Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

Задното завърта когато подадеш рязко газ, предното евентуално при рязко отнемане на газта.   Та хайде да не отидеш в някой стълб, с предно най-добрият начин да влезеш в завой е точно с натисната газ. 

Ако говорим за предно разположен двигател, баланса на тежестта не е кой знае колко различен, та и това не играе особено. Всъщност в този случай помага за поднасянето. По-тежката предница ти създава по-добра точка около която да се завърти задницата. 

За шестака съм съгласен, но също така имаш по-висок разход, по-скъпа поддръжка, обслужване и т.н.. Сложено в петицата има смисъл от към момента с комфорта, и все пак онова е тежко купе. Сложен в 3-ката, смисъла е единствено в повечето коне, едва ли някой си взима бмв 3та серия заради меката возия. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 Плюс, че предното е по-предвидимо. Като знаеш, че недозавива, няма да влизаш с прекалено висока скорост в завоя и няма да имаш проблеми. 

:bowdown:  :bowdown:  :bowdown: 

Link to comment
Share on other sites

Какво, злобиле? По-добре е да влезеш с висока скорост със задното, и да стискаш палци да поднесеш като хората ли ? Ония профисионалните дрифтъри правят грешки, но нормалното човече каращо си ежедневната кола ще се възползва от възможностите на задното и ще хвърчи по улиците, нали ? Или ще четем за поредният "стрийт рейсър" паркирал се в някоя спирка, защото не е успял да си овладее колата. 

Link to comment
Share on other sites

Не знам предно или задно, но прави впечатление, че масово размазалите се в последно време автомобили са все БМВ-та. Е, друг е въпроса, че и чок-гъзаратите маосово карат предимно такива, но статистиката си е статистика...

Link to comment
Share on other sites

Не знам за Ангел, но аз много мразя стадното чувство...и винаги съм гледал да се отделям от стадото. Може и да са супер коли, но само защото 10 човека ще ми повторят колко са яки...и как всеки, който разбирал си купувал БМВ...и как е най-добре и аз да си купя БМВ...ей само заради това няма да си купя, пък ако ще и всяка втора кола по улиците да е от тая марка...всъщност дори само заради последното автоматически загубвам интерес да го направя. :)

Link to comment
Share on other sites

Аз винаги избягвам от стадото, дори в нещо толкова елементарно като дрехи. Просто колата не е дреха и покупката не е единствения разход. Затова ако взема такова БМВ ще търся индивидуалност по друг начин.

Link to comment
Share on other sites

можеш да го боядисаш ярко жабешко за да се открояваш , осъзнай се пич и реши за какво ти е колата за да я караш чат пат както каза в началото на сагата или за да ахкат и охкат ученички по нея....

 

ARPAnet , виждаш ги нещата определено.... я само ми намери дрифт някъде из постовете че трети път ми го подмятате , никъде не съм писал за дрифтване и тъпотии а че задното е по директното за управление предаване вие обаче си го интерпретирате по съвсееем различен от темата начин..... и да следващата ми кола ще е 4х4 но това не променя факта че задното е в пъти по добро от предното!

вие си пишете до утре самозалъгвайки се за плюсовете на FWD--то....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

За да я карам чат пат. Но така или иначе, която и кола да взема от тези между които се чудя, все е хубава на външен вид.

Link to comment
Share on other sites

Ангеле, по повод индивидуалността...жена ми понеже е малко разсеяна, докато се возехме в пасата (а той и един цвят, тъмен стандартен металик, пък и не е с дистанционна аларма), 2 пъти се пробва да влезе в чужди коли - един път като бяхме до Метро и на връщане я гледам застанала до една друга кола със същия цвят и форма и се мъчи доста упорито да я отвори с ключа...а другия път направо беше на улицата, че и хора имаше вътре...ама на'шта не гледа, направо отива и отваря вратата - ония да не ти кажа как гледаха отвътре. :lol:

Link to comment
Share on other sites

електриково зелено е цветът хем няма да я бърка хеч ще е хит на какао....

