са на повече от 20 000 км за 10-тина години. Знам къде има и тънки стелки - по 400 евро . След 2 седмици без нет, не успях да се сдържа . edit: Но поне за километрите ще си сигурен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Настъпал газ до дупка какво ще рече? В червеното да я карам на 2-ра? Или просто да настъпя педала до долу и да си сменям скоростите както трябва. Аз в града такава скорост не мога да развия... Нещо друго? да избягаш с 200 значи да избягаш със скоростта на бит пеерас ако колата пуши постоянно качваш се първа втора газ колкот може ако пуши през цялото време преминавай направо на следващата обява. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Васко, я ми кажи как би реагирал в подобна ситуация...не си ти тоя, дето разказва, но се опитай да влезеш в неговата кожа. Отиваш в софийски салон (коли втора употреба "нов внос") да си купуваш кола. Харесал си си една предварително. Продавачът-собственик на салона - много съмнителен...и външно, и в държането си. Цената на колата - подозрително евтина ; продавачът те уверява, че колата си е ОК и най-вероятно ще се наложи да се сменят течности, ремъци и т.н за всеки случай, защото не е карана дълго време. Оглеждаш колата - външно е ОК, не е измита, джантите са метални с нови зимни гуми, но пък оригиналните алуминиеви са в прекрасно състояние отстрани до колата. Оглеждаш отвътре...салонът - доста запазен за годините на колата. Решаваш да запалиш колата, за да чуеш мотора. Тъй като в момента на огледа времето е студено, а дълго време си карал все карбураторни коли, по инерция напомпваш 2-3 пъти педала на газта и завърташ ключа. Върти, но не пали ; пускаш, изчакваш 10 секунди и пак пробваш вече без газ - същото, върти стабилно, но не ще да запали. Продавачът се смущава и започва да се оправдава, че вчера лично я е запалил да поработи малко, защото е знаел, че ще идваш и изобщо е нямало никакъв проблем. Сяда той на твоето място и се опитва да запали - отново същата работа....върти, върти...и няма никой. След 3-4 минути неуспешни опити решават да вземат друг акумулатор от друга съседна кола и да опитат с него. През това време ти гледаш как реагира един твой познат, който си довел със себе си и който е сравнително вътре в нещата, за да ти дава допълнителни съвети - той клати отрицателно глава, което явно означава, че колата не си заслужава, защото вероятно има някакъв сериозен проблем. През това време продавачът е включил друг акумулатор и след още 2-3 минути опити, колата най-накрая запалва. Изпотеният от зор продавач продължава да те уверява, че това нещо се случва за пръв път и че колата си е палила досега от раз, на което ти разбира се не му вярваш и с право. На запален мотор започваш да пробваш ел.пакета - прозорци, огледала, седалки, фарове, климатик и т.н. - всичко си работи безотказно. Решаваш да покараш малко - продавачът не разрешава да я изкараш от салона, защото колата все още не е регистрирана, а на 300 метра по пътя има полицейски пост. Успяваш все пак да го убедиш, че в негово присъствие ще изминеш не повече от 150 метра и ще я върнеш пак в салона. Качваш се, излизаш на пътя, даваш газ, за да прецениш горе-долу по ускорението от 0 до 100 в какво състояние е двигателят - всичко е ОК, връщаш се в салона и започваш да разсъждаваш дали да я вземеш тази кола или не. Пробваш да отбиеш малко от цената, но продавачът и дума не желае да чуе, защото цената така и така е достатъчно ниска (което си е истина). Та, въпросът ми е - бил си се спрял на тази кола още отпреди...след странната случка със запалването, би ли я взел? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 да избягаш с 200 значи да избягаш със скоростта на бит пеерас ако колата пуши постоянно качваш се първа втора газ колкот може ако пуши през цялото време преминавай направо на следващата обява. Аз да "избягаш с 200" знам какво означава. За другото питах. Разбрах. Ще я закарам на сервиз в Сряда сигурно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Mидекс, не знам какво целиш, но най-вероятно не. EDIT: Сигурно от бързане си направил толкова много грешки. Май с 200 си писал! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Ще ти кажа какво целя - това е моята история, когато си взимах колата. Честно да си призная, след толкова дълги мъки да запали бях на косъм да се откажа, въпреки че бях гледал преди това колата с жена ми (която я хареса) и това ми беше второто ходене за самата покупка. И не се отказах не заради това, че цената беше ниска и прецених, че какъвто и да е този проблем със запалването, ще си го реша постфактум като я вкарам в сервиз, а най-вече заради това, че поради факта, че още нямаше регистрация, бях отишъл с втори човек с платформа (Пловдив-София-Пловдив), за да я докарам и регистрирам тука. По-интересното обаче е продължението....