jozo Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 (edited) Добре, че живеем още в Булгаристан, иначе с тея изолирани ЕГР-и по европата режат глави. Кой да е автомобил работи прекрасно без него, но той е там заради еконормите. Без ЕГР се повишава значително, наличието на въглеродни оксиди в изгорелите газове и ако сме на запад оня като ти ръгне тръбата в аспуха и колата като е ЕВРО 4, пък не покрива нормите ще ти даде кръгом да си смениш ЕГР-а. Че бута смукателя с боклуци спор няма, но европейците това не ги бърка. На тея турбодизели наистина сериозно трябва да се следи разхода на масло. Че ако се скапе турбото и почне да ръга масло в смукателя става много забавно. Гледал съм на живо подобно шоу, на бензин няма как да стане ама на дизел. Отзад димна завеса, извадил си ключа и мотора бичи на пълен макс само с масло. Ако недай се божи на някой се случи подобно да знае, спираш възможно най-скоро, вадиш ключа, ръгаш 5-та или 6-та и пускаш съединителя да я загасиш. Иначе ще загасне като остане без масло и мотора е пътник. Ей за това не харесвам турбо дизели, на бензина като му майнеш тока и ще загасне. Edited July 2, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 (edited) не ве само бмв оунърите катастрофират....тия на предно никога.... Не можеш да си изкривиш душата, че правещите идиотщини на пътя една голяма част са точно с Голфове друга са батковците им с BMW-тата. И съдейки по себе си - с тойотата карам доста по-спокойно отколкото с поло-то... та наистина е възможно автомобила да предполага към по-агресивно каране Те всички катастрофират - ей аз примерно миналата година 3 пъти спирах в тоя пред мен (2та пъти без грам поражения нито по единия нито по другия автомобил освен че леко се раздрусахме), само че на някои катастрофите са придружени с думите "глей ся кво мога" Забележи, че те и мерцедесите са на задно ама никой не казва лоша дума за техните шофьори. Освен че последния път като ходех за София по магистралата точно като падна снега видях няколко от онези с 2та фара извън пътя... Edited July 2, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Добре, че живеем още в Булгаристан, иначе с тея изолирани ЕГР-и по европата режат глави. Кой да е автомобил работи прекрасно без него, но той е там заради еконормите. Без ЕГР се повишава значително, наличието на въглеродни оксиди в изгорелите газове и ако сме на запад оня като ти ръгне тръбата в аспуха и колата като е ЕВРО 4, пък не покрива нормите ще ти даде кръгом да си смениш ЕГР-а. Че бута смукателя с боклуци спор няма, но европейците това не ги бърка.Добре, че всеки в България е експерт по всеки един двигател. Самият производител продава планки с които почти целият поток от EGR-а се спира. Частта се продава оригинално и няма никакъв проблем с еконормите след това. Дори има такова сервизно предписание . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 (edited) Добре, че всеки в България е експерт по всеки един двигател. Самият производител продава планки с които почти целият поток от EGR-а се спира. Частта се продава оригинално и няма никакъв проблем с еконормите след това. Дори има такова сервизно предписание . Забравих, че караш Опел и там всичко им е Еко и нямат нужда от ЕГР. Не е нужно да съм специалист по всички двигатели, да знам каква е работата на ЕГР-а. Мога ти гарантирам, че в германия няма да срещнеш Опел с таква планка. Ти сам каза почти целия поток, ама не целия и съм убеден, че така колата минава в по-ниска графа в нормите. В БГ пука ни че ни дреме, ама на запад данъците са различни. П.П. Ако беше толкова добре така, още от завода щеше да има планка и нямаше да слагат ЕГР. Щото той точно връща част от изгорелите газове, заради бедните смеси и въглеродните оксиди. Edited July 2, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 В момента ми обясняваш за нещо за което съм чел много и съм се сблъсквал лично, ти не си. Виден2 си направо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAZ Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Моля ви да се придържате към темата все пак, а тя е на w00x-a BMW-то, а не какви са еко нормите и какво казват в Германия и на кой ръгат в димоотводната тръба сензорчета. Ако нарочно пишете тук, за да станат 100 страници, то тогава не е честно и аз и Пламен ще стачкуваме заради измама. Благодаря! