kotora Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Ми моята беше 900.От време на време й светваше чека при опредени обстоятелства:По баир със 110км/ч Сега я карам с повечко газ и чека не е светвал.Според газаджията ми било от свещите,но пък той е пуснал автоматична настройка и до там.За тва следващата кола дизел или с ГИ монтирана при някой майстор кадърен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Ама ти верно ли още караш на бензин?! Моята я взех и на същия ден бях запазил час за газовата. Къде е това БРЦ 1300 лв? Моето BRC Sequent 24 + тороидална бутилка + емулатор за стрелката на бензина ми излезе 1095 лв. иначе 1000. Чека няма как да светва от свещи, свети от некадърен майстор. Кой знае какво друго е оплескал. Не знам дали съм го писал в тая тема, аз от години ползвам само Ласков за газовите и нямам никакви дертове. Дори тея на прегледа като видяха кой е монтирал, казаха че няма смисъл да я проверяват всичко е без грешка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Аз отивам във ФАГУ, че са ми познати. Sequent 24 няма как да излезе под 1250 с тея опции в момента, ако искаш всичко да е на BRC. Можеше и в Ласков да я монтирам, но ми трябва да стане тая седмица, а те са заети. А относно чека - на двигателя ли чека или някъв тип чек на газовата? Щото съм хептен бос по тея въпроси... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Да бе Жоре знам,но оди обяснявай на дървени философи. Чистач на таблото чека На еку-то. Като има детонации и бедна смес веднага светва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 еми ся ше видим дали ще свети моя Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Аз отивам във ФАГУ, че са ми познати. Sequent 24 няма как да излезе под 1250 с тея опции в момента, ако искаш всичко да е на BRC. Можеше и в Ласков да я монтирам, но ми трябва да стане тая седмица, а те са заети. А относно чека - на двигателя ли чека или някъв тип чек на газовата? Щото съм хептен бос по тея въпроси... Всичко ми е BRC освен бутилката и както казах, струва 1000 лв. +50 лв. доплатих за по-скъпата бутилка и +45 за емулатора, че при новите Рена като караш на газ светва лампата за бензина. Тъй че може, зависи от надценките на отделните майстори. Светва на двигателя като е нещо не в ред. Понякога не е от кофти настройки, че и боК да си ако е калпав монтажа с никакви настройки не се оправя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Всичко ми е BRC освен бутилката и както казах, струва 1000 лв. +50 лв. доплатих за по-скъпата бутилка и +45 за емулатора, че при новите Рена като караш на газ светва лампата за бензина. Тъй че може, зависи от надценките на отделните майстори. Светва на двигателя като е нещо не в ред. Понякога не е от кофти настройки, че и боК да си ако е калпав монтажа с никакви настройки не се оправя. Да, но в момента масово Sequent 24 почва от 1250 лева без шукарийки. Та малко става безсмислено за мойта кола да се монтира такова чудо, дето е колкото половината кола. 1000 лева целия масраф, но такова мрънкане ше им ударя за монтажа на зареждачката, че в чудо ще се видят Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Моята е монтираха май месец, чак толкова да са се дигнали за 2 3 месеца... Ама знам ли, може. Що ще мрънкаш за нея? На старото ренде, понеже нямаше място за цялата чашка навивах накрайник при капачката за бензина. Сега на Сценика са предвидили, че може да караш на ГАЗ и си има място за чашката точно до капачката за бензина. Даже на смукателния колектор има площадки за разпробиване и за слагане на инжектори, абе предвидили са го заводско. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Това със светването на резервата при повечето нови автомобили, се лекува /обикновено/ с едно реле и един резистор, тоест около 3лв. Има и цели платки около 20лв. с "умно" управление. Относно AEB - системите не са лоши, зависи от цената и колата, на която ще се монтират. Ласков е пример за монтаж, както и Янаджиев /ФАГУ/. И двата сервиза си държат на името, тоест никога няма да рискуват да прецакат клиента. То като цяло читавите сервизи в Пловдив се броят на пръстите на едната ръка, май... Някои много си повярваха, други още повече и сами си целуват ръцете, трети работят на copy/paste... Надценката зависи от сервиза. Вероятно Ласков работи с по-малка, а Янаджиев с по-голяма. Цените нямат промяна последните месеци и реално пълния комплект е на цена около 50-60% от това, което плащате в сервиза с монтажа. Тоест за монтаж плащате около 40-50%, в зависимост от това, колко е решил да спечели даденият сервиз. Като ти монтират системата, искай протокол за монтажа, че в някои пунктове се правят на интересни и искат всяка част, описана със сериен номер... Все едно, ако стане нещо пожар/взрив, точно по частите серийните номера ще търся... Особено по пластмасовите, които няма да ги има. