Jump to content
BulForum.com

Монтаж на газова уредба в Пловдив - идеи?


vkirov

Recommended Posts

Фюжън. 2600 кубика, 100 коня. Тва ми е написал баща ми. Ама казва, че разликата с каталожните данни е Огромна.

Сега говорихме и му казали, че големия разход идвал от съединителя. За смяна е

 

Както и си знаех. 1600 кубика е колата. Баща ми нещо се е объркал. Ще му кажа за тия сервизи. Били са я гледали. Всичко било нормално, но съединителя боксувал. Разправя ми, че и на бензин горяла 11, 12 градско.

Еми тогава на газ кво очаква, 5 ли? :D

 

Карам основно бензин/газ и не съм забелязал да имам по добро ускорение и по тих мотор. Бих казал, че си е същото като на бензин ако е изработено всичко както трябва. А е пълна глупост, че ще ти се износи повече мотора от каране на газ. Пък и да се износва повече при нормално обслужване няма да минеш 1000000 км. ами 900000, голям праз.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Неговите думи са, че и двата разхода са големи и ненормални за 1100 кила кола. 15 години по-старата вектра с по- голям мотор гореше толкова и по-малко. Та за това. Моя Форд също е 2 литра и съм падал до 9 градско (без даунтаун). Там е ад в час пик и съм стигал до 13

Link to comment
Share on other sites

Тогава да отива да си сменя съединителя или да търси причината другаде. Надали заради газовата гори много и на бензин :grin:

Link to comment
Share on other sites

Тогава проблема наистина не е в газовата, а е другаде. Да си смени и съединителя, че и той не е от газовото.

 

Моя варел пък е 1540 кила по талон.... Тежи си яката, ама 5 звезди за сигурност не се взимат лесно..

Link to comment
Share on other sites

Че какво не му е нормално на разхода?

Фиеста 1250cc, градско, с климатик - 11-12 на газ...Без климатик 9-10.Извънградско 7-8...Малък мотор = голям разход...

Link to comment
Share on other sites

/Оффф

 

С Вашите малолитражки само проблеми ;)

 

Добре, че се отказах да си слагам ГО на Звярът, че щях да ударя на ГОЛЯМ камък като чета сега в темата.

Link to comment
Share on other sites

За Романо на 3-ката ми искаха почти колкото БРЦ а приятели ми казаха че не са много доволни и се отказах. Относто 3-те К лв за монтаж не са проблем ще ги избия бързо от разликата газ/бенз но ако може да се мине по тънко що пък не :)

 

Отделно сервиза на БРЦ не е като да са супер обяснителни а като даваш 2К+ се очаква да ти обяснят това онова, бях и до сервиза на Ланди до митницата, тях ги отсвирих доста бързо щото ме претупаха все едно ми продават нещо за 10лв.....

 

 

Относно течна фаза на тоя двигател няма смисъл, реално не е сложен за газифициране.

 

 

пс: загубите от автомат и 4х4 са близо 30% мерено е :)

но не ме бърка колата си има своя чар и не е задължително постоянно да е в лютеницата, с-ките си имат и други плюсове освен вървежа. но най-вероятно ще търся автомат, ако няма Б6 може евентуално да прежаля още малко пари и да е Б7.

Романо не са лоши, но не са и "ебати и извънземната уредба" както я изкарват всички. На хартия всичко е прекрансо, но в действителност нещата са малко по-различни.

 

БРЦ сервиза в Тракия са много самоуверени и ме дразнят супер много още от първия ми сблъсък с тях през 2010-та. Проблема никога не е в уредбата, винаги ти е в колата. Обяснителни са в това, че колата ти е прецакана и от 10 кладенеца вода ти носят, само и само да те убедят, че уредбата им няма проблеми.

 

Ланди на Кукленско са като някакви папагали  - ние сме най-големите, най-великите, наще уредби са най-хубавите. При тях диагностиката в повечето случаи приключва директно със смяна на чаркове за по 200-300-400 лева. Прецаква ти се една дюза, ако е в гаранция уредбата сменят само една, ако не е трябвало задължително и четирите, боц земи тия 500 лв. 

 

По-новите модели автомати имат по-малко загуби. Оня ден едно А5 купе 3ТДИ 4х4 имаше само около 60 коня загуби в трансмисията.

Link to comment
Share on other sites

е недей сравнява ся кутии с 2 съединителя със стандартни автомати ... то разликата е от небето до земята, 2ния съединител е по-бързо от който и да е шофьор, по-ефективна и т.н. 

