TAZ Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Трупат постове и страници на твой гръб. Ние с Пламен ти казахме към коя страница трябва да споменеш, че май ще си вземеш еди-коя-си кола, а ти още на 20-та страница постна снимки ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) Интересна логика при положение, че именно в България в един момент беше най-големият пазар на автомобили втора ръка в източна Европа - Горубляне събираше по 20000 коли. Единствените факти които си дал до момента е че шкодата ти е на 140 000км реални които ти си навъртял последните 10 години , никви други факти не съм виждал освен общи приказки. А 140 000км разделени на 10 години са средно 14 000км/годишно което е малък пробег и е напълно нормално колата ти да е в топ състояние , тука не виждам нещо грешно като разсъждения да не говорим пък за изказването ти как говоря като автоджамбазим щото е абсурдно , явно не си общувал чак толкова много с такива , самият факт че ме сравняваш с такъв даже леко ме обижда но ще приема че си бил афектиран в момента в който си писал поста си В България също има автомобили по салоните които са хубави обаче идва моментът че са на цената на немски такъв продаван от частно лице немец с истинска сервизна история а не купена по пътя за българия от румънски цигани , та точно поради тая причина кола от салон в българия НИКОГА по-добре да си я докарам аз. Тука го има и момента че евентуално ако говорим за доста нови и скъпи коли примерно има 1-2 Софийски които са качествени макар че силно ме съмнява ако имам парите за нова С-класа 500 да си я взема от тук ....... И да всички дизели които са на цени под примерно тия в мобиле.де са на поне x2-3 на километража. Друг е въпросът че никой не иска да го осъзна това и винаги се гледа възможно най-евтиното без да се мисли че това са сравнително нови автомобили и ремонта им не е като на лада 2105 който можеш да си направиш сам само с чук и отверка.... хубавите и запазени автомобили държат цена над средната пазарна , именно поради тая причина ако ще говорим за коли отваряме мобиле.де/мобиле.бг и почваме да гледаме на по бира да видиш че в момента си в грешка , първите 1-2 страници с евтинийка се пропускат ако искаш да ти е мирна главата. едит : Точно. Щото Вокса сам си видя че запазените 330ци-та държат абсурдно висока цена и след 3-4 огледа явно рязко е осъзнал защо е така и ква е разликата между тия от 10 и тия от 14 , така е при повечето марки/модели..... Edited July 3, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 А и за репликата, че сме разправяли, че имало коли които излизат на пазара просто щото собственика си купува новия модел... Има, ама те не са на тази цена. Тези коли в този ценови диапазон за който е темата са от поне 2ри собственик. Нека не бъркаме нещата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 дит : Точно. Щото Вокса сам си видя че запазените 330ци-та държат абсурдно висока цена и след 3-4 огледа явно рязко е осъзнал защо е така и ква е разликата между тия от 10 и тия от 14 , така е при повечето марки/модели..... Не съм гледал такива за 13-14. Гледах 2 купета за по около 10, което според мен е нормална цена за кола на 10 години и за нищо не ставаха. Тоест. Тая дето беше внос от Италия за нищо не ставаше. Тая, която беше внос от Англия направо бях готов да я купувам. Освен да си купя един Голф 3-ка за 9 - 10 000лв, че то явно толкова му е цената ако е запазен. Долу пред блока имаме Голф 2 на 28 години, на 280 000км. 95-та на 210 000 е внесен от Германия. Ако щете ми вярвайте. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Голф2 общо взето е друга бира. Недей го намесва. Това е една от най идиотоустойчивите коли които съм виждал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Заради километрите го споменах. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) Бъзикам аз колегата, че излишно се зарибява да попълва сервизната книжка на неговата. Никой няма да я вземе на сериозно Стига с тези презумпции. От Германия били хубави колите. В Германия няма мундари, произвеждат ги по калъф всички, нали ?. Ще си купя нова кола и ще знам, че като и изтече гаранцията ще я сменя отново за нова, но ще си я къткам и пазя ? Напротив, ще и стопя лагерите, докато е гаранционна няма да се притеснявам, след това да я мисли друг, от мен се иска да и правя задължителните профилактики. Дори и да не я продам веднага, ясно е, че до към 120-140 000 км не ме чакат сериозни ремонти. Радвай и се, продавай след това и да се спасява следващият собственик. Да, защото е германец и има пари