Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Изобщо не е само до разум! Има си хора, които НЕ МОГАТ да карат. Да не говорим пък жени... За всички тях това е трудна задача. И като я затрудниш допълнително - става страшно. 

 

Ангел като си купи кола вероятно ще правим 20 годишнина на Форума, така че сбирка вероятно ще има...  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ангел като си купи кола вероятно ще правим 20 годишнина на Форума, така че сбирка вероятно ще има...  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Оптимист !

Link to comment
Share on other sites

1. Изобщо не е само до разум! Има си хора, които НЕ МОГАТ да карат.

2. Да не говорим пък жени... За всички тях това е трудна задача.

3. И като я затрудниш допълнително - става страшно. 

 

Ангел като си купи кола вероятно ще правим 20 годишнина на Форума, така че сбирка вероятно ще има...  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

1. :thumbsup: ...и такива, които си мислят, че могат да карат (като оня, дето затри грузинския дрифтър в дървото).

2. :thumbsup: :thumbsup: ...само с допълнението "почти" пред "всички", че и между тях си има изключения...

3. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:  - такива клипове съм гледал, направо не проумявам...става нещо непредвидено, оная пуска волана и почва да пищи...или пък бута с малка скорост някой пешеходец с джипа и от уплаха дава газ, премазва го допълнително и със задните гуми и за бонус удря още 2-3 коли наоколо.

 

А за последното - едва ли ще е толкова скоро...

 

@host, предлагаш Ангел да кара такова ли? :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Нали заради масовия шофер дето си няма понятие от каране са сложени тия дсц-та, като тръгне да се завърта да го вкарат обратно в пътя. Даже да не позволят изобщо да тръгне да се завърта... Мисля че е малко нелепо сравнение между е46 и лада 1500 в това отношение. И двете са със задно и май там приключват приликите. Отделен въпрос е че е36 от завода е по-недозавиващо от е30, а е46 е още по-недозавиващо и от е36, същото важи и за е28 е34 е39 (тествано лично с различни екземпляри от въпросните модели), не мога да си представя как при нормално каране е46 с хубави гуми ще тръгне да се върти неконтролируемо :laughing:

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Недей... че ся ще ти обяснят как Лада-та е 100 пъти повече кола от е36. То мани ми на е36 нали първите са 90... абе направо... няма смисъл да навлизаме в тия води.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

W00x, тая 5ца не изглежда лоша... (не знам дали не си си намерил вече това, което търсиш) - http://prodavalnik.com/bmv-520d-i25148169

 

Няма мулти волан, няма климатроник. Това ще ме откаже изобщо да я гледам.

 

Ей тая 5-ца е хубава: http://www.cars.bg/c337576

 

Преди седмица беше обявена на 11 500 и щях да му звъня на този да му кажа, че мога да му предложа 9500 веднага след преглед в сервиз.

 

Ся... въпроса е ще имаме ли форумна сбирка като купи w00x колата?

 

Ще се съберем около нея и ще я гледаме умно.

 

Преди беше споменал, че всеки твой познат с Алфа не бил доволен. Вчера се засякох с Петьо и го питах, защото ГТ-то има същото окачване като 147 и той каза, че за 2 години не е дал и един лев по колата.

Link to comment
Share on other sites

Първите си три шофьорски години прекарах с Лада 1500S. Велик автомобил между другото, преди да дрънка някой тъпотии го казвам. И докато почти всички "разбирачи" тук са избирали най-вкусна близалка в периода 1995-1997, то аз успях да установя простичкия факт, че кола със задно, дори и с ЧИСТО НОВИ гуми, на мокри павета, заледен и заснежен път е тотална кошница и тръгне ли да се плъзга, спирането й е почти невъзможно

 

Ако всичките ти преживявания с автомобил със заедно се изразяват в това че 2 години си карал лада с нови гуми определено имаш мноооо грешна представа.... щото по-горе го споменаха лада и бмв от 2004-та не е точно едно и също , да не говорим че с включено ДСЦ тая кола не може да тръгне с вратите напред , тръгне ли да се плъзга разликата дали е със задно или предно е точно никва ...... виж за тръгване от място на заснежен/заледен път предното бие но до там..... единственият плюс...... 

