Jump to content
BulForum.com

Монтаж на газова уредба в Пловдив - идеи?


vkirov

Recommended Posts

Веднага отговарям защо се разправяме тук - щото всеки иска колата да му седи пред дома, а не да дава дежурства по сервизите...ей за това!

Майстори много, особено такива, които си оставят ръцете и си разкарват клиента, като панаирджийска мечка.

И хич не се разправям...говорим си просто!

Сега се говори после файда йок!

 

Та, някой да е чувал нещо за тези - http://olx.bg/gazov-inzhektsion-fobos-na-izplaschane-za-700-leva-montazh-i15527445

 

Понеже аз отворих тази тема преди две години вече и не помня дали писах как се развиха при мене нещата, да ти кажа: 

Аз в Пловдив газаджия не намерих. Всички големи спецове бяха, все на боингите ролсовете ремонтират, капака щял да ми хвръкне с обикновена газова, да съм слагал агу на 4000лв с милион компютри ли, компоти ли, не разбрах. Както се сещаш, газова за 4к не съм откачен да сложа, просто си отделих един ден, отидох до София, хората ми монтираха газта за 3 часа, без да ме занимават и секунда с глупости, точно време да изпия едно кафе.

За две години ни капак хвръкна, ни прекъсва, ни двигател си отиде, ни разходът е небесен. 

Там четох по-нагоре как за по-мощните двигатели било проблем газовата, надявам се хората говорят от опит, или имат предвид по-големи двигатели от моя, но аз съм с 5.2, 8 цилиндров двигател, над 200 коня и за проблеми не ще и не ще да се обади пустия му двигател. 

Така че, не вярвай много на приказки .... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

5.2 ... 200bhp ... тва за моторница ли е? Или нещо американско? Щото аз имам 2.8 атмосферка 200кс и ми се види не много ефективна работа, тва нз какво ще.

 

________________________


Ахм>>>>> 

 

 5.2L Magnum created 230 hp (170 kW) @ 4,400rpm and 300 lb-ft of torque (410 N-M) @ 3,200rpm

Link to comment
Share on other sites

Понеже аз отворих тази тема преди две години вече и не помня дали писах как се развиха при мене нещата, да ти кажа: 

Аз в Пловдив газаджия не намерих. Всички големи спецове бяха, все на боингите ролсовете ремонтират, капака щял да ми хвръкне с обикновена газова, да съм слагал агу на 4000лв с милион компютри ли, компоти ли, не разбрах. Както се сещаш, газова за 4к не съм откачен да сложа, просто си отделих един ден, отидох до София, хората ми монтираха газта за 3 часа, без да ме занимават и секунда с глупости, точно време да изпия едно кафе.

За две години ни капак хвръкна, ни прекъсва, ни двигател си отиде, ни разходът е небесен. 

Там четох по-нагоре как за по-мощните двигатели било проблем газовата, надявам се хората говорят от опит, или имат предвид по-големи двигатели от моя, но аз съм с 5.2, 8 цилиндров двигател, над 200 коня и за проблеми не ще и не ще да се обади пустия му двигател. 

Така че, не вярвай много на приказки .... 

 

Не е вярно. Въобразяваш си. Колата ти прекъсва, двигателят ти е за основен ремонт и трябва задължително след основния ремонт да дадеш 4000лв. за газова уредба, за да ти се получат нещата. Ааа, ще минава той с евтина уредба. Я иди при кварталните разбирачи, да те светнат за нещата. Под 4000лв. газова уредба, направо забрави. Те ги знаят нещата  :grin:  :grin:  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Понеже аз отворих тази тема преди две години вече и не помня дали писах как се развиха при мене нещата, да ти кажа: 

Аз в Пловдив газаджия не намерих. Всички големи спецове бяха, все на боингите ролсовете ремонтират, капака щял да ми хвръкне с обикновена газова, да съм слагал агу на 4000лв с милион компютри ли, компоти ли, не разбрах. Както се сещаш, газова за 4к не съм откачен да сложа, просто си отделих един ден, отидох до София, хората ми монтираха газта за 3 часа, без да ме занимават и секунда с глупости, точно време да изпия едно кафе.

За две години ни капак хвръкна, ни прекъсва, ни двигател си отиде, ни разходът е небесен. 

Там четох по-нагоре как за по-мощните двигатели било проблем газовата, надявам се хората говорят от опит, или имат предвид по-големи двигатели от моя, но аз съм с 5.2, 8 цилиндров двигател, над 200 коня и за проблеми не ще и не ще да се обади пустия му двигател. 

Така че, не вярвай много на приказки ....

 

Имам уговорка вече с Кръстьо Ласков за Сряда, ще слагам полска система - редуктор на Палакар,инжектори на Баракуда, компа е полски, а бутилката е българска със сонда на БРЦ...цена 850лв.

