Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Всъщност от вътре въобще не е спартанска. На мен лично интериора ми харесва повече от немските коли, някак си по разчупен е. Возията и също е много добра,

 имах удоволствието да я карам няколко пъти и останах повече от очарован. Специално двигателя, японците и корейците имат навика да слагат по малки двигатели на такъв тип коли, заради икономичността. Пример Субару Импреса 90-105 к.с.  И не се заблуждавайте, че е Хюндай, не напразно тази марка е вече една от водещите за най-здрави и надеждни коли. Всъщност благодарение на надеждното си производство на автомобили и техника, Южна Корея е една от много малкото страни в света, която въобще не беше засегната от световната криза.

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18139-top-10-na-nai-nadejdnite-marki-i-modeli/

Link to comment
Share on other sites

точно пък хюндай купе е най голямото недоразумение с претенции за спортно купе а всъщност гори много , върви малко и е като от шоколадово яйце....

Link to comment
Share on other sites

Със Злобил все едно сме се наговорили.

 

Тоя хюндай като влезеш след е46 с екстри и е39 с екстри и имаш чувството, че си е Деу ;)

Само седалките са на ниво. 

 

8337430o.jpg

3816010161_c45565bc92_b.jpg

 

____________________________________________________________________________

Според мен за w00x това е колата > 

http://www.cars.bg/c334938

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

точно пък хюндай купе е най голямото недоразумение с претенции за спортно купе а всъщност гори много , върви малко и е като от шоколадово яйце....

 

Явно за теб всичко което не е BMW е боклук. Поне с такова впечатление останах до сега.

Link to comment
Share on other sites

не , просто гледам реално на нещата

хюндай новите и20 и30 и т.н. са хубави градски колички с почти никва поддръжка виж купето обаче е недоразумение..... както старото така и новото...

да не говорим че тва 1,6 105к.с. гори сигурно колкото 325i.....а вървенето е някъв мит

Link to comment
Share on other sites

Сагата може да приключи и по-рано от очакваното. Едва на 21-ва страница.

 

Днес бях да гледам Алфичката ГТ и много ми хареса. Не беше крито нищо по нея, всяка вдлъбнатинка и дефект по боята си седеше и мисля, че с едно пастиране и оправяне ще стане като нова.

 

Видях в другата тема в раздела хората, които сте препоръчали за пастиране и обработка на боя и матирани фарове. Не разбирам, но мисля, че за някакви леки дупчици от камъчета и пясък, леко обелен лак (2-3см петно) и други, ще се оправи с лека обработка от подобен тип и няма да е нужно пребоядисване. Салона вътре е много запазен, с изключение на 2см цепка в страната на шофьорската седалка, която предполагам може да се оправи без пари.

Единствено ме притеснява бързото обезценяване на марката, но ... какво да се прави.

Някакви препоръки и критики преди да скоча на дълбокото? :)

А да. 3000лв по-евтина е от БМВ-тата. И е 2 години по-нова.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Сагата може да приключи и по-рано от очакваното. Едва на 21-ва страница.

 

На 21-ва - само!?! :P

А освен да я оглеждаш за драскотини и цепнатини по седалките, покара ли я малко, защото това е основното, което човек прави след като си купи кола...

Link to comment
Share on other sites

На 21-ва - само!?! :P

А освен да я оглеждаш за драскотини и цепнатини по седалките, покара ли я малко, защото това е основното, което човек прави след като си купи кола...

 

Да, да. Знам. Другите ги карах, но тази не. Само я запалихме. Ще я карам към сервиза за преглед в другия край на града, та ще я покарам.

Link to comment
Share on other sites

Не знам дали си запознат с правилото, когато си купуваш кола секънд хенд - ако не си 100% сигурен в думите на продавача кога какво (и дали) е сменял по колата, преди да започнеш да я караш сериозно, задължително сменяш всички ремъци (ангренажния най-вече + ролките), течности и филтри. Това е немалък първоначален разход, но си заслужава да бъде направен, защото мисля си наясно какво се случва с двигателя ако скъсаш ангренажен ремък, на който му е било дошло времето за смяна.

Link to comment
Share on other sites

Не съм изненадан, че залепи на Алфата.

