Jump to content
BulForum.com

Монтаж на газова уредба в Пловдив - идеи?


vkirov

Recommended Posts

като цяло търся автомат и с друг цвят кожа но колата е доста добра и запазена и мога да направя компромис

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437634570552389&slink=a67tw8

Прекалено голям компромис е това. Най - голямата ми грешка беше, че моята не си я взех автоматик. Никога повече не бих си взел кола с ръчни скорости. Няма значение колко добро попадение е. Удобството просто е несравнимо. Само човек шофирал повече време автоматик ще ме разбере.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply
Off/ Това с тая газ като някаква мания ми се струва и се чудя дали е така и в световен мащаб. Хората направили кола да върви на бензин, а тука всяка втора кола вече газифицирана - даже си мисля, че и ако цената на газта беше еднаква с тази на бензина, Васко пак щеше да си я газифицира...просто май е влюбен в тази манипулация...и в комбитата разбира се.. :bgrin: ...(прочетох за хора ама ще вземат ли клиент с монтаж от друго място)... @Чефо няма резон да му откажат проверка кое-какво, дори и да е слагана другаде.
Ми, че мания е, специално си търсих бензинова кола, та да и сложа газ. ;) То не че на печка не може, ама друго си е да мислиш за екологията :D

 

 

Зависи, може и да му откажат. Ако е Ланди пък сервиза е на Брц спокойно могаът да го порежат. Пък в София си е практика, ако друг ти я правил да си те пращат при него.Както се писа по горе възможно е тоя разход да е нормален. Другото не е...

 

Link to comment
Share on other sites

То не че на печка не може, ама друго си е да мислиш за екологията :D

Каква екология по - точно? Въглеродните емисии от газта са почти същите като на бензина. Когато сметнеш, че и колата гори повече като количество гориво, нещата се изравняват.
Link to comment
Share on other sites

Марка нещо, кубатура и мощност, че да не се окаже, че разходът е горе долу нормален.

Фюжън. 2600 кубика, 100 коня. Тва ми е написал баща ми. Ама казва, че разликата с каталожните данни е Огромна.

Сега говорихме и му казали, че големия разход идвал от съединителя. За смяна е

Link to comment
Share on other sites

То не че на печка не може, ама друго си е да мислиш за екологията :DКаква екология по - точно? Въглеродните емисии от газта са почти същите като на бензина. Когато сметнеш, че и колата гори повече като количество гориво, нещата се изравняват.

За екологията беше ирония...

Link to comment
Share on other sites

30% ли е скока в разхода на газова инжекция? щото по-разни места твърдят че 30% надолу са емисиите за евро 2 и 3 коли 

 

а и всеки който НЕ кара дизел е чудесен човек, няма по-гнусно нещо да спреш зад дизел на светофар в България... това е живо наказание, да не говорим като пешеходец какви неща вдишваш

Link to comment
Share on other sites

При мен скока е около 10% в + в разхода.

 

За България иначе е нормално, да е махнал ЕГР, ФАП ако има и задължително някоя дюза да лее та зад него да става облак дим.

Link to comment
Share on other sites

В тоя ред на мисли...като цъкнем на линка в мобилето, дето го е дал Васко, след това цъкнем на линка под заглавието на обявата и прочетем техническите характеристики на модела и стигнем до тоя ред...

 

Разход на гориво - градско 19.6 (17.9) Литра/100 км

 

....туй ще рече ли, че след като си сложи бутилката в багажника вече ще му гори градско над 20? :online2long:

Link to comment
Share on other sites

В тоя ред на мисли...като цъкнем на линка в мобилето, дето го е дал Васко, след това цъкнем на линка под заглавието на обявата и прочетем техническите характеристики на модела и стигнем до тоя ред...

 

 

....туй ще рече ли, че след като си сложи бутилката в багажника вече ще му гори градско над 20? :online2long:

Да. Зависи и как я кара де, но е почти сигурно.
Link to comment
Share on other sites

Не ми се вярва да си вземе 8 цилиндрова S4-ка и после да я кара на 1500 оборота...всъщност знам ли - едно време даже и Виден го биеше на картинг, аз пък биех Виден и те така... :lol:

Link to comment
Share on other sites

След първите 3-4 месеца намалят изпълненията бая ;) общо взето свикваш с колата и не ти прави впечатление... поне на мен така не ми прави никакво... и общо взето разхода си е нормален - говоря ако си вземеш малко по-мощна от предишната кола и не искаш да си "новия Михаел Шумахер" и т.н. да се мислиш за безсмъртен на всеки светофар.

