Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Чета, чета, чета и само 2 неща ми минават през акъла

 

sextuple_facepalm.png

и че може се напише ново "битие и страдания ....."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Айдеееееее... изплашихте го и за тая. Поне му кажете, че която и да купи няма да е като нова, ся да не излезе, че само за алфата се плюе.

Link to comment
Share on other sites

Сега гледах няква алфа в мобиле.де за 2500 евро.Явно им излиза сметката ;) 5к лева+800 транспорт друго нищо не барата ей ти 2к печалба от въздуха.

Link to comment
Share on other sites

Айдеееееее... изплашихте го и за тая. Поне му кажете, че която и да купи няма да е като нова, ся да не излезе, че само за алфата се плюе.

 

Е, разбира се.

То някои чисто нови, на по 200км. ги привикват за това-онова, та какво остава за 6 годишен таралясник :grin:

Каквато и кола да купиш, винаги си се набутал, най-малкото ти го е набутала държавата :laughing:

Ако си купил някоя като тази горе, после ти го набутват и в сервизита... Абе голямо бутане пада.

Алфите са готини, само да случиш на пазена и гледана, а не на драна от някой рацер.

Link to comment
Share on other sites

w00x-e тая поне си я харесал, водия до сервиза... поне да знаем със сигурност дали е дарак. Че ако трябва да харесаш друга ... става дълга и широка.

Link to comment
Share on other sites

Аз само не знам как така ги смятат тия нашите форумни разбирачи километрите... Като няакви скенери са, направо все едно са тахографи....

 

Една малка справка - колата ми е почти на 10 години и е на 142000 абсолютно реални, минати от мен километри. Над 90% чисто градско. Воланът ми е прилично износен, да не говоря кожата на скоростния лост и самият той как е полиран. Колата си е в перфеткно състояние, но вече й е време за нов съединител. 

 

На Иван Нетруут колата сигурно гони 350000 километра. Питайте го на колко години е. И кога той смени съединител.

Link to comment
Share on other sites

Какви са разстоянията тук и в Германия, Италия, Швейцария?

На някои определени модели, воланът "говори" страшно много за километрите. Има коли, на които и на 200000 воланът е като нов и когато започнат да ти предлагат същия модел, на 130000 със напълно изтъркан волан, веднага ти се изяснява, че нещо не е читаво и започваш да гледаш и други неща.

Друг признак - я отвори mobile.de и виж там на какви километри са колите над 5-6 години и виж тук същите модели на същите години на какви километри са. Дет си вика там от 200к почват, тук над 200 няма... А и познавам един от главните хора, които се занимават с въртене на километри и сигурно няма салон, който да не води при него табла за "корекции". Кола в салон на реални километри няма.

Иди се разходи до 2-3 салона, виж в какво състояние са колите, виж какви километри ти обявяват и тогава кажи дали въртят или не.

 

Еййй и още един пример да дам - мой приятел, работи в една фирма за козметика и такива неща. Служебни Пежо Партнер, купени чисто нови /той се качи да я кара на 12км./ Карал я е 7 години и последно беше на 387000км. Направиха бартер с доплащане с един от салоните в Труд - взеха други 6 коли и върнаха шестте Пежа. Точно след два дни, Пежата се продаваха в нета, а може и още някое от тях още да се продава на по 134000км.? Колата изглежда супер запазена /специално неговата/, защото си е педант и всичко се следеше стриктно, включително никакво пушене вътре и т.н. Обаче въпросното Пежо при последната смяна на ангренажа, майсторът нещо блял и прескочили 2 зъба. Направо му е*а майката на мотора. Оттам отваряне, събиране със стари части, колкото да тръгне и толкова. Колата едва вървеше и повече от 110 не можеше да вдигне на почти надолнище. Иначе не пуши и работи сравнително нормално. Та тази кола, в това състояние на реални почти 400000км. се продава за перфектна, на 134000км.