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Стачка! То май, трябва да я преименуваме на w00x-а Алфата скоро.. Не са лоши коли, ама след моя опит от италианките, никога не бих си купил отново....Може такъв да ми е бил късмета, знам ли...ама... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAZ Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Докато той не каже - нищо не пипаме Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Моля ви да се придържате към темата все пак, а тя е на w00x-a BMW-то, .. Воксе, чу ли? Какви са тия алфи - заглавието на темата не ти разрешава да купуваш алфа! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Имам чувството, че Вокса ще си вземе кола, когато динозавърската колекция на Мидекс се превърне в Джурасик парк. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Моля ви да се придържате към темата все пак, а тя е на w00x-a BMW-то, а не какви са еко нормите и какво казват в Германия и на кой ръгат в димоотводната тръба сензорчета. Ако нарочно пишете тук, за да станат 100 страници, то тогава не е честно и аз и Пламен ще стачкуваме заради измама. Благодаря! Затваряй форОма и правете нов! w00x-а няма да си взима BMW, а Алфа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 В момента ми обясняваш за нещо за което съм чел много и съм се сблъсквал лично, ти не си. Виден2 си направо. Нещо силно си сбъркал пак. Виден винаги говори от личен опит. Сменете заглавието на темата направо да пише кола, без да се уточнява каква и готово. Така и така е ясно, че с години може би ще стои... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) To освен БМВ друго не е кола :D :D Не се сдържах просто. w00x-а го подозирам, че тия дни се е уговорил да я купува и за тва си трае и накрая ще изкочи с един 500 реда пост със снимки на колата, на червеното сако и прочие (така си и трябва, човек трябва да се кефи като си купува нещо) _________________________________ Сега наистина сериозно, това ли е колата? > http://www.cars.bg/c316615 Edited July 3, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Коста, това не му е на Ангел стила - по-скоро 500 поста от по един ред... Той и да вземе кола (ДАНО), след това 10 страници ще я коментираме... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 btw w00x-е сериозно те питам да не е този точно автомобила, защото този е проблемен. Офиса ми е на същата улица, момчета са ми клиенти и вече от около месец не я карат колата, само с таксита и приятели ги возят. Гледаха я разни хора на отворен капак, цъкаха с език и се чесаха по главите. Има й нещо! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 btw w00x-е сериозно те питам да не е този точно автомобила, защото този е проблемен. Офиса ми е на същата улица, момчета са ми клиенти и вече от около месец не я карат колата, само с таксита и приятели ги возят. Гледаха я разни хора на отворен капак, цъкаха с език и се чесаха по главите. Има й нещо! Не е тая. Мислех и тая да ходя да гледам, но явно няма. http://www.cars.bg/c270134 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Така като гледам наистина е за полране И пастиране (и двете неща). Но иначе има добър вид. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Да. Много е запазена. И за сервиз съм говорил. Само трябва да се реша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sothbiss Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Добре бе дейба, как им излиза сметката на тези прекупвачи? Имам предвид на колко я взимат, за да я продадат на тази цена тук? Колата изглежда много добре и има бая екстри. Ясно ми е че голяма част от западноевропейците си сменят колите през година-две и прошляците там карат коли под 2007-2008, но за колко си продават старите коли? За стотинки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Alfarome, Fiat, Lancia, BMW са от най-бързо обезценяващите се автомобили. Конкретно най-бързо обезценяващи са 166 на Алфа и 7ма серия на БМВ. Няма нищо ненормално. В западна европа никой не е изкушен да купува такива коли 2ра ръка, при положение, че може да си позволи (примерно) 800евро за вноска за чисто нова хубав автомобил с 5г гранция ?! Защо да рискува, да се занимава с обслужване, сервизиране на кола на старо? Като може да си има нова, гаранционна кола? Това е според мен причината. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) продавач Халил, червена кожа и лампички имитиращи полицейски ....кво разправяш в пъти по добре от е46..... втората и тя е песен на 158к реални....с матирани фарове и боя , напукана кожа и износен волан няк'си бих заложиш на около 300к км ма сигурно сервизните книжки доказват обратното..... Edited July 3, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Абе само на мен ли ми се струва, че предните и задните седалки са с различен цвят? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) Е Злобиле ти какво очаваш?________________ Поне няма разминаващи се панели и следи от удар. За мотора само можем да гадаем, иначе съм съгласен, че е х2 за км които пише. Волана е лесен, един тапицер ще му го направи за нула време. Edited July 3, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) Абе само на мен ли ми се струва, че предните и задните седалки са с различен цвят? От снимките е. продавач Халил, червена кожа и лампички имитиращи полицейски ....кво разправяш в пъти по добре от е46..... втората и тя е песен на 158к реални....с матирани фарове и боя , напукана кожа и износен волан няк'си бих заложиш на около 300к км ма сигурно сервизните книжки доказват обратното..... Не е на 158. То е ясно. На 120 000 е била последно сервизирана в края на 2009 според сервизната книжка. Кожата по интериора не е напукана. Само така изглежда. И волана си е ОК. Не е полиран като други, които гледах. Да не говорим, че той дори и нов да е при покупката, пак не е гаранция. Ти явно просто не си видял какви е46-ци купе продават масово. Затова. Тая е направо нова в сравнение с онези. Единствената хубава и запазена, която видях, беше внос от "Италия" с обръщан волан за 10 000лв. За 10 000лв и аз ще си внеса и ще си обърна, ако ще е за обръщането. Една 330цд на 140 000км беше толкова лом, че бяха сменяни вътре пластмасовите дръжки на вратите и управлението за огледалата имаше следи от груба намеса с отверка около него. Освен това като се качих да я карам, ония ми каза да излизам, че той щял да кара... Фаровете даваха на късо и цялата, дори и тавана, беше некадърно пребоядисвана. Едно 525д беше цялото ръждясало и кита беше се надул отвсякъде. Общо взето, положението е трагично. Edited July 3, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 (edited) В този Юта Кар ходихме с един приятел да гледаме Lancia за него. Такава трагедия е този салон, просто не ми се коментира. Ланчата от завоя на салона като я видях беше с 3 нюанса на сивото, волана беше сменян, фаровете бяха матирани и изгорели и този като се изцепи, че е на 130 хиляди, така му се изсмях, че не знам как не ми скочи. Накрая след малък спор му предложих да я закараме в сервиз и ако тази кола е на 130000км. ще я платим веднага, без да гледаме друго, но ако е над тези километри директно ми я подарява. Този се обърна и си влезе. Специално на Ланчите след 2001 им се пишат километрите на 5 или 6 места и това, че са обработили таблото, нищо не означава и закачи ли се да се чете на каквото трябва, всичко лъсва. Този явно го знаеше. Сега като гледам обявите на Юта, Ланчата я няма. Явно някой е изгорял. Едната причина за ниските цени, на които се продават тук колите е, че джамбазите купуват евтино леко, а понякога не толкова леко блъснати коли, тук минават една "пълна промяна" и са готови. Лично съм виждал как свалят от един автовоз една Тигра, която беше помляна и след седмица тази кола се продаваше за перфектна и изглеждаше не зле. Другата причина е, че се купуват всякакви бракувани или наводнявани коли на безценица. Ако си мислите, че джамбазите вадят по 500лв. на кола, много жестоко се лъжете. Личното ми мнение е, че кола втора ръка се купува само от Германия при това само от частно лице. И там се навъдиха турци, сърби и руснаци, които държат салони и правят тукашните шмекерии. Като знам как италианците само доливат масло, а не сменят и как карат, никога не бих си причинил кола от Италия. Да, колите от частно лице в Германия са по-скъпи, но знам какво купувам. Евтино и хубаво няма, разберете го. @w00x - досега Ангел Кьосев да ти беше докарал кола и да беше забравил тая тема. Edited July 3, 2013 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.