 

Само дигностика.

Номера има ли колата или е нов внос?

 

Прерови алфа форума, да не ревеш после. Виж какви са основните неща за модела.

Дизелчето ако не те съмнява турбото... интеркулер ако има модела също провери дали не е лом... Виж в алфафорума и по каталог колко го дават да гори jtd-то.

 

Успех. Дано е читава.

Link to comment
Share on other sites

1.9 дизел, 150к.с.

Това е същият двигател като в моята кола. Научил съм му и кътните зъби ;). Малко ми е късно днес, но утре ще ти напиша детайлни обяснения и някои съвети какво да гледаш. Ако решиш да я вземеш, ще ти донеса и подходящо масло за този двигател.
Link to comment
Share on other sites

Не съм изненадан, че залепи на Алфата.

 

Само дигностика.

Номера има ли колата или е нов внос?

 

Прерови алфа форума, да не ревеш после. Виж какви са основните неща за модела.

Дизелчето ако не те съмнява турбото... интеркулер ако има модела също провери дали не е лом... Виж в алфафорума и по каталог колко го дават да гори jtd-то.

 

Успех. Дано е читава.

 

Нов внос е. Само еко таксата е платена.

Гледах го алфа форума. Никой не ми каза нищо конкретно. По двигателя никой нищо не казва. Само окачването, но то било като на 156, а аз имам един приятел, който кара 156 няколко години та ѝ знае и кътните зъби.

 

Турбото на диагностиката би трябвало да излезе. Заедно с дюзите и всичките му там датчици и работи.

 

По каталог го дава 5,4 извънградско и 8,7 градско.

 

Аз започнах от 8 000 да гледам, заради БМВ-тата отидох на 10 000, а ако исках и хубаво да взема, трябваше да ида на 12 000. А с тия БМВ-та прекалено много се злоупотребява, та явно е доста трудно да се намери читаво. Закачих се за тях заради вноса от Англия, защото колите от там са безупречни. Тази, която гледах тук, която в последствие се оказа, че е обръщана, беше почти като нова. И тъй като варианта с обръщането отпадна, модела също отпадна почти. Гледах разни, но хубавите са все Английски. Онази в Шумен, която беше 9000 и бях се навил да ходя и да я взимам направо - също беше Английска.

 

Пък за тоя параход е39 още ми е рано май. Като улегна повече, може и да си взема, защото наистина е много хубава семейна кола.

 

Пък и, кола е все пак. Ще я взема, ще я покарам, ще я постегна където не ми харесва, пък ако не ми допадне - ще я продам. Не е като да взимам най-скъпата Alfa GT в продажба. Цените им варират от 7000 до 11 000 в зависимост от двигателя, салона и екстрите, а и виждам, че хубавите за 2-3 месеца се продават, което не е чак толкова зле. Няма да изчезне като БМВ 3-ка купе за 1 седмица, но пак...

 

Това е същият двигател като в моята кола. Научил съм му и кътните зъби ;). Малко ми е късно днес, но утре ще ти напиша детайлни обяснения и някои съвети какво да гледаш. Ако решиш да я вземеш, ще ти донеса и подходящо масло за този двигател.

 

Опел и Алфа ГТ с еднакви двигатели?!?!

Навсякъде пишат, че са читави и почти безпроблемни. А маслото ще е чудесно ако го направиш, защото за Алфите разбрах, че е много важно да се карат с правилното масло, иначе - много ядове.

 

Едит: Да. Сега погледнах Wikipedia. Явно са еднакви. Щом ти с твоето каране си нямал проблеми с двигателя, значи е здрав при правилна поддръжка.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Опел и Алфа ГТ с еднакви двигатели?!?!

Навсякъде пишат, че са читави и почти безпроблемни. А маслото ще е чудесно ако го направиш, защото за Алфите разбрах, че е много важно да се карат с правилното масло, иначе - много ядове.

 

Едит: Да. Сега погледнах Wikipedia. Явно са еднакви. Щом ти с твоето каране си нямал проблеми с двигателя, значи е здрав при правилна поддръжка.

Този модел двигател се използва от доста производители: Fiat, Alfa, Opel, Saab...

