Jump to content
BulForum.com

Клуб Простак


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Е стига де, не така с рогата...хората са го сметнали..50...не 30, не 70, не 90...това че администрацията ни е кенеф, не ни прави невинови...като няма подлези/ надлези, ще се съобразяваме с условията...човешкия живот е безценен...

Link to comment
Share on other sites

Тук както се вижда дори няма как да ги види човек, освен по вертикала, понеже е много скъпа боята явно...

Не че искам да оправдавам общинското безхаберие в поддръжката и обезопасяването на улиците, но освен боята имаш и знак за пешеходна пътека, който прелитайки явно не си видял.

Link to comment
Share on other sites

Има само един знак на първата пътека, който е много по-трудно видим от евентулен пешеходец. Другото е мъгла. Гледай клипа. И между другото регистраторът създава впечатление за доста по-висока скорост, вероятно заради панорамата. Не се излагайте с това "летене", "прелитане" и прочее с 80км, че е смешно. момчиле, че сподели какво е ограничението от твоите  кадри от трилентовите пътища? Дали не 45-55 мили в час?  

Link to comment
Share on other sites

Има само един знак на първата пътека, който е много по-трудно видим от евентулен пешеходец. Другото е мъгла. Гледай клипа. И между другото регистраторът създава впечатление за доста по-висока скорост, вероятно заради панорамата. Не се излагайте с това "летене", "прелитане" и прочее с 80км, че е смешно. момчиле, че сподели какво е ограничението от твоите  кадри от трилентовите пътища? Дали не 45-55 мили в час?  

А стига са оправдава кат послушница за абатско черясло, бе!

Link to comment
Share on other sites

А стига са оправдава кат послушница за абатско черясло, бе!

 

Пред никого за нищо не се оправдавам, мисир!

 

Какво значение има колко е в Канада?!?!? Караш в Бг.

 

Има много голямо значение и е показателно. 

Link to comment
Share on other sites

сподели какво е ограничението от твоите  кадри от трилентовите пътища? Дали не 45-55 мили в час?  

При нас няма мили има километри. Ето ти ограничение от 50 км/ч на трилентов булевард през гората при това и то изписано с боя на пътя за такива дето се правят, че не забелязват знаците. Зад завоя куките много обичат да правят засади на това място.  :lol:

Ето и тук където свървшва магистрала с мост и същия трилентов път влиза вече в града, където ограничението отново пада на 50 км/ч макар и пътя да не се стеснява.

Link to comment
Share on other sites

Някак си силно ми се струва, че тия две места нарочно си ги подбрал  :grin:

 

Питах за твоите кадри с Корвета и оня Форд. 

Link to comment
Share on other sites

Някак си силно ми се струва, че тия две места нарочно си ги подбрал  :grin:

 

Питах за твоите кадри с Корвета и оня Форд. 

Това с Корвета е магистрала, драги. Много ясно, че там ограничението няма да е 50, щото няма и пешеходци и колоездачи ако се сещаш. Там ограничението обаче е 80, което също може да се каже, че е твърде пресилено. В момента обаче се води някаква обществена дискусия и уж щяли да взимат решение да вдигат тия ограничения. В някои участъци от по-изолираните селски улици има ограничение от 60 км/ч, но не са много тия места. Улицата с онова F150 си е точно 50 км/ч - ще ти покажа знаците, но в момента не ми се ходи до колата да вадя картата с клиповете.

Link to comment
Share on other sites

Истината е, че ако имаше контрол и то качествен, не корумпирани куки - щяхме да караме всички с 49, ама..

Link to comment
Share on other sites

Абсолютно невъзможно! Хората не голбяват за +/- 2-3-5 км/ч, нито пък някой може да ги поддържа толкова прецизно. Че ти като се спускаш в подлеза на Пощата по инерция минаваш в "нарушение"...

 

Първо трябва да има адекатен закон и правила

 

Второ трябва да има сериозен контрол и стриктно следене за спазването им

 

Чак тогава, някога, може би, ще понамалеят разни трагични безумия по пътищата и бройката на загиналите. 

Link to comment
Share on other sites

Абсолютно невъзможно! Хората не голбяват за +/- 2-3-5 км/ч, нито пък някой може да ги поддържа толкова прецизно. Че ти като се спускаш в подлеза на Пощата по инерция минаваш в "нарушение"...

Това е така, тук поне никога не са ме спирали за 5-10 км/ч над ограничението, а не е като да не съм попадал на засади. :)

Link to comment
Share on other sites

Това е така, тук поне никога не са ме спирали за 5-10 км/ч над ограничението, а не е като да не съм попадал на засади. :)

 

Същото е и из Европа, не закачат за такива дреболии - все пак то не е честно дето се вика... Няма как човек да е толкова прецизен. Тя техниката не е толкова прецизна. Дори тук настройват радарите за 10 и нагоре разлика - самите полицаи са ми го казвали. Човекът вика иначе всеки трябва да спираме и глобяваме. Дори на Кукленско едни дебнеха за скорости над 70 преди време... Мен като ме снимаха там бях със 73, убеден съм че под 70 нямаше да ме глобят....    

Link to comment
Share on other sites

НЕ - слагат се подлези или надлези в цивилизованите държави. Тук както се вижда дори няма как да ги види човек, освен по вертикала, понеже е много скъпа боята явно... Между другото същата идиотщина я има на входа на София, като именно заради подобни пътеки има сектор с ограничение 50. Но там пътеките са надлежно боядисани, осветени, някои са и със светофари. В смисъл пак са безумия и не са на място, но поне се виждат отдалече и може да се реагира. 

