Jump to content
BulForum.com

Монтаж на газова уредба в Пловдив - идеи?


vkirov

Recommended Posts

никога повече нафта..... бях силно предубеден към газта но няма нищо страшно, за тия километри абсолютно никви драми, нямаше грешки, донастройване и т.н. разлика във вървенето с бенз не намирам, тааа доволен съм. особено пък от към финикийска гледна точка, карам 3.0 бензин 220к.с. автомат с 4х4 с разход от 16лв/100км. даже леко ме е яд че не взех 4.2 но до последно бях страшно предубен към газта, в момента съм в процес на търсене на S4 и щото и аз вече съм скъсаняк и карам “премиум” с ГИ съм си скрил пълначката в резервоара.  :grin:

 

Карам  често и едно 2.0ТФСИ сравнително новичко но там поради естествено на системата не съм слагал газ, просто не си заслужава а и разхода е смешен за вървежа който предлага на това купе. 

 

 

 

пс :

 

проблема е дребен но ме дразни, пищи при всяко палене, отделно като включа на скорост пак пищи и постоянно на цветният фис ми свети колонката в жълто  :nugget:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Слагаш емулатор и забравяш за пищенето, светкането и т.н.

 

Поредният си, който от дизел минава на бензин с газ, страшно предубеден и после казва, че нафта не ще да види. Затова и попитах, макар, че очаквах точно такъв отговор.

Link to comment
Share on other sites

То останаха ли заблудени да убеждават колко е яко дизел да караш?

 

Аз нямам нищо против газта, нз горе някакви бмв-та се споменават... Нз какъв е контекста ама доколкото разбрах някакви М-ки с газ са печелили призови места на последния събор на един форум за бмв-та. Та ядове явно няма.

 

А кой е предпочитания сервиз за монтаж освен Ласков за БРЦ, че може скоро 7ма серия да упътвам.

Link to comment
Share on other sites

Ласков или ФАГУ /Янаджиев/. Има и едни момчета на разклона за Първенец на Околовръстното, но дали монтират BRC не знам. Много са кадърни и правят подредени монтажи.

Баси, повече мога да пиша къде да не  ходиш, отколкото къде да идеш...

Link to comment
Share on other sites

За стрелката е много добре обяснено. Явно всички са го направили вече да е така, ама какво ли се учудвам то съвременните коли са толкова унифицирани, никой не открива топлата вода.

 

Много хора бяха предубедени към газта, понеже са карали стари коли с газова монтирана от бай Пенчо, свикнал от Москвето да забучи един маркуч в карбуратора и да работи. От там идваха ядове, много върви ама гори като змей, не върви и гори, гасне, не пали и т.н. и т.н. Сега като взимах следваща кола не се и замислих за печка, хем с обслужването ми идваше на половина, за същия автомобил същата година. Обаче със сигурност скоро щях да съм в сервиза и парите веднага щях да съм ги наваксал та и отгоре. Да не говорим, че разхода в пари никога няма да го докарам. Та без да се замислям си взех 2 литра бензин и си карам.

 

То свястни майстори няма много и за това повече може да се пише, къде да не се ходи. Или ще е изпълнено добре, ама не могат да настройят, или обратно или и двете.

 

Инак аз имам и печка и то на Пежо XUD9 и немога и от нея да се оплача, хем по километраж е на 300 000 + километра, реално на колко е идея си нямам. Отлично работно магаре е, идеото устойчива машина е, особено като знам баща ми как я кара като служебна...

Link to comment
Share on other sites

Не на всички нови им падат показанията за бензина. Моята е например 2011, модела е стартиран за първи път 2006.

И мога да кажа, че двигателя си е най-обикновен инжекцион без разни "смарт" добавки.

Та в тая мисъл, не всички нови ги правят по "нов" начин.

Вярно, БРЦ-то ми струваше 1600 лева, но иначе гаранция йок.

Link to comment
Share on other sites

@host - или Ласков или ФАГУ. 

 

Пак казвам, избрах ФАГУ, защото синът на собственика ми е познат. Но съм старшно очарован от отношение и внимание към детайлите. Още повече, технически подготвени са всички и всичко могат да ти обяснят без никакви проблеми. Конкретно за моята конверсия, цифрата е 990 лв с АЕБ система, бутилка на резервната гума и зареждането е до капачката на резервоара (от онея, които се навива чашката). Ще видим как им е монтажа довечера, като я взема.

Link to comment
Share on other sites

Субару с газов инжекцион и с проблем - не съм виждал. Специфичното е, че нямат т.нар. CutOFF, тоест при движение на скорост и обороти над 1500 да не впръскват гориво. Те впръскват, с ниски времена и за тях трябва рейка с ниски времена за отваряне/затваряне. Настройват се лесно и не искат допълнително нищо. Ама е истинска японска машина...

Link to comment
Share on other sites

Аз пък съм виждал Форестър 2.0s turbo, да сеца, да е тромаво в ниските обороти, да тресе на празен ход. Всичко може когато барне грешния човек...

Link to comment
Share on other sites

А, това не го коментирам. То и уредба от 3000лв., може да се осере от някой некадърник. Нямах предвид, ако се монтира от грешния човек. То грешния механик, може и Рено Клио да омаже...