Link to comment
Share on other sites

В този Юта Кар ходихме с един приятел да гледаме Lancia за него. Такава трагедия е този салон, просто не ми се коментира. Ланчата от завоя на салона като я видях беше с 3 нюанса на сивото, волана беше сменян, фаровете бяха матирани и изгорели и този като се изцепи, че е на 130 хиляди, така му се изсмях, че не знам как не ми скочи. Накрая след малък спор му предложих да я закараме в сервиз и ако тази кола е на 130000км. ще я платим веднага, без да гледаме друго, но ако е над тези километри директно ми я подарява. Този се обърна и си влезе.

Специално на Ланчите след 2001 им се пишат километрите на 5 или 6 места и това, че са обработили таблото, нищо не означава и закачи ли се да се чете на каквото трябва, всичко лъсва. Този явно го знаеше. Сега като гледам обявите на Юта, Ланчата я няма. Явно някой е изгорял.

Едната причина за ниските цени, на които се продават тук колите е, че джамбазите купуват евтино леко, а понякога не толкова леко блъснати коли, тук минават една "пълна промяна" и са готови. Лично съм виждал как свалят от един автовоз една Тигра, която беше помляна и след седмица тази кола се продаваше за перфектна и изглеждаше не зле. Другата причина е, че се купуват всякакви бракувани или наводнявани коли на безценица. Ако си мислите, че джамбазите вадят по 500лв. на кола, много жестоко се лъжете. Личното ми мнение е, че кола втора ръка се купува само от Германия при това само от частно лице. И там се навъдиха турци, сърби и руснаци, които държат салони и правят тукашните шмекерии. Като знам как италианците само доливат масло, а не сменят и как карат, никога не бих си причинил кола от Италия. Да, колите от частно лице в Германия са по-скъпи, но знам какво купувам. Евтино и хубаво няма, разберете го.

 

@w00x - досега Ангел Кьосев да ти беше докарал кола и да беше забравил тая тема.

Е тя ако беше лом, щяхме да я видим. :) Гледаме на място салона, дали са боядисвани елементите от вътре, от вън, дали двигателя работи равномерно на дизелите, дали свестят ролки, ремъци, климатика дали духа, дали свети таблото и т.н. Тази си беше ок.

 

На Диагностиката и аз ще ѝ видя километрите, не знам този какво си въобразява. :) Че на канал ще я закарам само ли?

 

Не го познавам Ангел Кьосев, а и сигурно ще ме накара да си търся сам. В Mobile.de намерих само една, която ми харесваше. 4700 евро. Не знам докарването колко е.

 

w00x-e тая поне си я харесал, водия до сервиза... поне да знаем със сигурност дали е дарак. Че ако трябва да харесаш друга ... става дълга и широка.

Ба, те ме наплашиха ся. Абонаменти за сервиза били, чупени били, наводнявани, блъскани, лом... Иначе мислех да я водя на сервиз и диагностика в Сряда. Сервиза уговорих, даже и плащането уговорих по банка. Утре със застрахователи смятах да говоря, за да може за 1 ден да я купя, регистрирам и застраховам. И джанти бях харесал, 18" нови O.Z. с гумите за 1200лв.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, аз просто казвам, че всичко е МНОГО относително. Разбира се, че има пипани коли и то не една и две, но това не означава, че непременно всички са такива! Затова давам този прост пример. И аз на оглед на кола на 10 години не бих повярвал, че е на 140000, но както се вижда напълно възможно е. Има страшно много хора и из Европа, които не карат много колите си. Карат ги често, но не на дълго - както в моя случай. Докато ето Иван, който редовно пътува от Босна дотук и обратно е навъртял 3 пъти по толкова на кола, почти двойно по-млада от моята. 

Link to comment
Share on other sites

И по всяка вероятност неговата е по-запазена защото като караш автомобил само на дълъг път е даже по-добре отколкото ако въртиш малко но в града. Моята след 2 месеца ще стане на 5 години и е само на 40,000км, стояла в гараж, поддържана в официалния сервиз как' си требе. Само че няма шанс да не нацелиш някоя дупка или да не я застържеш леко някъде - броните са ми е боядисвана поне 2-3 пъти до момента. 

Link to comment
Share on other sites

RaptoR-e , принципно не се възприемам като форумен разбирач но имам няколко приятел , подчертавам няколко които имаха и в момента също имат салони , имам и познати които обикалят по ПлоиФските салони и въртят километри та затва си помислих че може би мога да дам мнение което до някъде е мааалко по полезно от десетките мнения из темата на хора които автомобилите са им втора природа..... очевидно....

