Jump to content
BulForum.com

CBuilder 6

lpbrok

Recommended Posts

Imam 1-vo i 2-ro cd na CBuilder-a, no vtoro mi CD e s promenen label ot originalnoto cd i kogato install-vam CBuilder ne iska da mi prochete CD-to...

Opitah da se da resha problema s ISO kato napravq imeto na ISO-to kato tova na originalnoto cd na CBuilder-a. Izpolzvah Fantom CD, no vupreki che smenih imeto na ISO-file, virtulaniq disk si ostana sus sushtiq label :(.

Sega mi trqbva ISO na originalniq 2-ri disk na CBuilder 6. Ako nqkoi moje da go up, ujasno mnogo shte sum mu blagodaren, che trqbva da pravq edin proekt v daskaloto mn skoro ...

10x predvaritelno

• 9 months later...

lpbrok... toz problem e reshen... she cherpish bira ako stane... i az shte cherpa bira ako ne stane

1. Kopirash primerno na prazen dial (primerno C / D/E - moje i palen, ama sled manipolaciata pomni papkite i filovete za da gi iztriesh) CD1 v glavnata DIR

2. startirash ot tozi dial setup.exe ili tam kak beshe.... :D

3. pochvash si instalaciata................................

4. Pri poiskvane na CD2 iztrivash/premestvash neshtata(pupkite ot CD1) i na sushtia dial plioskash CD2 bez da prekratiavash instalaciata a prosto davash Continue ili OK... ne si spomniam tochno...

5. Ako gi spazish gornite instrukcii shte stignish do vulshebnia buton FINISH...

Imam go CBuilder 6 na 2 цеде-та i az tui manipoliram s prus4e za da stane :) i da se vuzbudi instalaciata i da stane dzversko

Ako nestava:

ili ne go praish kak trebe

ili az ne sum obiansil kak trebe

ili samata distribucia e razlichna ot moita :)

derzai priatelu

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...