 

Иначе ся разгледах сайта на БРЦ... 2200лв 6цил ОБД... вай вай ....

Link to comment
Share on other sites

...общо взето свикваш с колата и не ти прави впечатление... поне на мен така не ми прави никакво...

 

Че к'во пък впечатление да ти прави...ние с тебе какви коли имаме...ежедневки...

Link to comment
Share on other sites

Ми спрямо 50% от автопарка са по-добре...  все тая, имах предвид, че ако си нормален човек, а не някакъв "пилот" колко да се засиваш и да караш все ... просто човек свиква и си се вози айляк - или аз вече съм станал ебати пенсионера

Link to comment
Share on other sites

И сега ще попитам - какво ѝ е на газта? Не знам колко хора карат на газ, но аз съм карал дизел, бензин, бензин с газ, почти нов дизел и сега когато купувам кола, ще купя бензин и ще му сложа газ. Първо, излиза по-евтино като разход на 100км., защото това е водещото, който какво иска да ми говори. Газ се слага, за да караш по-тънко, който ми каже друго лъже. Интересното е обаче, това, което откривам аз - колата на газ, работи по-добре отколкото на бензин. Всичките ми коли, които съм карал на газ, са работели по-добре на газ. Моторът е по-тих, една идея по-еластичен... Чак толкова да си внушавам... Иначе нормалното покачване на разхода е 5-10% отколкото на бензин, с уговорката, че уредбата е поставена и настроена кадърно и говорим за газов инжекцион. Обикновените газови качват разхода около 15-20% и там ефектът с по-добро поведение на газ, го няма. Да, може да върви и повече, но тогава разходът е 30%+ и икономичността отива по дяволите.

 

Като вземем предвид фактът, че водещите производители вадят вече заводски пропан и метан, няма какво толкова да ви учудва.

 

Миналата година карах новата Октавия със заводски метан... Просто перфектна!!! 110кс. заводски метан, бутилки под колата, олекотени, отделен показател на таблото за количество и КАЧЕСТВО на метана. Смея да кажа, че вървеше по-добре от 110кс TDI, да не говорим, че мотора не се чуваше, ама изобщо. И всичко това с разход 4.6кг./100, тоест по сегашните цени около 6-7лв. на 100км. ГРАДСКО каране... Отделно, че е с 6 скорости. Абе кеф. А цената е колкото на дизелова такава. Е кое да си купиш?

Link to comment
Share on other sites

И сега ще попитам - какво ѝ е на газта?

 

Нищо - абсолютно нищо, просто изразявам собствено мнение и нямам нищо против всеки да си кара с каквото си иска, пък ако ще и вода да налива. :)

 

Газ се слага, за да караш по-тънко, който ми каже друго лъже.

 

Естествено. Не виждам кой ще тръгне да си усложнява живота...да дава пари, да преработва колата си, да я настройва, че и за "бонус" да има по-малък багажник...и поне на теория - с малка бомба вътре. :)

 

...колата на газ, работи по-добре отколкото на бензин. Всичките ми коли, които съм карал на газ, са работели по-добре на газ. Моторът е по-тих, една идея по-еластичен... Чак толкова да си внушавам......

 

Е тука само мога да кажа, че доста си внушаваш...ама доста - при добра уредба и настройка може почти да няма разлика, но да кажеш, че с газ работи по-яко... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Не е по-яко, впечатлението е за по-еластичен и по-плавен двигател на газ, по- дълго ускорение и т.н трудно може да се обясни. На мойта кола точно това е разликата между бензин газ.

Link to comment
Share on other sites

Не знам, нека и други колеги да кажат дали си внушавам. Чак толко...

 

Иначе категорично съм против бутилка в багажника - аз съм го решил лесно. Така и така не возя резервна гума - бутилката е там. Нито се вижда, нито ми пречи. Нече возя нещо обемно всеки ден, но веднъж да се наложи и да не мога да го кача, заради бойлера...

Link to comment
Share on other sites

Не бих платил на някой да ми докара кола която не съм виждал, но като цяло с оглед на скрапа който излиза тук в България варианта за докарване от Германия май е най-удачен. 

 

 

Прекалено голям компромис е това. Най - голямата ми грешка беше, че моята не си я взех автоматик. Никога повече не бих си взел кола с ръчни скорости. Няма значение колко добро попадение е. Удобството просто е несравнимо. Само човек шофирал повече време автоматик ще ме разбере.