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Моята е много "умна" и това с реле и резистор не работи. Пробвано е. На стария Сценик да, ама на моя не. Даже Ласков беше експериментирал с няколко различни емулатора, докато уцели тоя дето работи. За цената ми е ясно, но нямах цяла седмица сам да си я правя пък и трябваше да си слагам Фобос. Там щях да го взема директно от производителя, софтуера е безплатен, щеше да стане ама нямах време и възможност да се занимавам сам. Протокол задължително, при мен даже в талона ми пише Бензин/Втечнен нефтен газ и там всички ми се цъклиха по серийните номера, най-вече на бутилката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Офф на мен пък ми писна да ми забравят или крадът капачката на пълначката.Баси хората.за 1 лв не могат да си вземат тяхна си.Зимата в най-големия сняг трябваше без капачка да карам... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 За тва - скрит монтаж и да се знае Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Не само скрит. Има чашки, стандартни за броня, които са като вратичка. Пак е кръгла, тоест за Ф58-60, но отгоре е капачка с вратичка, тоест не се отделя, а само се отворя. Другите, които са на Lovato, са висящи, тоест отвива се и си виси, докато зареждат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Можеш ли да покажеш някакви такива на снимка? На мен по-скоро идеята ми е, че не искам да ми дупчат бронята. Щото след месец-два ще я свалям да я правя. А пък и ми седи грозно с тая пробита броня и тая капачка в нищото Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Ето. Ако сложиш в капачката на бензина, по-добре да е цяло, тоест не с преход /ако има място/. Ако сложиш с преходник, който всеки път трябва да завиваш/развиваш, рискуваш някой прибран на газстанция, да си го "познае". Другото опасно е, че може да се пренатегне при слагане за зареждане, пак от някой служител на газстанция и тогава, без сервиз не можеш да се оправиш. Тоест, трябва да си всеки път на тръни, защото ако си извън Пловдив и се случи, ще се прибираш на бензин. Аз винаги съм предпочитал, когато няма място за цялата чашка /на доста коли е предвидено такова заводски/, да се слага на бронята. Какво като се вижда? И като ще сваляш, пак не пречи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 АЕБ са на-големият производител на електроники за газови инжекции в световен мащаб. Ниските им класове с нищо не превъзхождат полските и други лоу кост системи и няма за какво да се купува такава, излишен харч на пари. Вече средния висок клас е малко по-друга работа(Ланди и Заволи). Ласков монтира много добре,(попадали са ми няколко коли с монтажи при него) ако се спреш на него няма да сбъркаш. Коректен е много, ако не може да се справи ще ти върне парите без проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Аз също мразя дупчени брони, направо получавам ортикария. Пък хеле да е дупчена долу зад гумите направо умирам от кеф, всичките боклуци дето хвърля гумата на капачката. Както но Котора като я изгубят и всичката кал там, направо прекрасно. Или пък в багажника също не е оферта, не съм с БМВ та да ме е срам че съм на колонката за чесън оил. Ето как беше на старата ми кола: На това нещо се навиваше накрайник, имам го сниман някъде ама сега не ми се търси. Както каза Лъкито си има и недостатъци. Наистина винаги се набираха да го донатягат, случайно да не съм го стегнал слабичко. Ама кой от кой повече се мъчеше да стяга. Трябва преди да тръгнеш да се огледаш да видиш дали го е свалил накрайника и къде е сложен, че на огледалото са ми го слагали, на тавана, на чистачката и къде