 

Стига глупости де. Електрикаво зелено. Аз да не съм циганин?

Link to comment
Share on other sites

яко е :)

аз винаги съм искал жълта чесно , обаче да е поне РС4 Б5.....

 

 

е кво 5-цата по горе да не е лоша....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Не съвсем...ама почти. :P

 

90fc7d994147f8db.jpg

 

Тоя тюркоазен цвят няма нищо общо с електрикаво зеленото. :)

Електрикаво зелено бих направил някоя супер екзотична кола. На нормален автомобил ще седи страшно нелепо.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

яко е :)

аз винаги съм искал жълта чесно , обаче да е поне РС4 Б5.....

 

 

е кво 5-цата по горе да не е лоша....

 

И аз исках да я направя жълта, ама жената не даде... :) Иначе на тая форма й стои жълтото, пробвал съм го с графичен редактор...за демо ето една като моята, модвана и с доста допълнително накачени  пластмаси, ама като цяло формата се вижда...

 

0fd420caa5a8978d.jpg

 

 

 

 

П.П. Ангеле, ти беше ли се снимал заедно с Джена, че съм забравил? Ако не си, свърши вече, понеже гледам, че започнала да прибира по двайсетачка за снимка с нея. Ама пък като вземеш колата, пробвай се да се снимате заедно до нея, може и да ти пусне бонус. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

(не знам дали не си си намерил вече това, което търсиш)

 

Ти май се шегуваш...да пишеш такова нещо още на 19-та страница в темата - та той току що е започнал да търси. :laughing:

 

 

П.П. А по повод БМВ-тата и популярността им сред народонаселението - ето още едно потвърждение:

 

27 юни 2013г / Radar.bg

 

Над 23 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

 

В сектор АВТОМОБИЛИ с огромна преднина печели BMW, като Infiniti и Mercedes бяха конкурентите в този отрасъл.

За любима марка в категория МОТОЦИКЛЕТИ потребителите определиха отново BMW, преследван от Harley-Davidson и Ducati.

Link to comment
Share on other sites

И заради това реши да се изкажеш по същият начин....   :lol:

 

 

Да,да вече разбрахме че баба ти алфа ромео е в пъти по-добра и като изработка и надеждност от бмв-тата...

А ГИ на 3 литров бензин на 10 години е най-нормалното нещо което можеш да направиш именно щото гъзарията отдавна се е изпарила , колкото и да ти е странно някои хора си ценят парите особено тия които излизат през ауспуха..... 

Последният абзац е безмислен за коментар , говорех за директност на управление не за разрешените скорости и как можеш да се впишеш в тях с кола със задно..... 

 

Аз не съм съгласен ако ще на 30 годишен бензин да е. За това си ги има и различните обеми и мощности. При БМВ пък с лопата да ги ринеш. Е, сигурно от 100 човека - 101 ще отговорят, че искат да карат V10, 5 литра, но никой няма да иска да го зарежда и да му плаща масрафите.

Аз като си купувах кола си знаех гьола....за тва купих миксер. Искам, не искам. Кеф, не кеф -  1200 кубика и толко.

 

За да я карам чат пат. Но така или иначе, която и кола да взема от тези между които се чудя, все е хубава на външен вид.

1967_pontiac_gto-pic-41375.jpeg

 

Лилава задължително. Сега вече дали да е ниска или с огромни джанти - ти си прецени :D

Link to comment
Share on other sites

apffff :)

Че дори GTV-то си идва с Момо седалките, подгрева и т.н... :) А който иска мощност, има и 3,2 бензин двигатели. Да, задното е фън ако те влече да поднасяш, но също така е и мноо фън да ходя да дърпам на приятелката ми единичката щото заседнала в някой паркинг заради снега. А салона - ами мойто GTV не дрънка и тропа вътре, дето е баба яга, ама тук сами си признавахте как са ви се раздрънкали баварките, та да си говорим за качество на интериора? Да, при мен е с кожата и т.н, но алфа, кфо да я правиш.  И хайде да не бъркате алфа с фиат, различни марки са все пак и с различен таргет ;) Понеже и ферари е италианска, и също е част от фиат груп, та да не говорим просто за италианки. :)

И понеже баварките не се чупят, затова 118-ката на гаджето е от 1 месец в сервиза, и не могат да и я оправят, ама то смяна на глава и нз какво още потрошено, не заради прегряване, сток проблем си било на този двигател ...  