Принципно категоричността с която се изказваш понякога е силно пресилена , вярно при тебе може и да е така но  защо винаги смяташ че точно твоята гледна точка е правилната като в момента е повече от ясно че грешиш и то доста ?

 В смисъл за 10 години си навъртял 140 000км което прави по 14 000км/годишно което е смешно малък пробег дори за малки държавици без пътища като нашата , аз въртя по около 45-50К и то без да се напъвам и основно градско ай ся помисли малко в една нормална европейска държава в която има градове по-големи от България какви са разстоянията и по колко се кара , щото там коли се купуват за да се карат а не да се впечатляват мадами по кафетата и да се карат 2 пъти седмично , щото е скъпо удоволствие да притежаваш автомобил само за да го "имаш"..... в някой случаи хората пътуват дневно по 50-100-200км за да отидат на работа в едната посока , сметни за колко време се навъртат 150 000км.... за има няма 2-3 години.

 

А точно пък по автосалоните на които имало и хубави коли ще ти кажа само едно от Български автсалон кола НИКОГА ! При едни съвсем елементарен прочит на мобиле.де можеш да установиш че там колите са по-скъпи , е няма как една кола да се внася от Германия/Италия и там да е по-скъпо от тук , просто се купуват гробници за жълти стотинки и после тука се пудрят , в някои случаи дори по автосалоните не знаят какво точно ще пристигне с автовоза..... обаждат се на хората които им търсят в Италия/Германия получават оферта и получават 5-10 коли в насипно състояние които да набутат на някой като "нов внос" и "страшно запазена"........ 

Гарантирам че повечето дизели които са 5+ години влизат на поне 300-400 000км , тая Алфа е била на 158 може би 2008ма , сега само една шепа боб и гадател може да каже на колко е но в никъв случай на под 300 , аз талянски дизел на 300 000 не бих взел ако ще да е последната кола , не казвам че точно тая е лоша може и късмет да му е на в00кса въпросът е че точно заради милионници тръгват митове и легенди за трошливоста на дадена марка/модел.

 

 

ПС : Видене и само да те светна че една кола в ЕВРОПАТА за да се продава човека най-вероятно вече я е изплатил и е на над 250 000КМ и няма гаранция и не му се занимава , тотализирал я е или има някъв друг проблем , хубави коли за без пари не се продават никъде ...... тва за евтините коли от Германия е поредният гастербайтерски мит на нашите зидаро-мазачи , в Германия хубавите коли струват скъпо, в Германия отиваш да си вземеш истински запазена кола а не евтинийка пък квото стане.... не сме ние българите най-умните играчи да ходим да купуваме коли без пари щото Ханс има милиони ойро....иначе ако искаш милионници има колкот душа ти сака , отвори мобилето за съвсем рандом модел до 5 годишна възраст , първите 5-10 страници са именно такива , след като скипнеш тях стигаш до заветните 5-6 годишни коли на по 150 000км .... ма цената вече е друга. 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Аз виждам само един проблем в тази Алфа, дето вокса си е харесал - ще трябва да сменя червеното сако с жълто. :lol:

Чакам да дойдат разпродажбите и ще си купя лимонено жълто. Ама салона е бежов, та няма да стане това дето си го представяш.

 

RaptoR-e , принципно не се възприемам като форумен разбирач но имам няколко приятел , подчертавам няколко които имаха и в момента също имат салони , имам и познати които обикалят по ПлоиФските салони и въртят километри та затва си помислих че може би мога да дам мнение което до някъде е мааалко по полезно от десетките мнения из темата на хора които автомобилите са им втора природа..... очевидно....

Принципно категоричността с която се изказваш понякога е силно пресилена , вярно при тебе може и да е така но  защо винаги смяташ че точно твоята гледна точка е правилната като в момента е повече от ясно че грешиш и то доста ?