Славито ме загуби, като клиент зарди кожодерството и все по-лошите отзиви за него напоследък.

Предлагаха ми и всичко на Ловато без компа, който е латвийски за 900лв.

На Славито няма да му дам 920лв за тоя Фобос!

Link to comment
Share on other sites

Тея инжектори Баракуда, като ги гледам са изцяло пластмасови. Приготви се, че ще са и музикални и по-точно постоянно цъкащи, за разлика от металните рейки, които като загреят, не се чуват. Редукторът е някакво копие на Tomasetto.

При инжекторите Ловато е същото положението - музикални. Латвийският комп е на Тамона /вероятно/ и не е лош вариант. Малко им е по-шарен интерфейса на софтуера - прилича на Super Mario - всички цветове на дъгата и техните производни.

Иначе монтажите на Ласков са не лоши.

Link to comment
Share on other sites

Тея инжектори Баракуда, като ги гледам са изцяло пластмасови. Приготви се, че ще са и музикални и по-точно постоянно цъкащи, за разлика от металните рейки, които като загреят, не се чуват. Редукторът е някакво копие на Tomasetto.

При инжекторите Ловато е същото положението - музикални. Латвийският комп е на Тамона /вероятно/ и не е лош вариант. Малко им е по-шарен интерфейса на софтуера - прилича на Super Mario - всички цветове на дъгата и техните производни.

Иначе монтажите на Ласков са не лоши.

 

Лъки, благодаря за инфото!

За инжекторите Баракуда Кръстьо каза, че са висок клас, ама сега не знам пластмасови или метални са...не съм го питал.

За изпарителя, четох в някои чужди сайтове, че му дават гаранция 3г. без ограничение на пробега...значи трябва да е добър, а и щом Ласков работи с тази полска система значи трябва да е добра.

Едва ли ще тръгне да монтира нещо, с което да си постави авторитета под съмнение.

Описаната от мен система ня Ласков нали е по-добра от Фобоса и тази на Старгаз - изпарител на Томасето, инжектори Валтек, български комп, бутилка БГ със сонда на Ловато?

Монтират ги в Антико на кукленско до митницита.

Много мислих между Старгаз на Антико и Кръстьо, но съм се спрял на Ласков...човека се занимава само с газови все пак, а и чувам отлични мнения за него.

Иначе на Антико (Симгаз) системата ми е 790лв.

Link to comment
Share on other sites

Баракуда-та са копие на Кейхин инжекторите и са по-добре от всеки измислен Рейл. Проблема им е такъв, какъвто и е на всеки инжектор с горно пълнене в България, а именно мръсната газ. Използването на качествени филтри минимизира проблема. Дозирането на газта с такъв тип инжектори е много точно и сравнително постоянно за целия им експлоатационен живот, който според производителя е над 100 ккм. Няма калибриране, чистене, ремонтни комплекти и други тъпотии, през които е преминавал всеки собственик на Рейл инжектори.

 

Не знам дали Ласков прави монтажи на китове на БРЦ с инжектори Баракуда, но това е несериозно, защото новият модел инжектори на БРЦ, най-общо казано ще надживеят колата.

Link to comment
Share on other sites

Казах ти вече ако е наред колата, няма да съжаляваш от Ласков, човека си отбира от работата. Щом ти е казал, че са висок клас значи ги е тествал и не рискува да му висиш все на главата. Скоро дори го питах и за ефтините казва, че са добри, но искат калибровка и чистене след определен пробег.

 

Гледах сега БРЦ от Ласков слагана и всичко дори инжекторите са БРЦ, но цената беще над 1200 лв ако не бъркам.

 

Моята е слагана преди 4 години обикновенна газова, не съм я барал откакто я е сложил. Донастрои ми е само на втория ден, че му улегна изпарителя и взе да гасне, за което ме предупреди. Няма навити жици и после с изолирбанд отгоре, всичко е запоено с термосвиваем шлаух изолирано, монтирано с хубави планки, не дялкано с ъглошлайф и т.н.

Link to comment
Share on other sites

И какво стана сега, голямо чудене, питане, търсене и резултат геврек?

Link to comment
Share on other sites

Ами човека след като е сложил газовото е видял, че не е въобще никакъв филм с него и си перка спокойно км и само зарежда и вече въобще не го е*е за тая тема... тва е напълно възможен вариант според мен. Само се беше наплашил преди тва.

Link to comment
Share on other sites

Обиди се човекът и спря да пише, пък и малко ли други форуми има, кой знае къде е изникнал :grin:

Според мен още не е сложил газова, защото не иска да дава парите.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ами човека след като е сложил газовото е видял, че не е въобще никакъв филм с него и си перка спокойно км и само зарежда и вече въобще не го е*е за тая тема... тва е напълно възможен вариант според мен. Само се беше наплашил преди тва.