Да не говорим колко е "яко" да вземеш 3 литров бензин на бмв и да му сложиш газовата, супер гъзария и класа се получава като резултат ;)

Ако някой нали може да ми обясни и каква е разликата м/у бмв, хонда, алфа, тойта, vw и т.н... когато взимаме кола за 10 000 лв ? Тук се губи "гъзарията" вече, не говорим за чисто нова баварка която струва мама и тати. 

 

А за екстрата на задното - в България разрешените скорости са 50 в града, 90 извън градско и 140 ако не се лъжа на магистралата. Та къде точно ще се изрази плюса от задното при тези скорости ? :D Плюса е, че правиш приятели зимата ако заседнеш в някой по-дълбок сняг ;)

 

post-12-1236068663.gif

 

Първите си три шофьорски години прекарах с Лада 1500S. Велик автомобил между другото, преди да дрънка някой тъпотии го казвам. И докато почти всички "разбирачи" тук са избирали най-вкусна близалка в периода 1995-1997, то аз успях да установя простичкия факт, че кола със задно, дори и с ЧИСТО НОВИ гуми, на мокри павета, заледен и заснежен път е тотална кошница и тръгне ли да се плъзга, спирането й е почти невъзможно. Между другото онова БМВ, което шеговито публикувах по-горе, за малко да убие 3-ма души в него, прегръщайки едно дърво на Петко Д. Петков с около 110км/ч - защото шофьорът си нямал понятие от задно. И баща ми след това го продаде веднага, защото след като видя какво сътвори оня кретен (като му вдигнал главата от волана била разцепена през челото - целият таван беше опръскан с кръв), ходеше уплашен 2 години. Та хич не е случайна статистиката. И не селянията и пияндурщината, а именно трудното контролиране на задното предаване е причината. Най-лесно стават бели с него. Между другото то си е и до проста логика - няма как да контролираш адекватно кола без контрол върху задвижващите колела. Особено когато са зад тебе. Иска се майсторлък. Затова не намесвайте спорта, професионалистите там и т.н. Защото всеки един редови шофЕр е потенциален убиец при лоши условия със задно. 

 

можеш да го боядисаш ярко жабешко за да се открояваш , осъзнай се пич и реши за какво ти е колата за да я караш чат пат както каза в началото на сагата или за да ахкат и охкат ученички по нея....

 

 

post-12-1234436580.gif

 

Васко, за тоя лаф имаш бира по избор! ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ .... ярко жабешко... хахахахахахаха

Link to comment
Share on other sites

Не можеш да ме убедиш, че ако имаш здрав разум ще се убиеш със задното. Ако имаш акъл нямаш никакъв проблем. Само дето 90% от хората няма. Те винаги искат да са в лява лента, да са първи, да изпреварват, да не пускат мигачи, да НЕ се съобразяват с пътните условия.

Подкрепям инак на 100% , че задното е по-трудно контролируемо при липса на сцепление - какъвато и да е причината. Но за това ЧОВЕК, а не маймуна управлява колата... за да я кара със скорост която е безопасна за него и околните.

 

И в моя подкрепа ето творенията на каращите бмв-та > http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=4&t=342315 които по ясен начин показват огромното пренебрежение и самонадеяност на голяма част от каращите. Проблема е, че като карат на предно тяхната самонадеяност е с по-леки последствия обикновено, но в допълнение с БМВ става вече лошо.

 

 

 

______________________________________________________________

 

Ся... въпроса е ще имаме ли форумна сбирка като купи w00x колата?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...