Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Добре, че живеем още в Булгаристан, иначе с тея изолирани ЕГР-и по европата режат глави. Кой да е автомобил работи прекрасно без него, но той е там заради еконормите. Без ЕГР се повишава значително, наличието на въглеродни оксиди в изгорелите газове и ако сме на запад оня като ти ръгне тръбата в аспуха и колата като е ЕВРО 4, пък не покрива нормите ще ти даде кръгом да си смениш ЕГР-а. Че бута смукателя с боклуци спор няма, но европейците това не ги бърка.

 

На тея турбодизели наистина сериозно трябва да се следи разхода на масло. Че ако се скапе турбото и почне да ръга масло в смукателя става много забавно. Гледал съм на живо подобно шоу, на бензин няма как да стане ама на дизел. Отзад димна завеса, извадил си ключа и мотора бичи на пълен макс само с масло. :D Ако недай се божи на някой се случи подобно да знае, спираш възможно най-скоро, вадиш ключа, ръгаш 5-та или 6-та и пускаш съединителя да я загасиш. Иначе ще загасне като остане без масло и мотора е пътник. Ей за това не харесвам турбо дизели, на бензина като му майнеш тока и ще загасне. :grin:

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

не ве само бмв оунърите катастрофират....тия на предно никога....

 

Не можеш да си изкривиш душата, че правещите идиотщини на пътя една голяма част са точно с Голфове друга са батковците им с BMW-тата. 

 

И съдейки по себе си - с тойотата карам доста по-спокойно отколкото с поло-то... та наистина е възможно автомобила да предполага към по-агресивно каране

 

Те всички катастрофират - ей аз примерно миналата година 3 пъти спирах в тоя пред мен (2та пъти без грам поражения нито по единия нито по другия автомобил освен че леко се раздрусахме), само че на някои катастрофите са придружени с думите "глей ся кво мога"

 

Забележи, че те и мерцедесите са на задно ама никой не казва лоша дума за техните шофьори. Освен че последния път като ходех за София по магистралата точно като падна снега видях няколко от онези с 2та фара извън пътя... 

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Добре, че живеем още в Булгаристан, иначе с тея изолирани ЕГР-и по европата режат глави. Кой да е автомобил работи прекрасно без него, но той е там заради еконормите. Без ЕГР се повишава значително, наличието на въглеродни оксиди в изгорелите газове и ако сме на запад оня като ти ръгне тръбата в аспуха и колата като е ЕВРО 4, пък не покрива нормите ще ти даде кръгом да си смениш ЕГР-а. Че бута смукателя с боклуци спор няма, но европейците това не ги бърка.

Добре, че всеки в България е експерт по всеки един двигател. Самият производител продава планки с които почти целият поток от EGR-а се спира. Частта се продава оригинално и няма никакъв проблем с еконормите след това. Дори има такова сервизно предписание ;).
Link to comment
Share on other sites

Добре, че всеки в България е експерт по всеки един двигател. Самият производител продава планки с които почти целият поток от EGR-а се спира. Частта се продава оригинално и няма никакъв проблем с еконормите след това. Дори има такова сервизно предписание ;).

Забравих, че караш Опел и там всичко им е Еко и нямат нужда от ЕГР. Не е нужно да съм специалист по всички двигатели, да знам каква е работата на ЕГР-а. Мога ти гарантирам, че в германия няма да срещнеш Опел с таква планка. Ти сам каза почти целия поток, ама не целия и съм убеден, че така колата минава в по-ниска графа в нормите. В БГ пука ни че ни дреме, ама на запад данъците са различни.

 

П.П. Ако беше толкова добре така, още от завода щеше да има планка и нямаше да слагат ЕГР. Щото той точно връща част от изгорелите газове, заради бедните смеси и въглеродните оксиди.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

:wtf:

В момента ми обясняваш за нещо за което съм чел много и съм се сблъсквал лично, ти не си. Виден2 си направо.