например, няма да взима най-най-евтините и измислени части, но все пак проблема не е в това което ще смени, а в това което все още не се е счупило и не е ясно и колко живот му е останал. Това за километрите е такова гадаене, боб ли хвърляте или по звездите четете? Аз живея на 10 километра от работа, предишната ми квартира беше на 3 километра. Единият ми колега е на 30 километра, има жена и деца, тя също му кара колата. Идеята ми е, че както има хора живеещи на големи разстояния, така и има такива на малки. Всичките обаче си сменят колите в даден момент, и е съвсем нормално да има коли с всякакъв пробег. Което не означава, че тези с малкият пробег могат да искат звездни цени за колите си. Всъщност могат, но друг е въпроса кой ще им ги даде Edited July 3, 2013 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 @djadomraz: Не разбирам защо ми го напомняш това и какво общо има твоя Авенсис със спортно купе. А споменавам само, че на едни и същи години автомобил може да бъде и на 300,000км и на 40,000км... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) ***БЕЗ УДАРИ***РЕАЛНИ КИЛОМЕТРИ***ПЪЛНА СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ*** Цената на този автомобил е съобразена с кризата, смяната на правителството и предстоящите летни отпуски (и важи при плащане в брой) ! ! ! Тия хора нямат жал към нежната ми психика. Одеве щях да се залея с кафе като го прочетох това. ________________________________ Днеска ми е ден (няма работа) >>> лъскачка > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368689347705457&f1=details&slink=3e3867още една италианка > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11352716275552559&f1=details&slink=3e3867с и фейслифтче > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368259375896547&f1=details&slink=3e3867 сервиз на ситроен обслужва ауди?! > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368516389239378&f1=details&slink=3e3867 аз какво си харесах > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369120804770607&f1=details&slink=3e3867 дизелче купе 2005 > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366011436548587&f1=details&slink=3e3867 голяма лъскачка > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11370529500267255&f1=details&slink=3e3867 Edited July 4, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Всичките GT-та съм ги гледал. Оная Швейцарската е много хубава, като изключим това, че е с най-големия двигател и ми отпада от списъка веднага.Това дето си го пуснал като фейслифт не е фейслифт май. Алфа ГТ няма фейслифт, като се изключат две специални ревизии. Blackline и Cloverleaf. И още една за Япония само, но те се различават по интериора предимно и по елементите по екстериора (фарове, джанти). Не е като при BMW примерно.Тва Мини изглежда много добре, но някакси не ми се рискува с Мини. Също толкова екзотично, колкото и Алфа-та.БМВ-то дизел купе го видях. Най-голямо впечатление ми направи сантименталната стойност, която представлява за продавача. Даже си е сложил снимка с нея в обявата. Мислех да ходя да я гледам, но се отказах като видях Алфа-та. Сега като се замисля, нищо не ми пречи. Утре може да ида да я погледна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) Дам, ебаси... сива е 1000 пъти по-добре от черна! Сефте виждам, чак такава разлика от смяна на цвета просто. ако 2.0 бензин ти е голям мотор .. 3.2 нз какво е Минито никаква екзотика не е, супер здрава количка. Дизелчетата на БМВ...какво да каже... искат си диагностика. Хвърляш ги в сервиза и после ги мислиш. Нз що въобще не гледаш аудито, много практична колица са тия а3ки. ____________________ Впрочем, не разбирам щом ще се карам малко и рядко тая кола... какъв беше проблема с големите бензинови мотори и разхода?! Че някакси не си го преставям това. Щото ако е данък, поддръжката и т.н. то няма никакъв смисъл в предложените по-горе коли и дори в типа на търсената кола. Моята логика е ... като караш 5000км на година , що да не ги караш с 3.2 v6 240bhp или с 3.2 прав 6так 320bhp? Барем като караш малко, кефа да е голям. Защото за тия 5000км я ги има, я ги няма разликата между 8 градско и 16 на 100 градско!? Какво й е? Edited July 4, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Дам, ебаси... сива е 1000 пъти по-добре от черна! Сефте виждам, чак такава разлика от смяна на цвета просто. ако 2.0 бензин ти е голям мотор .. 3.2 нз какво е Минито никаква екзотика не е, супер здрава количка. Дизелчетата на БМВ...