До момента не съм прочел на някой да му се е наложило да сменя турбо-то. Явно добре са се справили с охлаждането му. Самият двигател е здрав, но доста части покрай него не са :(. Нещата които се прецакват са вихровите клапи на входящия колектор. След определена година този проблем е отстранен. Може и вече да е сменен на тази която купуваш. В най - лошият случай поръчваш нов колектор за 200 евро. Най - големият проблем при тези двигатели е EGR клапана. Най - добре е да се блокира. Трябва обаче и в компютъра да се направи иначе ще ти свети грешка на двигателя. Като компромисен вариант има едни пластинки(15-20 лева) които ограничават потока от газове който минава през него, но не дотолкова, че да дава грешка компютъра. В момента съм навъртял 335 000 километра на моята. За тези километри се наложи да сменя маховика(направо комплект със съединителя-1100 лева), входящия колектор и веднъж водна помпа. На 240 000 километра минах и рециклиране на дюзите. В официален сервиз на Бош струва по 200 лева на дюза заедно с работата.

Разходът извънградско без климатик е под 5/100.

Link to comment
Share on other sites

netroot - за EGR чета че го чистят от време на време и това решава евентуални проблеми, като алтернатива на ремапа и  блокирането му. Но пък още не съм стигнал до този момент, та само си чета :)

woox-е : Иначе като разход бих казал 6/100 по магистралата със 130-150 и 7,5-8 градско с доста натискане при мен

За масло бих ти препоръчал Selenia, тяхна си е и добра. По принцип съм доволен, не съм чул и лоши неща, но не го сменяй на 15 000 км, а на 10 000.

Link to comment
Share on other sites

netroot - за EGR чета че го чистят от време на време и това решава евентуални проблеми, като алтернатива на ремапа и  блокирането му. Но пък още не съм стигнал до този момент, та само си чета :)

woox-е : Иначе като разход бих казал 6/100 по магистралата със 130-150 и 7,5-8 градско с доста натискане при мен

За масло бих ти препоръчал Selenia, тяхна си е и добра. По принцип съм доволен, не съм чул и лоши неща, но не го сменяй на 15 000 км, а на 10 000.

Чистенето на EGR също е вариант. Доста пъти съм го правил. При блокирането му обаче имаш няколко полезни неща. Едното е, че турбото развърта в малко по - ниски обороти. Съответно вървенето също започва от по - ниски такива. Недостатък е, че малко вдига температурата на работа на турбото. До момена няма някой да е имал проблеми с това. Големият плюс е, че спираш изгорелите газове да влизат във входящия колектор. Сами по себе си тези газове не са проблем. Проблемът се получава когато се смесят с картерните газове. Получава се една гадна лепкава смес която буквално няма изчистване. Натрупва се във входящият колектор. Ще ти покажа после снимки да видиш за какво говоря. Ако елиминираш коя да е от двете смески няма да имаш проблеми.
Link to comment
Share on other sites

Мен ако ме питаш марката няма голямо значение - стига да си сигурен, че не е ментак. Спазвай си визкозитета препоръчан за страната. За BG 5w40, 0w40, 0w30 си добре, че не се знае зимата до колко ще падне. И моят съвет е тия лонг-лайф и прочие... да ти е мирна главата сменяй между 8 до 10 хил. км. Колкото по-малко го чакаш маслото, толкова по-добре. Консумативите вече си преценяй ама съмнителни марки, със съмнителни цени във времето ще ти излязат златни.

 

________________________

Това горе за маслата. И ако забележиш разход на масло над нормата (примерно при мен е 500гр между смените) потърси навреме помощ. Щото като не се смазва добре системата стават бели. И не се подвеждай от приказки на знайни и незнайни хора примерно ако си 1л над нормата между смените с разхода на масло и да ти разправят "нормално е".


________________________
 

http://news.plovdiv24.bg/440986.html  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Клуб Алфисти и те не са от най-безопасните. :f1:  :f1:  :f1:  :f1:  :f1:  :f1:  :f1:

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

не ве само бмв оунърите катастрофират....тия на предно никога....

 

Аааа, що - катастрофират си, но само когато карат назад... :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...