kotora Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 (edited) Ами ся имаме едно рено 19 на което май са му махали таблото и по павета не мога да чуя радиото Та представи си тва BMW след 1 година по пловдивските раздрънкани павета как ще е. Едит:Сбърай пари и взимай кораб(сивик 8ма) поне ще е малолетна Edited June 18, 2013 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Казах, че проблема не е в събирането на пари, а в желанието да ги дам за кола. Сивик-а от 2005 също доста стабилно си дрънка по паветата, та не ми го хвали. И тва без да му е сваляно таблото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 Какво аз? Не разбрах. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 (edited) Има проверени сервизи, с точните и коректни хора. Питаш и ти се казват. Не само за БМВ, каквото им закараш няма да те върнат. Не всички са маскари. Цедено, нецедено... кой какво разбира?! Щото може 10к км на годината да се карат със смяна макс на 3500 оборота, а може и на 6500, все пак. Аз кола страх от километри да има не съм виждал ама от липса на поддръжка всяка припада. @w00x ако помниш, бях ти дал примерна разбивка какво тепърва чака на теб ако вземеш кочина е39. Според мен каквато и кола да вземеш трябва така да си подготвен за тоталка. Естествено при положение ,че си я проверил в сервиз няма да ти се струпа всичко на веднъж ама да имаш идей какво може да се очаква в най-лош случай. И CLK е много приятна кола. Голфа си беше провокация --------- И впрочем, дебни си обявите и прави огледи и карания. Няма как да избереш по-добре кола. Тук каквото и да се напише е безплатен стойност като никой не знае конкретна кола. Edited June 18, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 (edited) Нищо Зададох въпрос на който знам отговора всъщност Edited June 19, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 (edited) Както казаха това с обръщнето на волана е голям фил. Мога да гарантирам, че после все нещо няма да работи и да е както трябва. Особенно на такава нова кола, като ги знам и "обръщачите" какво творчество ще прояват. После иди се чуди какво става, фирмен сервиз или подобно забрави да ти открият проблем при подобна интервенция. Запазена кола от Англия? Да бе да, пък купетата така ги пазят, че сигурно само в Норвегия и Финландия имат по-изгнили коли. Щом сега не ти се дават пари да я купиш какво остава за след това? Нали се сещаш, че един автомобил не е HTC One да го купиш и готово. Имаш масла, филтри, гуми, застраховки, винетки и все трябва да се дава. Или после и тогава ще има трябва шарнири да сменям ама не ми се дават толкова пари.... А пък и щом до сега не си взел кола явно не ти е много необходима. Ако ти трябваше да ти върши работа нямаше да се чудиш толкова. За последно да кажа кола колкото и да избираш е на късмет. Ако ще в БМВ сервиза преди да я купиш, да ти кажат, че всичко е като ново, не е гаранция, че като я земеш няма да почне да се разпада. Дори и най-здравата кола ако предния собственик и е взел здравето, после ти ще наливаш пари като за световно. П.П. Ето един много запазен английски мергел с бонус към него http://fakti.bg/avto/68976-mercedes-benz-e320-cdi-na-koito-ne-moje-da-se-ustoi Погледнете калниците колко са "запазени", тавана също. Edited June 19, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Ебаси драмата, ти кола ли ще си взимаш или жена? Ако ти е първа кола, не се хвърляй толкова, ако питаш мене, че после бая разходи има по нея, каквото и да ти разправят. От брат си да я вземеш, щом е втора ръка, всичко може да се случи! Аз първия път като си взимах исках мега бюджетна кола, взех си Голф 3 за 2200 лв и останах много доволен. Втория път имах бюджет до към 7000 лв, взех си А3 за 6000 лв. Не съм мислел конкретно какво искам да взема. Имах някои идеи за А3 или Голф4, но гледах и Мазда, и Хонди, всичко, което ми беше в бюджета и изглеждаше добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 .П. Ето един много запазен английски мергел с бонус към него http://fakti.bg/avto/68976-mercedes-benz-e320-cdi-na-koito-ne-moje-da-se-ustoi Погледнете калниците колко са "запазени", тавана също. Ти прочете ли я тая статия изобщо? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Скоро толкова глупости накуп за нещо от подобен тип не са изприказвани... Ангеле, като гледам така ти самият не си наясно какво искаш. Как очакваш другите да ти дадат смислен съвет? Дотук сме наясно, че скутер, тротинетка, скейт, гредер, трактор и Камаз не ти трябват. Аз лично съветвам да НЕ гледаш английски коли. И причината не е състоянието им - има перфектни за без пари. Послушай Васко - каране с десен волан е .... за мен лично малоумно в България. Малко се посвених да го кажа на селския поп, който си взе БМВ 730Д за 11000 лева. Не защото е поп, а защото ми е приятел. За обръщането Васко мисля 3 пъти вече обяснява какво безумие е... И си вземи кола от България. По-евтини са от Германия. Има страхотни оферти. Особено при неизплатени лизингови вноски и конфискация. Че и за пазарлък мегдан има. На първо място - РЕШИ КАКВА КОЛА ИСКАШ! Не каква марка, а каква кола - за червеното сако, за града, за Какао бийч, за какво по дяволите ти е нужна? Оттам вече може да ти дадем по-подробни и най-вече СМИСЛЕНИ съвети. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 ..за червеното сако, .. Хубаво, че спря до сакото, а не отиде и по-надолу. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Бреееее, днеска гледах едно сузуки Суифт 2007 ... много приятна количка... ама не е лъскачка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 мейд ин ловеч ма разправят че коврите не им падали бикините като ги видят... ако вземеш англичанка с радост ще следя темата , най-вероятно сагата ще е дъъълга.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Ако вземе англичанка може да го насоча към едни "факири" ... пък и ще се разпита ако се наложи и за други. При БМВ общо взето обръщането при някои модели не е толкова трудно защото им даже заготовки в щита пред мотора за корминлия прът , място за инсталацията и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Няма начин у нас разглобена кола до такава степен да е същата след сглобяване. Дори без да се мести нищо. Ако ще и фабрично да е предвидена за обръщане. НЯМА НАЧИН. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 (edited) и друг път съм ги чувал тия истории със заготовките.... заеби тая работа , дори едрите части да се прехвърлят лесно после има 100 дреболии по интериора и екстериора които ако не бъдат сменени ще изглежда тъпо , а както всички знаем дреболиите фърлят най много пара. kotora също е прав , до 1 година по нашите пътища тая кола ще почне да скърца от всяка възможна пластмаса което не трябва да се подценява щото нямат управяне после а тия звуци мен лично ме подлудяват. Моята петица я взех доста запазена и вече след година и нещо скърца смятай при тебе как ще е положението.... и понеже никога не си имал кола на тия 10к си приготви още поне 2 за каско , го , техно тест , масла на скорости и двигател , накладки , водни помпи и т.н водната помпа при бмв е консуматив и слаба част редовно дават фира и оставаш някъде да чакаш пътна помощ. има още доста неща по тая 3-ка които изглеждат елементарни но струват доста , оригинална ксеноноеа крушка е ~ 250 пари примерно Edited June 19, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Ако вземе англичанка може да го насоча към едни "факири" ... пък и ще се разпита ако се наложи и за други. При БМВ общо взето обръщането при някои модели не е толкова трудно защото им даже заготовки в щита пред мотора за корминлия прът , място за инсталацията и т.н. Това е и причината да гледам единствено и само 2 модела на БМВ от Англия. Други коли не гледам, защото нямам намерение да карам с десен волан, при положение, че колата смятам да я карам предимно извънградско. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Това ден през ден или 3 пъти в годината? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Ако карането е рядко, не виждам смисъл в набутването за кола, на която редовно трябва да й плащаш данък, застраховки, винетки, технически прегледи и т.н. Да не говорим, че ако я изкарва на 2-3 седмици веднъж, през зимата трябва и да й дозарежда допълнително акумулатора, ако пък няма гараж и стои навън, нещата стават още по-кофти.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Чек' са, в следващите 120 поста ще ги установим тия параметри. В смисъл много по-забавно е отколкото в 10 реда... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 К'во толкова...де що са страници - пред нас са...все още сме на третата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Това ден през ден или 3 пъти в годината? 1-2 пъти в месеца. Просто ако реша да ида някъде за Събота и Неделя, да има с какво. Също така, ще си я карам при нужда през седмицата. В час пик не карам. Ако карам градско, ще е след 9. Трябва ли да използвам автомобилът за работа, за да имам такъв? Много интересни хора.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Не се правим на интересни. По твоите предвиждания "1-2 пъти в месеца" предполага, че често може да не е и 1 път в месеца, а колите са направени, за да се карат, а не да стоят ; оставяш ли я продължително време, започва да ръждясва не само по купето, а навсякъде където се сетиш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Не съм казал, че се правите на интересни, а че сте интересни. И не ти в частност.Аз нямах предвид 1-2 пъти в месеца ще се казвам на нея, а че 1-2 пъти в месеца ще се кара на дълги разстояния извънградско. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Дотук можем да видим, че ти трябва малка градска кола. Като в тоя спектър визирам реалните необходимости, не лиготии. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 (edited) Suzuki Swift Sport 16v https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRFnL2myB_2V03lfSgkAj3Jv7EBNSPqmtGhOrLggTwmtHw19GJb Мнооого исках такава ама нямах парите като си купувах колата. ИДЕАЛНА градска кола. Edited June 19, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.