какво да каже... искат си диагностика. Хвърляш ги в сервиза и после ги мислиш. Нз що въобще не гледаш аудито, много практична колица са тия а3ки. ____________________ Впрочем, не разбирам щом ще се карам малко и рядко тая кола... какъв беше проблема с големите бензинови мотори и разхода?! Че някакси не си го преставям това. Щото ако е данък, поддръжката и т.н. то няма никакъв смисъл в предложените по-горе коли и дори в типа на търсената кола. Моята логика е ... като караш 5000км на година , що да не ги караш с 3.2 v6 240bhp или с 3.2 прав 6так 320bhp? Барем като караш малко, кефа да е голям. Защото за тия 5000км я ги има, я ги няма разликата между 8 градско и 16 на 100 градско!? Какво й е? За Швейцарската говорех. Тя не е 2.0, а 3.2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11361041744757579&f1=details&slink=3e36ls На мен лично черните повече ми харесват от сивите. Екзотика си е, тук не става въпрос само за двигателя. То и този на Алфа явно е доста разпространен, но останалите чарколяци... По-големия двигател не е само по-голям разход, както най-вероятно знаеш. По-често се сменя маслото, определени части са доста по-скъпи и т.н. А при 3.2 на Алфа и Дизеловия 1.9, нямало голяма разлика пишат из града, защото тоя дизел имал много голяма мощност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Никва логика за разлика в интервала на обслужване няма. Интервала ти зависи от стила на каране и циклите на натоварване на мотора + пробега. А не от обема на двг. Ти лафове за 150кс дизел, че върви колкото 240 атмосферни v6...даже не е смешно, тотално жалко е ако го вярва някой. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 бате нЕма начин 1.9 печка да върви колкото 3.2 бенз не и в тоя свят.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Аз никъде не съм казал, че вървят еднакво. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) ММммммммммммм,....... дааааа..... + и след т'ва трагедия >>> ______________________________(защо клипчетата вече не се виждат, а седят само като линк?!) Edited July 4, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 На мен лично черните повече ми харесват от сивите.Да и трябва да я миеш всяка седмица. Сивата и да пропуснеш месец-два не е голям проблем. На черната всяка капка личи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Да и трябва да я миеш всяка седмица. Сивата и да пропуснеш месец-два не е голям проблем. На черната всяка капка личи Ми освен да чакам да се появи сива, която да става за нещо и да си заслужава да я карам на сервиз. С тая скорост на публикуване на обяви (1 обява на 2 дни), ще чакам до толкова, че ще мога да си купя Brera за 8000лв и тогава изобщо няма да гледам Alfa GT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Обаче всичките новите се гасят сами на светофарите Забравих как се казва тая функция Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAZ Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Само ако е автомобил произведен след 2011 година. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Може и на друг да се монтира до колкото знам. Един познат си е сложил.kotora, да не си объркал темата? Защо го споделяш тук това? Темата за общите дискусии е под тази. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ако те кефят алфите... http://www.cars.bg/c347409 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Не знам дали знаеш колко струват поправки по окачването на тая 159-ка... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) 120лв носач? Кво му е? http://www.mister-auto.bg/bg/nosach-okachvane-na-kolelata/alfa-romeo-159-1-9-jtdm-16v-136kc_v19471_g273.html Преден амортисьор > http://www.mister-auto.bg/bg/predni-amortisyori/alfa-romeo-159-1-9-jtdm-16v-136kc_v19471_g900001.html Съединител 300лв? > http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel/alfa-romeo-159-1-9-jtdm-16v-136kc_v19471_g479.html И ? Edited July 4, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 120лв носач? Кво му е? http://www.mister-auto.bg/bg/nosach-okachvane-na-kolelata/alfa-romeo-159-1-9-jtdm-16v-136kc_v19471_g273.html Преден амортисьор > http://www.mister-auto.bg/bg/predni-amortisyori/alfa-romeo-159-1-9-jtdm-16v-136kc_v19471_g900001.html Съединител 300лв? > http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel/alfa-romeo-159-1-9-jtdm-16v-136kc_v19471_g479.html И ? Определено не са само това частите по окачването на Алфа 159. 156 има 6 тампона отзад. Тая сигурно има още повече. Супер сложна и скъпа е поддръжката на тоя автомобил. Затова и изобщо не ги гледам. http://www.youtube.com/watch?v=MOv4A_NFswY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.