Добър вечер! :grin:

Има познал верния отговор!

Ама Вие сериозно ли си помислихте, че сте се отървали от мен хи-хи-хи?! :laughing:

Фиатчето вече е с ГИ от Ласков.

Сложих я на 7-ми и не съм забравил да пиша...просто исках да навъртя малко километри и да дам окончателно мнение за вървежа и горенето на колата.

Монтажът е перфектен, колата върви супер на газ...все едно е на бензин.

По груби сметки ми дава 11-12 градско, а селско още не съм я засичал.

Искаше ми се да дам по-точен разход на газ, но сега погледнах темата и видях, че сте се притеснили за мен :))

Към 460км вече изминах и трябва да ви кажа, че съм много доволен - има си ускорение колата, няма придърпване или да ми прехвърля на бензин на ниски обороти, каквито имаше колегата с Корсата, който си сложи Фобос при Слави.Дано да са се оправили и при него нещата, щом не е писал скоро да предполагаме, че всичко е наред вече.

Иначе системата е полска - редуктор на Палакар, инжектори висок клас на Баракуда, компа е полски а бутилката българска с БРЦ нивомер, като да не забравя да кажа, че зарядното ми е до бензиновата капачка.

Славито за това взима отделно май беше 70 лв.

850лв ми излезна всичко!

За разхода ще пиша пак по-късно, но ще бъде вече по-точно...решил съм като издумкам бутилката да сложа 10- 12л. газ и да видя колко км ще мина.

Зареждам само от Газпром засега.

A Jozo заради това, че се прояви, като Тома неверни е наказан да почерпи с пица...той знае къде :laughing:

Link to comment
Share on other sites

A аз да черпя, ти ще черпиш. :grin: Казах ти аз, че Ласков си разбира от работата, изпипва нещата и няма да съжаляваш. При него вече 5 6 коли сме правили и съм го признал, на следващата ако не си я слагам сам при него ще ходя пак.

 

Я сподели как седи сега въпроса с узаконяването. Сменя ли се талона на колата в КАТ както се говореше?

Link to comment
Share on other sites

Честито и дано и занапред да няма проблеми с газовата. Разходът е добре, недей да се подлъгваш по изхвърлянията на разни "рибари" как техните коли харчели по 7-8 в задръстванията.

Link to comment
Share on other sites

 Здравейте на всички газ фенове!

Тъй като случайно прочетох няколко негативни коментара за БРЦ/ момчетата от Тракия, реших да ви разкажа моята газ-история, пък вие си правете сметка- кой крив, кой прав! :grin:

Преди 2 години и половина, ми се наложи да си купя моята първа кола в живота(мой познат има Октавия на газ..)и се позачетох два месеца в немските и български форуми... Събрах доста информация, и накрая се реших да взема Фабия 1,4 16V, като най-подходящя за моят случай... Намерих и един поляк на немската граница, чийто сервиз от над 10  години слагат БРЦ системи... Цена 1150 евро( 44 литра резервоар в мястото на  резервната гума...заедно с документите за немския  TÜV) за Sequent 24, немските сервизи ми искаха от 2100 до 3100 евро :santa:  :notify:  :nugget: ! Качих се на колата и от Берлин стигнах за 1 час в Слубице... В 11 часа им я оставих,на другия ден в 9 часа сия взех...! По пътя обратно ми направи проблем с охлаждащата течност...(ще разберете по-късно защо)... Долях малко вода и хайде в Берлин. Шефа им( който говори немски) каза, че след 1000 км да дой да ми донастроят компа на уредбата.. След 2 дни тръгнах за България. По предварителни изчисления, колата трябваше да гори към 8 до 9 литра газ, но я засекох, че гори 10 до 12 литра... Хмхмхмх :shy:  Бях чел за БРЦ Пловдив, и си казах така и така си имам работа в Пазарджик и съм следвал в Пловдив, майна,  ще отида да видят колата. Пристигна при тях, бяха много любезни.. Обясних им , какво ме мъчи.. Вкарах я веднага и още с отварянето на капака, техният шеф, погледна и възкликна ,, Кой я е правил тази уредба с гъзъ си..?! ''  Единият от механиците включи веднага компа и започна да преглежда настройките...след 2 минути ми показа диаграмите с червените линии... Побърника в колата, и установи, че поляците не са свързали с една жица датчика за количеството на подаваното гориво, МОД май се казваше..с този на уредбата... Човека поклати с глава, опъна жицата и след 10 минути всичко беше готово! Платих 40 лева с благодарност и потеглих по моите си работи. На връщане към Берлин, колата гореше 7,5 литра при 110 км на магистралата, на градско тук между 8 и 9 литра, коеот си е направо далавера..На бензин ми харчеше, когато я купих към 6,7 до 8 литра !!!