ли не. Може и изобщо да не го свалят и заради един такъв карах по магистралата с отворен капак, а той ме убеждаваше че го е дал на жена ми. В интерес на истината никой не се е опитвал да го свие, та от това няма какво да се притеснява човек. Трябва да се внимава и сам да не си го загубиш, аз си имах място където си го слагах и нямах такъв дерт. Та ето сега как е на новата кола. Ето как е и под предния капак. В дясно се вижда къде е заврян изпарителя, да не ви казвам ЕКУ-то на газовата къде е скрито. Както се вижда няма много място под предния капак.... Ето как е и в багажника. Извинявам се, за мръсната кола, ама тея дни ще я изчистя.... П.П. Намислил съм, да направя друго захващане на резервната гума, че така не е гот. Мисля от Ауди 80 имаше едни врътки които държат гумата, а зад кората да сложа планка в която да се навива. Отгоре калъф за гума, да не се вижда. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 @jozo сега като постна снимките и разбрах защо си минал толкова тънко с БРЦ - ТО. Просто си си монтирал така наречения Sequent Alba, който не е с БРЦ инжектори, а с най-обикновени рейл-ки (Rail Apache ако бъда по-точен). При това оборудване цената е такава, ако беше с БРЦ инжектори цената щеше да е 1250 ли. Личното ми мнение , е че си се набутал, защото инжекторите на БРЦ са едно от най-ценните неща в цялата система. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Не ги знам какви са, BRC пише на тях, Ласков ми ги препоръча, даже с тея 15 000 на година ми каза, че не е нужно даже да карам с тая газова. Бил непретенциозен мотор и то е така, та можело и с Полска уредба или друга да карам.. Тя обаче беше само със 100 кинта по евтина, та реших че няма смисъл. П.П. Ползвам съм Rail Apache на Фобос, тея нямат общо с тях, съвсем други са. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Мм да при мен баш си се пълни с калчица доволно.Все се каня някви побългарявания с корда да правя,че да си виси капачката,но не ми остава време.Както и да е При тия 15-20к годишно толкоз Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Извинявам се, за мръсната кола, ама тея дни ще я изчистя.... Ти па все едно на технически преглед си отишъл та се извиняваш....моята да видиш как съм я зарязал напоследък. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Моята си е грозна по дефолт А ся с нацъканото от градушка и полепналия прахолят е идялна. Миналата седмица спрях под някви сливи и сега цялата лепне.Едвам ми се сваляха джамовете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Някой да качи един такъв протокол за монтаж, че ще трябва да си попълвам, явно... Дори не съм минал преглед на тая кола, а е трябвало преди 2 месеца. Абе... като няма време... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 +45 за емулатора, че при новите Рена като караш на газ светва лампата за бензина. Тъй че може, зависи от надценките на отделните майстори. Карам в момента първата си кола на ГИ след години с тракалници а.к.а. дизел пауааа и след близо 30К км ядове = 0. С BRC съм сложено в сервиза им в Тракия (нещо което отчитам като грешка ама като я взех не ми се ровеше по форуми за цени и т.н., съответно за 3л. мотор платих сериозна сума, но това не е важно) я раздуй малко повече за тоя проблем със стрелката на бензина че при мен се наблюдава, светва ми резервата отивам на бензиностанцията пълня 20-30-50лв и стрелката се оправя и си показва нормалното количество, след известно време пак същата история а реално бензин си има. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Накратко за тоя проблем. Всичко идва от бордовия, който си прави сметки, че караш на бензин и ти сваля стрелката. Оттам в един момент лампата светва. Отиваш, сипва 10лв. и си идва на нормалното ниво+тези 10лв. бензин. Проблемът е чисто визуален, тоест дразни те светещата лампа и в един момент, не знаеш реално колко имаш. Решава се за по-тъпите коли с реле и резистор, който на всяко палене, подава инфо на бордовия, все едно имаш половин резервоар, което бързо пада до реалното количествео. Някои коли са по-умни и там трябва да се монтира по специфична схема. И кое ти харесва повече сега - нафтовата печка или газовия котлон? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.