 

Момчиле, гледай клипа да видим дали ще видиш пътеки и погледни твои кадри на кое се вика маркировка. И докато недай си боже аз мога да поспра и да сменя траекторията (между другото затова винаги си оставям някакъв аванс откъм краищата на пътя), то този мърляч с мотора с над 100 ще убие хем минаващ, хем себе си и патката отзад. 

Не е характерно за мен да се намесвм в чужди спорове, и още повче с хора, който не познавам лично, но точно на клипа, който е публикуван от втората секунда несетне, много ясно и отчетливо се забелязват както знака за пешеходна пътка, така и сетофара, който я обознчава. Така че, липсата на маркировка е много малко оправдание. Не твърдя, че скоростта е над разрешената, но все пак има правилник и колкото повече хора го спазват, толкова по-малко черни хроники ще четем. Ако ще булеварда да е 10 ленти, като е казано 50 км/ч, се кара с 50км/ч +- 10км/ч стига, шофьора да е способен да реагира.

Link to comment
Share on other sites

Не е характерно за мен да се намесвм в чужди спорове, и още повче с хора, който не познавам лично, но точно на клипа, който е публикуван от втората секунда несетне, много ясно и отчетливо се забелязват както знака за пешеходна пътка, така и сетофара, който я обознчава. Така че, липсата на маркировка е много малко оправдание. Не твърдя, че скоростта е над разрешената, но все пак има правилник и колкото повече хора го спазват, толкова по-малко черни хроники ще четем. Ако ще булеварда да е 10 ленти, като е казано 50 км/ч, се кара с 50км/ч +- 10км/ч стига, шофьора да е способен да реагира.

 

Тъй тъй, съгласен. Само дето е много лесно да гледаш клипа кадър по кадър така и да си забелязваш разни работи... В смисъл и облаците може да броиш. Съвсем различно е на пътя. И пак да повторя - изобщо за нищо не се оправдавам.  

 

И ние не спорим - говорим си и коментираме. 

Link to comment
Share on other sites

 Ако ще булеварда да е 10 ленти....

 

Което ми напомни на това:

 

111201_naypyitaw_emptyst_2.660;660;7;70;

 

Ако на някой му е интересно, може да прочете за Naypyidaw

Изоставеният град, който са гласили за нова столица на Миянмар.

Link to comment
Share on other sites

Броят ленти често е свързан с обема на трафика, не само със коростта. В тоя ред на мисли тия имат ли мозък да оставят такова нещо без преграда в средата!?!?! Тука при фул трафик тип московския например, може да стане зловеща верижна катастрофа със стотици участници...   

Link to comment
Share on other sites

Абе...стига сте го дъвкали Раптора за тия километри - и аз не одобрявам в града да се кара бързо, но пък извън града и аз често съм за icon_smash.gif ...пък и като го знам как кара, има къде-къде по-големи джигити, които просто си се състезават ежедневно из улиците, без значение дали са на мотор или кола. А тия, дето всеки ден откровено си минават на червено, изобщо няма да ги коментирам - ето днес като се прибирах към Пловдив пак случих един такъв...

 

https://www.youtube.com/watch?v=CQzfE4VZslo&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

С 10 мили и аз съм редовно отгоре. На магистралата с повече дори защото ограниченито в шибаното Чикаго и околия е 55(мили в час) и освен ако няма патрулка до теб, никой не го спазва....БУКВАЛНО. Мотористите обаче съм забелязал, че карат с трафика. Не минават между колите. Язък им за моторите като ще седят в трафик.

 

Нещо, което трябва да позволят е минаване на червено на дясно. Няма толкова еднопосочни улици една до друга иначе и на ляво става.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз отново съвсем сериозно призовавам ползващите Фейсбук да разгледат и следят ТАЗИ група - има просто уникални неща, като няколко от клиповете из "толерантната" София буквално ми събраха очите.... 

Link to comment
Share on other sites

1. Абсолютен, ТОТАЛЕН кретен, добре че се старая да оглеждам пътя максимално. В последния момент може да видите, че се дръпнах вдясно...

 

Всъщност, какво правиш в най-лявата лента, поне километър преди да завиеш? Имаш ли спомен какво гласи Чл. 15 (1) от ЗДП?

 

Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.

2... На главен път, близо до кръстовище, в насрещното движение...

 

Описваш как си спрял/паркирал неправилно? 

 

Чл. 94. (3) За престой и паркиране в населените места пътните превозни средства се спират възможно най-вдясно на платното за движение по посока на движението и успоредно на оста на пътя...

Link to comment
Share on other sites

на бул. Санкт Петербург преди 10-12 години махнаха ограничението до 80км/ч и го свалиха на 50, защото на пешеходната пътека до изчислителния център се случиха 3 инцидента за 2 месеца - 1 с моторист и 2 със загинали пресичащи пешеходци. Всички караха с 80-100км/ч, а ограничението бе вдигнато от 60 на 80 няколко години преди това, защото все още го нямаше кръстовището за Метро/Технополис.

 

 

освен всичко друго защо никой не направи забележка на досега обсъжданият "много добър и опитен шофьор" какво прави в най-лявата лента на празен трилентов булевард, след като ще завива след около километър(чл.67 ПП ЗДП)?

едит. ето един го попита. Да не кажете че съм се заяждал само.

 

 

Да добавим:

а защо настъпва двойната непрекъсната линия на лентата за ляв завой към Метро/Технополис? да не би да  МПС-то му да попада в  хипотезата на  чл. 82 ал. (3) от ПП ЗДП

 

чл. 82(3) Когато радиусът на завиване на пътното превозно средство е по-голям от радиуса на завоя, завиването може да започне и от друга част на платното за движение, но водачът на завиващото превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, преминаващи от двете му страни.

или пък МПС-то е технически неизправно?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...