Въпреки, че почти бях сигурен, че колата има някакъв сериозен проблем със запалването - свещи, бобини, разпределители или др.....или пък нещо, свързано с подаването на гориво, след като се върнахме в Пловдив и реших да отида да я регистрирам, врътнах ключа (вече без газ) и пална още на първото завъртане все едно нищо не е било. След регистрирането я закарах в сервиз за профилактична смяна на всички течности и ремъци + ролки. При обстоен преглед се оказа, че единственото нещо, дето трябва да се смени в тази кола е един заден лагер, който виеше при по-висока скорост - нищо друго! От тогава минаха 3 години и освен този лагер не е излезнало нищо друго за смяна, а относно паленето - за тия 3 години сигурно съм палил хиляди пъти в пек и студ и абсолютно винаги е палила на 1-вото или най-много на 2-то завъртане на маховика и то ако е много студено. Така че нещата понякога на пръв поглед изглеждат много зле, а всъщност впоследствие съвсем не се оказват такива. Не казвам, че това е правило - може би просто съм си имал късмет. Когато взимах пасата, таман се бях навил на един, но тъй като продавачът много ме омайваше с разни приказки, как си я бил докарал на ход от Холандия, как можела да върви и по-добре ако се отворело повече кранчето на газовата (Боже каква глупост щях да направя да си взема кола с газова, че и точно тази, дето вървеше по-зле от старата ми Дачия)...та, реших да я закарам на сервиз да я разгледат по-обстойно. Оказа се, че двигателят е измит идеално (явно предишния ден)...нещо, на което аз не бях обърнал внимание, а като я разгледахме отдолу се видяха едни правении - не ти е работа, тук-там ковнато пиронче да не се изръси някоя ламаринка на пътя, някоя и друга видийка за да не падне някой тампон там....абе, подготвено по най-нескопосания начин за бърза продажба. Както и да е, взех друг пасат (без никаква газова и пак след преглед в сервиза) - излезе хубав. Така че не го плашете толкова много Ангел, че всичките били такива развалини и после щял да си има много проблеми и харчове с непрекъснати смени на части и т.н. Ако си избере нещо по душа и преди покупката го вкара в сервиз за обстоен преглед, мисля че няма какво чак толкова да се притеснява, а и съм 100% сигурен, че няма да навърта повече от 5-6000к на година (основно в града) и то без разни изцепки по светофарите или на митницата, така че не виждам при това рехаво каране какво чак толкова ще му се налага да сменя... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Направо ме нави.Сряда съм в сервиза. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Не бързай...изчакай Васко пак да те развие... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) мидекс и ? пак не схванах .... тва че твоята е излязла читава трябва да значи че всички са такива или? пс: не навивам или развивам никой тва е мое мнение нито ще я карам аз нито ще я ремонтирам все ми е тая. и подчертах 2727 пъти че не съм фен на бмв а предпочитам немски аятомобили като цяло стига сте повтаряли едно и също.... Edited July 6, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAZ Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Оф и аз преди да си купя колата се наслушах на всичките онези "разбирачи", които знаят всичко за дадена марка, но в крайна сметка опрях до едно Ангеле - кой дава парите. Ако не аз самия си финансирах начинанието - то определено щях да се вслушам в мнението на този, който е решил да ми направи подарак - автомобил и то не какъв да е, а трибуквен - немски. Уви, желаещи нямаше, но пък много хора бяха решили, че помен се прави с чужда пита. Е да, ама не! Вземи си това, което ти е на сърце, защото ти си си събирал парите, за да си купиш колата и ти си този, който ще я кара и поддържа. Не ставай роб на марки само, защото те са модерни и някой ги смятат за велики и уникални. Хората нямат фантазия и си купуват предметите, които околните притежават. Но това дори и ти си го установил гледайки преминаващите автомобили, за не повече от 5 минути на някой по-оживен (за Пловдив) булевард. В този ред на мисли евала му правя на TED, той си взе машина, която не се вижда на всеки ъгъл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.