 В смисъл за 10 години си навъртял 140 000км което прави по 14 000км/годишно което е смешно малък пробег дори за малки държавици без пътища като нашата , аз въртя по около 45-50К и то без да се напъвам и основно градско ай ся помисли малко в една нормална европейска държава в която има градове по-големи от България какви са разстоянията и по колко се кара , щото там коли се купуват за да се карат а не да се впечатляват мадами по кафетата и да се карат 2 пъти седмично , щото е скъпо удоволствие да притежаваш автомобил само за да го "имаш"..... в някой случаи хората пътуват дневно по 50-100-200км за да отидат на работа в едната посока , сметни за колко време се навъртат 150 000км.... за има няма 2-3 години.

 

А точно пък по автосалоните на които имало и хубави коли ще ти кажа само едно от Български автсалон кола НИКОГА ! При едни съвсем елементарен прочит на мобиле.де можеш да установиш че там колите са по-скъпи , е няма как една кола да се внася от Германия/Италия и там да е по-скъпо от тук , просто се купуват гробници за жълти стотинки и после тука се пудрят , в някои случаи дори по автосалоните не знаят какво точно ще пристигне с автовоза..... обаждат се на хората които им търсят в Италия/Германия получават оферта и получават 5-10 коли в насипно състояние които да набутат на някой като "нов внос" и "страшно запазена"........ 

Гарантирам че повечето дизели които са 5+ години влизат на поне 300-400 000км , тая Алфа е била на 158 може би 2008ма , сега само една шепа боб и гадател може да каже на колко е но в никъв случай на под 300 , аз талянски дизел на 300 000 не бих взел ако ще да е последната кола , не казвам че точно тая е лоша може и късмет да му е на в00кса въпросът е че точно заради милионници тръгват митове и легенди за трошливоста на дадена марка/модел.

 

 

ПС : Видене и само да те светна че една кола в ЕВРОПАТА за да се продава човека най-вероятно вече я е изплатил и е на над 250 000КМ и няма гаранция и не му се занимава , тотализирал я е или има някъв друг проблем , хубави коли за без пари не се продават никъде ...... тва за евтините коли от Германия е поредният гастербайтерски мит на нашите зидаро-мазачи , в Германия хубавите коли струват скъпо, в Германия отиваш да си вземеш истински запазена кола а не евтинийка пък квото стане.... не сме ние българите най-умните играчи да ходим да купуваме коли без пари щото Ханс има милиони ойро....иначе ако искаш милионници има колкот душа ти сака , отвори мобилето за съвсем рандом модел до 5 годишна възраст , първите 5-10 страници са именно такива , след като скипнеш тях стигаш до заветните 5-6 годишни коли на по 150 000км .... ма цената вече е друга. 

И какво стана сега? Никва кола от салон. И никва кола от човек, че и те от салони са купувани по някое време. И никаква кола от Германия, че и там Турци и Араби продават. И от Италия никаква, че не пазят.

Само Англия, че там са им стриктни законите и няма как да покрият щетите, а и си ги пазят. Пък и ако са ударени, вървят евтино, че е по-скъпо да я оправиш, отколкото да купиш нова. Пак се връщаме на е46 купе от Англия.

 

Или да не взимам кола, докато не мога да си купя чисто нова от салона. Или пък да ида да си купя за по 450лв на месец един Ситроен Ц4, дето ще ми съдерат кожата после в сервиза с оригинални части 5 години по време на гаранцията.

 

Не мога вече да разбера какво искате да ми кажете, честно. Моля някой да ми разясни, защото се обърках.

 

Злобил, колата е била на 120 000 в края на 2009, както споменах. От тогава до сега - не се знае. Пък и то на диагностиката излизало в повечето случаи, та ще се разбере на колко е реално като я закачат.

 

А и това не е БМВ 5-ца. По-вероятно е едно спортно купе да е на по-малко километри от един бизнес клас седан. Така си мисля аз поне.

 

Забравих да кажа, че видимите части по колата бяха оригиналните. Най-вероятно никога не сменяни, та мисля, че има някаква надежда.

Link to comment
Share on other sites

Еми в Германия пък има много голям избор, чак се чудя дали да не си докарам една.Така или иначе щях да пътувам с един приятел,но пък галимацията е голяма :(

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

принципно говорех има и изключения

пожелавам ти да си купиш изключение щото другото се превръща в много скъпо хоби...

