gado Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 (edited) Ъхъ, ама щото са ни подарили няколко съвременни за времето си самолети, щото сме дали на швабите коридор за Сърбия. Колко беше... десетина месера и май още толкова БФ. Де вместо магариите на дойчовците да бяхме следвали умните им постъпки.... Ако и ние си бяхме спретнали толкова много аеро "клубове" като тях, изобщо нямаше да ни се налага да просим милостиня и щяхме да имаме истински въздушен, боен флот. Хем наравно с тях са ни порязали за самолетите след края на първата световна. Впрочем с Миг-а критическата ми скорост 580 км, мисля.... Ама въпреки това буквално ми изчезна в далечината. Edited November 9, 2014 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Не е баш наравно. 91 машини не са "няколко". Не бива да забравяме още нещо - серията самолети ЛАЗ и ДАР. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 (edited) Абсолютно същите условия са наложени и на нас, Танасе А ЛАЗ и ДАР освен гордостта, че имаме собствено самолетостроене, нищо друго не са ни донесли. Били са морално остаряли още преди да слязат от чертожната дъска. П.п. Освен това тези 91 самолета не са всичките германски! Съвсем малка част от тях са достатъчно съвременни към онзи момент и именно те са ни подарък от Германия. Edited November 9, 2014 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 (edited) ДАР е можело да се превърне в нелош щурмовик. Могъл е. Ред. Говоря за 3-местните му варианти. ЛАЗ също е имал хубави данни. Ред.2 Общо до края на 1938 г. авиацията ни получава 72 бойни самолета – 24 разузнавателни, 36 изтребителни и 12 бомбардировъчни. Проведеното през 1938 г. Балканско съвещание в Солун снема ограниченията, наложени на България от Ньойския договор и дава възможност за пълно въоръжаване на Въздушните войски. И все пак най-труден остава проблемът с авиационната техника, защото икономическите възможности на държавата са слаби. За пореден път българското правителство прави поръчка за нови 42 леки (дивизионни) бомбардировача самолета PZL.43В, но са получени само 36 от тях през август 1939 г. На 1 септември 1939 г. избухва Втората световна война. След започване на военните действия срещу Полша единствен доставчик на самолети е Германия. Като резултат от проведените преговори са закупени 172 трофейни самолета (т.е. на цена 30-40 % от стойността им). Доставени са 72 изтребителя Avia B.534 „Доган“, 60 разузнавача Letov S.328 „Врана“, 32 бомбардировача Avia B.71 „Жерав“ и 12 Bloch МБ.200 „Бухал“, както и 28 учебно-тренировъчни машини Avia B.122 „Оса“ и един картографски самолет Aero B.304 „Пеликан“. След доставяне на посочената техника се извършва поредната мирновременна реорганизация на Въздушните на Негово Величество войски. От 1 декември 1939 г. Армейските орляци със смесен състав се преустройват временно в еднородни орляци с еднотипни самолети:- 1-ви армейски орляк (Божурище) става 1-ви линеен – с три ята по 12 самолета PZL.43;- 2-ри армейски орляк (Карлово) става 2-ри изтребителен – с четири ята по 12-15 самолета В.534;- 3-ти армейски орляк (Ямбол) става 3-ти разузнавателен – с 4 ята по 9-12 самолета S.328;- 5-и бомбардировъчен орляк увеличава състава си на три ята – 2 ята по 12 самолета В.71 и едно ято с 12 самолета Do 11. Времето на попълване на авиопарка с модерни изтребители идва през лятото на 1940 г. Доставени са 10 броя Ме 109Е-3 „Стрела“ и шест двуместни учебни и куриерски машини Ме 108В-1 „Лебед“. През 1941 г. са доставени още 9 бр. Me 109-3 след основен ремонт. Според данни от немски източници до август 1944 г. България е получила общо 145 самолета Ме 109Е и Me 109G-2/6, известни у нас под кодовото име „Стрела“. Приемането на военновремената организация на Въздушните войски става през март 1942 г. От наличните орляци е създадена Въздушна ескадра, придадена на подчинение на действащата армия. В нейния състав влизат:- 2-ри линеен полк, преименуван по-късно на 2-ри щурмови в състав от два орляка с по две ята, въоръжени с Ju 87, известни като „Щука“, и остарелите изтребители B.534 „Доган“;- 5-и бомбардировъчен полк, съставен отначало от един, а по-късно от два орляка с по две ята, въоръжени с Do 17 „Ураган“ и B.71 „Жерав“;- 6-и изтребителен полк с три орляка с по две ята, въоръжени с Ме 109 „Стрела“ и D.520 (от 1943 г.);- 1-ви разузнавателен полк, пряко подчинен на командването на ВВ, който се състои от два орляка с по две ята, и 73-то ято за далечно разузнаване, въоръжени с Fw 189, Do 17 и КБ-11 „Фазан“;- водосамолетно ято, въоръжено с Аr 196А-3 „Акула“;- транспортно ято, въоръжено с Ju 52/m3 „Сова“. В така съществуващата организационна структура и самолетен парк ВВ остават до края на Втората световна война. Edited November 9, 2014 by Grimjaur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Хех... Единственият ДАР, който наистина е бил съвсем в крак с времето си и е могъл да се превърне във фактор е бил ДАР 10. За жалост обаче, благодарение на типичната за политиците ни продажност е останал само на ниво прототип. Естествено едни хора са лапнали едни парици и се пуска в серийно производство произвежданият от жабари (в България) КБ, който обаче отстъпва на ДАР 10 по всички показатели, въпреки еднаквите мотори и витла. П.п. Никога не е имало сериен, триместен ДАР! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Сериен не е имало. