pamporov Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 При Слави. Вече е някъде на Коматевско шосе или поне така носи мълвата. Така е. След отбивката за Маркита, преди Linde и старческия дом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoian88 Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Аз си сложих при http://www.kmark.eu/ Фобос 4. Имам я от 2 месеца и съм доволен. Даже май на газ ми върви по-добре от бензин. И раздоха, който съм засичал до момента е същия като на бензин. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Тези kmark ги срещам на няколко места вече, но за мой автомобил, бих се доверил само и единствено на Слави. Поне знам как се работи и как се прави всичко. Няма някой, който да съм завел или пратил там и да не е предоволен. Не знам kmark как работят, а честно казано съм много, ама много мнителен - не ги подценявам, може да са добри, но като не ги познавам, а в същото време познавам Слави... Ако ще се прави моя кола, ще е при Слави. Нека да се счете и за реклама, ако искате. Подхожда сериозно и ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ, за разлика от доста самозванци, които чули това и онова и вече сервиз направили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 + 1 за Слави, щом моята е в гаранция и пак съм при него , то правете сметка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 + 1 за Слави, щом моята е в гаранция и пак съм при него , то правете сметка. Точно това имам предвид. Всеки слага, но когато види зор, вдига ръце и тогава пак се ходи при хора като Слави. Пак добре, че не връща. Има сервизи, които не поддържат и отказват ремонти и интервенции по чужди монтажи. Такива монтажи са с доста "турени шапки" и понякога се налага цялостна ревизия на всеки един кабел, което си е равносилно на монтаж. Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Точно това имам предвид. Всеки слага, но когато види зор, вдига ръце и тогава пак се ходи при хора като Слави. Пак добре, че не връща. Има сервизи, които не поддържат и отказват ремонти и интервенции по чужди монтажи. Такива монтажи са с доста "турени шапки" и понякога се налага цялостна ревизия на всеки един кабел, което си е равносилно на монтаж. Не, колата ми е в гаранция, не газовата. Иначе на предната кола той ми поставя Фобоса и до ден днешен 4 г. след, всичко си е екстра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Горе-долу какви са цените на ГИ при Слави ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Сигурно ще има значени каква ти е колата, електрониката и мотора. ___________________Давам ти пример с 5 год. Тойота Камри, 2.3 170к.с. 1300лв им излезе на Асеновградско след надлеза. Ама това е инжекцион, с комуникация по OBDII Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Дам забавих да спомена Колата е citroen xsara 125 к.с мисля че е и е на един приятел,който я купи преди 1-2 седмици.Има една оферта в Сопот при съседа за 940лв,но ако може да се намери на по-ниска цена пак читаво ще е добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Е, като ти е при съседа и знаеш, че работи добре, няма смисъл поддръжката да ти е в Пловдив. Не вярвам да са по-различни цените при Слави. За 940лв. каква система ще ти монтират? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Нямам представа Но със сигурност е нещо качествено,защото доста хора ходят при него и точно от този ГИ нямало оплаквания. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Нали знаеш, че "евтините" и "качествени" неща твърде рядко са едни и същи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 940 и кинта за 4 цилиндров ГИ...какви са тия кожудерски цени. 200 кинта надолу е цената. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Къде са тези цени ? Номера е не само да е евтино,но и да не се скапе след 2 седмици. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 940 и кинта за 4 цилиндров ГИ...какви са тия кожудерски цени. 200 кинта надолу е цената. Има ГИ и по 630лв. с монтаж, но след максимум 10000км. е за боклука, като през тези 10000км. сте през 2 дни в сервиза, където ще ви обяснят, че инжекциона е перфектен, а вашата кола е боклук... Кажи за 740лв. каква е офертата. Може и читава да е уредбата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Какво ви е мнението за BRC? Познати ми казаха, че били добри. И какво може да е сравнението с тези, които предлага Слави - Фобос? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Мнението ми е, че системите са добри, но за колите, за които с теб си говорехме няма смисъл от почти 1400лв. за инжекцион. Освен това сервизът на BRC е толкова компетентен, че ще висиш там през два дни, я защото нещо за пропуснали да включат и колата се държи странно, я защото настройката така е направена, че гори като змей и икономията от бензин ти е 1-2лв./100км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Вярно ли е, че вече не е задължително да се лепи триъгълника за газова на задното стъкло? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Никога не съм имал лепенка и никой не ми е правил проблеми. Дали е задължителна - не знам, но може и да е... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienpro Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Здравейте. Да посъбудим малко темата Дядо ми си кара една Вектра от 92-ра година, 1.6 Моно, и е набарал една газова уретба пълен комплект от блъснат Пасат. Сега ме ангажира да докарам колата в Пловдив при някой газаджия, да е монтира и да я настрои. Проблема е, че аз винаги съм карал Дизел и Никога не съм се интересувал от газ. Моля някой да даде някакви кординати на човек, или фирма за извършване на тази дейност. Поздрави. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgekodinov Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 +359 98 885 0836 Търси Киро. Turn off this option! Nexus 7 Turn off this option! HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiktak Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Аз пък мога само да спомена, че карам от 5 години едно ренде 2.0, 16v, 139hp, с ПЛАСТМАСОВИ колектори, БЕЗ кихалки, с ОБИКНОВЕННА АГУ с ламбдаконтрол EuroGas и отелен компютър за управление също EuroGas, монтирана в Холандия, карана не знам колко време, след което карана също не знам колко време от предния собственик в България. Върви като изоглавена - градско 12, на дълго - 9-10 с до 150 - 160 км/ч .... Не съм сменял мембрани, филтри и т.н., само един единствен път свещи пред 1 месец. До сега не съм намерил майстор да има софт за моята газова или да се заеме да се позанимава, защото не може да пали на газ принудително, само на бензин и прхвърля след 2000 оборота ...всички бягат от нея като дявол от тамян .... Айде сега вие ми кажете какво става, че и на мен не ми идва на акъла с тия ГИ една камара марки дето се предлагат. Холандците излиза, че са най-глупави .... :laughing: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Няма да намериш майстор, който да прочете софта или да иска да се занимава. В повечето случаи и излиза по-скъпо да се мъчиш да я оправяш ако има проблем, отколкото да си сложиш нова. За това ако ти направи проблем, махат старата и слагаш нова газова. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Аз пък мога само да спомена, че карам от 5 години едно ренде 2.0, 16v, 139hp, с ПЛАСТМАСОВИ колектори, БЕЗ кихалки, с ОБИКНОВЕННА АГУ с ламбдаконтрол EuroGas и отелен компютър за управление също EuroGas, монтирана в Холандия, карана не знам колко време, след което карана също не знам колко време от предния собственик в България. Върви като изоглавена - градско 12, на дълго - 9-10 с до 150 - 160 км/ч .... Не съм сменял мембрани, филтри и т.н., само един единствен път свещи пред 1 месец. До сега не съм намерил майстор да има софт за моята газова или да се заеме да се позанимава, защото не може да пали на газ принудително, само на бензин и прхвърля след 2000 оборота ...всички бягат от нея като дявол от тамян .... Айде сега вие ми кажете какво става, че и на мен не ми идва на акъла с тия ГИ една камара марки дето се предлагат. Холандците излиза, че са най-глупави .... :laughing: Това, което според теб е компютър, вероятно е някакъв блок с ламбда контрол и емулатор, което не е ECU. При конвенционална газова, няма какво да прави това ECU. Нито смята инжекторни времена, нито корекции - нищо. А това, че повечето газаджии вдигат ръце е поради факта, че от това, че ще си играят 2 часа, за да ти направят аварийното палене на газ /което изобщо не ти препоръчвам да ползваш/ и за тази игра повече от 20-30лв. няма да могат да ти вземат. А за това време, ще са на 1/3 готови с един газов инжекцион, където общата печалба им е около 350лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiktak Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Това, което според теб е компютър, вероятно е някакъв блок с ламбда контрол и емулатор, което не е ECU. При конвенционална газова, няма какво да прави това ECU. Нито смята инжекторни времена, нито корекции - нищо. А това, че повечето газаджии вдигат ръце е поради факта, че от това, че ще си играят 2 часа, за да ти направят аварийното палене на газ /което изобщо не ти препоръчвам да ползваш/ и за тази игра повече от 20-30лв. няма да могат да ти вземат. А за това време, ще са на 1/3 готови с един газов инжекцион, където общата печалба им е около 350лв. Щом така смяташ .... сега виж снимките и тогава кажи има ли ECU или няма .... :laughing: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.