Така си карах над 60 000 км спокойно, два пъти и сменях филтъра в Пловдив, кагато си идвах...! До преди 2 месеца усетих , че мирише на газ в купето...Имам малко бебе, казвам си- бързо в Полша! Пристигнах там без да имам час, обясних на работника, той търсеше с един уред навсякъде  дали има изтичане на газ... Извади един ключ и намери под малкия филтър една гайка, която под моят зорък поглед(щото ги знам вече) пренави 6 пъти за да я затегне! И го накарах за всеки случай да погледне още веднъж  софтуера-ГОЛЯМА ГРЕШКА! Колата ме остави  5 дни по-късно на магистралата в Словакия.. Добре, че имам ADAC застраховка плюс! Дойде помощ, майстора пусна компа за диагноза на двигателя(30 евро, застраховката не го поема), показва 3 ти цилиндър дефектен... Кво ша прайм?! И се сети, я преключи на бензин и бавно да съм пробвал да видя дали ще работи двигателя добре... Оказа се, че на бензин мога да карам.... Ок, хайде на бензин до БГ! На след 2 дни пак съм в Тракия при момчетата от БРЦ...  Обясних им пак, защо съм при тях( вече се познаваме :grin: ) Момчето пипа тръбите към мотора и ми казава и аз да съм напипал... Гумената тръба към третия цилиндър имаше ,,кник-огъната,, беше се огънала и почти не пуска гориво... Шибани поляци!!! :notify: Разкара всички тръби, наряза нови и ги пререди, човека- пита ,,имам ли достатъчно газ? Аз си мислех, че имам, казвам ДА ... след още 50 метра и колата пак угасна!!! Включих на бензин и обратно в сервиза... дойде другият , по ниският механик, който ми влючи жицата първият път! Хайде пак на компа за диагноза, тестваха и прекъсвача на резервоара.... дойде и шефа с особенният глас(аз съм музикант, и такива гласове ми правят впечатление) чу за проблемите и ми казва ,,абе ти  колко газ имаш в резервоара?! Я, бягай да заредиш!!! Заредих до тях, и обратно... Оказа се, че поляка при преинсталиране на софтуера, е забравил да направи една настройка, и  колата, като свърши газта, е забравила да включва на бензин!!! Да го  е...а и майстора, полски! Оправиха нещата на компа и готово!!! По пътя минах през един мои познат механик, да види защо редовно трябва да доливам охладителна течност, и той установи, че поляка и там некадърно е закрепил маркуча, и си е капело редовно! И това го оправих...

3 дни  по-късно на магистралата засичам  7,2 литра при 110 km/h! Super! Работи си всичко наормално!

Та така, скъпи колеги.... При цени  от 0,65 до 0,80 цента на газта тук и бензин по 1,55 евро литъра, може да си направите сметка какво съм спестил до сега! Както изключим по-горе споменатите проблеми, Sequent 24 си е една хубава инвестиция! За жалост ако ми я бяха направили момчетата в Пловдив, нямаше да мога да мина TÜV тук, защото не признават сертификатите на другите(а, поляка си е влязъл в немската ауто мафия и си работи от години, и при него винаги е имало коли с немска регистрация, когато съм ходил)  Повече при поляците няма да стъпна, но  до Пловдив ще си ходя редовно!

Приятен и хубав ден на всички ви!

Link to comment
Share on other sites

Лъки та в крайна сметка моята се оказа газ италия.Инжекторите бяха задръстени незнайно от какво и не пълнеха след 5к сега всичко си е ток и жици ;) 

Link to comment
Share on other sites

Мога да предположа от какво са задръстени. Вероятно сондата ти е Mimgas, Platinca или друга такава турска. Скоро се появи марка, която звучеше като италианска, но пак си е Mimgas. Та при тези сонди на изходящата тръба към редуктора и рейката липсва цедка. Тоест целият боклук от газта, както и отлаганията в бутилката, ти заминават директно в рейката, като само около 20% остават в редуктора. Вероятно си сипал мръсна газ и всичкото боклук ти е запушило рейката. Ако е така, както предполагам, се ориентирай към слагане на цедка, защото номерът с рейката, пак ще ти се случи.

Link to comment
Share on other sites

Я кажи каква ти е сондата. Филтър имаш на редуктора и след него, но едната част от мръсотията, пак минава  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Евентуално тумороу :) Зависи дали имат възможност да ме вземат. В крайна сметка това ще слагам, че е безмислено BRC за 1300 лева точно за тоя моя дрънголник.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...