zlobil Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 никога повече нафта..... бях силно предубеден към газта но няма нищо страшно, за тия километри абсолютно никви драми, нямаше грешки, донастройване и т.н. разлика във вървенето с бенз не намирам, тааа доволен съм. особено пък от към финикийска гледна точка, карам 3.0 бензин 220к.с. автомат с 4х4 с разход от 16лв/100км. даже леко ме е яд че не взех 4.2 но до последно бях страшно предубен към газта, в момента съм в процес на търсене на S4 и щото и аз вече съм скъсаняк и карам “премиум” с ГИ съм си скрил пълначката в резервоара. Карам често и едно 2.0ТФСИ сравнително новичко но там поради естествено на системата не съм слагал газ, просто не си заслужава а и разхода е смешен за вървежа който предлага на това купе. пс : проблема е дребен но ме дразни, пищи при всяко палене, отделно като включа на скорост пак пищи и постоянно на цветният фис ми свети колонката в жълто Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Слагаш емулатор и забравяш за пищенето, светкането и т.н. Поредният си, който от дизел минава на бензин с газ, страшно предубеден и после казва, че нафта не ще да види. Затова и попитах, макар, че очаквах точно такъв отговор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 То останаха ли заблудени да убеждават колко е яко дизел да караш? Аз нямам нищо против газта, нз горе някакви бмв-та се споменават... Нз какъв е контекста ама доколкото разбрах някакви М-ки с газ са печелили призови места на последния събор на един форум за бмв-та. Та ядове явно няма. А кой е предпочитания сервиз за монтаж освен Ласков за БРЦ, че може скоро 7ма серия да упътвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Ласков или ФАГУ /Янаджиев/. Има и едни момчета на разклона за Първенец на Околовръстното, но дали монтират BRC не знам. Много са кадърни и правят подредени монтажи. Баси, повече мога да пиша къде да не ходиш, отколкото къде да идеш... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 За стрелката е много добре обяснено. Явно всички са го направили вече да е така, ама какво ли се учудвам то съвременните коли са толкова унифицирани, никой не открива топлата вода. Много хора бяха предубедени към газта, понеже са карали стари коли с газова монтирана от бай Пенчо, свикнал от Москвето да забучи един маркуч в карбуратора и да работи. От там идваха ядове, много върви ама гори като змей, не върви и гори, гасне, не пали и т.н. и т.н. Сега като взимах следваща кола не се и замислих за печка, хем с обслужването ми идваше на половина, за същия автомобил същата година. Обаче със сигурност скоро щях да съм в сервиза и парите веднага щях да съм ги наваксал та и отгоре. Да не говорим, че разхода в пари никога няма да го докарам. Та без да се замислям си взех 2 литра бензин и си карам. То свястни майстори няма много и за това повече може да се пише, къде да не се ходи. Или ще е изпълнено добре, ама не могат да настройят, или обратно или и двете. Инак аз имам и печка и то на Пежо XUD9 и немога и от нея да се оплача, хем по километраж е на 300 000 + километра, реално на колко е идея си нямам. Отлично работно магаре е, идеото устойчива машина е, особено като знам баща ми как я кара като служебна... Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Не на всички нови им падат показанията за бензина. Моята е например 2011, модела е стартиран за първи път 2006. И мога да кажа, че двигателя си е най-обикновен инжекцион без разни "смарт" добавки. Та в тая мисъл, не всички нови ги правят по "нов" начин. Вярно, БРЦ-то ми струваше 1600 лева, но иначе гаранция йок. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 @host - или Ласков или ФАГУ. Пак казвам, избрах ФАГУ, защото синът на собственика ми е познат. Но съм старшно очарован от отношение и внимание към детайлите. Още повече, технически подготвени са всички и всичко могат да ти обяснят без никакви проблеми. Конкретно за моята конверсия, цифрата е 990 лв с АЕБ система, бутилка на резервната гума и зареждането е до капачката на резервоара (от онея, които се навива чашката). Ще видим как им е монтажа довечера, като я взема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Мм да начи може за 2 години да размисля и да си взема скуби Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 скуби...Ду ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Мхъм 2.0R Legacy на ГЪз добре ще е Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Субару с газов инжекцион и с проблем - не съм виждал. Специфичното е, че нямат т.нар. CutOFF, тоест при движение на скорост и обороти над 1500 да не впръскват гориво. Те впръскват, с ниски времена и за тях трябва рейка с ниски времена за отваряне/затваряне. Настройват се лесно и не искат допълнително нищо. Ама е истинска японска машина... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Аз пък съм виждал Форестър 2.0s turbo, да сеца, да е тромаво в ниските обороти, да тресе на празен ход. Всичко може когато барне грешния човек... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 А, това не го коментирам. То и уредба от 3000лв., може да се осере от някой некадърник. Нямах предвид, ако се монтира от грешния човек. То грешния механик, може и Рено Клио да омаже... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 А тоя Ласков/Фагу какви уредби монтират ? Май открих С4-ката която търсех и до няколко дни ще се разбере дали е моята кола. Какво да сложа най-добре на 4.2 ? От БРЦ сервиза съм доволен като цяло но цената която ми търсят за 4.2 344к.с. ми се вижда височка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 А тоя Ласков/Фагу какви уредби монтират ? Май открих С4-ката която търсех и до няколко дни ще се разбере дали е моята кола. Какво да сложа най-добре на 4.2 ? От БРЦ сервиза съм доволен като цяло но цената която ми търсят за 4.2 344к.с. ми се вижда височка.Можеш ли да споделиш обявата, че ми е интересно какъв модел си си харесал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 А тоя Ласков/Фагу какви уредби монтират ? Май открих С4-ката която търсех и до няколко дни ще се разбере дали е моята кола. Какво да сложа най-добре на 4.2 ? От БРЦ сервиза съм доволен като цяло но цената която ми търсят за 4.2 344к.с. ми се вижда височка. Монтират BRC, Stag, Romano и т.н. Не зависиш толкова от марката, а от монтажа и настройката. Между другото BRC сервиза в Тракия, не са от сервизите с най-добро име, чак се учудвам, че нямаш забележки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Газта никога не ми е била интересна и чесно казано нямам абсолютно никва идея кое, къде как трябва да е направено, просто не съм се интересувал никога, не съм и чел за нея. В момента ядове нямам колата работи толкова добре колкото и на бензин а за мен това е най-важно. Според майстора ми не е монтирана супер прецизно така че незнам може и да си прав и просто да съм извадил късмет. Приятел сложи ГИ на 525ix 2007 и постоянно ходеше за донастройки и т.н. щото не работеше добре. Можеш ли да споделиш обявата, че ми е интересно какъв модел си си харесал. като цяло търся автомат и с друг цвят кожа но колата е доста добра и запазена и мога да направя компромис http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437634570552389&slink=a67tw8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Според мен седалките са боядисвани - професионално - но колата изглежда много добра на снимки. Успех, 100% големи усмивки ще носи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Като търсиш автомат и т.н., що не си поръчаш на някой да ти докара. Примерно Кьосев или някоя софийска къща. Намери си я в Германия, да я видят и да ти я докарат. Тази не че изглежда зле, но като искаш автомат, да си купиш ръчка... Знам ли... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 За С4-ката за БРЦ трябва да приготвиш около 3000 лева. Може и някакъв сбирщайн да се направи за доста по-ниска цена, Ланди и Романо са в същия ценови порядък. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Мда по спомен някъде около 3 ми искаха в сервиза в тракия. Разбираш ги виждам нещата, с кое може да се прави компромис ? Ще го преслушам тия дни тия сервизи които сте препоръчали. пс : чесно казано избрах БРЦ само защото тях бях чувал и мислех че са най-известните, не съм правил проучвания и т.н. отидох и ми я сложиха и край. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Това ти го казвам като вариант Васил-е. Аз бих си взел цял кит БРЦ с 2 изпарителя, жълти инжектори, както си трябва . Иначе произволен 8 цилиндров компютър(фобос,стаг, горе долу всички са един дол дренки) Инжектори - хана или баракуда, добри копия на кейхин, сената им е около 3 пъти по-ниска от на БРЦ(с качествени филтри ще изкарат поне 100 ккм) Изпарители 2 броя - КМЕ Голд, Шарк или подобни. Също може и някой Атикер, копие на КМЕ. Останалите карантии са стандартни, бутилка, усилена сонда, маркучите за газ и вода гледай да са Паркър, другите са пунта мара. Проблема при С4-ката е монтажа, тежък си е, поне 2 дена за да се изпипа всичко както трябва. Място под капака почти няма, майката се споменава много често Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Къде да пратя баща ми (прочетох за хора ама ще вземат ли клиент с монтаж от друго място) защото той бил сложил продукти от топливо и ми се жалва, че\колата му горяла 12 градско газ с газов инжекцион. Нямам идея от марка. Колата е Форд Фюжън 2006-та. Аз му казах къде е проблема(емблемите и онова в багажника ама той малко ми се ядоса) Глъхнела, тресяла, нямала мобщност. Мога да го питам за точен модел и място къде я е слагал. Дано онзи отгоре да е милостив към мен и да не ми се налага отново нито на 1.2 нито 4.2 да слагам такова пак. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Марка нещо, кубатура и мощност, че да не се окаже, че разходът е горе долу нормален. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Off/ Това с тая газ като някаква мания ми се струва и се чудя дали е така и в световен мащаб. Хората направили кола да върви на бензин, а тука всяка втора кола вече газифицирана - даже си мисля, че и ако цената на газта беше еднаква с тази на бензина, Васко пак щеше да си я газифицира...просто май е влюбен в тази манипулация...и в комбитата разбира се.. ...(прочетох за хора ама ще вземат ли клиент с монтаж от друго място)... @Чефо няма резон да му откажат проверка кое-какво, дори и да е слагана другаде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.