 

А къде ги мерите - предполагам динамометричен стенд има където работиш?

Link to comment
Share on other sites

/Оффф

 

С Вашите малолитражки само проблеми ;)

 

Добре, че се отказах да си слагам ГО на Звярът, че щях да ударя на ГОЛЯМ камък като чета сега в темата.

Глупости.При правилния майстор никви ядове няма да имаш.Злобила виж,че си кара аудито и не му пука ;) щом на инфинитита слагат газ,къв е проблема ;)
Link to comment
Share on other sites

8-те цилиндъра и т.н. Ще е голяма инвестиция, която ще се изплаща доста дълго време, защото на месец се минават към 250 - 300 км само.

Link to comment
Share on other sites

е недей сравнява ся кутии с 2 съединителя със стандартни автомати ... то разликата е от небето до земята, 2ния съединител е по-бързо от който и да е шофьор, по-ефективна и т.н. 

 

А къде ги мерите - предполагам динамометричен стенд има където работиш?

Там където работя(хранителна индустрия) няма такова нещо :)

 

В сервиза на един приятел, където чопкам по чуждите и моите коли когато се налага, той има дино.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

За четенето - всеки ще ти я прочете, ама за настройката, предвид, че Тамона е кат' нея си...

Питай jijane, може и да е борил Тамона.

Link to comment
Share on other sites

Ами, не всеки може да я прочете..явно...питах на три места...тц...Пък че Тамоната си е кат' нея си, това ми е ясно..Така взех колата, иначе нямаше да бъде никога такава...

Link to comment
Share on other sites

Доколкото четох, те май са се и разцепили, та има компания Тегаз ли какво беше дето са бивши на Тамона. Та ся кой работи с едните, кой с другите ще е драма..... Иначе имам кой да я прочете, ама е в Плевен.... П.п. Гоглето вика онея на Даме Груев уж бачкат с Тамона. Ако не се лъжа на ъгъла към надлеза са.

Link to comment
Share on other sites

Той гугъл много неща каза, та за т'ва питам тук...'щото много знае...:lol:

Благодаря за насоката. но тези ги знам, режат глави от кръста..за филтъра на газовата ми искаха 30 лева...смених го за 7...

Link to comment
Share on other sites

Питай jijane на лично. Ще я прочете. Чете се с обикновен USB to TTL кабел, нищо сложно. Софта го има свободен поне на 10 места в нета, че и в официалния им сайт.

Link to comment
Share on other sites

В Пловдив някой прави ли Заволи? Че има една фиеста с такЪва инжекция и и трябва настройка :)

Link to comment
Share on other sites

089 4254564 Наско. От много време ходя при него за монтажи, настройки и четене на газови. Разполага със всякакъв софтуер и е много добър. Сервизчето се намира в търговия Тракия на Брезовско. Препоръчвам го с две ръце.

Link to comment
Share on other sites

Не знам дали npace ще го прочете това Заволи. Иначе е много в час, наистина. Малко робува на една определена марка, но в общия случай става.

Link to comment
Share on other sites

И отцепената Тамона, и старата Тамона се четат с един и същи кабел. Даже и софта е съвместим до някоя версия, тия отцепниците(които са си създателите на Тамоната като контролер) се развиват, докато другите тъпчат на едно място и само продават електроника. Ако рейката е същата и не са правени донастройки след монтажа на уредбата, може да се мине само със смяна, но все пак е хубаво да се погледне какво се случва.

 

Не всяко USB to TTL става, много е капризна тая пръчка, лично съм го изпитал преди години. Нещо с чип на FTDI е гаранция за успех, всички други съм ги изхвърлил и работя само с тях за кабели за газовите.

 

За Zavoli , Лазаров и Атанасов са им дистрибутори. Макар самото Zavoli да са собственост на BRC, продават и се развиват по собствена линия.

Link to comment
Share on other sites

Рейката е сменяна някога.Сега е Мимгаз...ама е сдала багажа....както и да е...за сега карам така, че нямам време, но ще ѝ дойде дневния ред и на нея...

Link to comment
Share on other sites

Хах... Мимгаз... Толкова по темата... "Рейка" за 25лв., ти се радвай, че пали. Що си плащате, за да имате ядове...

Нищо не съм плащал...ако аз слагах газовата щеше да е друга работата...сега съм поставен пред свършен факт и се опитвам с по-малко средства и без шляене през хиляда майстора да оправя нещата...Тамона, Мимгаз...Ъбсурд...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...