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 А кой прототип е бил триместен? Щот нещо не мога да се сетя за такъв.... Както и не мога да се сетя за ДАР, който не е бил кукурузник, освен десятката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 ДАР У-1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 9, 2014 Author Share Posted November 9, 2014 Ае влизайте да ги попуцаме Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Галин се ослушва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 А днес какви игри направих.... направо пръстите да си оближеш.... С Ил-2 свалях елитни, купени кинг кобри, с Пешка-та свалях Спитфайър-и и Як-ове.... А с Yer-а свалих един Р-35... Кво да говорим.... Ся с кеф ще си пия питието и ще се подхилквам гаднишки... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 10, 2014 Author Share Posted November 10, 2014 (edited) Кингкобрите и мустангите са много гадни...Само един път или два пъти съм виждалмустанги,но тогава играех с едни дето имаха FW-190. Брей то не било толкоз трудно да им пускаш бомби на лгавите от 3000 метра Edited November 11, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Ил-2 и Ил-2М са едни от най-сериозните машини в цялата игра. Само маневреността им куца, но е нормално - все пак са щурмовици, особено ако са накачурени с 400кг бомби и 8х82мм ракети Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 11, 2014 Author Share Posted November 11, 2014 Тоя кита е мега бавен и мега тромав,но пък има 10 бомби Скоро ще проуча 400килограмовите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Кита? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 11, 2014 Author Share Posted November 11, 2014 (edited) Wellington.Много е бавен горкия Аз му викам кит,защото си е баш като кит дебел и бавен Edited November 11, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Ааа....Да, бая е мърда. И е много лесна плячка. За сметка на това пък като сложиш голямата бомба и имаш прикритие, всички бази са твои. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Глупости! Няма по-тромава каруца и по-мърдоподобна машина от Yer! Държа си го единствено заради това, че 4 х 500 и 2 х 1000 бутат базите със заход и половина. Пък и ако изобщо ми позволят да се издигна над заветните 5500 - 6000 метра, шансът да оцелея цялата мисия и да съм на първо или второ място в тима е над 90% Един или два пъти съм успявал да се издигна до 9000 и тогава съм буквално недосегаем. Докато чакам да ми се заредят бомбите си кютя на гънърските позиции и се любувам на гледката как 3-4 ентусиаста се напинят като глист на буца да се издигнат до мен, та да ми сцепят тромавата трътка Шибаното е само това, дето летищата обикновено са скрити под облаци и като им дойде време да си минат по реда (4-5 нальота) и трябва да се правя на дайвър. Само дето дайвърът е с болки в кръста, три счупени крака, газове и болки в горните резци, та почти не подлежи на контрол.... А Ил-2, Танасе освен за мародерене на наземна техника и на някой и друг бомбър, дето е имал малоумието да лети на под 5000, за нищо друго не става! Това чудо ускорява и лети с грацията на добре охранена гъска. За мен сериозни машини (от руските) са Як-овете, пък колкото и да ги плюеш. Разни Уелингтъни, Дорниери и Щуки ги прави на трески само с по едно - две попадения от главния калибър. А за леките хъркалки...., ха си пласирал откос, както си трябва, ха са се посипали във вид на конфети. Само Бе-тата им се опъват лекинко, ама то си е къде заради здравата броня, къде заради хилядите картечници с които са набучени от всякъде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Не плюя Яковете. Плюя пичлеметата, дето играят само с Якове. Имам 4 елитни Яка, ма къв ми е кефа да кисна само на тях и да не се развивам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Един малко тъп въпрос..., май... Как мога да си лепна инсигния на самолета? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 14, 2014 Author Share Posted November 14, 2014 (edited) Аз имам една мадама и бг флага на един самолет,но изглежда доста грозно На един друг се бях мъчил да си слагам акула по ръба. едит:От 4к метра си се пускат бомби без проблем,но гадовете пак се усещат и дойдоха да ме пречукат Edited November 14, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Колко пъти да повтарям, бе!?! Ако не си с дайвър, 4500 - 5000, минимум! Всеки двеста метра над това, сериозно увеличават шансът ти за оцеляване до края на мисията и съответно за правенето на по-голяма мизерия над мръсТните гадове, пък които и да били те. Въпреки, че аз когато пусийствам с Як-а над нашите бази, винаги гледам да съм поне на 4500 (все още има ентусиасти, които си мислят, че могат да бомбардират безнаказано от 3500 метра ) П.п. И що има тъпи копелета, които си мислят, че могат да оцелеят след като влязат в челна атака на Як-9Т или Як-9К? Одеве си спретнах така един трипъл страйк, ей така, докато се гмурках да докопам един Дорниер. Дорниерът ми го грабнаха под носа, ама от ония тримата останаха само конфети П.п.2 Ще пробвам това с пейнтването, въпреки, че питах за друго. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 14, 2014 Author Share Posted November 14, 2014 (edited) Ее щото са зле за тва си и мислят,че могат да оцелеят пато ги удари паве в главата,обрзно казано Аз сега си развивам 4000lbs бомбите Edited November 14, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 15, 2014 Author Share Posted November 15, 2014 (edited) Малко избухнах Тия 4000lbs бомби са доста добри.Фармят се спокойно по 2к лъвчета edit:Чудя се за един самолет дали е по-добър от друг.Spitfire Mk Vc или Spitfire F Mk IX edit2:Отговориха ми в чата.Втория е по-добър,а аз през цялото време си развивах първия Edited November 15, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.