Link to comment
Share on other sites

А тоя Ласков/Фагу какви уредби монтират ? Май открих С4-ката която търсех и до няколко дни ще се разбере дали е моята кола. Какво да сложа най-добре на 4.2 ? От БРЦ сервиза съм доволен като цяло но цената която ми търсят за 4.2 344к.с. ми се вижда височка. 

Link to comment
Share on other sites

А тоя Ласков/Фагу какви уредби монтират ? Май открих С4-ката която търсех и до няколко дни ще се разбере дали е моята кола. Какво да сложа най-добре на 4.2 ? От БРЦ сервиза съм доволен като цяло но цената която ми търсят за 4.2 344к.с. ми се вижда височка.

Можеш ли да споделиш обявата, че ми е интересно какъв модел си си харесал.
Link to comment
Share on other sites

А тоя Ласков/Фагу какви уредби монтират ? Май открих С4-ката която търсех и до няколко дни ще се разбере дали е моята кола. Какво да сложа най-добре на 4.2 ? От БРЦ сервиза съм доволен като цяло но цената която ми търсят за 4.2 344к.с. ми се вижда височка. 

 

Монтират BRC, Stag, Romano и т.н. Не зависиш толкова от марката, а от монтажа и настройката. Между другото BRC сервиза в Тракия, не са от сервизите с най-добро име, чак се учудвам, че нямаш забележки.

Link to comment
Share on other sites

Газта никога не ми е била интересна и чесно казано нямам абсолютно никва идея кое, къде как трябва да е направено, просто не съм се интересувал никога, не съм и чел за нея. В момента ядове нямам колата работи толкова добре колкото и на бензин а за мен това е най-важно. Според майстора ми не е монтирана супер прецизно така че незнам може и да си прав и просто да съм извадил късмет. Приятел сложи ГИ на 525ix 2007 и постоянно ходеше за донастройки и т.н. щото не работеше добре. 

 

 

Можеш ли да споделиш обявата, че ми е интересно какъв модел си си харесал.

 

 

като цяло търся автомат и с друг цвят кожа но колата е доста добра и запазена и мога да направя компромис

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437634570552389&slink=a67tw8

Link to comment
Share on other sites

Според мен седалките са боядисвани - професионално - но колата изглежда много добра на снимки. Успех, 100% големи усмивки ще носи.

Link to comment
Share on other sites

Като търсиш автомат и т.н., що не си поръчаш на някой да ти докара. Примерно Кьосев или някоя софийска къща. Намери си я в Германия, да я видят и да ти я докарат.

Тази не че изглежда зле, но като искаш автомат, да си купиш ръчка... Знам ли...

Link to comment
Share on other sites

За С4-ката за БРЦ трябва да приготвиш около 3000 лева. Може и някакъв сбирщайн да се направи за доста по-ниска цена, Ланди и Романо са в същия ценови порядък.

Link to comment
Share on other sites

Мда по спомен някъде около 3 ми искаха в сервиза в тракия. Разбираш ги виждам нещата, с кое може да се прави компромис ? Ще го преслушам тия дни тия сервизи които сте препоръчали. 

 

 

пс : чесно казано избрах БРЦ само защото тях бях чувал и мислех че са най-известните, не съм правил проучвания и т.н. отидох и ми я сложиха и край. 

Link to comment
Share on other sites

Това ти го казвам като вариант Васил-е. Аз бих си взел цял кит БРЦ с 2 изпарителя, жълти инжектори, както си трябва :grin: .

 

Иначе произволен 8 цилиндров компютър(фобос,стаг, горе долу всички са един дол дренки)

Инжектори - хана или баракуда, добри копия на кейхин, сената им е около 3 пъти по-ниска от на БРЦ(с качествени филтри ще изкарат поне 100 ккм)

Изпарители 2 броя - КМЕ Голд, Шарк или подобни. Също може и някой Атикер, копие на КМЕ.

Останалите карантии са стандартни, бутилка, усилена сонда, маркучите за газ и вода гледай да са Паркър, другите са пунта мара.

 

Проблема при С4-ката е монтажа, тежък си е, поне 2 дена за да се изпипа всичко както трябва. Място под капака почти няма, майката се споменава много често :grin:

Link to comment
Share on other sites

Къде да пратя баща ми (прочетох за хора ама ще вземат ли клиент с монтаж от друго място) защото той бил сложил продукти от топливо и ми се жалва, че\колата му горяла 12 градско газ с газов инжекцион. Нямам идея от марка. Колата е Форд Фюжън 2006-та. Аз му казах къде е проблема(емблемите и онова в багажника ама той малко ми се ядоса) :D

 

Глъхнела, тресяла, нямала мобщност. Мога да го питам за точен модел и място къде я е слагал.

 

Дано онзи отгоре да е милостив към мен и да не ми се налага отново нито на 1.2 нито 4.2 да слагам такова пак.

Link to comment
Share on other sites

Off/ Това с тая газ като някаква мания ми се струва и се чудя дали е така и в световен мащаб. Хората направили кола да върви на бензин, а тука всяка втора кола вече газифицирана - даже си мисля, че и ако цената на газта беше еднаква с тази на бензина, Васко пак щеше да си я газифицира...просто май е влюбен в тази манипулация...и в комбитата разбира се.. :bgrin:

 

...(прочетох за хора ама ще вземат ли клиент с монтаж от друго място)...

 

@Чефо няма резон да му откажат проверка кое-какво, дори и да е слагана другаде.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...