Link to comment
Share on other sites

Моля ви да се придържате към темата все пак, а тя е на w00x-a BMW-то, а не какви са еко нормите и какво казват в Германия и на кой ръгат в димоотводната тръба сензорчета.  Ако нарочно пишете тук, за да станат 100 страници, то тогава не е честно и аз и Пламен ще стачкуваме заради измама.

 

Благодаря!

Link to comment
Share on other sites

Стачка! :lol:

То май, трябва да я преименуваме на w00x-а Алфата скоро.. :laughing:

Не са лоши коли, ама след моя опит от италианките, никога не бих си купил отново....Може такъв да ми е бил късмета, знам ли...ама...

Link to comment
Share on other sites

Моля ви да се придържате към темата все пак, а тя е на w00x-a BMW-то, ..

 

Воксе, чу ли? Какви са тия алфи - заглавието на темата не ти разрешава да купуваш алфа!

Link to comment
Share on other sites

Моля ви да се придържате към темата все пак, а тя е на w00x-a BMW-то, а не какви са еко нормите и какво казват в Германия и на кой ръгат в димоотводната тръба сензорчета.  Ако нарочно пишете тук, за да станат 100 страници, то тогава не е честно и аз и Пламен ще стачкуваме заради измама.

 

Благодаря!

Затваряй форОма и правете нов!

w00x-а няма да си взима BMW, а Алфа.

Link to comment
Share on other sites

 

В момента ми обясняваш за нещо за което съм чел много и съм се сблъсквал лично, ти не си. Виден2 си направо.

 

Нещо силно си сбъркал пак. Виден винаги говори от личен опит. 

 

Сменете заглавието на темата направо да пише кола, без да се уточнява каква и готово. Така и така е ясно, че с години може би ще стои... :laughing:

Link to comment
Share on other sites

To освен БМВ друго не е кола :D :D :D :D

 

Не се сдържах просто. 

 

w00x-а го подозирам, че тия дни се е уговорил да я купува и за тва си трае и накрая ще изкочи с един 500 реда пост със снимки на колата, на червеното сако и прочие :) (така си и трябва, човек трябва да се кефи като си купува нещо)

 

_________________________________

Сега наистина сериозно, това ли е колата? >

http://www.cars.bg/c316615

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Коста, това не му е на Ангел стила - по-скоро 500 поста от по един ред... Той и да вземе кола (ДАНО), след това 10 страници ще я коментираме...  :grin:

Link to comment
Share on other sites

btw w00x-е сериозно те питам да не е този точно автомобила, защото този е проблемен. Офиса ми е на същата улица, момчета са ми клиенти и вече от около месец не я карат колата, само с таксита и приятели ги возят. Гледаха я разни хора на отворен капак, цъкаха с език и се чесаха по главите. Има й нещо!

Link to comment
Share on other sites

btw w00x-е сериозно те питам да не е този точно автомобила, защото този е проблемен. Офиса ми е на същата улица, момчета са ми клиенти и вече от около месец не я карат колата, само с таксита и приятели ги возят. Гледаха я разни хора на отворен капак, цъкаха с език и се чесаха по главите. Има й нещо!

 

Не е тая. Мислех и тая да ходя да гледам, но явно няма. :)

 

http://www.cars.bg/c270134

Link to comment
Share on other sites

Добре бе дейба, как им излиза сметката на тези прекупвачи? Имам предвид на колко я взимат, за да я продадат на тази цена тук? Колата изглежда много добре и има бая екстри. Ясно ми е че голяма част от западноевропейците си сменят колите през година-две и прошляците там карат коли под 2007-2008, но за колко си продават старите коли? За стотинки?

Link to comment
Share on other sites

Alfarome, Fiat, Lancia, BMW са от най-бързо обезценяващите се автомобили. Конкретно най-бързо обезценяващи са 166 на Алфа и 7ма серия на БМВ. Няма нищо ненормално. В западна европа никой не е изкушен да купува такива коли 2ра ръка, при положение, че може да си позволи (примерно) 800евро за вноска за чисто нова хубав автомобил с 5г гранция ?!

 

Защо да рискува, да се занимава с обслужване, сервизиране на кола на старо? Като може да си има нова, гаранционна кола? Това е според мен причината.