В крайна сметка говорим за дизелова печка има няма 200к.с. за кви тръгвания с вратите говорим , тва да не е някоя машина неземна като м3 която още с подаването почва да върти задницата.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

E такава кола пък никога няма да си взема. Това е кола да си возиш овцете с нея. Евентуално и за ходене на ски, но за последното има и по-интелигентни варианти

Link to comment
Share on other sites

E такава кола пък никога няма да си взема. Това е кола да си возиш овцете с нея. Евентуално и за ходене на ски, но за последното има и по-интелигентни варианти

Аз пък точно за такова нещо се замислям в момента ;). Само колегите водолази и по - точно техническите водолази знаят защо. В моята която има огромен багажник(по - голям не съм виждал в седан) мога да събера само костюмите и оборудването си. За бутилките не мога и да си помисля. Отделно доста от местата по които ходим са по - трудно проходими.
Link to comment
Share on other sites

Пита ли Пешо колко км е минал с нея?

 

Не, но по мои наблюдения я кара толкова, колкото ще я карам и аз.

В същия блок живеем та го виждам кога я вади от гаража. :)

Link to comment
Share on other sites

Добре е и е 2008-ма...Италия-та малко смущава, но ако аз я взимах, първо ще махна капака на главата, за да се уверя как е била поддържана с маслото...конете са кофти, в смисъл не че чак толкова са малко, но след като няма да е с някой от по-големите двигатели 2.0 или 2.7, бих предпочел да са смъкнати на 99, за да влезе в ниската данъчна категория.

Link to comment
Share on other sites

Какво й е на пластмасата...не виждам нещо да е напукана или изтъркана...Пък и няма лошо, че е Хюндай...даже малко са го докарали като новия GT-R ако си затвориш едното око... :laughing:

 

7979596b.jpg1347354994.jpg

Link to comment
Share on other sites

Много странно, как така само 105к.с. ? Не знах че има с толкова малък двигател. На сайта бензиновите под 300 коня не са (за новите говоря)

Link to comment
Share on other sites

На тази разновидност? Къде го гледаш това...май пак си се разсеял нещо - ей това са двигателите, с които се окомплектова:


 

1.6 L inline 4-cylinder Beta (Europe and Middle East)

105 hp (78 kW; 106 PS) @ 5800 rpm and 144 N·m (106 lb·ft) torque @ 3000 rpm.

2.0 L inline 4-cylinder Beta II CVVT on the inlet valves (GK, GS)

138 hp (103 kW; 140 PS) @ 6000 rpm and 184 N·m (136 lb·ft) torque @ 4500 rpm.

2.7 L V6 Delta (GT, SE)

165 hp (123 kW; 167 PS) @ 6000 rpm and 245 N·m (181 lb·ft) torque @ 4000 rpm. (Europe and Middle East)
172 hp (128 kW; 174 PS) @ 6000 rpm and 245 N·m (181 lb·ft) torque @ 3800 rpm. (US)

Link to comment
Share on other sites

На тази разновидност? Къде го гледаш това...май пак си се разсеял нещо - ей това са двигателите, с които се окомплектова:

Тука: http://www.hyundaibg.bg/uf/cars/genesis_coupe/price_list/GC price list.pdf

 

Верно е новия модел, но спортна кола със 100 к.с. двигател някак не ми се връзва. Не че има нещо лошо, аз ако съм на Ангел сериозно бих се замислил за тази даже. Кола под 100к км е друга работа (стига наистина да е на толкова)

 

Но може и host-a да е прав - забелязва се почти тоталната липса на снимки от интериора на автомобила...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...