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Ангеле, забрави всичко, дето са ти разправяли досега 24 страници и започни разсъжденията си отначало, но не да разчиташ някой да те упъти в темата, а напълно самостоятелно. Основните неща, за които трябва да следиш на огледа ги знаеш, а и нали ще я закараш да я прегледа и специалист - остава само да си харесаш нещо и да го съобразиш с парите си, като не забравяш, че веднага след покупката ще те чакат и някои определени разходи, които няма как да избегнеш.

 

И не слушай нито Злобила, нито дедото и още някои - за мен те имат малко изкривено мислене и не представляват средностатистическата линия. То човек ако чете тука, ще каже, че само гробници на по 500+к километра се продават, дето чакат само да се качиш и да се разпаднат...

Link to comment
Share on other sites

Васко, именно ти си този, който се изказва абсолютно категорично, та затова аз дадох пример с ФАКТИ, който показва колко грешно разсъждаваш. Не знам какви приятели джамбази имаш, но знам, че всички са лъжци. Автоджамбазите по мое лично мнение са за трепане. НИКОГА на нито един от тях не съм повярвал, а не си мисли, че и аз не познавам такива. И ми е някак странно защо ти говориш ТОЧНО като автоджамбазин. Едно към едно. За последен път ще повторя, че КУПУВАЧЪТ е този, който трябва да внимава какво купува и да се пази да не бъде измамен. Между другото Ангел е прав - по твоята логика не трябва кола да си купува! Тия приказки за "кола от автосалон НИКОГА" само показват колко грешиш. И обърни внимание колко си категоричен. Интересна логика при положение, че именно в България в един момент беше най-големият пазар на автомобили втора ръка в източна Европа - Горубляне събираше по 20000 коли. Да не говоря колко автосалони и самостоятелни вносители имаше. Разбира се сега почти всичките окапаха. Странно как тия хора са работили, внасяли и продавали години наред? И ако трябва да те слушаме буквално, то вносителите трябваше отдавна да ги няма изобщо и да няма пазар на коли. Откъде на къде ТИ ще гарантираш на колко километра са дизелите, внесени тук? Провери ги всичките ли? Ами как така тези, които сме купували и ползвали такива коли сме попаднали на прилични такива? Нещо по-специални ли сме или заради нас са докарали специално читави коли? 

 

Да те светна пък аз, Васе, пълно е с хора из Европа, които не карат коли повече от 3 години. Поради много много причини. За хората колите не са като за някои тук - покупка едва ли не за цял живот. Защото автомобилът в цивилизования свят е нещо абсолютно нормално достъпно и не тежи да се подменя редовно. Пълно е и с коли, които не навъртат никакъв пробег, защото се карат на много къси разстояния. ФАКТ.

 

Така че не трябва да обясняваш как всички дизели били на по 500 хиляди км и прочее. ДАЛЕЧ не всички са. Да, има и такива разбира се, но не всички са такива. И да - спокойно може да се закупи абсолютно прилична кола от български автосалон. Забележи как нищо не ГАРАНТИРАМ (особено когато е невъзможно), не казвам НИКОГА, а твърдя, че има от всичко. 

Link to comment
Share on other sites

Исках да ви покажа нещо, но не мога да я намеря.

Имаше една обява в Българското mobile.bg за една Алфа, която явно е продадена, защото обявата я няма вече. Не помня точно цифрите какви бяха, но беше или 10 000лв, или 15 000лв. Пишеше, че колата не е още в страната и се очаква внос.

Същата кола я видях на същия ден и в Mobile.de. Същите снимки. Беше обявена или на 7500 евро, или на 9000 евро.

Та явно има някакъв начин тия коли да се купуват на по-ниска цена, да се внасят и да се продават с печалба.

 

Да те светна пък аз, Васе, пълно е с хора из Европа, които не карат коли повече от 3 години. Поради много много причини. За хората колите не са като за някои тук - покупка едва ли не за цял живот. Защото автомобилът в цивилизования свят е нещо абсолютно нормално достъпно и не тежи да се подменя редовно. Пълно е и с коли, които не навъртат никакъв пробег, защото се карат на много къси разстояния. ФАКТ.. 