Link to comment
Share on other sites

продавач Халил, червена кожа и лампички имитиращи полицейски ....кво разправяш в пъти по добре от е46.....

 

втората и тя е песен на 158к реални....с матирани фарове и боя , напукана кожа и износен волан няк'си бих заложиш на около 300к км ма сигурно сервизните книжки доказват обратното.....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Е Злобиле ти какво очаваш?
________________
 

Поне няма разминаващи се панели и следи от удар. За мотора само можем да гадаем, иначе съм съгласен, че е х2 за км които пише. Волана е лесен, един тапицер ще му го направи за нула време.


 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Абе само на мен ли ми се струва, че предните и задните седалки са с различен цвят?

 

От снимките е.

 

продавач Халил, червена кожа и лампички имитиращи полицейски ....кво разправяш в пъти по добре от е46.....

 

втората и тя е песен на 158к реални....с матирани фарове и боя , напукана кожа и износен волан няк'си бих заложиш на около 300к км ма сигурно сервизните книжки доказват обратното.....

 

Не е на 158. То е ясно. На 120 000 е била последно сервизирана в края на 2009 според сервизната книжка.

 

Кожата по интериора не е напукана. Само така изглежда. И волана си е ОК. Не е полиран като други, които гледах. Да не говорим, че той дори и нов да е при покупката, пак не е гаранция.

 

Ти явно просто не си видял какви е46-ци купе продават масово. Затова. Тая е направо нова в сравнение с онези. Единствената хубава и запазена, която видях, беше внос от "Италия" с обръщан волан за 10 000лв. За 10 000лв и аз ще си внеса и ще си обърна, ако ще е за обръщането.

 

Една 330цд на 140 000км беше толкова лом, че бяха сменяни вътре пластмасовите дръжки на вратите и управлението за огледалата имаше следи от груба намеса с отверка около него. Освен това като се качих да я карам, ония ми каза да излизам, че той щял да кара... Фаровете даваха на късо и цялата, дори и тавана, беше некадърно пребоядисвана.

 

Едно 525д беше цялото ръждясало и кита беше се надул отвсякъде.

 

Общо взето, положението е трагично.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

В този Юта Кар ходихме с един приятел да гледаме Lancia за него. Такава трагедия е този салон, просто не ми се коментира. Ланчата от завоя на салона като я видях беше с 3 нюанса на сивото, волана беше сменян, фаровете бяха матирани и изгорели и този като се изцепи, че е на 130 хиляди, така му се изсмях, че не знам как не ми скочи. Накрая след малък спор му предложих да я закараме в сервиз и ако тази кола е на 130000км. ще я платим веднага, без да гледаме друго, но ако е над тези километри директно ми я подарява. Този се обърна и си влезе.

Специално на Ланчите след 2001 им се пишат километрите на 5 или 6 места и това, че са обработили таблото, нищо не означава и закачи ли се да се чете на каквото трябва, всичко лъсва. Този явно го знаеше. Сега като гледам обявите на Юта, Ланчата я няма. Явно някой е изгорял.

Едната причина за ниските цени, на които се продават тук колите е, че джамбазите купуват евтино леко, а понякога не толкова леко блъснати коли, тук минават една "пълна промяна" и са готови. Лично съм виждал как свалят от един автовоз една Тигра, която беше помляна и след седмица тази кола се продаваше за перфектна и изглеждаше не зле. Другата причина е, че се купуват всякакви бракувани или наводнявани коли на безценица. Ако си мислите, че джамбазите вадят по 500лв. на кола, много жестоко се лъжете. Личното ми мнение е, че кола втора ръка се купува само от Германия при това само от частно лице. И там се навъдиха турци, сърби и руснаци, които държат салони и правят тукашните шмекерии. Като знам как италианците само доливат масло, а не сменят и как карат, никога не бих си причинил кола от Италия. Да, колите от частно лице в Германия са по-скъпи, но знам какво купувам. Евтино и хубаво няма, разберете го.

 

@w00x - досега Ангел Кьосев да ти беше докарал кола и да беше забравил тая тема.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...