 

Карам само автоматици от мноого време, в момента това ми е дилемата, колата наистина е страшно запазена, тоя двигател с ръчка е доста по приятен но май не ми се кара ръчка, другото е бялата кожа, тва нещо се зацапва и от дънки само ще го мисля още няколко дни но май няма да е тая като цяло. 

 

В тоя ред на мисли...като цъкнем на линка в мобилето, дето го е дал Васко, след това цъкнем на линка под заглавието на обявата и прочетем техническите характеристики на модела и стигнем до тоя ред...

 

 

....туй ще рече ли, че след като си сложи бутилката в багажника вече ще му гори градско над 20? :online2long:

 

Да разхода на почти идентичен двигател в а8 4.2 е около 20-22 но там купето е по-тежко, да кажем 20/100 градско, в момента 3-ката ми гори 16/17 като цяло двигателя си е старичък и почти неразрушим в8 който не блести с голям вървеж но пък съм пристрастен и винаги съм искал такъв в това купе. 

 

 

 

 

пс : иначе естествено че е заради цената който го отрича определено лъже, няма как колата да работи по-добре на газ и най-вероятно скапва мотора по-бързо но надали ще я търкалям 100К км за да разбера, чесно казано не ме вълнува кой какво мисли в крайна сметка не се чувствах по-голям масон като карах по-ново бмв дизел  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Личното ми мнение е, че газта не износва, а напротив - запазва двигателя, сравнено нашия бензин. Присъствал съм на разглобяване на два еднакви мотора /Мегани/, едното от които карано на газ, а другото само на бензин. Бензиново имаше много нагари, докато това с пропана лъщеше! Може би не е много точно сравнението, но пак казвам, че с оглед на нашите мръсни горива, май газта е по-малкото зло. На 406-цата, преди да ѝ сложа газ, през 2 месеца се налагаше да чиста стъпковия мотор, защото ставаше целия в сажди. След газовата, съм го чистил 2-3 пъти общо. И в двата случая му е заложено да се "смазва" от картерните газове, тоест ясно видях ефекта на двете горива.

Link to comment
Share on other sites

Амии вариант течна фаза ? Не са ли пак към 3к ? Злобиле ти щом имаш пари за тая кола ще намериш и за ГИ.Романо и Ланди не са ли по добри от БРЦ?

Link to comment
Share on other sites

Romano не, а Landi - зависи. @jijane да каже как е клякало едно прехвалено Romano.

Течната фаза става много сложна, а и не знам кой ще може да я монтира... Като цяло на течната фаза са им чувствителни помпите...

3000лв. е адски много за ГИ, каквото щете ми говорете. 1500-2000лв. звучи доста по-добре.

Link to comment
Share on other sites

Да предположим, че Васил вземе Ауди-то от обявата и реши да си сложи течна фаза. Тогава трябва да си приготви почти половината от цената на придобиване, за да си сложи течна фаза. Аз не познавам човек, който би дал 6-7000 лева за газова уредба.

 

Тая С4-ка върви много добре, независимо че има малко над 100 коня загуби в трансмисията.

Link to comment
Share on other sites

За Романо на 3-ката ми искаха почти колкото БРЦ а приятели ми казаха че не са много доволни и се отказах. Относто 3-те К лв за монтаж не са проблем ще ги избия бързо от разликата газ/бенз но ако може да се мине по тънко що пък не :)

 

Отделно сервиза на БРЦ не е като да са супер обяснителни а като даваш 2К+ се очаква да ти обяснят това онова, бях и до сервиза на Ланди до митницата, тях ги отсвирих доста бързо щото ме претупаха все едно ми продават нещо за 10лв.....

 

 

Относно течна фаза на тоя двигател няма смисъл, реално не е сложен за газифициране.

 

 

пс: загубите от автомат и 4х4 са близо 30% мерено е :)

но не ме бърка колата си има своя чар и не е задължително постоянно да е в лютеницата, с-ките си имат и други плюсове освен вървежа. но най-вероятно ще търся автомат, ако няма Б6 може евентуално да прежаля още малко пари и да е Б7.

Link to comment
Share on other sites

Фюжън. 2600 кубика, 100 коня. Тва ми е написал баща ми. Ама казва, че разликата с каталожните данни е Огромна.

Сега говорихме и му казали, че големия разход идвал от съединителя. За смяна е

Както и си знаех. 1600 кубика е колата. Баща ми нещо се е объркал. Ще му кажа за тия сервизи. Били са я гледали. Всичко било нормално, но съединителя боксувал. Разправя ми, че и на бензин горяла 11, 12 градско.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...