 

Като търсех BMW 5-ца в Англия, бях попаднал на една обява, но сега и нея я няма вече, но с която потвърждавам това, което си написал.

Колата беше на 80 000 мили с 6 предишни собственика. Човека беше описал как си е купил колата с някакъв супер рядък поръчков син цвят, претапицирал целия интериор в кожа, подменил почти всички части, направил я точно така, както я искал и му дожаляло да я кара до работа. Купил си някакъв хечбек от тия оборотните, които ги обсъждахме по-напред в темата да ходи с нея до работа и тази си я вадел само за Събота и Неделя да си я кара. През другото време карал хечбек-а. И тъй като не искал да седи тая кола само в гаража, искал да я продаде на някой човек, но беше написал разни рейсърчета и псевдо гъзарчета да не ходели изобщо да я гледали, да му губят времето.

И в САЩ бях попадал на хора, които си карат купетата през Уикенда или до МОЛ-а, а до работа ходят с някаква оборотна.

Та купе според мен е съвсем нормално да е на по-малко километри. Не казвам, че тази е на 150 000, но не е и на 500 000. Все пак края на 2009 е била на 120 000. От тогава са 3 години и половина. От началото на 2013 да е по салоните - 3 години са мътни.

Link to comment
Share on other sites

и само да те светна че една кола в ЕВРОПАТА за да се продава човека най-вероятно вече я е изплатил и е на над 250 000КМ и няма гаранция и не му се занимава , тотализирал я е или има някъв друг проблем , хубави коли за без пари не се продават никъде ...... тва за евтините коли от Германия е поредният гастербайтерски мит на нашите зидаро-мазачи , в Германия хубавите коли струват скъпо, в Германия отиваш да си вземеш истински запазена кола а не евтинийка пък квото стане.... не сме ние българите най-умните играчи да ходим да купуваме коли без пари щото Ханс има милиони ойро....иначе ако искаш милионници има колкот душа ти сака , отвори мобилето за съвсем рандом модел до 5 годишна възраст , първите 5-10 страници са именно такива , след като скипнеш тях стигаш до заветните 5-6 годишни коли на по 150 000км .... ма цената вече е друга. 

 

Аз нали същото го казах още в първите страници ама ме наритахте, че не било така щото хората продавали коли понеже искали да си ги сменят с по-нови. Включително ти самият го каза.

 

Ако искаш потърси и мнението ми където казах че според сайтовете моята кола е около 12к лв в момента, аз за под 20 не бих я дал щото знам в какво състояние е и на какви километри е. Тези за по 12к са поне на 150,000 а моята е на 40...

Та купе според мен е съвсем нормално да е на по-малко километри. Не казвам, че тази е на 150 000, но не е и на 500 000. Все пак края на 2009 е била на 120 000. От тогава са 3 години и половина. От началото на 2013 да е по салоните - 3 години са мътни.

 

Да ти припомня ли за моя приятел който взе Авенсис като моя на 100,000км и го скъса от каране. Имаше дни ходеше до София и се връщаше до Пловдив по 2 пъти на ден. За 2-3 години мина над 200,000км - в момента неговата е на над 300,000 моята на същите години е на 40,000км... не че на неговата и има нещо - перфектна си е, гори 5-6/100 дизел, не пуши, кожен салон е (което за мен не е плюс, предпочитам си нормалната тапицерия)

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Та купе според мен е съвсем нормално да е на по-малко километри. Не казвам, че тази е на 150 000, но не е и на 500 000. Все пак края на 2009 е била на 120 000. От тогава са 3 години и половина. От началото на 2013 да е по салоните - 3 години са мътни.

 

Сервизни книжки се печатат поне на 3 места в Пловдив. Ако се загледате, печатите и почеркът на почти всички обяви, в които има снимана сервизна книжка съвпадат. Защо ли?

Link to comment
Share on other sites

На 3 места в Пловдив и поне 300 места в Германия.
Не разбирам каква е дискусията в момента?

@djadomraz: Не разбирам защо ми го напомняш това и какво общо има твоя Авенсис със спортно купе.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...